Здравейте,Колеги!
Сдобих се с комплект уреди и датчици VDO от Ауди 90 Куатро.Смятам да ги монтирам в Голф 2 ГТД.Оказа се,че инсталацията от Аудито я няма и ударих на камък със свързването на уредите.Четох 2-3 теми,но не намерих схема на кабелите и свързването им към инсталацията.В Ауди форума,също почетох и съм пуснал тема,но нямам отговор засега.
Молбата ми е,ако някой колега може и знае как да намериме схемата за кабелния сноп до конзолата с уредите и евентуалното им свъзване към инсталацията на Голфа.
Това са уредите:
Благодаря!
Монтаж на уреди VDO от Ауди 90 в Голф 2
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Монтаж на уреди VDO от Ауди 90 в Голф 2
Незнам за схема но на теб всичко което ти трябва можеш да го вземеш от таблото на парното,за волт метъра и осветлението,а температурата на маслото и налягането му трябва да си взел комплекта "камбанка"и термо датчик от Аудито за да работят Само един мултицет ти трябва.
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Монтаж на уреди VDO от Ауди 90 в Голф 2
С мултицета и токоизправител стигнах до там,че успях да светна лампите и да установя,че уредите работят.Схемата ми е нужна,за да видя на кои пинове се свъзват датчиците,за да работят вярно.При определено свързване работят и двата уреда/за маслото/,но не знам дали това е вярно.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: Монтаж на уреди VDO от Ауди 90 в Голф 2
Навремето и аз щях да слагам такива,ето две теми по въпроса със свързването:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=183248&hilit=%D1%83%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B8+%D0%BE%D1%82+%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B8
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=52&t=12675&hilit=%D1%83%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B8+%D0%BE%D1%82+%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B8
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=183248&hilit=%D1%83%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B8+%D0%BE%D1%82+%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B8
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=52&t=12675&hilit=%D1%83%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B8+%D0%BE%D1%82+%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B8
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Монтаж на уреди VDO от Ауди 90 в Голф 2
ако си взел датчиците от Аудито няма да имаш никакви проблеми със свързването.
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Монтаж на уреди VDO от Ауди 90 в Голф 2
Благодаря за бързата и точна реакция,Колеги!!!
При мен на буксата,пин №1 е маса...
Ще пробвам свързване по тази схема на Колегата:
"стана работа
благодаря на prokopoff i Ivo_Dinkov . Тръгнаха така:
1-кафяв-маса
2-син с бяло-налягане масло
3-сив с синьо- съвместно с "6"- осветление(поотделно не става)
4-черен с синьо-захранване
5-зелен с черно-темп. масло
6-сив с кафяво-...
Все пак е направи си сам, да покажа как долу-горе ще стои, след доста рязане. Естествено ще се боядиса в черно и напасне по-добре. Скоро очаквам да ми пристигне по-полезен уред от същата серия на вдо, който май ще сложа на мястото на температурния, а не на волтметъра, както смятах отначало и тогава ще довърша. Иначе би ми се искало да сменя червената светлина със зелена, ама като гледам как е направено"
Отново Благодаря!
При мен на буксата,пин №1 е маса...
Ще пробвам свързване по тази схема на Колегата:
"стана работа
благодаря на prokopoff i Ivo_Dinkov . Тръгнаха така:
1-кафяв-маса
2-син с бяло-налягане масло
3-сив с синьо- съвместно с "6"- осветление(поотделно не става)
4-черен с синьо-захранване
5-зелен с черно-темп. масло
6-сив с кафяво-...
Все пак е направи си сам, да покажа как долу-горе ще стои, след доста рязане. Естествено ще се боядиса в черно и напасне по-добре. Скоро очаквам да ми пристигне по-полезен уред от същата серия на вдо, който май ще сложа на мястото на температурния, а не на волтметъра, както смятах отначало и тогава ще довърша. Иначе би ми се искало да сменя червената светлина със зелена, ама като гледам как е направено"
Отново Благодаря!
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Монтаж на уреди VDO от Ауди 90 в Голф 2
Здравейте!
По горепосочената схема на свързване,уредите тръгнаха.Но при подаване на + на 3-ти пин за подсветка и + на 6-ти пин/само така тръгва подсветката/,показанията на волтметъра падат на 6-7 волта.Съмненията ми са към токоизправителя,с който работя-макс.ток 1000мА.Явно уредите дърпат повече
Изникна и друг въпрос! На датчика-камбана има още един извод с означение WK.Та въпроса ми е,кой кабел се включва на тази букса?
Благодаря!
По горепосочената схема на свързване,уредите тръгнаха.Но при подаване на + на 3-ти пин за подсветка и + на 6-ти пин/само така тръгва подсветката/,показанията на волтметъра падат на 6-7 волта.Съмненията ми са към токоизправителя,с който работя-макс.ток 1000мА.Явно уредите дърпат повече
Изникна и друг въпрос! На датчика-камбана има още един извод с означение WK.Та въпроса ми е,кой кабел се включва на тази букса?
Благодаря!
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Монтаж на уреди VDO от Ауди 90 в Голф 2
зарядното ти е слабо и затова пада напрежението,а на датчика единия извод е за налягането а другия за температурата на маслото,по цветове не мога да ти ги кажа.
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Монтаж на уреди VDO от Ауди 90 в Голф 2
phantom_ написа:зарядното ти е слабо и затова пада напрежението,а на датчика единия извод е за налягането а другия за температурата на маслото,по цветове не мога да ти ги кажа.
Да, зарядното е слабо...
Но другия извод/букса/не е за темп.на маслото...Защото като включа кабела,отговарящ за датчика за температурата,уреда забива стрелката си в макс.положение,което е нереално.
Междувременно,уважаван от мен колега и клиент ме светна,че на другата букса на камбаната се вкл.кабела от ориг.инсталация,който задейства лампата/червения диод/за налягането на маслото,намиращ се в таблото/километража/.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Монтаж на уреди VDO от Ауди 90 в Голф 2
При мен на WK се връзва маса а на G е сигнала към уреда,вярно че при мен уредите са реплика на ВДО но предполагам и при оригинала са същите.А лампата за маслото би трябвало да се връзва към датчика за ниско налягане на колата или най лесно към кабела за лампата на маслото
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Монтаж на уреди VDO от Ауди 90 в Голф 2
О колега извинявам се наистина по спомени карам и вярно че така беше,на камбанката единия кабел който дава маса е за лампата на таблото а другата за налягането на маслото!А за температурата иамше отделен датчик.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта