Моят VW Golf 3 Variant VR6 2,9i Syncro

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Моят VW Golf 3 Variant VR6 2,9i Syncro

Мнениеот Vento » Нед 01 май 2011 19:07


Ами много рано сте се изнизали, затова! :beat_butt2
Спахме в една къща в селото и към 10ч дойдохме на поляната, но беше почти празна.
Стояхме до към 15ч и си тръгнахме.
Е не е лачена като твоята 4-ка :bowdown :bowdown :bowdown , ама не ми се наливат повече пари, иначе е за боя. Но за ежедневка е идеална.




Потребителски аватар
vw_AnGeLcHyYy
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Моят VW Golf 3 Variant VR6 2,9i Syncro

Мнениеот vw_AnGeLcHyYy » Пон 17 окт 2011 22:51


Уникално голфче. Доста често го виждам на ОМВ като ходя към ПУ и му се кефя много. Супер яко е.


Потребителски аватар
vw__fen
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Моят VW Golf 3 Variant VR6 2,9i Syncro

Мнениеот vw__fen » Вто 18 окт 2011 2:03


Vento беше писъл преди че остава само решетката да пръснеш в цвета на купето eusa пръсна ли е ....


Потребителски аватар
golf_ maniak
Мнения: 544
Регистриран на: Вто 09 мар 2010 16:45
Автомобил: Голф 3 16в
Двигател: Абф

Re: Моят VW Golf 3 Variant VR6 2,9i Syncro

Мнениеот golf_ maniak » Сря 18 фев 2015 20:12




Потребителски аватар
AnCh0
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 18 яну 2011 21:20
Автомобил: Гетеи
Двигател: не го знам ама бяга xD
Местоположение: Varna

Re: Моят VW Golf 3 Variant VR6 2,9i Syncro

Мнениеот AnCh0 » Пон 25 апр 2016 18:16


някакво развитие по колата има ли колега ?


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Моят VW Golf 3 Variant VR6 2,9i Syncro

Мнениеот RISTEE » Пон 25 апр 2016 20:33


Митака една да правеше щеше да е ок :D


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Моят VW Golf 3 Variant VR6 2,9i Syncro

Мнениеот Vento » Вто 26 апр 2016 9:02


Така е, правя 3-4 коли едновременно, което бави малко нещата. Специално по тази - моторът така или иначе беше за обслужване (250,000км). Свалихме го, разглобихме го на всички съставни части, огледахме всяка. Всичко износено или тръгнало се смени с ново, така че да е напълно обслужен - сегменти, лагери, гарнитури и семеринги, глава - всичко. Миналата събота с Пешката го сглобихме с новите части (за което отново огромни благодарности :bowdown ) и сега трябва да намеря време да му сложа кутията и да го връщам в коша. След което остава да измисля турбопътищата и генерацията, че ще са малко по-сложни от обичайно.
Май бях споменавал, че колата вече ще е с турбо Garrett GT3271, като целта е около 300 коня и 450 нютона на 0,9-1bar. Турбината позволява над 420 коня, но заради синхрото ще се огранича само докъм 300.
Малко снимки от последните 2-3 месеца:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Golf_maniac
Мнения: 151
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:14
Автомобил: BMW 530i
Двигател: V8
Местоположение: Варна

Re: Моят VW Golf 3 Variant VR6 2,9i Syncro

Мнениеот Golf_maniac » Пон 02 май 2016 15:21


Накъде в силов тунинг имаше тема за VR6 Turbo и човекът се пускаше на драг с повече от 400 коня. Не случайно в Германия използват кутията от Syncro за разни турбо проекти. А защо точно с тази турбина? С GT28 не се ли правят същите конски сили и не трябва ли да надува по-рано?

Поздрави и успех!


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Моят VW Golf 3 Variant VR6 2,9i Syncro

Мнениеот Vento » Вто 03 май 2016 12:06


Не съм толкова навътре с турбините (консултират ме по-запознати), но мисля, че 28ца идва малка. Особено ако се очаква потенциал за развитие след време - аз търсех 35ца дори. Но тази ми изпадна почти чисто нова с колектора и даунпайпа на много изгодна цена и я взех. Беше на аналогичен проект на моя в Германия, който се получи добре според мен.



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта