Здравейте колеги,
мисля, че е време да пусна няколко снимки от последните месеци да ви покажа докъде я докарах с двете коли.
5тицата: промени няма много, освен смяна на джантите и една малка промяна в интериора. Джанти реших да взема отново AUTEC Wizard Gunmetal Grey обаче в 19 цола. На сайта им пишеше, че са 9,5kg. и затова реших преди монтажа да ги премеря
Почти :) но все пак под 10кг., според мен сравнително лека джанта за 19 цола. Взех хубави гуми Continental Sport Contact 5 в размер 225/35/19 и се получи следното нещо:
Няколко снимки от тазгодишното австрийско езеро :)
В сравнение с колите там имах чувството, че карам джипка, но според мен стойката на рката или стйенса и е перфектен
Колата я карам стабилно с големи скорости, 4х4-то влиза често в употреба и оригиналното Р32 окачване е просто перфектно
Може евентуално след време едни 10мм фланци отзад да сложа но ще видим.
В интериора смених конзолата на климатика с такава от 6ца, просто пасва перфектно на новата навигация и цялостно на facelift-a:
частите които са нужни: (сензора за лош въздух може и да не се монтира но остава грешка в компютъра)
преди:
след:
и крайния ефект:
Качих последен ъпдейт на RNS510-ката, нови карти и мисля, че по колата няма какво повече да се пипа :) Само поддръжка
... е може би и по-дебели гуми
Колкото до едничката, както вече загатнах първото нещо което направих това лято беше да махна ужасния TA-Technix. Смених го с регулируемо АР, качеството на изработка е на много по високо ниво, возията е сравнително комфортна (за стабилно каране обаче, ще е мекичко) и цената много приятна.
Тъй като искам да регистрирам голфчето тук в Германия, трябваше да измисля джанти с които да мина техническия и в същото време колата да изглежда подобаващо. Спрях се на ATS Cup et28, обух 195/45/15 ...
и се получи следното:
смених също така няколко от остарелите дреболийки и сложих нож от ГТИ
По колата няма какво повече да се прави или по-точно, ако остане още време в мои ръце от желание за ръчкане ще тръгна в грешна посока :) Затова реших да я продавам, ако имате интерес пишете на Л.С. Тук в Германия я пускам на 5500 евро, за продажба в България на сериозни колеги мога да я дам на сравнително много по-ниска цена и с всичките 3 комплекта джанти+гуми: 14ките снежинки, BBS RMките и АТСките (по отделно преди продажбата на колата не продавам нищо).
Пък след продажбата мисля да се заема с някое G1 Cabrio Sportline. Ако имате нещо впредвид казвайте (само Sportline и по възможност червено), готов съм да го платя на немски цени :)
и за край на поста една порно снимка от събора в Австрия