На фаца го докарват, червени а-у ама иначе
Успех с колата колега, страхотна е
20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->4motion
- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
На заводското място кулер какъвто и да ти направят ще малее според мен
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
Повдигачите не вярвах,ноо наистина са адски леки.
Като вдигнах един останах приятно изненадан, супер лек .
Като вдигнах един останах приятно изненадан, супер лек .
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
Ауууу, не бях чел отдавна тази тема ...
Да пишеш резултат след събиране на всичко и настройки, че ми е много любопитно какво ще се получи ...
То е ясно, че ще има добър резултат, ама все пак точни цифри ...
Успех!
Да пишеш резултат след събиране на всичко и настройки, че ми е много любопитно какво ще се получи ...
То е ясно, че ще има добър резултат, ама все пак точни цифри ...
Успех!
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
Монтаж на EGT датчика с преходна втулка (self made)
и преминаване от електрически към вакум актуатор (vnt)
Тази вечер реших .... Ще се взимат биели,което автоматично води до сегменти, лагери и т.н.
и преминаване от електрически към вакум актуатор (vnt)
Тази вечер реших .... Ще се взимат биели,което автоматично води до сегменти, лагери и т.н.
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
Ти си в правилната психиатрия.Сега е момента да се лекуваш с качествени лекарства а не ментета.Догодина на връщане от Австрия пак аз ще шофирам ,запазено!!!
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
Adrian-AAA написа:преминаване от електрически към вакум актуатор (vnt)
Каква е идеята на това?
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
dobrin написа:Adrian-AAA написа:преминаване от електрически към вакум актуатор (vnt)
Каква е идеята на това?
Няма как да управлява електронния
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
И аз това помислих, но не бях сигурен.
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
sashobas написа:Ти си в правилната психиатрия.Сега е момента да се лекуваш с качествени лекарства а не ментета.Догодина на връщане от Австрия пак аз ще шофирам ,запазено!!!
То добре ще караш,ноо само железата ще са под капака,настройките ще се правят в БГ.
Някъде бях чул/чел,че буталата от ASV били по леки и по издръжливи,ако някои се сеща за нещо нека каже!..
- Limit3d_Edi7ioN
- Мнения: 37
- Регистриран на: Съб 05 мар 2011 0:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1Z 1992
- Местоположение: Добрич
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
Правилно си чул/прочел колега.
Това е доста често срещан upgrade за по-старите тди-ки.
Другия вариант е от ARL.
Поздрави!
Това е доста често срещан upgrade за по-старите тди-ки.
Другия вариант е от ARL.
Поздрави!
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
преди 2 месеца изхвърлих AHF блок с буталата вътре. На всякъде ги водят еднакви ASV,ALH,AGR,AHF.
Нека търсенето започне тогава,ако видите някъде ще се радвам да драснете един ред
Нека търсенето започне тогава,ако видите някъде ще се радвам да драснете един ред
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
Аз имам 4 бутала, но не съм сигурен дали са от АХФ или АСВ, ако знаеш как да ги различа ще ти кажа. Пиши ми на ЛС ако искаш
- Juiced
- Мнения: 136
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
- Автомобил: Hyundai Terracan
- Двигател: J3
- Местоположение: Varna
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
Много интересно, значи бутала от ASV и биели от ATD е очаквано добра комбинация. Тъй като тези биели ги водят доста по-здрави и по-леки.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта