Mk1 Cab ATS // V R32
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: Felsgrau Mk1 Cab ... deFacelift :)
Teзи коли са най-ценни в оригиналното си състояние и детайли.Единствената хубава промяна са регулируемото окачване и класически модел джанти.Не трябва да се стремим да ги правим по-нови отколкото са с китайски части и аксесоари,това е моето мнение.Сега колата е в пъти по-добре изглеждаща с истински фарове и цялата й оптика(фарове,мигачи,стопове) е оригинална и в един тон
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Re: Felsgrau Mk1 Cab ... deFacelift :)
Жоро Делчев написа:Teзи коли са най-ценни в оригиналното си състояние и детайли.Единствената хубава промяна са регулируемото окачване и класически модел джанти.Не трябва да се стремим да ги правим по-нови отколкото са с китайски части и аксесоари,това е моето мнение.Сега колата е в пъти по-добре изглеждаща с истински фарове и цялата й оптика(фарове,мигачи,стопове) е оригинална и в един тон
Много точно казано Ето няколко по-хубави снимки с новата предница ...
Между другото успях да си намеря и оригинална капачка за резервоара ...
Много съм доволен от резултата, единственото което остава са едни RML Snowflakes Но тях живи и здрави следващия сезон :)
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Re: Felsgrau Mk1 Cab ... deFacelift :)
Bose написа:Най добре изглеждащата единичка в бг .За салона има ли някаква идея или за сега е с този ?
Салона си остава този със сигурност, имам обаче да подменя разни неща по интериора и да го освежа малко салона :)
bbboiko2004 написа:И мен с 2 та фара по ме радва, но колата си е твоя и си я правиш на теб да ти харесва! Мислил ли си за повече мощност под капака ?
Мислил съм определено, но все още не съм сигурен дали ми се влиза във филма, тъй като не мога да направя трансплантация сам, а ще трябва да я оставя на някой.
- Vw_polo_16v
- Мнения: 583
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 0:07
- Автомобил: VW Polo 6n Seat ibiza 1.8T
- Двигател: AFH 1996 AQX 2000
- Местоположение: София/Волуяк
Re: Felsgrau Mk1 Cab ... deFacelift снимки:)
Пак казвам че колата изглежда невероятно!!!!
П.П.-- Абе предния номер не стои ли малко накриво?? :))
П.П.-- Абе предния номер не стои ли малко накриво?? :))
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Re: Felsgrau Mk1 Cab ... deFacelift снимки:)
Vw_polo_16v написа:Пак казвам че колата изглежда невероятно!!!!
П.П.-- Абе предния номер не стои ли малко накриво?? :))
Тя цялата броня седи малко накриво, но все не ми остава време да я наглася :)
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Re: Felsgrau Mk1 Cab ... deFacelift снимки:)
Здравейте колеги, мисля че е време малко да я освежа тази моя тема :) След като цяла зима колата основно се караше от точка А до точка Б в сняг, дъжд и мръсотия и изглеждаше така да се каже ужасно дойде време малко да я постегна и да я подготвя за летния сезон. Първото нещо което трябваше да се направи беше освежаване на джантите. След един сезон, в който колата се караше и от приятелката ми, бордовете се "поолющиха" малко . Отделно алуминият се беше окислил, та последва шкурене, полиране, лъскане и т.н. Тъй като не ми се сваляха гумите, реших да пробвам по мързелив вариант. Спуснах гумите да не разпъват джантите и развих болтовете като на всяка джанта оставих по три болта. Дали е успешен този вариант, ще се разбере като напомпам гумите отново Та така...
Преди:
След шкурките:
и след полирането:
Не е съвсем като огледало, но като за първи път съм доволен от резултата. За сега съм направил три от джантите или тези които имаха удари. Утре ще правя последната но тя е само окислена, та ще свърша бързо и директно ги качвам :)
Тъй като болтовете ми бяха боядисани черни и след няколко развивания почна да се люпи боята, реших да поръчам направо черни болтове и още нещо ...
а именно оригинални ББС капачки за метални вентили
между другото, болтовете са за RS но стават перфектно и за RM използва се на макс резбата
Та да вмъкна и нещо друго интересно ... преди месец на паркинг в квартала открих следното нещо:
Колата е абсолютно същото изпълнение като моята ... цвят, салон, двигател, оборудване ... всичко Мислех да търся собственика да я взимам за части, но след по внимателен оглед се оказа, че е тотал щета. Доста ръжда, салона е пълен с боклуци и тотално изгнил, пластмасите всичките изгорени, гюрука тотал щета ... жалко. Това ме амбицира още повече да възстановя моята като излязла от завода :) По едно време си мислех даже окачването и джантите да сменя, но засега ще си я покарам ниска и раздута
Това което очевидно моята е имала, но впоследствие е сменено са броните. След известно ровене в нета се оказа, че броните с хромираните лайстни са абсолютно различни от обикновените, ужасно трудни за намиране са и хромираните лайстни няма от къде да се купят нови. След доста търсене се докопах най-накрая до две брони в доста добро състояние с бонус ... пръскачки за фаровете :)
лайстните са малко прегорели и не са в много добро състояние
след доста търсене (за финансовата част не ми се говори) се докопах и до две лайстни (долна и горна) за задната броня. Снимки по натам като освежа броните. Търся още две за предната броня, ако някой има или има идея откъде мога да взема подходящи заменяеми да казва
Отделно през последните месеци си набавих и някои други части:
1. Стелки ... малко ми е модерен този велур, но така и не мога да разбера с какви стелки са си ги купували тия коли едно време
2. Датчик за температура на маслото (все пак и тия уреди трябва да се свържат най-накрая)
3. Двоен датчик за налягане на маслото
4. Тампони на макферсоните (консуматив при тия койлове)
5. Две капачки за над тампоните за красота
6. Оригинална предна емблема
7. чисто нов VDO Волтметър за подмяна на амперметъра който имам в момента
отделно чакам нови рамена за чистачките от ГТИ и ново по-голямо казанче с помпа и за пръскачките на фаровете. Тук е момента да помоля за помощ за свързването на системата за пръскането на фаровете. Механически са ясни нещата, но електрическата инсталация не ми е никак ясна (със без реле, къде се свърза и т.н.). Ако някой има идея, ще съм му благодарен за съвет :)
И така следващите дни или седмици ще се работи по освежаването на колата и монтирането на частите
Преди:
След шкурките:
и след полирането:
Не е съвсем като огледало, но като за първи път съм доволен от резултата. За сега съм направил три от джантите или тези които имаха удари. Утре ще правя последната но тя е само окислена, та ще свърша бързо и директно ги качвам :)
Тъй като болтовете ми бяха боядисани черни и след няколко развивания почна да се люпи боята, реших да поръчам направо черни болтове и още нещо ...
а именно оригинални ББС капачки за метални вентили
между другото, болтовете са за RS но стават перфектно и за RM използва се на макс резбата
Та да вмъкна и нещо друго интересно ... преди месец на паркинг в квартала открих следното нещо:
Колата е абсолютно същото изпълнение като моята ... цвят, салон, двигател, оборудване ... всичко Мислех да търся собственика да я взимам за части, но след по внимателен оглед се оказа, че е тотал щета. Доста ръжда, салона е пълен с боклуци и тотално изгнил, пластмасите всичките изгорени, гюрука тотал щета ... жалко. Това ме амбицира още повече да възстановя моята като излязла от завода :) По едно време си мислех даже окачването и джантите да сменя, но засега ще си я покарам ниска и раздута
Това което очевидно моята е имала, но впоследствие е сменено са броните. След известно ровене в нета се оказа, че броните с хромираните лайстни са абсолютно различни от обикновените, ужасно трудни за намиране са и хромираните лайстни няма от къде да се купят нови. След доста търсене се докопах най-накрая до две брони в доста добро състояние с бонус ... пръскачки за фаровете :)
лайстните са малко прегорели и не са в много добро състояние
след доста търсене (за финансовата част не ми се говори) се докопах и до две лайстни (долна и горна) за задната броня. Снимки по натам като освежа броните. Търся още две за предната броня, ако някой има или има идея откъде мога да взема подходящи заменяеми да казва
Отделно през последните месеци си набавих и някои други части:
1. Стелки ... малко ми е модерен този велур, но така и не мога да разбера с какви стелки са си ги купували тия коли едно време
2. Датчик за температура на маслото (все пак и тия уреди трябва да се свържат най-накрая)
3. Двоен датчик за налягане на маслото
4. Тампони на макферсоните (консуматив при тия койлове)
5. Две капачки за над тампоните за красота
6. Оригинална предна емблема
7. чисто нов VDO Волтметър за подмяна на амперметъра който имам в момента
отделно чакам нови рамена за чистачките от ГТИ и ново по-голямо казанче с помпа и за пръскачките на фаровете. Тук е момента да помоля за помощ за свързването на системата за пръскането на фаровете. Механически са ясни нещата, но електрическата инсталация не ми е никак ясна (със без реле, къде се свърза и т.н.). Ако някой има идея, ще съм му благодарен за съвет :)
И така следващите дни или седмици ще се работи по освежаването на колата и монтирането на частите
- Marto_cafeto
- Мнения: 439
- Регистриран на: Нед 06 ное 2011 21:14
- Автомобил: Peugeot 307
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Felsgrau Mk1 Cab ... освежаване
Тая кола трябва да седи в музея ! УНИКАТ
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Felsgrau Mk1 Cab ... освежаване
Дай малко снимки и на онзи Звяр ... двигателя .
Да беше оставил бележка или да беше питал някой за другия мк1, дори и да казваш че нищо не става от него не се знае кога и на кой ще потрябва тази кола.Някой хора не знаят какво имат и го дават просто ей така.
Да беше оставил бележка или да беше питал някой за другия мк1, дори и да казваш че нищо не става от него не се знае кога и на кой ще потрябва тази кола.Някой хора не знаят какво имат и го дават просто ей така.
- jamie1
- Мнения: 542
- Регистриран на: Вто 19 юни 2012 10:57
- Автомобил: Chevrolet Aveo LT
- Двигател: DOHC
- Местоположение: Сливен
Re: Felsgrau Mk1 Cab ... освежаване
Голфчето ти е уникално.Харесва ми как се грижиш за него
Re: Felsgrau Mk1 Cab ... освежаване
Страхотна е колата,браво!
Можеш ли да споделиш мнението си за окачването и отпред имало ли е проблеми някакви със минаването на гумата покрай пружината и съответно с какво ет са джантите?
Можеш ли да споделиш мнението си за окачването и отпред имало ли е проблеми някакви със минаването на гумата покрай пружината и съответно с какво ет са джантите?
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Re: Felsgrau Mk1 Cab ... освежаване
dibo92 написа:Страхотна е колата,браво!
Можеш ли да споделиш мнението си за окачването и отпред имало ли е проблеми някакви със минаването на гумата покрай пружината и съответно с какво ет са джантите?
Мерси колега,
окачването като цяло е пълен боклук, вози доста твърдо и подскача яко, но за 170 евро толкова. Не мога да ти дам обаче обективно мнение, тъй като нямам сравнение. Мисля тази година да го сменям с AP или DTS. И те се водят са от "евтините", но поне говорят, че са доста по добри от JOM, TA-Technik и т.н. Както казват който купува евтино купува два пъти. Та ако имаш пари взимай нещо друго, ако не това ще ти свърши работа за визията (може да се развинтва доста надолу) приготви си обаче нови бъбреци и забрави за писта Иначе джантите ми са с ЕТ33 и нямам никакъв проблем с разстоянието до гумата.
И да не съм офф ... work in progress ...
и още две нови неща ...
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Felsgrau Mk1 Cab ... освежаване
Много хубав автомобил
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Re: Felsgrau Mk1 Cab ... освежаване
Така ... тъй като някои от частите са вече монтирани, реших да направя няколко снимки ...
... броните
новите рамена на чистачките със спойлерче от GTI с хубави чистачки Bosch :)
новите стари BBS
и като цяло визията сега ...
и междувременно няколко снимки с други интересни машини от ВАГ групата :)
остава да свържа VDO-уредите и пръскачките на бронята. Както загатнах имам и няколко промени по интериора, но съм ги завършил още
... броните
новите рамена на чистачките със спойлерче от GTI с хубави чистачки Bosch :)
новите стари BBS
и като цяло визията сега ...
и междувременно няколко снимки с други интересни машини от ВАГ групата :)
остава да свържа VDO-уредите и пръскачките на бронята. Както загатнах имам и няколко промени по интериора, но съм ги завършил още
- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: Felsgrau Mk1 Cab ... нови брони :)
Колата е невероятна и определено не си сбъркал с фаровете!
Re: Felsgrau Mk1 Cab ... нови брони :)
Колата е бижу. Това, което ми липсва всеки път като отварям темата, са хубавите снимки.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 147 госта