В момента е Пон 19 ное 2018 14:13
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00





Създай нова тема  Отговори  [ 400 мнения ]  Отиди на страница Предишна 121 22 23 24 2527 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ Публикувано: Пет 13 дек 2013 20:07 
Извън линия

Регистриран на: Нед 03 окт 2010 21:10
Мнения: 36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel, Германия
Очаквам резултата с нетърпение.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ Публикувано: Нед 15 дек 2013 11:25 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Мнения: 1317
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Turbo Timer Installed


Изображение



И малко промяна в изпускателната система


Изображение


Преди

Изображение


След


Изображение


Изображение


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ Публикувано: Нед 15 дек 2013 11:51 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Мнения: 275
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна
И аз използвам същият boost meter :mrgreen
С първият колектор не се събра турбото ли?
А този втория слагал ли си го на колата да видиш да ли се разминават всмука на турбото с лапата на мотора?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ Публикувано: Нед 15 дек 2013 14:55 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Мнения: 1317
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Не съм го пробвал въобще дали пасва,нито преди нито сега.
Мотора не е разглобен и няма да бъде докато не събера всичко необходимо като части,гарнитури,сегменти,биелни лагери.

Вероятността да опре я има все още,но ще го мислим като му дойде времето.


Boost метър-а е толкова изстрадал горкия,трябва нов :icon_lol Още не знам къде да му намеря място.


Feauture Upgrade

Limited Slip Differential
Изображение

5-th Gear 0.658
Изображение


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ Публикувано: Нед 15 дек 2013 15:15 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Мнения: 136
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna
Според мен турбо таймера е напълно излишен.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ Публикувано: Нед 15 дек 2013 20:32 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Мнения: 1317
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Juiced написа:
Според мен турбо таймера е напълно излишен.


Не знам как реши,че е "напълно излишен" като не знаеш как си карам/ползвам колата.

Мерси все пак за мнението ти.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ Публикувано: Нед 15 дек 2013 21:42 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Мнения: 995
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Може би колегата има предвид,че дизела не може да нагрее турбото до толкова колкото бензина при екстремно каране но въпреки всичко е хубаво да поработи да поизстине особено при този ъпгрейт.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ Публикувано: Пон 16 дек 2013 20:08 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Мнения: 136
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna
Adrian-AAA написа:
Juiced написа:
Според мен турбо таймера е напълно излишен.


Не знам как реши,че е "напълно излишен" като не знаеш как си карам/ползвам колата.

Мерси все пак за мнението ти.

Ми как реших... като гледам колко пари се наливат за железа все ми е в акъла ,че не си безразсъден рейсър и няма да направиш 20 старта и веднага да изгасиш колата за да и е готино. Все пак знаеш какво инвестираш и си наясно с нещата малко или много.
Не съм имал за цел да те обиждам , кефя се на ентусиазма ти ,но си мисля че като я покараш малко сам ще се убедиш в казаното от мен.
ПП Дизела прави също достатъчно високи температури за да окоти турбината. При такива проекти уред за ЕГТ си е задължително да присъства.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ AFN.. R.I.P. Публикувано: Вто 31 дек 2013 4:06 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Мнения: 1317
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Колеги случи се най гадното нещо което може да се случи с мотора ми след монтаж на Спортния Вал . :cry

Монтирах сутринта вала с новите повдигачи и покарах известно време, но се появи чукане подобно на повдигач(до последно бях убеден) реших вечерта да ходя до сервиза да отворя да видя какво се случва,но уви не стигнах на ход.

Колега ме издърпа и веднага започнах с разглобяването.

Отварям капака на клапаните и 2 повдигача бяха счупени,вала почти няма наранено не е фрапиращо.
Реших да сваля главата защото имах прясно сглобена стояща до мен готова за монтаж.
Уви 3 бутала бяха на горна мъртва точка и в 3-то бутало се намираха 2-та клапана.След оглед видях,че всички бутала имат следи от клапаните. Бутала и биели имах АФН-ски ,но за съжаление след като издърпах буталото за преглед на цилиндъра :cry нямах късмета да е оцелял.

:death R.I.P AFN ще се купува друг :censored2

Причини за строшването : Омекнали пружини на клапаните,препълнени повдигачи и разбира се малко идиотщина ...
Разбира се това е теория .


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ AFN.. R.I.P. Публикувано: Вто 31 дек 2013 13:16 
Извън линия

Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Мнения: 258
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz
Доста неприятно. Колко е рошав тоя вал? 3 бутала на ГМТ :11 Повдигачите се изпразват напълно преди да се сложат, това е елементарно. Не знам какъв ти е вала, ако е необходимо се потапят клапаните в главата заради него, пристъргват се леглата и самите клапани и т.н.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ AFN.. R.I.P. Публикувано: Вто 31 дек 2013 15:12 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Мнения: 1317
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Повдигачите бяха чисто нови


Прикачен файл:
885d76c401a21ffd391a012eea614625577779a7a49a24da447ab0120a735fba.jpg
885d76c401a21ffd391a012eea614625577779a7a49a24da447ab0120a735fba.jpg [ 50.28 KиБ | Видяна 1363 пъти ]


Прикачен файл:
8fdbca0a17d83a5b0b210f9a7281aee549153fd8494ca31ae55eb4131a0328d1.jpg
8fdbca0a17d83a5b0b210f9a7281aee549153fd8494ca31ae55eb4131a0328d1.jpg [ 54.57 KиБ | Видяна 1336 пъти ]



Прикачен файл:
d00c74cc430eb4be7388db96dc808a30890d1f708773e36cb65faa1ecf840c50.jpg
d00c74cc430eb4be7388db96dc808a30890d1f708773e36cb65faa1ecf840c50.jpg [ 208.09 KиБ | Видяна 1320 пъти ]


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ AFN.. R.I.P. Публикувано: Вто 31 дек 2013 15:17 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
Мнения: 725
Автомобил: VW Passat B5 1998
Двигател: AFN++++
Местоположение: София
Жалко, искаше ми се да видя пъргавия AFN :bishop Какъв ще е следващия мотор?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ AFN.. R.I.P. Публикувано: Вто 31 дек 2013 15:20 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Мнения: 1317
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
АФН ще е пак,но този път ще се проверява и пресмята всичко 3-пъти


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ AFN.. R.I.P. Публикувано: Вто 31 дек 2013 15:33 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Мнения: 2029
Автомобил: Golf II
Двигател: ABS
Местоположение: London
Жалко, но както се казва: Човек се учи от грешките си.
Следващият ще е по-добър, този беше експеримент :th_up


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ AFN.. R.I.P. Публикувано: Вто 31 дек 2013 15:38 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Мнения: 1317
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
То не беше за експеримент точно този мотор,ноо реших да пробвам вала.
По принцип подготвям друг мотор


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 400 мнения ]  Отиди на страница Предишна 121 22 23 24 2527 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design