Поло 86С 1.8Т

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот Vento » Пон 05 юли 2010 21:21


Карбураторът от линковете няма много общо с твоя (освен марката) и колите едва ли са над 110 коня, но няма да спорим. Направи и покажи какво си сътворил. На газ може и да стане - тъкмо ще е икономична. ;)




Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Пон 05 юли 2010 22:18


Volkov написа:Коя полуоска?! Голфовата съвпада ли с шлиците на главината на полото?
Полуосктие трябва да се скъсят предполагам!

Едната пасва,късата,по дългата не,иначе всичко друго пасва,едно към едно :да:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот stefan4o » Чет 08 юли 2010 19:30


Колега, така и така гледам си на тема "напасване" потърси един Кейхин от Хонда Прелюд. Има модел 2000 кубика с двоен карбуратор. Сега попитах един приятел хондаджия, ама каза, че хондака бил 2.0 109 к.с., значи и този вариант не важи :roll: Все пак поинтересувай се де, може да изскочи нещо интересно японско.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Чет 08 юли 2010 22:30


stefan4o написа:Колега, така и така гледам си на тема "напасване" потърси един Кейхин от Хонда Прелюд. Има модел 2000 кубика с двоен карбуратор. Сега попитах един приятел хондаджия, ама каза, че хондака бил 2.0 109 к.с., значи и този вариант не важи :roll: Все пак поинтересувай се де, може да изскочи нещо интересно японско.

Има доста варианти колага,просто се разполагам според средствата и на проба грешка.Ще опитаме с този и ако нещо не се получи имам резервен вариант :да:


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Пет 09 юли 2010 16:46


Така,днес изкочи невероятна оферта,след което колата ми се сдоби с пълен ел.пакет,а колата донор е форд,засега липсва само дясното ел.огледало по технически пречини,друго са двете копчета за ел.стъклата,но хубавото е че стават от всички фордове :kissy: Сега ще последва малко преправяне,предимно на ел огледалата,но ще се напасне както трябва,дори при демонтажа се свали и гумените уплатнения,заедно с буксите,за моя изненада към тях има гнезда за колони,ел. машинки за отключване на колата,както и ел,огледала и прозорци :lady_dance_party:
Равносметката е,колата вече има доста части по нея от други коли,форд,опел,ситроен,лада mhihi
ИзображениеИзображениеИзображение

Друго интересно е голямия плафон в купето,той заминава в багажното,но с подходящите диоди.
ИзображениеИзображение


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот stefan4o » Пет 09 юли 2010 20:37


Не слагай диоди на плафона. Казвам го от личен опит. Много кофти свети и светлината е силна, но безполезна, товари очите... :screwy


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Пет 09 юли 2010 20:40


stefan4o написа:Не слагай диоди на плафона. Казвам го от личен опит. Много кофти свети и светлината е силна, но безполезна, товари очите... :screwy

Това ще е в багажното,за отпред съм приготвил едно от май пежо беше с доста екстри,дори и диоди заводски си има.Мисля че в багажника не е проблем,даже е добре да свети силно :talk:


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Сря 14 юли 2010 19:37


Така,скоро ще има прясни снимки на колата на собствените си гуми.Сега натрупваме частите за монтажа.Ще сложа снимки на нещата които ще се монтират на колата.
Но имам един въпрос към по знаещите,при слагането на това спортно гърне Изображение,ще имали смисъл от средно гърне,или направо само една права тръба до него? :oops: Това средно гърне е свалено от нашата марка :applause:
Изображение
Ето и нещата за вграждане
ИзображениеИзображение


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk4 gti 1999
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот golf777 » Пет 16 юли 2010 15:29


аз имам някой останали части от г4,може да наместиш нещо а и поне е Фолксваген :D


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот muns61 » Пет 16 юли 2010 15:41


Трябва да потърся, имах някога двукамерен карб от Форд, на който клапите се отварят синхронно. Май беше от Сиера или Скорпио 2,3.
Ама си е гълтач! :beer
А това да караш само със задно гърне - ако минеш 100 км без антифони, ще си оглушал. А околните ще споменават роднините ти. :lol:


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Пет 16 юли 2010 17:43


golf777 написа:аз имам някой останали части от г4,може да наместиш нещо а и поне е Фолксваген :D

Много ще съм ти благодарен,има още някои неща,които може да ми влезнат в употреба.За сега от голф4 ще се вгражда ръчната,с преправяне тръбите за охлаждане и отопление на задното пространство,маската на тунела с изолацията и дупките за тези тръби,някакви ''възглавнички'' които бяха под седалките и таблата,която също ще вградя в колата,смятам да я пригодя за аптечката,мокета,който ще е малко с въпросителни,копчетата за плафоните,стойките за регулирането на височината на колана,които бяха без копчетата :banghead: и последното е цялата изпускателна генерация с тампоните без крайното гърне :banana
Запланувал съм за по нататък,едни дръжки на вратите от тези модели и още един куп неща.Както гледам,то и се подготвям от сега,ще правя отделна ел.инсталация за новите неща,с съответното табло с бушони и релета,а живот и здраве,ще прехвърля и старата ел инсталация към новото табло :applause: Като за финаланата права,мисля да е нещо което духа студено mhihi

muns61 написа:Трябва да потърся, имах някога двукамерен карб от Форд, на който клапите се отварят синхронно. Май беше от Сиера или Скорпио 2,3.
Ама си е гълтач! :beer
А това да караш само със задно гърне - ако минеш 100 км без антифони, ще си оглушал. А околните ще споменават роднините ти. :lol:

Засега съм на вълна да ползвам средното гърне,не искам да трещя и буча.А за карба,можем и да се разберем за него,пак на принципа,опит,грешка :beer


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Нед 25 юли 2010 20:40


Малко се забави проекта поради ангажименти.В петък изкарахме двигателя от коша,вчера се довърши очертаването на дясния рог,който ще бъде изложен на строга диета mhihiИзображение Целта е заветните 1,8см и днес се започна с тази диета,като за момента рога не е затворенИзображение,изчаквам да вземем решение как да го укрепим.Единия вариант да се продължи с вътрешен Пе образен профилИзображение,както за на задната секция,отгоре се заваряват двете парчета и отгоре върху целия рог 3мм дебела ламарина.Така губим 3мм и става спечеленото място 1,5см,което е преемливо за менИзображение.Така след тази операция пак ще трябва да се сложи двигателя на тампоните за водната помпа,да се види при новото място как ще минава паразитния ремък.Има леко съмнения че планката на куката за дърпането ще пречи и малко ще трябва да се скъси от лявата странаИзображение,да се вземе малко.За да не се откъсне ще заварим вертикално парче от плътна ламарина 4-6мм.При тази ситуация може да направим предната греда,заедно с укрепващата да се захваща за нея с болтове,от другия край по същия начин и цялата греда да се смъкне на долу,както е при 2ф,така радиатора ще влезне на вътре,а не както до сега и ще освободи място между двигателя и вентилатора на радиатора.
Днес на помощ беше един малък звяр mhihi ИзображениеИзображение
Ето снимки и на тампона на двигателя,още в работна фаза,трябва да се затвори изцялоИзображение
Ако някой има идеи за по горните неща,или пък за каквото и да е по проекта,нека да пише,приемам всякакви идеи :да:


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот lion_heart002 » Нед 25 юли 2010 21:43


Радвам се,че си правиш колата!За карбуратора не се притеснявай,ако е читав ще изкараш 110 коня!Ще следя темата с интерес!Друго няма какво да кажа!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот stefan4o » Пон 26 юли 2010 12:48


Добра идея ли е да се реже точно рогът на колата? Щото на мен някак не ми се вижда много добра :roll:


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Пон 26 юли 2010 14:18


stefan4o написа:Добра идея ли е да се реже точно рогът на колата? Щото на мен някак не ми се вижда много добра :roll:

Точно там колега се налага,самия рог е издаден за да бъде равно захващането на основата за стабилизиращата щангаИзображение.Тъй като тя няма да е на същото положение като височина,можем да си позволим да приберем рога,или по точно вътрешната част на вътре да легне на Пе профилаИзображениеИзображение,както се вижда на снимката,ния сме махнали само ламарината,без да пипаме Пе образния профил.За да няма изненади ще го подсилим с цял лист ламарина и отделно вътре на 2та секция ще добавим Пе образен профилИзображение,заводски там го няма.Като той ще е по плътен и дебел,тъй като на него ще ляга и новата греда за стабилизиращата щанга.Все пак при нас се запазва цялоста на рога и се подсилва.Ето едни снимки от един друг проект но с фейслифта 2ф http://s734.photobucket.com/albums/ww34 ... re032.jpg&ИзображениеИзображение



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта