Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
- ivchoforever
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
- Автомобил: Passat B3 1992
- Двигател: 2.0 115 ADY
- Местоположение: София
- iliankocov
- Мнения: 1363
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
ivchoforever написа:mhihi
...
Извинявам се....
Не може ли да се лъсне още малко?
Последна промяна от iliankocov на Съб 08 окт 2011 17:45, променено общо 1 път.
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
И аз да напиша нещо в темата като фен на големите коли.
Ивчо с това полиране по много крив път си тръгнал са имаш мерак ма след време мерака изчезва и остава само търкането .
Кефи ме също че поддържаш връзка с всички от форума които са фенове на 35I ма не взимаш акъл от никои,нито си се насочил към 1,8 , нито 16V ,нито ВР6.
Успех с проекта и дано не ти умалеят скоро 25к.с. в повече
Ивчо с това полиране по много крив път си тръгнал са имаш мерак ма след време мерака изчезва и остава само търкането .
Кефи ме също че поддържаш връзка с всички от форума които са фенове на 35I ма не взимаш акъл от никои,нито си се насочил към 1,8 , нито 16V ,нито ВР6.
Успех с проекта и дано не ти умалеят скоро 25к.с. в повече
- ivchoforever
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
- Автомобил: Passat B3 1992
- Двигател: 2.0 115 ADY
- Местоположение: София
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
Колега написъл съм в първия пост,че искам колата да стане една приятна ежедневка която да мога да храня и поддържам,не съм тръгнал все още по състезания и не мисля,че ще тръгна!Поне на този етап ще се задоволя с това,пък живи и здрави по натам ще го мисля.
П.П Относно коментаторите които смятат да пишат нещо от сорта "Ама то и ABF и 1.8Т горят колкото ADY защо не него,а този... "да си спестят коментара.Така съм решил и така ще бъде колата си е моя и ще правя по нея каквото аз преценя!
П.П Относно коментаторите които смятат да пишат нещо от сорта "Ама то и ABF и 1.8Т горят колкото ADY защо не него,а този... "да си спестят коментара.Така съм решил и така ще бъде колата си е моя и ще правя по нея каквото аз преценя!
- ivchoforever
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
- Автомобил: Passat B3 1992
- Двигател: 2.0 115 ADY
- Местоположение: София
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
iliankocov написа:
Извинявам се....
Не може ли да се лъсне още малко?
Може,може ама още е в начален стадии
- skary9
- Мнения: 771
- Регистриран на: Съб 21 ное 2009 19:23
- Автомобил: Vw MK3
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
Добре се получава Пасата
Продължавай напред
Продължавай напред
- iliankocov
- Мнения: 1363
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
ivchoforever написа:iliankocov написа:
Извинявам се....
Не може ли да се лъсне още малко?
Може,може ама още е в начален стадии
ами... това да се чува... мислил ли си нещо за алтернатора и някой други елементи по двигателя?
- HeyMoPeH
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пон 10 окт 2011 17:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана/София
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
тук във вашия форум не си играете, за пореден път се обеждавам. С тоя мерак до край колега 6-ца ти пиша в бележника!
- Night_elf
- Рошаво мазало
- Мнения: 3430
- Регистриран на: Вто 05 фев 2008 14:59
- Автомобил: Vw Golf V
- Двигател: 1.9 TDI BKC
- Местоположение: София
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
Ивчо Адмирации
Продължавай все с такъв хъс и желание да правиш всичко по Пасатко!
Става все по-красив!
Като се запознахме, хич не ми изглеждаше толкова чалнат
Продължавай все с такъв хъс и желание да правиш всичко по Пасатко!
Става все по-красив!
Като се запознахме, хич не ми изглеждаше толкова чалнат
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 15 окт 2011 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nikaragua
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
Много добра кола, наистгина правена с много мерак, много изчистина и стилна.
- ivchoforever
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
- Автомобил: Passat B3 1992
- Двигател: 2.0 115 ADY
- Местоположение: София
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
И накрая завършен
П.П Мотора вероятно ще се отваря за ревизия на главата преди да се качи Очаквайте включване
П.П Мотора вероятно ще се отваря за ревизия на главата преди да се качи Очаквайте включване
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
пп: думите са излишни.
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
Ники е стабилен
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
Ако ще правиш глава направо ремонтирай и дъното с всичко ново - съвет
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
друг съвет:
мотора го качи така, както си е. Покарай го и му замери компресията, щото не си имал тази възможност при закупуването предполагам. Тя ще си покаже има ли смисъл да се пипа, или не. Както и ако има проблем , откъде идва -клапани, или сегменти/бутала. Не бързай да се набутваш в ремонти. Една глава и един картер се свалят много лесно, както мотора си е в коша.
А ако има нужда от ремонт, ВЪОБЩЕ не се занимавай да набиваш пари в такъв мотор- да тръгнеш да ревизираш- лагери, сегменти... в главата- да тръгнеш и водачи да сменяш... При положение че както си говорихме, моното ти е перфектно и леко сгъстено си го качваш директно обратно и не се занимаваш с глупости...
Знам че си мераклия, но запази и здрав разум (не че аз го правя винаги ама )
мотора го качи така, както си е. Покарай го и му замери компресията, щото не си имал тази възможност при закупуването предполагам. Тя ще си покаже има ли смисъл да се пипа, или не. Както и ако има проблем , откъде идва -клапани, или сегменти/бутала. Не бързай да се набутваш в ремонти. Една глава и един картер се свалят много лесно, както мотора си е в коша.
А ако има нужда от ремонт, ВЪОБЩЕ не се занимавай да набиваш пари в такъв мотор- да тръгнеш да ревизираш- лагери, сегменти... в главата- да тръгнеш и водачи да сменяш... При положение че както си говорихме, моното ти е перфектно и леко сгъстено си го качваш директно обратно и не се занимаваш с глупости...
Знам че си мераклия, но запази и здрав разум (не че аз го правя винаги ама )
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта