Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
ivchoforever
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
Автомобил: Passat B3 1992
Двигател: 2.0 115 ADY
Местоположение: София

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот ivchoforever » Вто 04 окт 2011 0:33


Stenly написа:С желание знание и малко средства може да се направи 2Е до към 160-70 да върви повече от ВР6 аз като мазохист на 8в мотори подстрекавам ...


Моя мотор който ще слагам е ADY -> блока и главата са същите като на 2Е,но инсталацията,дебитомера и компа са съвсем други и до колкото знам ADY e малко по динамичен от 2E :)




Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот pe6kata » Вто 04 окт 2011 8:23


Stenly написа:Пешка и аз мислех като тебе да остана на крушки с релета но проблема в тея фарове (късите) е температурата... от крушките се деформира рефлектора с времето и около крушката става неприятна гледка... затова единствено бих сложил ксенон и то нещо 4000 -5000 което се доближава до светлината на крушката..

С желание знание и малко средства може да се направи 2Е до към 160-70 да върви повече от ВР6 аз като мазохист на 8в мотори подстрекавам ...


е аз няма да слагам 100 ватови крушки, че почне да грее. тия ксенони ги мразя, ако е ксенон да е нещо оригинално. дори и да топи предпочитам да е така, отколкото да се набутам с тая кола в някоя дупка- с каквото е скъпо окачване, джанти да не говорим и че картера ми е немного далеч от земята. Отделно и безопасността при шофиране нощно време.

обади ми се като направиш 2е, дето върви повече от вр6 да ги сравним (за малкото средства да не говорим). изключвам турбоконверсии. Като гледам мои колеги с вр6-ци как праскат ниски до средни 14-ки на 400м със стокови мотори и кутии, малко ми е трудно да си го представя това с 2е-то, да не говорим че тия цифри са много трудни за поразвити абф-и. Говоря за нормални за каране коли, а не драгаджийки. Казвам 400м щото дотам според думите ти 2е трябва да върви повече до тая дистанция ( до 160-170км/ч)

май ще имам излишен един турбо 1.8 мотор,върви доста прилично на 1бар, ама нещо ми малее. Смятам да заложа на по-големия брой цилиндри и кубатура mhihi


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот Stenly » Вто 04 окт 2011 21:18


2.0 АДИ с направена глава (може и с дросели) ,4-1 хедърс,вал около 290-300 градуса и сгъстена на 12-12,5:1 ще направи зверски разстрел на вр-а.. у нас май всичките ВР атмосферни са стандартни ,никой не съм виждал да развива атмосферен вр6.

обади ми се като направиш 2е, дето върви повече от вр6 да ги сравним


Проекта ,който развивам сега е с 1.6гти двигател (произвежда се до 82)..голф 1 с този мотор е по-пъргав от абф и кр ... като го завърша на някой събор на Калояново ще се пробваме с удоволствие... може и с пасата ми той е 1.8 8в.

Относно крушките дето топят... кофтито е ,че се деформира пластмасата и оттам светенето се променя към лошо значително .Има бошови фарове(късата секция)от бмв ,които са същите на външен вид ,но трябва малко преправяне ,понеже немците са ги направили хела и бош с разлика ине са директно взаимозаменяеми ... плюса е ,че бошовия къс фар е с метален рефлектор и там можеш и 100в крушка да сложиш ако искаш;)


Потребителски аватар
ivchoforever
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
Автомобил: Passat B3 1992
Двигател: 2.0 115 ADY
Местоположение: София

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот ivchoforever » Вто 04 окт 2011 22:14


Колеги ще ви помоля да спрете да спорите кой от какъв мотор ще направи по голяма бегачка,то е ясно че всеки има различна гледана точка ама ...

Последна промяна от ivchoforever на Вто 04 окт 2011 23:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот Stenly » Вто 04 окт 2011 22:42


Имах впредвид ,че АДИ-то дето си сложил на твоя пасат хич не е лош мотор ,не е куц евтин е за поддръжка и има нютони...затова се захапах така... mhihi


Потребителски аватар
ivchoforever
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
Автомобил: Passat B3 1992
Двигател: 2.0 115 ADY
Местоположение: София

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот ivchoforever » Вто 04 окт 2011 23:06


Ами мотора предстои да се сложи вероятно другия месец по някое време :lol: малко се чудя с какви скорости да го сложа,ама мисля че от моното ще са му добре,а и до колкото знам ADY е малко по динамичен от 2E понеже всяка дюза се управлява поотделно,електрониката и дебитомера са други,малко по усъвременен мотор е аз за това се навих да слагам такъв :D Иначе 2Е мотор не бих си сложил за нищо на света :No


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот pe6kata » Вто 04 окт 2011 23:17


кажи кодовете и на двете кутии, кажи и какво искаш от колата и къде ще се кара основно- градско или извън градско магистрално.
принципно мотора тръгва още от ниските и много по-добре би било да е с дълги скорости


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот znainainai » Вто 04 окт 2011 23:42


Айде и аз да се намеся малко mhihi
Първо адмирации за колата много ми хареса.
Относно моторите айде сега да ви кажа къде е ключа за бараката че тръгнахте да разбивате вратата mhihi
2Е пуска и 4-те дюзи едновременно.
ADY e със Simos т.е. 4 канален инжекцион или иначе казано тунинговано 2Е
АGG вече е друга бира по-леки бутала от по-ниски обороти въртящ момент

И трите двигателя са със еднакъв въртящ момент. 2Е е най-ощетеният заради горивната система. АDY е фейслифт на 2Е или иначе казано 2Е със управление Simos.
АGG е истината.

Ето и доказателството за да не кажете че лая месечината.
Изображение


Потребителски аватар
ivchoforever
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
Автомобил: Passat B3 1992
Двигател: 2.0 115 ADY
Местоположение: София

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот ivchoforever » Вто 04 окт 2011 23:47


Знам,че AYK скорости са най-добре да се сложат ама като знам как се намират такива ...колата се кара предимно градско и отвреме на време на дълго,според мен със скорости от моно ще се развърта доста добре ама разхода ще скочи поне така си мисля :roll:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот Stenly » Сря 05 окт 2011 0:36


Няма да скочи разхода с по-къса кутия ако караш нормално без да даваш газ от светофар до светофар.... CEW кутия и нейните подобия (кодове)като предавателни числа ти трябват и не по-малко диференциал от 3.89 ... намираш къса кутия слагаш дълга пета за икономия извън града ....


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот ZeroCool » Сря 05 окт 2011 2:20


Stenly написа:Няма да скочи разхода с по-къса кутия ако караш нормално без да даваш газ от светофар до светофар.... CEW кутия и нейните подобия (кодове)като предавателни числа ти трябват и не по-малко диференциал от 3.89 ... намираш къса кутия слагаш дълга пета за икономия извън града ....


А от ква кутия може да се ръгне пета.....която да се държи сравнително нормално на дълго с диф 3.89?


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот pe6kata » Сря 05 окт 2011 8:55


znainainai написа:И трите двигателя са със еднакъв въртящ момент. 2Е е най-ощетеният заради горивната система. АDY е фейслифт на 2Е или иначе казано 2Е със управление Simos.
АGG е истината.


абсолютно. Иначе интересните мотори почват от най-дясната част на таблицата mhihi , пък стенли да си прикава каквото иска. Днес тръгва с 1.8 8в с/у вр6, утре ще реди некое порше,то проблема е никакъв да се пусне, само незнам какъв резултат очаква :lol:

ивчо, казах ти, дай кодовете и на двете кутии. Мотора е елстичен и с къси предавки само едно голямо сменяне на скорости ще пада. В града определено с къса кутия разхода ще ти е леко надолу.


Потребителски аватар
ivchoforever
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
Автомобил: Passat B3 1992
Двигател: 2.0 115 ADY
Местоположение: София

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот ivchoforever » Сря 05 окт 2011 11:19


Такааа днес проверих лепенката в багажника сравних си рамата за всеки случай да не би да е сменяна задницата някога :screwy и според нея кода на кутията е CEW :banana Ако не е сменяна,кутията предавателните числа на предавките са същите като на AYK кутия от Passat 16v 9A мотор обаче дифа е 3.94 срещу 3.68 на AYK кутията mhihi а аз се чудех защо моното се изтрелва на първа доста :Mr Green Fun А да питам може ли да се види кода на кутията без да се сваля и къде точно стой да видя дали действително е CEW :) Ако е такава имам един малък проблем с нея в момента при високи обороти на 2-ра като включа 3-та влиза с хрупване,ако си карам нормално на 2-ра,3-та си влиза нормално без никакво хрупване и 1-ва по някога не ми влиза,но вкарвам 2-ра и след това си влиза 1-ва,дали би се оправило с ремонт това хрупане на 3-та и колко пари би излязъл ремонта?

П.П Преди малко слязох и видях кода на кутията,а той е CEW :011: Остава да ми кажете какво да правя с хрупащата при влизане с високи обороти 3-та :roll: Само със смяна на маслото,не мисля че ще се оправи ...


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот pe6kata » Чет 06 окт 2011 9:59


знаеш че без да се отвори кутията са само догатки- въпреки това не са много вариантите- синхронизатор или муфа или пък има едно лагерче на вилките. Според мен се касае точно за това лагерче. Даже мисля че имам резервно от разни кутии. За да се смени се цепи кутията, но не се налага да се разделя вторичния вал, както би било при износен синхронизатор да речем и което отваря допълнителна работа...

Твоятя е ясна, виж каква е кутията на двулитровия. В този вариант на кутия за 2.0 8в ще е лека гавра с мотора. За мотор който разполага с обороти, като някой абф- да, но не и за този, при който торка е изместен в ниските.
Диф 3.91 за мен лично е оптималния за редене на предавки- може да се лавира много с предавките.
На диф 3.91 ако бях на твое място, бих сложил:
първа-3.30,
втора-1.94(винаги вървят в комплект с първа )
трета-1.34(или 1.31 )
четв.-1.03
пета- 0.795 или 0.756(като с 0.756 ще се усети дупка от 4-та)

Общо взето една абф-ска с изключение на 5-тата ще свърши работа...
Идеятя е предавките не да са къси сами по себе си, а така да са подредени, че дупката при превкючване да не е голяма. Подходяща за целта винаги е дълга първа, с следващи по-близки.

Не си мисли че AYK кутията е голямата работа, и там предавките не са много добре наредени, има една пъргавнина до 3-та спрямо по-дългите(при абф-а, щото масово се търси за абф !), но пък е осезаема дупката м/у 3 и 4 и там вече се губи. Имай в предвид че абф-а има оброти и с тази кутия се държи добре като цяло, но това че е добре за абф-а не означава че ще е добре и за 8клапановия.


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1363
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот iliankocov » Пет 07 окт 2011 14:28


Най - после виждам тема за тоя Пасат! Браво! Продължавай в същия дух и ако има нещо за помагане - казвай! :applause: :applause: :applause:



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта