Голф2 синхро вечния проект-Русе
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Голф2 синхро вечния проект-Русе
с кое се почувства застрелян ? ти разглобявал ли си комп на г60 на стоковия там дето седи чипа целия в екранизация и няма разглобяване този който е с мястото за чипа я няма и слота е достъпен или пък това че не мога да взема решение дали малка шайба или нов рс компресор . Някой ако има снимки на рс компресор ще съм благодарен да ги сподели с мен понеже не ги разбирам компресорите а имам желание да си направя бегачката под капака да е като рали за визия не държа
Re: Голф2 синхро вечния проект-Русе
Ник никишето написа:с кое се почувства застрелян ? ти разглобявал ли си комп на г60 на стоковия там дето седи чипа целия в екранизация и няма разглобяване този който е с мястото за чипа я няма и слота е достъпен или пък това че не мога да взема решение дали малка шайба или нов рс компресор . Някой ако има снимки на рс компресор ще съм благодарен да ги сподели с мен понеже не ги разбирам компресорите а имам желание да си направя бегачката под капака да е като рали за визия не държа
Не само компресорите много неща не разбираш май Разглобил съм малко повече компютри Г60 от теб и тия неща дето ги пишеш са абсолютна глупост,няма такъв филм с място за чип, чеп, щурак, кранче или к'вот там се сетиш Всички компютри си имат процесор които можеш да подмениш а не са с място за по 2-3-5 или 15 чипа РС компресор според теб какво означава? Компресора си е един и същ просто тези които високопарно им слагат по едно RS са общо взето заводски компресори с орязани ребра и разширени отвори за въздух. Обикновено когато се прави РС обработка на компресора се слага малка шайба и чип,така ,че не виждам кво не можеш да решиш. Освен това да те светна ,че си в голяма грешка ако мислиш ,че голф рали е нещо повече от обикновено Г60,единствената разлика от обикновен Г60 и Голф Рали е кода на моторите съответно PG и 1H като разликите са минимални и то главно в долнището на мотора но конете са си по 160 и на двата мотора,единствено мах. въртящ момент на 1H идва малко по рано от на PG.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Голф2 синхро вечния проект-Русе
Браво колега явно много ги разбираш тези г60ки! за компа дай една поща утре ще разглобя и двата компа да ти покажа за какво говоря, за рс компресорите ще намеря повече инфо понеже инвестицията е си е сериозна за такъв компресор да преправям няма смисъл , човекът който ми направи компресора ме предупреди да не слагам спортни филтри и малки шайби , а и изрично го питах как може да му вдигна капацитета без риск да замине за нула време и не ми каза че се преправят, каза само си търся г65 ако съм искал повече да надувам мотора. При положение че сложа само чип без малка шайба какъв би бил ефекта ?? заслужава ли си ?
Re: Голф2 синхро вечния проект-Русе
Ти явно си по в час ,няма какво повече да говорим. Айде да не спамим повече на човека в темата
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Голф2 синхро вечния проект-Русе
G60 написа:Ти явно си по в час ,няма какво повече да говорим. Айде да не спамим повече на човека в темата
няма смисъл се напрягам заради теб колега жив и здрав продължавай се така да си ги разбираш разглобяваш и т.н . Добре че има гоогле и братушките да споделят нол хал че от този форум полза май много няма вс са разбирач всеки ги е правил до безкрай и когато ти трябва информация или съвет никой няма насреща
Искам се извиня за спаменето и успех с проекта
- HukuTyY
- Мнения: 600
- Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
- Автомобил: Vw Passat B4
- Двигател: ABF 16v
- Местоположение: Каварна
Re: Голф2 синхро вечния проект-Русе
Аз намерих това за G65 lader http://www.youtube.com/watch?v=iH4R8qqisA8 тук показват разликите между g60 и g65 :) но като ги гледам единствената разлика е в ротора на компресора и в отворите за въздуха,дори на външните части на компресора си пише G60 :).Мисля че колегата Наско е прав и това е просто един компресор G60 с тунинг обработка.В ибей съм виждал да се продават компресори под името G65,но не съм се заглеждал дали са като този...Ето и снимка в фейсбоок на ладера https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/560047_422873051132652_513953297_n.jpg на който пак си пише G60....просто е претърпял обработка и е "станал" G65
Специално за темата пожелавам на колега успех в развитието на проекта.Наистина доста се е постарал и не е седял с ръцете в джоба,защото аз видях миналата година двигателя в какво състояние беше,а като го видя сега ме очудва..Браво колега и успех :)
Специално за темата пожелавам на колега успех в развитието на проекта.Наистина доста се е постарал и не е седял с ръцете в джоба,защото аз видях миналата година двигателя в какво състояние беше,а като го видя сега ме очудва..Браво колега и успех :)
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Голф2 синхро вечния проект-Русе
Мерси за инфото клипа и аз го гледах за съжаление не става си купиш само ротора и да затвориш компресора на страниците се вкопават каналите за новия ротор който е по голям .Явно ще си купа турбо кит за проекта ще го покарам няколко хиляди с компресора и после свалям вс и едно т3 и забравям за ревизия на компресор
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Голф2 синхро вечния проект-Русе
Ах ти колко си болен мозък.....
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
- Автомобил: Range Rover
- Двигател: m51
- Местоположение: Варна
Re: Голф2 синхро вечния проект-Русе
Колега ще може ли да издадеш малко за air suspension- а, че съм фен на този вид окачване и ще ми е интересно да видя може би първия автомобил с този вид окачване във форума
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф2 синхро вечния проект-Русе
Apokaliptiko написа:Ах ти колко си болен мозък.....
Това ми прозвуча като: "Ах, ти колко си доУен ..." (прословута фраза от предаването на Милен Цветков)
Жоре, този двигател на 15 и 16 март къде е?
Re: Голф2 синхро вечния проект-Русе
Работата върви доста бавно всичко се прави за кеф а за феста ако е станал ще дойда.
- chochov_w
- Мнения: 418
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 5:29
- Автомобил: vw mk3
- Двигател: гти
- Местоположение: Varna
Re: Голф2 синхро вечния проект-Русе
поздравления за колата ,много е добра особено сега с този мотор и окачването като стане ще е бруталия
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Голф2 синхро вечния проект-Русе
Интересното тук е, че всичкото може да си го представите като една много голяма торта и точно когато всички погледи са вперени в тортата с навлажнени устни, от нея изкача примерно Виктория Силвстед . Познай колко изненади ще има този автомобил?
- skary9
- Мнения: 771
- Регистриран на: Съб 21 ное 2009 19:23
- Автомобил: Vw MK3
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Голф2 синхро вечния проект-Русе
Аз бях подразбрал, че се готви такова нещо, но сега на снимки вече е друга работа
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 186 госта