VW Golf 4 TDI
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2923
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Mercedes W210
- Двигател: 290TD
- Местоположение: Силистра
Re: VW Golf 4 TDI
Пoне знаеш че вече всичко е станало чук.
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
Колеги има ли някой, който е бил без халогени и си е купил ключа с опция с халоген и го е монтирал?
Въпроса ми е, че аз купих ключа но като го сложих нямам къси и халоген, иначе дълги има и габарит. Трябва ли да се променя нещо по инсталацията или да се променят местата на крачетата (кабелите) на буксата дето е за самия ключ. Голфа е 1,9 ТДИ 90к.с., а ключа е от 2.8 4х4 бензин.
Оказа се, че ключа е повреден, после сложих този на брат ми от голфа и той е с халогени и си дойдоха късите, само че не искат да светнат халогените.
Дайте някакво инфо защо може да е така
Въпроса ми е, че аз купих ключа но като го сложих нямам къси и халоген, иначе дълги има и габарит. Трябва ли да се променя нещо по инсталацията или да се променят местата на крачетата (кабелите) на буксата дето е за самия ключ. Голфа е 1,9 ТДИ 90к.с., а ключа е от 2.8 4х4 бензин.
Оказа се, че ключа е повреден, после сложих този на брат ми от голфа и той е с халогени и си дойдоха късите, само че не искат да светнат халогените.
Дайте някакво инфо защо може да е така
Re: VW Golf 4 TDI
viewtopic.php?f=5&t=355170
релето го имам
Това мисля също ще ти е от полза, теб те интересува T10 буксата в случая.
По всяка вероятност, щом колата е оригинално без халоген, пин 2 на T10 - гнездото ти е празно, съответно трябва да си намериш подходящо пинче (от стари букси на инсталации), и да го поставиш на пин 2, което се явява плюс и да хванеш маса от пин 8. Всичко това минава през реле, което по спомен вземаше плюс от габарит ...мисля е описано в линка който съм ти дал . При този начин на вързване, при включване на дълги, халогените автоматично изгасват, съответно при изключване на дълги, халогените святкат, ако ключа е в положение на халоген.
релето го имам
Това мисля също ще ти е от полза, теб те интересува T10 буксата в случая.
По всяка вероятност, щом колата е оригинално без халоген, пин 2 на T10 - гнездото ти е празно, съответно трябва да си намериш подходящо пинче (от стари букси на инсталации), и да го поставиш на пин 2, което се явява плюс и да хванеш маса от пин 8. Всичко това минава през реле, което по спомен вземаше плюс от габарит ...мисля е описано в линка който съм ти дал . При този начин на вързване, при включване на дълги, халогените автоматично изгасват, съответно при изключване на дълги, халогените святкат, ако ключа е в положение на халоген.
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
Златен си morfei1 Знаех си, че си като перфектно заредена библиотека на която книгите не хващат прах!!!
Много ти благодаря!!!
Много ти благодаря!!!
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
Малко раздвижване по темата
днес реших да си поиграя малко с корите на вратите, че тези увиснали платове ме дразнеха адски много. Свалих ги и опитах да ги претапицирам. Първо мислех с Еко-кожа ама нещо не се получи, имаше гънки които много ме дразнеха и реших да сложа пак плат и стана перфектно:
поиграх си малко със смола и влакнеста марля да заздравя малко корите,че някога явно са мокрени (може и да са прани) и едната беше счупена
после сложих и малко смола на самите щипки и мисля че стана повече от здраво, за закрепване на двете кори една към друга
това е пасажерската, а утре се захващам с другите
днес реших да си поиграя малко с корите на вратите, че тези увиснали платове ме дразнеха адски много. Свалих ги и опитах да ги претапицирам. Първо мислех с Еко-кожа ама нещо не се получи, имаше гънки които много ме дразнеха и реших да сложа пак плат и стана перфектно:
поиграх си малко със смола и влакнеста марля да заздравя малко корите,че някога явно са мокрени (може и да са прани) и едната беше счупена
после сложих и малко смола на самите щипки и мисля че стана повече от здраво, за закрепване на двете кори една към друга
това е пасажерската, а утре се захващам с другите
- Steels
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Бургас
Re: VW Golf 4 TDI
И аз трябва да правя такава процедура. Ама винаги съм се чудил с какво да захвана тази кора с плата за кората на вратата , ако ме разбра?
- Black Demon
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 11 мар 2011 18:55
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.8T AUM 2002
- Местоположение: Варна,Разград
Re: VW Golf 4 TDI
Супер се получило направо оригиналдъ
-
- Мнения: 1741
- Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: VW Golf 4 TDI
Black Demon написа:Супер се получило направо оригиналдъ
- golf_ maniak
- Мнения: 544
- Регистриран на: Вто 09 мар 2010 16:45
- Автомобил: Голф 3 16в
- Двигател: Абф
Re: VW Golf 4 TDI
Някакво развитие със проекта на колата колега ..................
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
за момента все още е във същия си вид, но да позагрее малко времето и ще има развитие
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
малко да се събудим
Ето една придобивка която от доста време търсех и вече е факт
Ето една придобивка която от доста време търсех и вече е факт
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
сега едно пране и малко заздравяване на дунапрена че е тръгнал и ще си отиде на място
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: VW Golf 4 TDI
Честита придобивка! Изглежда доста запазен
- Black Demon
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 11 мар 2011 18:55
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.8T AUM 2002
- Местоположение: Варна,Разград
Re: VW Golf 4 TDI
Много добре изглеждат доста са запазени.Айде качвай ги в колата.
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
шофьорската седалка я разглобих и се оказа това което очаквах, малко скъсан е дунапрена и правен от някой но не е направен като хората, но е поправимо и ще стане като нов. Тази процедура е правена на брат ми на седалките и вече 2 години е без забележка. ето и състоянието на дунапрена. Аз очаквах да е много повечко, както на брат ми беше, но е добре горе долу.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта