Уважаеми колеги,
от няколко седмици съм се замислил да си вградя ксенонови лупи предназначени за външен монтаж за халогенни фарове реплика на HELLA MICRO D на личният си автомобил - голф 2 след като имам вече би ксенонови лупи на фаровете трябва да имам и на халогените
Ето ЛИНК за темата и за би ксенонови лупи за вграждане в рефлекторни фарове
viewtopic.php?f=53&t=315577
лупите които ще са вградят в халогенните фарове по принцип са за външен монтаж но аз искам да ги поставя в оригиналните халогенни фарове на г2 с широки брони.
светлината давана от въпросните лупи е в пъти повече от оригиналните които вече са доста стари
(за да няма излишни коментари по мой адрес че според мен компонентите за допълнително вграждане са по добри от оригиналните - НЯМА ТАКОВА НЕЩО!!!!!
винаги съм твърдял и продължавам да съм на мнение че по хубаво от оригиналното няма!!!)
но за съжаление обаче състоянието на оригиналната лупа и рефлектора HELLA от зад е потресаващо и не подлежи на никакво рециклиране - направо си липсват парчета.
за това съм решил да заменя оригиналните с въпросните лупи
някой обаче ще ме попитат защо не си купя нови халогени - защото ще са DEPO и не стават за нищо - потресаващи ментаци
други ще ме попитат защо не си сложа кристални при положение че си ги държа на склад - защото искам да запазя до колкото е възможно оригиналния вид на колата от пред.
в момента на стъкла на фаровете се премахва оребрението в диаметъра на лупата за да имат новите лупи чиста и силна светлина без излишни разсейки.
ето снимки на лупите които ще използвам
примерни снимки
така светят лупите с ксенон
на 3000К
на 6000К
понеже нямам вяра на оригиналното черно покритие на лупите - смятам че ще падне и ще има проблеми след това реших да ги боядисам първо с корабен лак (боя с гумени стружки) където съм намазал от нея няма падане с десетки години
боята стои малко грубичко но си заслужава
след това ги боядисах с термо спрейове като задната част на лупите е черна която ще стои извън тялото на халогена а предната е уж никел която ще се вижда през стъклото на фара с премахнато оребрение
боядисана е и основата от вътре на тялото на халогена за да е в тон с цвета на лупата.
ето и малко снимки
в интерес на истината на снимките лупите изглеждат като втора ръка но това е заради оребрената корабна боя.
така ще изглеждат лупите вградени в основата на халогените основи
сега обаче идва най важното!!!!!!
понеже това са лупи за външен монтаж, те нямат никъде отвори
това е предпоставка за запотяване на фаровете при полужение че ще се вграждат в друго тяло което ще е затворено херметически от всякъде
за тази цел ще бъдат направени няколко дупки в самата лупа от всички страни за да може температурата на лупата и на вътрешността на основата на халогена да са еднакви.
така няма да има потене на фарчетата.
в последствие ще бъдат поставени и отдушници но това ще е по на татак
дупките в лупата ще бъдат горе-долу тук
Те няма да пречат на светенето на лупата
рефлектора на фара е доста по на зад в черната част на лупата
примерна снимка
очаквайте продължение след като станат готови стъклата с премахнатото оребрение след 1-2 дни
Xenon Retrofit-Лупи за халогенни фарове-VW Golf 2-Проект
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Xenon Retrofit-Лупи за халогенни фарове-VW Golf 2-Проект
Последна промяна от strahil_toshkov на Нед 29 юли 2012 12:59, променено общо 3 пъти.
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Xenon Лупи за Вграждане в халогенни фарове-VW Golf 2-Проект
продължението
вчера и днес реших да си почина малко и да си ходя на вилата вместо да си правя лупите
единственото нещо което направих днес по тях е да пробия по около 20 дупки на всяка лупа за да може (както обясних в предишен пост) температурата в лупата и рефлектора да е еднаква и фаровете да не могат да се потят
ето и няколко снимки
през седмицата като имам време ще направя снимки и на стъклата с премахнатото оребрение че останаха в гаража и не ми се слиза за да ги снимам
в процеса на работа ще кача още снимки за да се види как се вграждат лупите
очаквайте продължение...........
вчера и днес реших да си почина малко и да си ходя на вилата вместо да си правя лупите
единственото нещо което направих днес по тях е да пробия по около 20 дупки на всяка лупа за да може (както обясних в предишен пост) температурата в лупата и рефлектора да е еднаква и фаровете да не могат да се потят
ето и няколко снимки
през седмицата като имам време ще направя снимки и на стъклата с премахнатото оребрение че останаха в гаража и не ми се слиза за да ги снимам
в процеса на работа ще кача още снимки за да се види как се вграждат лупите
очаквайте продължение...........
- albena_sladurana
- Мнения: 622
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: PB
- Местоположение: София---в голфа
Re: Xenon Лупи за Вграждане в халогенни фарове-VW Golf 2-Проект
Ако светнат като фаровете ще е уникално.Ще следя с интерес
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Xenon Лупи за Вграждане в халогенни фарове-VW Golf 2-Проект
albena_sladurana написа:Ако светнат като фаровете ще е уникално.Ще следя с интерес
ще светнат доста добре - нали все пак това е целта на заниманието
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Xenon Лупи за Вграждане в халогенни фарове-VW Golf 2-Проект
малко продължение от днес
днес лупите бяха сложени в основите на халогените
ето няколко снимки но това как пасват и как ще е закрепянето на лупата
оказа се че външния диаметър на лупата отговаря с диаметъра на тялото на халогенните фарове - това беше много голямо улеснение за мен
просто пробих 2 дупки в основите на фаровете и поставих лупите - завих 2 болта и лупата вече беше фиксирана за тялото
сега вече лупите са намазани със силикон но снимки ще има след като изсъхне за да мога да ги снимам от всички ъгли
остава да поставя стъклата които вече са с премахнато оребрение в диаметъра на лупата
колебая се какви келвини да сложа на халогените
дали да остава 3000К - златно жълто с които карах до сега
или
да придам малко визия на колата и да сложа 4300К защото бикеснон лупите и вътрешните фарове са на 4300К
очаквайте продължение...............
днес лупите бяха сложени в основите на халогените
ето няколко снимки но това как пасват и как ще е закрепянето на лупата
оказа се че външния диаметър на лупата отговаря с диаметъра на тялото на халогенните фарове - това беше много голямо улеснение за мен
просто пробих 2 дупки в основите на фаровете и поставих лупите - завих 2 болта и лупата вече беше фиксирана за тялото
сега вече лупите са намазани със силикон но снимки ще има след като изсъхне за да мога да ги снимам от всички ъгли
остава да поставя стъклата които вече са с премахнато оребрение в диаметъра на лупата
колебая се какви келвини да сложа на халогените
дали да остава 3000К - златно жълто с които карах до сега
или
да придам малко визия на колата и да сложа 4300К защото бикеснон лупите и вътрешните фарове са на 4300К
очаквайте продължение...............
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Xenon Лупи за Вграждане в халогенни фарове-VW Golf 2-Проект
Най на края да имам малко време и да избутам темата от прахта
нали са халогенни фарове и не се ползват всеки ден, а само по предназначение - може и без тях
това е причината проекта да се развива много бавно
ето няколко снимки на стъклата за халогенните фарове вече с премахната оребрение
ето и как ще изглеждат халогените -
стъклата още не са залепени
трябва да се почистят внимателно леглата на лупите и самите стъкла
upload pictures
photo upload
images
picture sharing
images
очаквайте продължение......... - само да имам време
нали са халогенни фарове и не се ползват всеки ден, а само по предназначение - може и без тях
това е причината проекта да се развива много бавно
ето няколко снимки на стъклата за халогенните фарове вече с премахната оребрение
ето и как ще изглеждат халогените -
стъклата още не са залепени
трябва да се почистят внимателно леглата на лупите и самите стъкла
upload pictures
photo upload
images
picture sharing
images
очаквайте продължение......... - само да имам време
Последна промяна от strahil_toshkov на Чет 01 ное 2012 1:37, променено общо 1 път.
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Xenon Лупи за Вграждане в халогенни фарове-VW Golf 2-Проект
времето за поставяне на халогенните фарове дойде
сложил съм ги без да ги регулирам по височина и визия
най важното е че светят прекрасно с ксенон на 4300К
ето няколко снимки как седят на колата
като остана свободен през празничните дни ще си по играя за да ги настроя и да ги на пасна по бронята че нещо стойките не пасват съвсем добре
а и самата броня стои нещо на криво след поредното преместване но контейнер за боклук с цел освобождаване на парко место
снимки на завършените фарове като визия ще имам в началото на другата седмица
също така ще се постарая да направя снимки и клипове на светенето на халогенните лупи
сложил съм ги без да ги регулирам по височина и визия
най важното е че светят прекрасно с ксенон на 4300К
ето няколко снимки как седят на колата
като остана свободен през празничните дни ще си по играя за да ги настроя и да ги на пасна по бронята че нещо стойките не пасват съвсем добре
а и самата броня стои нещо на криво след поредното преместване но контейнер за боклук с цел освобождаване на парко место
снимки на завършените фарове като визия ще имам в началото на другата седмица
също така ще се постарая да направя снимки и клипове на светенето на халогенните лупи
- Емо Йорданов
- Мнения: 455
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 23:39
- Автомобил: Golf2+ BMW e36
- Двигател: 2.8 VR6 + 328
- Местоположение: Павликени
- Контакти:
Re: Xenon Лупи за Вграждане в халогенни фарове-VW Golf 2-Проект
Много добре изглежда.
Успех с настройването на халогените....
Като си се хванал на хорото го искарай до край и сложи лупи и на малките фарчета.За сега се получава много добре.
Едит: тея каруцарски болтове ги сложи зад номера, че така много грузят!
Успех с настройването на халогените....
Като си се хванал на хорото го искарай до край и сложи лупи и на малките фарчета.За сега се получава много добре.
Едит: тея каруцарски болтове ги сложи зад номера, че така много грузят!
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Xenon Лупи за Вграждане в халогенни фарове-VW Golf 2-Проект
Емо Йорданов написа:Много добре изглежда.
Успех с настройването на халогените....
Като си се хванал на хорото го искарай до край и сложи лупи и на малките фарчета.За сега се получава много добре.
Едит: тея каруцарски болтове ги сложи зад номера, че така много грузят!
Благодаря за хубавите думи,
когато имам пак малко свободно време ще го направя - за съжаление това се случва доста рядко.
2 пъти се опитват да ми крадат бронята и двата пъти я чупят
въпреки че е оригинална вече няма на какво да се държи изобщо
единствения вариянт е коларски болтове които се виждат за да знаят че вече сваляне няма!
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Xenon Retrofit-Лупи за халогенни фарове-VW Golf 2-Проект
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Xenon Retrofit-Лупи за халогенни фарове-VW Golf 2-Проект
отново да изтупам прахта от темата
производствения процес на фарчетата завърши днес късно вечерта - че след 15, 20 дни започват мъглите в родна България и ще трябват много хубави фарове за мъгла
първоначално ще заложа на 4300К цвят на ксенонова система с повишена мощност 55W
противоречиво на всички дебели книги в които пише че най пробивната светлина в условия на висока влага и мъгла е цвят от 2800К до 3200К и максимум 2200 lum. (лумена).
най вероятно няма да мога да изобретя топлата вода отново през 21 век и ще се наложи след първото каране в мъгла да сменя изцяло ксеноновата система с
3000К (НН) - 2200 lum. - златно жълто на стандартни 35W
ксенонова система от 55W при 4300К през прозрачна 100% леща и оребреното стъкло достига бруталните 3690 lum. (лумена)
като цяло за статистиката:
добре се справям със времето
започнати фарове за мъгла на - 15,05,2014
завършени фарове за мъгла на - 08,10,2014
5 месеца
ОРИГИНАЛНИ ХАЛОГЕННИ ФАРОВЕ С ЛУПИ ЗА МЪГЛА - HELLA
ФАРОВЕ В ИЗКЛЮЧИТЕЛО ЛОШО СЪСТОЯНИЕ С ИЗГОРЕЛИ РЕФЛЕКТОРИ НА ЛУПИ И НАДРАНИ СТЪКЛЕНИ СТЪКЛА ОТ КАМЪЧЕТА
РЕЦИКЛИРАНИ РЕФЛЕКТОРИ НА ЛУПИТЕ
ФАРОВЕ И ДЕКОРАЦИИ ПОЧИСТЕНИ ПАСТИРАНИ И ПОЛИРАНИ ОТ ВЪТРЕ
ЗАМЕНЕНИ ОРИГИНАЛНИ БИФОКАЛНИ ЛЕЩИ НА HELLA С:
БИФОКАЛНИ ЛЕЩИ STANLEY LIGHTS CLEAR LENS - 100% ПРОЗРАЧНИ ОТ ХОНДА ПРЕЛЮД
СТЪКЛАНИ СТЪКЛА НА ФАРОВЕТЕ ПАСТИРАНИ И ПОЛИРАНИ ОТ ВЪН
ЗАЛЕПЕНО БРОНИРАНО 3М UV ФОЛИО VENTURESHIELD НА СТЪКЛАТА ОТ ВЪН
СНИМКИ НА ЗАВЪРШЕНИЯ ПРОДУКТ
В ДОСТА КРАТКИ СРОКОВЕ ВЕЧЕ И С СНИМКИ НА АВТОМОБИЛА
очаквайте продължение
производствения процес на фарчетата завърши днес късно вечерта - че след 15, 20 дни започват мъглите в родна България и ще трябват много хубави фарове за мъгла
първоначално ще заложа на 4300К цвят на ксенонова система с повишена мощност 55W
противоречиво на всички дебели книги в които пише че най пробивната светлина в условия на висока влага и мъгла е цвят от 2800К до 3200К и максимум 2200 lum. (лумена).
най вероятно няма да мога да изобретя топлата вода отново през 21 век и ще се наложи след първото каране в мъгла да сменя изцяло ксеноновата система с
3000К (НН) - 2200 lum. - златно жълто на стандартни 35W
ксенонова система от 55W при 4300К през прозрачна 100% леща и оребреното стъкло достига бруталните 3690 lum. (лумена)
като цяло за статистиката:
добре се справям със времето
започнати фарове за мъгла на - 15,05,2014
завършени фарове за мъгла на - 08,10,2014
5 месеца
ОРИГИНАЛНИ ХАЛОГЕННИ ФАРОВЕ С ЛУПИ ЗА МЪГЛА - HELLA
ФАРОВЕ В ИЗКЛЮЧИТЕЛО ЛОШО СЪСТОЯНИЕ С ИЗГОРЕЛИ РЕФЛЕКТОРИ НА ЛУПИ И НАДРАНИ СТЪКЛЕНИ СТЪКЛА ОТ КАМЪЧЕТА
РЕЦИКЛИРАНИ РЕФЛЕКТОРИ НА ЛУПИТЕ
ФАРОВЕ И ДЕКОРАЦИИ ПОЧИСТЕНИ ПАСТИРАНИ И ПОЛИРАНИ ОТ ВЪТРЕ
ЗАМЕНЕНИ ОРИГИНАЛНИ БИФОКАЛНИ ЛЕЩИ НА HELLA С:
БИФОКАЛНИ ЛЕЩИ STANLEY LIGHTS CLEAR LENS - 100% ПРОЗРАЧНИ ОТ ХОНДА ПРЕЛЮД
СТЪКЛАНИ СТЪКЛА НА ФАРОВЕТЕ ПАСТИРАНИ И ПОЛИРАНИ ОТ ВЪН
ЗАЛЕПЕНО БРОНИРАНО 3М UV ФОЛИО VENTURESHIELD НА СТЪКЛАТА ОТ ВЪН
СНИМКИ НА ЗАВЪРШЕНИЯ ПРОДУКТ
В ДОСТА КРАТКИ СРОКОВЕ ВЕЧЕ И С СНИМКИ НА АВТОМОБИЛА
очаквайте продължение
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта