евалата колега манияк си давай само така,ще следя с интерес проектчето
п.п.нали ше махнеш тия червении по колата
поздрави \v_W/
Поло 86С 1.8Т
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Освежаване на Поло и още нещо
VW_Ventsi написа:евалата колега манияк си давай само така,ще следя с интерес проектчето
п.п.нали ше махнеш тия червении по колата
поздрави \v_W/
Да колега,но скоро няма да е,просто има наложащи неща преди тях,до 1-2 месеца ще се вкара в гаража за смяна на двигателя,подсилване на купето,после спирачките,ще се сменят и накрая е външния вид,като за последно остават ляти джанти
- VW_Ventsi
- Мнения: 486
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 21:56
- Автомобил: VW GolF III
- Двигател: ABF 94
- Местоположение: София
Re: Освежаване на Поло и още нещо
аз бих те посъветвал,джанти окачване и тогава външен вид но все пак ти си знаеш парите нерастът по дърветата
поздрави \v_W/
поздрави \v_W/
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Освежаване на Поло и още нещо
VW_Ventsi написа:аз бих те посъветвал,джанти окачване и тогава външен вид но все пак ти си знаеш парите нерастът по дърветата
поздрави \v_W/
Колата е ежедневка,такаче сигурноста ми е по важна,това значи освен по мощния двигател,да имам здраво купе,което да задържи тази 112коня и хубави спирачки,за да го озаптя както си му е реда
- dinkonikolaev
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
- Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
- Двигател: PF AAM
- Местоположение: Нова Загора
Re: Освежаване на Поло 86С и още нещо
Колкото и някои колеги да си мислят че на външен вид е грозотия и едва ли не се питат "Не го ли е срам като я кара тая кола?",aз направих точно това каквото и ти.Оправих си ходовата част,двигателя,също така и някои неща които са били за смяна но още не им беше дошло времето и тях смених и чак тогава поочнах да я "кича" с глезотийки.Браво за положения труд ще го чакам с новия двигател и боя.А за джанти мислил ли си нещо?
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Освежаване на Поло 86С и още нещо
dinkonikolaev написа:Колкото и някои колеги да си мислят че на външен вид е грозотия и едва ли не се питат "Не го ли е срам като я кара тая кола?",aз направих точно това каквото и ти.Оправих си ходовата част,двигателя,също така и някои неща които са били за смяна но още не им беше дошло времето и тях смених и чак тогава поочнах да я "кича" с глезотийки.Браво за положения труд ще го чакам с новия двигател и боя.А за джанти мислил ли си нещо?
За джанти ми е рано,с тази заплата самото ъпгрейдване,ще се проточи доста в времето.Но аз имам един принцип,когато реша да взимам и имам парите,изпадне ли нещо което да ми хареса и е на добра цена,просто го взимам,така ще е с джантите
- hooligans
- Мнения: 18720
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Освежаване на Поло 86С и още нещо
не можеш на такова купе такъв двигател да не сложиш едно окачване
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Освежаване на Поло 86С и още нещо
hooligans написа:не можеш на такова купе такъв двигател да не сложиш едно окачване
1во викам да тествам оригиналното окачване,колко ще устиска Пък после и за нещо по така beer
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Проекта набра скорост,благодарение на двама съфорумници Angel Stavrev и 6ilio които не почиваха в през събота и неделя,а залягаха над колата,въпреки че през повечето време ме нямаше,бях на работа,още един път,БЛАГОДАРЯ ПРИЯТЕЛИ
Така след стартирането в събота,завършваме с един сложен двигател в коша,който е захванат засега на две места,които са на скоростната кутия,като е използвано захващането,тампоните от старата кутия.Тука е най новото,а имено скоростната кутия,която е 5степена от 1.8 двигател.Равносметката е че коша е доста тясен,това доведе до няколко сряза на някои места,скоростната кутия излиза с около 5см,което ще доведе до упиране при десен завой на предна лява гума,решихме да коригираме това с фланци.Друго което е,ще се сменя водната помпа от Мк1,разликата е в една шайба,или казано на кратко,водната помпа и динамото се завътата чрез ремък,от втората шайба,1та вътрешна шайба предполагам е за климатика.На Мк1 е точно обратното,само една шайба и водната помпа е по къса,така ремъка контактува на първата шайба,смяната се налага поради ограниченото място,което никакво го няма
И ето главните виновници
Ето и едно видео с лошо качество.Негов автор е Dizel_fen
http://www.youtube.com/watch?v=6dAgYSPek1k
Така след стартирането в събота,завършваме с един сложен двигател в коша,който е захванат засега на две места,които са на скоростната кутия,като е използвано захващането,тампоните от старата кутия.Тука е най новото,а имено скоростната кутия,която е 5степена от 1.8 двигател.Равносметката е че коша е доста тясен,това доведе до няколко сряза на някои места,скоростната кутия излиза с около 5см,което ще доведе до упиране при десен завой на предна лява гума,решихме да коригираме това с фланци.Друго което е,ще се сменя водната помпа от Мк1,разликата е в една шайба,или казано на кратко,водната помпа и динамото се завътата чрез ремък,от втората шайба,1та вътрешна шайба предполагам е за климатика.На Мк1 е точно обратното,само една шайба и водната помпа е по къса,така ремъка контактува на първата шайба,смяната се налага поради ограниченото място,което никакво го няма
И ето главните виновници
Ето и едно видео с лошо качество.Негов автор е Dizel_fen
http://www.youtube.com/watch?v=6dAgYSPek1k
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Как е спирала тази кола с тия спирачни дискове просто незнам!
Следя с интерес темата!
Следя с интерес темата!
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Volkov написа:Как е спирала тази кола с тия спирачни дискове просто незнам!
Следя с интерес темата!
Не е спирала Така са дисковете,защото не се караше цяла зима,иначе си бяха наред преди това,без грам ръжда,даже се вижда че накладките са чисто нови,само на 600км,сега ще се наложи,или да се престържат,или да ги сменя с нови дискове.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
enigma79 написа:Volkov написа:Как е спирала тази кола с тия спирачни дискове просто незнам!
Следя с интерес темата!
Не е спирала Така са дисковете,защото не се караше цяла зима,иначе си бяха наред преди това,без грам ръжда,даже се вижда че накладките са чисто нови,само на 600км,сега ще се наложи,или да се престържат,или да ги сменя с нови дискове.
Колегата нямаше в предвид ръждата, а това че тея дискове са утънели като капачки за буркани. Това да сложиш нови накладки на такив дискове са пари в огъня хвърлени. Отделно сега с тея 100 и кусур магарета ще трябва изобщо да смениш спирачките с по-големи.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
radi_nrj написа:Колегата нямаше в предвид ръждата, а това че тея дискове са утънели като капачки за буркани. Това да сложиш нови накладки на такив дискове са пари в огъня хвърлени. Отделно сега с тея 100 и кусур магарета ще трябва изобщо да смениш спирачките с по-големи.
Това се знае,при условие че е карана без накладки отпред,просто така е взех и след един месец и смених накладките.Пари за дискове на останаха тогава.Даже и мисля отзаде барабаните да заминат,но всичко според финансите,засега ще се оправят предните и задните спирачки.Когато имам излишни финанси,ще стане смяната с по голями и по добри спирачки,идеи много,само финанси няма
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Колага какво стана, нали щеше да останеш със скоростите от 1.3?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта