Поло 86С 1.8Т

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
VW_Ventsi
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 21:56
Автомобил: VW GolF III
Двигател: ABF 94
Местоположение: София

Re: Освежаване на Поло и още нещо

Мнениеот VW_Ventsi » Пет 04 юни 2010 16:34


евалата колега манияк си :) давай само така,ще следя с интерес проектчето
п.п.нали ше махнеш тия червении по колата :)

поздрави \v_W/




Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Освежаване на Поло и още нещо

Мнениеот enigma79 » Пет 04 юни 2010 16:36


VW_Ventsi написа:евалата колега манияк си :) давай само така,ще следя с интерес проектчето
п.п.нали ше махнеш тия червении по колата :)

поздрави \v_W/

Да колега,но скоро няма да е,просто има наложащи неща преди тях,до 1-2 месеца ще се вкара в гаража за смяна на двигателя,подсилване на купето,после спирачките,ще се сменят и накрая е външния вид,като за последно остават ляти джанти :beer


Потребителски аватар
VW_Ventsi
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 21:56
Автомобил: VW GolF III
Двигател: ABF 94
Местоположение: София

Re: Освежаване на Поло и още нещо

Мнениеот VW_Ventsi » Пет 04 юни 2010 16:38


аз бих те посъветвал,джанти окачване и тогава външен вид :) но все пак ти си знаеш парите нерастът по дърветата :Mr Green Fun

поздрави \v_W/


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Освежаване на Поло и още нещо

Мнениеот enigma79 » Пет 04 юни 2010 16:41


VW_Ventsi написа:аз бих те посъветвал,джанти окачване и тогава външен вид :) но все пак ти си знаеш парите нерастът по дърветата :Mr Green Fun

поздрави \v_W/

Колата е ежедневка,такаче сигурноста ми е по важна,това значи освен по мощния двигател,да имам здраво купе,което да задържи тази 112коня и хубави спирачки,за да го озаптя както си му е реда mhihi


Потребителски аватар
dinkonikolaev
Мнения: 1838
Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
Двигател: PF AAM
Местоположение: Нова Загора

Re: Освежаване на Поло 86С и още нещо

Мнениеот dinkonikolaev » Пет 04 юни 2010 17:59


Колкото и някои колеги да си мислят че на външен вид е грозотия и едва ли не се питат "Не го ли е срам като я кара тая кола?",aз направих точно това каквото и ти.Оправих си ходовата част,двигателя,също така и някои неща които са били за смяна но още не им беше дошло времето и тях смених и чак тогава поочнах да я "кича" с глезотийки.Браво за положения труд ще го чакам с новия двигател и боя.А за джанти мислил ли си нещо? :drunk


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Освежаване на Поло 86С и още нещо

Мнениеот enigma79 » Пет 04 юни 2010 19:11


dinkonikolaev написа:Колкото и някои колеги да си мислят че на външен вид е грозотия и едва ли не се питат "Не го ли е срам като я кара тая кола?",aз направих точно това каквото и ти.Оправих си ходовата част,двигателя,също така и някои неща които са били за смяна но още не им беше дошло времето и тях смених и чак тогава поочнах да я "кича" с глезотийки.Браво за положения труд ще го чакам с новия двигател и боя.А за джанти мислил ли си нещо? :drunk

За джанти ми е рано,с тази заплата самото ъпгрейдване,ще се проточи доста в времето.Но аз имам един принцип,когато реша да взимам и имам парите,изпадне ли нещо което да ми хареса и е на добра цена,просто го взимам,така ще е с джантите :talk:


Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18720
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: Освежаване на Поло 86С и още нещо

Мнениеот hooligans » Съб 05 юни 2010 1:18


не можеш на такова купе такъв двигател да не сложиш едно окачване mhihi :kissy:


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Освежаване на Поло 86С и още нещо

Мнениеот enigma79 » Съб 05 юни 2010 5:42


hooligans написа:не можеш на такова купе такъв двигател да не сложиш едно окачване mhihi :kissy:

1во викам да тествам оригиналното окачване,колко ще устиска mhihi Пък после и за нещо по така beer


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Освежаване на Поло 86С и още нещо

Мнениеот enigma79 » Пон 14 юни 2010 14:36


Така,ново попълнение,а имено двоен вебер :да: На него се пада честа да храни двигателя,засега се обмисля идеята,как да се закрепи за колектора.Единия вариант е с плочка и втория да се изреже оригиналния колектор от колата донор и да се завари за моя колектор heavy metal zork

ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Нед 27 юни 2010 22:12


Проекта набра скорост,благодарение на двама съфорумници :bowdown Angel Stavrev и 6ilio :bowdown които не почиваха в през събота и неделя,а залягаха над колата,въпреки че през повечето време ме нямаше,бях на работа,още един път,БЛАГОДАРЯ ПРИЯТЕЛИ
Така след стартирането в събота,завършваме с един сложен двигател в коша,който е захванат засега на две места,които са на скоростната кутия,като е използвано захващането,тампоните от старата кутия.Тука е най новото,а имено скоростната кутия,която е 5степена от 1.8 двигател.Равносметката е че коша е доста тясен,това доведе до няколко сряза на някои места,скоростната кутия излиза с около 5см,което ще доведе до упиране при десен завой на предна лява гума,решихме да коригираме това с фланци.Друго което е,ще се сменя водната помпа от Мк1,разликата е в една шайба,или казано на кратко,водната помпа и динамото се завътата чрез ремък,от втората шайба,1та вътрешна шайба предполагам е за климатика.На Мк1 е точно обратното,само една шайба и водната помпа е по къса,така ремъка контактува на първата шайба,смяната се налага поради ограниченото място,което никакво го няма mhihi

ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

И ето главните виновници :bowdown :bowdown
Изображение

Ето и едно видео с лошо качество.Негов автор е Dizel_fen :kissy:
http://www.youtube.com/watch?v=6dAgYSPek1k


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот Volkov » Пон 28 юни 2010 11:48


Как е спирала тази кола с тия спирачни дискове просто незнам! :horror:

Следя с интерес темата! :039:


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Пон 28 юни 2010 13:43


Volkov написа:Как е спирала тази кола с тия спирачни дискове просто незнам! :horror:

Следя с интерес темата! :039:

Не е спирала mhihi Така са дисковете,защото не се караше цяла зима,иначе си бяха наред преди това,без грам ръжда,даже се вижда че накладките са чисто нови,само на 600км,сега ще се наложи,или да се престържат,или да ги сменя с нови дискове.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот radi_nrj » Пон 28 юни 2010 13:52


enigma79 написа:
Volkov написа:Как е спирала тази кола с тия спирачни дискове просто незнам! :horror:

Следя с интерес темата! :039:

Не е спирала mhihi Така са дисковете,защото не се караше цяла зима,иначе си бяха наред преди това,без грам ръжда,даже се вижда че накладките са чисто нови,само на 600км,сега ще се наложи,или да се престържат,или да ги сменя с нови дискове.


Колегата нямаше в предвид ръждата, а това че тея дискове са утънели като капачки за буркани. Това да сложиш нови накладки на такив дискове са пари в огъня хвърлени. Отделно сега с тея 100 и кусур магарета ще трябва изобщо да смениш спирачките с по-големи.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Пон 28 юни 2010 14:01


radi_nrj написа:Колегата нямаше в предвид ръждата, а това че тея дискове са утънели като капачки за буркани. Това да сложиш нови накладки на такив дискове са пари в огъня хвърлени. Отделно сега с тея 100 и кусур магарета ще трябва изобщо да смениш спирачките с по-големи.


Това се знае,при условие че е карана без накладки отпред,просто така е взех и след един месец и смених накладките.Пари за дискове на останаха тогава.Даже и мисля отзаде барабаните да заминат,но всичко според финансите,засега ще се оправят предните и задните спирачки.Когато имам излишни финанси,ще стане смяната с по голями и по добри спирачки,идеи много,само финанси няма :banghead:


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот kaiser666 » Пон 28 юни 2010 20:18


Колага какво стана, нали щеше да останеш със скоростите от 1.3? :roll:



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта