Поло 86С 1.8Т
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Карбураторът от линковете няма много общо с твоя (освен марката) и колите едва ли са над 110 коня, но няма да спорим. Направи и покажи какво си сътворил. На газ може и да стане - тъкмо ще е икономична.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Volkov написа:Коя полуоска?! Голфовата съвпада ли с шлиците на главината на полото?
Полуосктие трябва да се скъсят предполагам!
Едната пасва,късата,по дългата не,иначе всичко друго пасва,едно към едно
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Колега, така и така гледам си на тема "напасване" потърси един Кейхин от Хонда Прелюд. Има модел 2000 кубика с двоен карбуратор. Сега попитах един приятел хондаджия, ама каза, че хондака бил 2.0 109 к.с., значи и този вариант не важи Все пак поинтересувай се де, може да изскочи нещо интересно японско.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
stefan4o написа:Колега, така и така гледам си на тема "напасване" потърси един Кейхин от Хонда Прелюд. Има модел 2000 кубика с двоен карбуратор. Сега попитах един приятел хондаджия, ама каза, че хондака бил 2.0 109 к.с., значи и този вариант не важи Все пак поинтересувай се де, може да изскочи нещо интересно японско.
Има доста варианти колага,просто се разполагам според средствата и на проба грешка.Ще опитаме с този и ако нещо не се получи имам резервен вариант
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Така,днес изкочи невероятна оферта,след което колата ми се сдоби с пълен ел.пакет,а колата донор е форд,засега липсва само дясното ел.огледало по технически пречини,друго са двете копчета за ел.стъклата,но хубавото е че стават от всички фордове Сега ще последва малко преправяне,предимно на ел огледалата,но ще се напасне както трябва,дори при демонтажа се свали и гумените уплатнения,заедно с буксите,за моя изненада към тях има гнезда за колони,ел. машинки за отключване на колата,както и ел,огледала и прозорци
Равносметката е,колата вече има доста части по нея от други коли,форд,опел,ситроен,лада
Друго интересно е голямия плафон в купето,той заминава в багажното,но с подходящите диоди.
Равносметката е,колата вече има доста части по нея от други коли,форд,опел,ситроен,лада
Друго интересно е голямия плафон в купето,той заминава в багажното,но с подходящите диоди.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Не слагай диоди на плафона. Казвам го от личен опит. Много кофти свети и светлината е силна, но безполезна, товари очите...
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
stefan4o написа:Не слагай диоди на плафона. Казвам го от личен опит. Много кофти свети и светлината е силна, но безполезна, товари очите...
Това ще е в багажното,за отпред съм приготвил едно от май пежо беше с доста екстри,дори и диоди заводски си има.Мисля че в багажника не е проблем,даже е добре да свети силно
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Така,скоро ще има прясни снимки на колата на собствените си гуми.Сега натрупваме частите за монтажа.Ще сложа снимки на нещата които ще се монтират на колата.
Но имам един въпрос към по знаещите,при слагането на това спортно гърне ,ще имали смисъл от средно гърне,или направо само една права тръба до него? Това средно гърне е свалено от нашата марка
Ето и нещата за вграждане
Но имам един въпрос към по знаещите,при слагането на това спортно гърне ,ще имали смисъл от средно гърне,или направо само една права тръба до него? Това средно гърне е свалено от нашата марка
Ето и нещата за вграждане
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk4 gti 1999
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
аз имам някой останали части от г4,може да наместиш нещо а и поне е Фолксваген
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Трябва да потърся, имах някога двукамерен карб от Форд, на който клапите се отварят синхронно. Май беше от Сиера или Скорпио 2,3.
Ама си е гълтач!
А това да караш само със задно гърне - ако минеш 100 км без антифони, ще си оглушал. А околните ще споменават роднините ти.
Ама си е гълтач!
А това да караш само със задно гърне - ако минеш 100 км без антифони, ще си оглушал. А околните ще споменават роднините ти.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
golf777 написа:аз имам някой останали части от г4,може да наместиш нещо а и поне е Фолксваген
Много ще съм ти благодарен,има още някои неща,които може да ми влезнат в употреба.За сега от голф4 ще се вгражда ръчната,с преправяне тръбите за охлаждане и отопление на задното пространство,маската на тунела с изолацията и дупките за тези тръби,някакви ''възглавнички'' които бяха под седалките и таблата,която също ще вградя в колата,смятам да я пригодя за аптечката,мокета,който ще е малко с въпросителни,копчетата за плафоните,стойките за регулирането на височината на колана,които бяха без копчетата и последното е цялата изпускателна генерация с тампоните без крайното гърне
Запланувал съм за по нататък,едни дръжки на вратите от тези модели и още един куп неща.Както гледам,то и се подготвям от сега,ще правя отделна ел.инсталация за новите неща,с съответното табло с бушони и релета,а живот и здраве,ще прехвърля и старата ел инсталация към новото табло Като за финаланата права,мисля да е нещо което духа студено
muns61 написа:Трябва да потърся, имах някога двукамерен карб от Форд, на който клапите се отварят синхронно. Май беше от Сиера или Скорпио 2,3.
Ама си е гълтач!
А това да караш само със задно гърне - ако минеш 100 км без антифони, ще си оглушал. А околните ще споменават роднините ти.
Засега съм на вълна да ползвам средното гърне,не искам да трещя и буча.А за карба,можем и да се разберем за него,пак на принципа,опит,грешка
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Малко се забави проекта поради ангажименти.В петък изкарахме двигателя от коша,вчера се довърши очертаването на дясния рог,който ще бъде изложен на строга диета Целта е заветните 1,8см и днес се започна с тази диета,като за момента рога не е затворен,изчаквам да вземем решение как да го укрепим.Единия вариант да се продължи с вътрешен Пе образен профил,както за на задната секция,отгоре се заваряват двете парчета и отгоре върху целия рог 3мм дебела ламарина.Така губим 3мм и става спечеленото място 1,5см,което е преемливо за мен.Така след тази операция пак ще трябва да се сложи двигателя на тампоните за водната помпа,да се види при новото място как ще минава паразитния ремък.Има леко съмнения че планката на куката за дърпането ще пречи и малко ще трябва да се скъси от лявата страна,да се вземе малко.За да не се откъсне ще заварим вертикално парче от плътна ламарина 4-6мм.При тази ситуация може да направим предната греда,заедно с укрепващата да се захваща за нея с болтове,от другия край по същия начин и цялата греда да се смъкне на долу,както е при 2ф,така радиатора ще влезне на вътре,а не както до сега и ще освободи място между двигателя и вентилатора на радиатора.
Днес на помощ беше един малък звяр
Ето снимки и на тампона на двигателя,още в работна фаза,трябва да се затвори изцяло
Ако някой има идеи за по горните неща,или пък за каквото и да е по проекта,нека да пише,приемам всякакви идеи
Днес на помощ беше един малък звяр
Ето снимки и на тампона на двигателя,още в работна фаза,трябва да се затвори изцяло
Ако някой има идеи за по горните неща,или пък за каквото и да е по проекта,нека да пише,приемам всякакви идеи
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Радвам се,че си правиш колата!За карбуратора не се притеснявай,ако е читав ще изкараш 110 коня!Ще следя темата с интерес!Друго няма какво да кажа!
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Добра идея ли е да се реже точно рогът на колата? Щото на мен някак не ми се вижда много добра
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
stefan4o написа:Добра идея ли е да се реже точно рогът на колата? Щото на мен някак не ми се вижда много добра
Точно там колега се налага,самия рог е издаден за да бъде равно захващането на основата за стабилизиращата щанга.Тъй като тя няма да е на същото положение като височина,можем да си позволим да приберем рога,или по точно вътрешната част на вътре да легне на Пе профила,както се вижда на снимката,ния сме махнали само ламарината,без да пипаме Пе образния профил.За да няма изненади ще го подсилим с цял лист ламарина и отделно вътре на 2та секция ще добавим Пе образен профил,заводски там го няма.Като той ще е по плътен и дебел,тъй като на него ще ляга и новата греда за стабилизиращата щанга.Все пак при нас се запазва цялоста на рога и се подсилва.Ето едни снимки от един друг проект но с фейслифта 2ф http://s734.photobucket.com/albums/ww34 ... re032.jpg&
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта