20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->4motion

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++

Мнениеот Aprilia » Пон 18 ное 2013 23:20


На фаца го докарват, червени а-у ама иначе :no

Успех с колата колега, страхотна е :th_up :18b




Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++

Мнениеот Escap3 » Вто 19 ное 2013 0:28


На заводското място кулер :screwy какъвто и да ти направят ще малее според мен


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++

Мнениеот Adrian-AAA » Чет 21 ное 2013 22:34


Повдигачите не вярвах,ноо наистина са адски леки.
Като вдигнах един останах приятно изненадан, супер лек .


Изображение


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++

Мнениеот dobrin » Съб 23 ное 2013 23:53


:stumm Ауууу, не бях чел отдавна тази тема ...
Да пишеш резултат след събиране на всичко и настройки, че ми е много любопитно какво ще се получи ...
То е ясно, че ще има добър резултат, ама все пак точни цифри ...
Успех! :th_up


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++

Мнениеот Adrian-AAA » Нед 24 ное 2013 0:27


Монтаж на EGT датчика с преходна втулка (self made)
и преминаване от електрически към вакум актуатор (vnt)



Изображение

Изображение


Изображение

Изображение


Тази вечер реших .... Ще се взимат биели,което автоматично води до сегменти, лагери и т.н. :screwy


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++

Мнениеот Adrian-AAA » Нед 24 ное 2013 11:46


Изображение

Или

Изображение


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++

Мнениеот sashobas » Пон 25 ное 2013 21:53


Ти си в правилната психиатрия.Сега е момента да се лекуваш с качествени лекарства а не ментета.Догодина на връщане от Австрия пак аз ще шофирам ,запазено!!!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++

Мнениеот dobrin » Пон 25 ное 2013 22:21


Adrian-AAA написа:преминаване от електрически към вакум актуатор (vnt)

Каква е идеята на това?


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++

Мнениеот Aprilia » Пон 25 ное 2013 22:47


dobrin написа:
Adrian-AAA написа:преминаване от електрически към вакум актуатор (vnt)

Каква е идеята на това?

Няма как да управлява електронния :wink


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++

Мнениеот dobrin » Пон 25 ное 2013 23:28


И аз това помислих, но не бях сигурен. :th_up


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 26 ное 2013 0:23


sashobas написа:Ти си в правилната психиатрия.Сега е момента да се лекуваш с качествени лекарства а не ментета.Догодина на връщане от Австрия пак аз ще шофирам ,запазено!!!


То добре ще караш,ноо само железата ще са под капака,настройките ще се правят в БГ. :mhihi

Някъде бях чул/чел,че буталата от ASV били по леки и по издръжливи,ако някои се сеща за нещо нека каже!..


Потребителски аватар
Limit3d_Edi7ioN
Мнения: 37
Регистриран на: Съб 05 мар 2011 0:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1Z 1992
Местоположение: Добрич

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++

Мнениеот Limit3d_Edi7ioN » Вто 26 ное 2013 0:54


Правилно си чул/прочел колега.
Това е доста често срещан upgrade за по-старите тди-ки.
Другия вариант е от ARL.
Поздрави! :th_up


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 26 ное 2013 6:46


:banghead преди 2 месеца изхвърлих AHF блок с буталата вътре. На всякъде ги водят еднакви ASV,ALH,AGR,AHF.

Нека търсенето започне тогава,ако видите някъде ще се радвам да драснете един ред :wink


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++

Мнениеот Aprilia » Вто 26 ное 2013 13:43


Аз имам 4 бутала, но не съм сигурен дали са от АХФ или АСВ, ако знаеш как да ги различа ще ти кажа. Пиши ми на ЛС ако искаш :th_up


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++

Мнениеот Juiced » Вто 26 ное 2013 16:38


Много интересно, значи бутала от ASV и биели от ATD е очаквано добра комбинация. Тъй като тези биели ги водят доста по-здрави и по-леки.



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта