Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
ivchoforever
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
Автомобил: Passat B3 1992
Двигател: 2.0 115 ADY
Местоположение: София

Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот ivchoforever » Пон 03 окт 2011 16:53


Здравейте колеги!
Най-накрая се реших да пусна тема и за моя Passat B3.
Всичко започна март 2009г.когато бях решил да си купувам кола и си търсех B3-ка понеже баща ми има Б3 и ми хареса като кола ... И се започна едно търсене едно чудо много коли изгледах ама нямаше Passat който да ми хване окото,докато накрая не излезе един който туко що беше вкаран от Италия и беше GL с доста добър външен вид и задоволителен пакет от екстри.
Така изглеждаше когато го купих:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

След като го взех го обслужих и започнах да си го карам ...
В един прекрасен ден търсех някакви части за колата в интернет и случайно попаднах на :bowdown vwclub.bg/forum и там почнах да чета и да се зарибявам с всеки изминал ден все повече и повече,осъзнах че карам един истински автомобил на който трябва да обърна повече внимание :обичам ви

Като цяло исках колата да стане една комфортна и приятна евридейка!

И първото нещо което купих за колата е GT оригинален спойлер,който придава на колата по елегантен дизайн според мен :)

Дойде първата зима и реших да се кача малко до Витоша ...

Изображение

Изображение

Не мина се време и колата започна да не ми харесва как спира и реших да направя малко ъпгрейд на спирачната система,а именно дискови спирачки отзад,нова спирачна помпа от бус VW T4,нови маркучи,жила на ръчната,нова спирачна течност...Всички части бяха нови и оригинални.

За съжаление нямам много снимки от ъпгрейда :(

Изображение

Изображение

Изображение

И след всички тези манипулации колата започна да спира значително по добре :banana ,направо установих,че не съм имал никакви спирачки до сега :screwy

Дълго време след това нещата бяха в застой...но един ден случайно изпадна в форума мечтаният от мен сиво-бежав кожен рекаро салон в доста добро състояние за годините си и пълен комплект с бежави пласмаси и бежав мокет,даже на пластмасите от салона пишеше 92г. също като моя Passat

Ето снимки след като беше монтиран:

Изображение

Изображение

След като го монтирах возията с него стана по мека и по хубава бях изключително радостен и доволен :)
Малко след това монтирах и Ел.огледала с подгряване,но за съжаление нямам снимки от монтажа :(
Не след дълго обаче си намерих джанти 15" 7J ET38 Artec време беше да сменя 14-ките с тасове :)
Не бяха в много добър външен вид и реших да ги закарам да ги боядисат,но преди това аз си ги подготвих преди боята за да знам,че ще станат както трябва и крайния резултат беше това:

Изображение

и две малко мраснички снимки как стоят на колата :oops:

Изображение

Изображение

В началото на тази година към края на януари месец реших да си сложа арматурно табло от Passat B4 и табло до 260 с два дисплея и бордови компютър,след като намерих всички необходими части започна трансплантацията ...

Изображение

Изображение

Изображение

И накрая 8)

Изображение

Месец по късно реших да направя пълна ревизия на главата на мотора,която включваше нови гумички,нови водачи,шлайф и напасване на клапаните,като главата беше закарана при хора които наистина знаят какво правят съответно и цената беше ... но две хубави неща няма.Накрая сложихме и разпределителен вал от 2E,сменихме всички гарнитури по мотора с оригинални Victor Reinz и Elring.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Няколко дни по късно преправихме климатроника на новия фреон R134a,и сложихме филтър за купето,кутията за филтъра беше поръчана чисто нова от Германия :)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

След месец два дойде VW Festa в Inter Expo Centar,и там като погледах толкова добре направени уникални коли,се надъхах още повече ...
Нямаше как да пропусна и първият за мен VW събор на Крушуна на който се запознах с изключителни хора,а някой и собственици на проекти ...

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

И даже успях да се наредя на награждаването на Passat и най неочакваното за мен е че бях награден и аз :lol: Бях изключително радостен и доволен и ме мотивира още повече да продължавам напред :banana

Изображение

След това дойде събора на Калояново ...

Изображение

Изображение

Изображение

Малко след Калояново се сдобих с една изключителна за мен придобивка,а именно :Mr Green Fun

Изображение

И монтирани на колата

Изображение


Имаха малко забележки,които прикрих за временно...

След като бяха монтирани новите фарове последва монтаж на xenon 5000k на късите и след това реглаж :)

Преди няколко дни се наложи да отида до Варна и :lol: ...

Изображение

Изображение

Изображение

От доста време се чудех дали да сменям двигателя с нещо малко по динамично и със същия разход като моното и се появи една оферта на която неуспях да устоя.Много хора може да ме питат ама защо такъв а не друг двигател?Отговора е:Така реших!На мен ми трябва долу горе мотор със същата поддръжка като моното и малко по динамичен,особено при изпреварване,а именно 2.0 115к.с ADY отговаря на изискванията ми!

Прибрах се в София и директно в сервиза :D

Изображение

Тук искам да изкажа големи благодарности на Стефан(zfa159),че ме е подкрепял и угаждал на всички мой прищявки и толкова пъти ме е търпял да му вися над главата за какво ли не.Ако не беше той колата нямаше да е това което е сега. :bowdown

Може да съм пропуснал нещо,но това е за сега в общи линии,колата ще продължи да се развива,но бавничко понеже финансите са ограничени :(

To be continued ...

Последна промяна от ivchoforever на Вто 13 мар 2012 23:24, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
mladen201
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 01 яну 2011 23:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот mladen201 » Пон 03 окт 2011 17:01


Браво колега, личи си че си обичаш колата.Мотор, особено салона - голям съм почитател на точно това кожено бежево рекаро :bishop
Мисля че на тези фарови много ще им отива един бадлуук :Mr Green Fun

Последна промяна от mladen201 на Пет 18 ное 2011 19:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот nokiangage » Пон 03 окт 2011 17:19


Айде бе момко, накани се да пускаш тема накрая :да: ! Та знаеш моето мнение, супер е Пасата ти и живот и здраве още по-готин ще става... Стискам палци да стане прехвърлянето по-скоро и да се видим! :beer


Потребителски аватар
tupalka
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: София

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот tupalka » Пон 03 окт 2011 17:42


Много ми хареса салончето...
Продължавай смело напред heavy metal zork


Потребителски аватар
HukuTyY
Мнения: 600
Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
Автомобил: Vw Passat B4
Двигател: ABF 16v
Местоположение: Каварна

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот HukuTyY » Пон 03 окт 2011 17:46


Аууу браво колега.Най накрая я пусна тази тема.От кога я чакам.Колата е уникална и ще става все по уникална.Успехи за напред.Следя темата с голям интерес. :drunk


Потребителски аватар
Dimitaki
Мнения: 406
Регистриран на: Вто 22 май 2007 20:24
Автомобил: Mitsubishi Lancer
Двигател: 4G63
Местоположение: София

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот Dimitaki » Пон 03 окт 2011 17:50


Не съм фен на Пасат,ама има мааалки бройки,който са ми много симпатични.
Пасата ти е просто 1 път,влагаш средства и най-вече,използваш доста оригинални части ;)
Нещо се зачудих що като минавам покрай блока ти,не го виждам сутрин,ама тея дни пак си е на място.Всяка сутрин му се радвам като го видя. :wink:


Потребителски аватар
adrenalin_93
Мнения: 163
Регистриран на: Пет 23 юли 2010 11:15
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: GTI-ABF 1994
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот adrenalin_93 » Пон 03 окт 2011 18:06


tupalka написа:Продължавай смело напред heavy metal zork


Евала! :beer


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот pe6kata » Пон 03 окт 2011 20:14


поздравления за пасата

винаги ме е радвал бежов кожен салон :lol:

гледам че отделяш бая голямо внимание на екстри и глезотии, а при този модел не е като да няма, издирването им е трудно

очаквам колата да я видя с подходящи джанти- за този седан задължително нещо класическо с борд, може и бая спици. Към 9же леко подаващи се извън калниците. 16-ка е достатъчна.

Трябва и малко по-ниска, дори и да не е спортно окачване то поне пружини от пасат гт. И не на последно място стоповете-една тъмна хела отзад ще се върже идеално на фаровете и колата изобщо.

Сега лично мое мнение, но никога не ми е харесвало как стои двусекционната хела с оригиналната маска.
Колата изглежда толкова опулена с тях, все едно някой и е бръкнал отзад... в ауспуха. Иска много семпло да се пипне маската, без да се прекалява. Аз лично от тия фарове, освен визия от друго не съм доволен, не ми харесва как светят, спрямо норманите, въпреки че моите са перфектни откъм лупи, рефлектори..само с едно стъкло имам съвсем лек проблем и то няма отношение към осветеността.


Потребителски аватар
tupalka
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: София

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот tupalka » Пон 03 окт 2011 20:37


[b]Сега лично мое мнение, но никога не ми е харесвало как стои двусекционната хела с оригиналната маска.
Колата изглежда толкова опулена с тях, все едно някой и е бръкнал отзад... в ауспуха. Иска много семпло да се пипне маската, без да се прекалява. Аз лично от тия фарове, освен визия от друго не съм доволен, не ми харесва как светят, спрямо норманите, въпреки че моите са перфектни откъм лупи, рефлектори..само с едно стъкло имам съвсем лек проблем и то няма отношение към осветено

Пешкаа, винаги съм Уважавал мненията и идеите които изказваш, но тук не мога да се съглася с теб! Наистина това си е личното ми мнение, но за оригиналната маска няма по-добро от двусекционната хела. Също така лупите комбинирани с едно ксенонче са много по-приятни за шофиране през нощта(разбира се при правилно регулирани фарове) от оригиналните. Изказвам го от личен опит въпреки, че и аз имах проблем с едното стъкло.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот Stenly » Пон 03 окт 2011 20:49


Аз също мисля ,че с оригинална маска и без бедлук стои по добре... но въпрос на виждане е не можем да мислим еднакво ;)С ксенон фаровете ще светнат идеално...с оригиналните крушки светят само дългите много хубаво... там може и по големи ватове ,понеже рефлектора е метален.
Ивчо за блендата още се мотаят ...кво да ти кажа ..


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот alpine » Пон 03 окт 2011 21:08


Имах удоволствието да покарам колата от Варна до София и съм многоооо изкефен от всичко в нея :bowdown Салон, табло, возия, фаровете са веднъж. Липсва им един електрически реглаж, защото като си сложиш втори двигател в багажника осветяват дърветата mhihi

Успех със монтажа на новия мотор :да:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот pe6kata » Пон 03 окт 2011 21:58


е затова съм казал "лично мнение". и затова съм си преправил и маската, щото не ме кефи как стои с тия фарове

имам и друга б3-ка с обикновените фарове. знам как е с едните и как с другите.М/у другото обикновените фарове светят доста добре съпоставяйки ги с фаровете на други коли. положението с двусекционната е трагично особено с късите и то до такаква степен, че избягвам да пътувам нощем на дълго. С хубави крушки съм, мерил съм волтажа към фаровете и на единия и на другия пасат, е сходно. Сега мисля да пробвам с релета, дано се пооправи положението, ксенон няма да сложа.

Да, голямоо търсене и много пари са, но не стават за нищо като осветеност. Още на времето мои приятели с бмв-та са ревали от късите специално. Късите са като на бмв е34 (ако не се бъркам вече) така че, и на мен не ми е приятно да го призная, но това е положението. Инак са готини и няма да ги сменя де :lol:

Скучен двигател, нещо по-сериозно няма ли да качиш?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот Bai Sando » Пон 03 окт 2011 21:59


Много маниашки Пасат :applause: Без излишни глупости по него,и само истински неща :да:


Потребителски аватар
ivchoforever
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
Автомобил: Passat B3 1992
Двигател: 2.0 115 ADY
Местоположение: София

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот ivchoforever » Пон 03 окт 2011 23:03


pe6kata написа:
Скучен двигател, нещо по-сериозно няма ли да качиш?


Пеше ами за сега това ще бъде,надявам се да ме удовлетвори,пък ако умалнеят кончетата,ще търся друго решение :lol:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот Stenly » Вто 04 окт 2011 0:19


Пешка и аз мислех като тебе да остана на крушки с релета но проблема в тея фарове (късите) е температурата... от крушките се деформира рефлектора с времето и около крушката става неприятна гледка... затова единствено бих сложил ксенон и то нещо 4000 -5000 което се доближава до светлината на крушката..

С желание знание и малко средства може да се направи 2Е до към 160-70 да върви повече от ВР6 аз като мазохист на 8в мотори подстрекавам ...



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта