Хем ми се иска да е нисичка, обаче всеки ден се убеждавам че пътища не ми позволяват да я разглезя по корем.
п.п. Осветлението в багажника е вързана към плафона от багжника.
Моя верен кон - MK4
- bibow1
- Мнения: 91
- Регистриран на: Сря 12 яну 2011 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Моя верен кон - MK4
Колега, къде си ги вързал диодните ленти в багажника ?
- geolav
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Моя верен кон - MK4
колега какви са тези лентички и от каде ги взимаш.
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Моя верен кон - MK4
Лентите в багажника са вързани към плафона в багажника от дясната страна, самите ленти ги поръчах от bgled.com ама на Омегалайт са по-хубави.
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
- Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Моя верен кон - MK4
голфчето доста често го засичам и ми харесва наската която е поел...но определено иска да слиза надоло с тези джанти и фланци!хубаво проектче и успех за напред!
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Моя верен кон - MK4
Знам че иска, и той ми се моли да го смъкна, ама има 2 проблема
1. качество на пътна настилка
2. пари
1. качество на пътна настилка
2. пари
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Моя верен кон - MK4
Колега не си ли се замислял за някакъв среден вариант, имам предвид за пружини Eibach, имат няколко серии който са много добри, аз съм с такива, свалят 30мм, което е напълно достатъчно за да не набиваш спирачки пред дупки и неравности и да те е страх, че постоянно ще опираш някъде, не необходимо да сменяш амортисьори, може и със стоковите, колата става по-стабилна, за сметка на минимално вдървена возия и най-важното няма да е така вирната като едно друго нещо
ПС: ...и цената им е добра ако намериш употребявани
ПС: ...и цената им е добра ако намериш употребявани
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Моя верен кон - MK4
Налага ми се понякога да я товаря и то бая, за това ме притеснява че със спортни пружини фабричните амортисори могат да дадат фира, или като натоваря, ще упрат гуми в калници. Иначе от къде си ги купил тези на Айбах и колко пари ти стъпиха?
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Моя верен кон - MK4
Моите ги взех от колега от форума и ги взех по спомен за 80лв преди 1година. Иначе за товаренето, според мене ако не я товариш прекалено много не би трябвало да има проблем, а и тия пружини са по-твърди от стоковите.
Re: Моя верен кон - MK4
tih написа:Колега не си ли се замислял за някакъв среден вариант, имам предвид за пружини Eibach, имат няколко серии който са много добри, аз съм с такива, свалят 30мм, което е напълно достатъчно за да не набиваш спирачки пред дупки и неравности и да те е страх, че постоянно ще опираш някъде, не необходимо да сменяш амортисьори, може и със стоковите, колата става по-стабилна, за сметка на минимално вдървена возия и най-важното няма да е така вирната като едно друго нещо
ПС: ...и цената им е добра ако намериш употребявани
Ти му говориш, аз му показах
Голфа много радва колега, много ми харесва. Изчистена работа без излишни глупости.
Но ако търсиш оптимално решение, може би наистина пружините на Eibach ще ти снижат колата без да закачаш калниците.
Не е прекалено дървена возията, леко по-ниска стой колата, една идея по-устойчива, но за сметка на това пружините са достатъчно твърди че да не опира като се натовари.
Успех за напред, ще следя развитието
Re: Моя верен кон - MK4
yarek написа:Налага ми се понякога да я товаря и то бая, за това ме притеснява че със спортни пружини фабричните амортисори могат да дадат фира, или като натоваря, ще упрат гуми в калници. Иначе от къде си ги купил тези на Айбах и колко пари ти стъпиха?
Със стоковото окачване при пълен багажник, колата кляка повече.
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Моя верен кон - MK4
Малко да се изтупа темата от праха, след ходенета по събори се оказа че снимайки другите коли съм почти забравил да по снимам моя глезлю
rollin`
chillin`
rollin`
chillin`
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Моя верен кон - MK4
Още малко апдейт, по време между Крушуна и Калояновския събор зарадвах колата с такава шукарийка като темпомат, по път за Калояново го тествах и останах много доволен.
След това имаше смяна на масло и тампоните за носачи.
След това имаше смяна на масло и тампоните за носачи.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моя верен кон - MK4
Това за дълъг път е супер екстричка
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Моя верен кон - MK4
Поредно приключение прежевяхме с голфа заедно. Ходих с него до Балтийско море, водих го да покажа на роднините ми и приятели, всички го харесаха. Пък и самия голф се държа много добре на пътя. С изключение на глобите и изкривената джанта от "хубавите пътища" съм много доволен от пътуването. Малко снимки които успях да направя.
На първата снимка колата е натоварена и си представих че съм със спортно окачване
На първата снимка колата е натоварена и си представих че съм със спортно окачване
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 166 госта