Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
ivchoforever
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
Автомобил: Passat B3 1992
Двигател: 2.0 115 ADY
Местоположение: София

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот ivchoforever » Съб 08 окт 2011 15:38


mhihi

Изображение

Изображение

...




Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1258
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 ASZ 2002
Местоположение: Враца

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот iliankocov » Съб 08 окт 2011 15:43


ivchoforever написа:mhihi

Изображение

Изображение

...


Извинявам се.... mhihi
Не може ли да се лъсне още малко? :kissy:

Последна промяна от iliankocov на Съб 08 окт 2011 17:45, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот Namesata » Съб 08 окт 2011 16:47


И аз да напиша нещо в темата като фен на големите коли.
Ивчо с това полиране по много крив път си тръгнал са имаш мерак ма след време мерака изчезва и остава само търкането mhihi mhihi .
Кефи ме също че поддържаш връзка с всички от форума които са фенове на 35I ма не взимаш акъл от никои,нито си се насочил към 1,8 , нито 16V ,нито ВР6.

Успех с проекта и дано не ти умалеят скоро 25к.с. в повече :)




Потребителски аватар
ivchoforever
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
Автомобил: Passat B3 1992
Двигател: 2.0 115 ADY
Местоположение: София

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот ivchoforever » Съб 08 окт 2011 17:17


Колега написъл съм в първия пост,че искам колата да стане една приятна ежедневка която да мога да храня и поддържам,не съм тръгнал все още по състезания и не мисля,че ще тръгна!Поне на този етап ще се задоволя с това,пък живи и здрави по натам ще го мисля.

П.П Относно коментаторите които смятат да пишат нещо от сорта "Ама то и ABF и 1.8Т горят колкото ADY защо не него,а този... "да си спестят коментара.Така съм решил и така ще бъде колата си е моя и ще правя по нея каквото аз преценя!




Потребителски аватар
ivchoforever
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
Автомобил: Passat B3 1992
Двигател: 2.0 115 ADY
Местоположение: София

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот ivchoforever » Съб 08 окт 2011 17:55


iliankocov написа:
Извинявам се.... mhihi
Не може ли да се лъсне още малко? :kissy:


Може,може ама още е в начален стадии :Mr Green Fun




Потребителски аватар
skary9
Мнения: 768
Регистриран на: Съб 21 ное 2009 19:23
Автомобил: Vw MK3
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот skary9 » Нед 09 окт 2011 0:00


Добре се получава Пасата :)
Продължавай напред :да:




Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1258
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 ASZ 2002
Местоположение: Враца

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот iliankocov » Нед 09 окт 2011 1:00


ivchoforever написа:
iliankocov написа:
Извинявам се.... mhihi
Не може ли да се лъсне още малко? :kissy:


Може,може ама още е в начален стадии :Mr Green Fun

ами... това да се чува... мислил ли си нещо за алтернатора и някой други елементи по двигателя? :applause:




Потребителски аватар
HeyMoPeH
Мнения: 51
Регистриран на: Пон 10 окт 2011 17:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана/София

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот HeyMoPeH » Пон 10 окт 2011 22:13


тук във вашия форум не си играете, за пореден път се обеждавам. С тоя мерак до край колега :) 6-ца ти пиша в бележника!




Потребителски аватар
Night_elf
Рошаво мазало
Мнения: 3401
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 14:59
Автомобил: Vw Golf V
Двигател: 1.9 TDI BKC
Местоположение: София

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот Night_elf » Съб 15 окт 2011 15:42


Ивчо Адмирации :bowdown
Продължавай все с такъв хъс и желание да правиш всичко по Пасатко!
Става все по-красив!

Като се запознахме, хич не ми изглеждаше толкова чалнат mhihi




aspirinac
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 15 окт 2011 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nikaragua

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот aspirinac » Нед 16 окт 2011 7:55


Много добра кола, наистгина правена с много мерак, много изчистина и стилна.




Потребителски аватар
ivchoforever
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
Автомобил: Passat B3 1992
Двигател: 2.0 115 ADY
Местоположение: София

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот ivchoforever » Сря 26 окт 2011 19:46


И накрая завършен :shock

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

П.П Мотора вероятно ще се отваря за ревизия на главата преди да се качи :screwy Очаквайте включване mhihi




Калоян Крумов
Мнения: 2493
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот Калоян Крумов » Сря 26 окт 2011 19:58


:shocked



пп: думите са излишни.




Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот Namesata » Сря 26 окт 2011 21:14


Ники е стабилен mhihi mhihi




Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1966
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот Stenly » Сря 26 окт 2011 23:36


Ако ще правиш глава направо ремонтирай и дъното с всичко ново - съвет ;)




Потребителски аватар
pe6kata
Мнения: 2788
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY

Мнениеот pe6kata » Чет 27 окт 2011 6:32


друг съвет:

мотора го качи така, както си е. Покарай го и му замери компресията, щото не си имал тази възможност при закупуването предполагам. Тя ще си покаже има ли смисъл да се пипа, или не. Както и ако има проблем , откъде идва -клапани, или сегменти/бутала. Не бързай да се набутваш в ремонти. Една глава и един картер се свалят много лесно, както мотора си е в коша.
А ако има нужда от ремонт, ВЪОБЩЕ не се занимавай да набиваш пари в такъв мотор- да тръгнеш да ревизираш- лагери, сегменти... в главата- да тръгнеш и водачи да сменяш... При положение че както си говорихме, моното ти е перфектно и леко сгъстено си го качваш директно обратно и не се занимаваш с глупости...

Знам че си мераклия, но запази и здрав разум (не че аз го правя винаги ама :lol: )





Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта