Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
golfmk1
Low rider
Мнения: 5546
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............

Мнениеот golfmk1 » Съб 08 фев 2014 14:16


Гледал съм клипове на коли с въздушно окачване как полуоските са им на шлици и се разпъват и сгъват според нуждата.Но тази кола беше шоу кар :wink




sakisa
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 11:06
Автомобил: VW Bora
Двигател: AKL
Местоположение: Стара Загора

Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............

Мнениеот sakisa » Съб 08 фев 2014 17:22


Да се похваля и аз с една повдигната тройка. За жалост миналата година се разделих с лебеда (собственост е на друг).
http://media.snimka.bg/s1/3158/032559747-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/3158/032559750-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/3158/032559755-big.jpg?r=0
Голфа е повдиган с втулки над амортесьорите, така не се променя техния ход (хода на пружините де). Отпред 5 отзад 7 см., както се вижда гумите са ниско профилни (е 15 - ки ама)и резултата е задоволителен. Относно каретата,външни хвърлих след няма 1000 км. така повдигнат, но когато сложих нови си се напаснаха и нямаше проблеми.


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............

Мнениеот alpine » Съб 08 фев 2014 18:46


Volkov написа:
alpine написа:Една наша разработка за кънтри :flag_bulgaria

Много добра идея, заварките предполагат голяма точност! :bowdown


И двата детайла са струговани вкарани и товага са заварени ;)


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............

Мнениеот Volkov » Съб 08 фев 2014 23:03


alpine написа:
Volkov написа:
alpine написа:Една наша разработка за кънтри :flag_bulgaria

Много добра идея, заварките предполагат голяма точност! :bowdown


И двата детайла са струговани вкарани и товага са заварени ;)


Мога да кажа само - хвала! Перфектна работа! :bowdown


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Съб 08 фев 2014 23:49


гумите са 215/65
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............

Мнениеот Volkov » Нед 09 фев 2014 9:42


Това последното лично за мен е леко безмислено, тъй като картера си остава на същата височина спрямо земята, височината идва от гумите!
За мен вариант с втулки на амортите или планки под тях е по-удачен!


Потребителски аватар
Стоян Стоянов
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Разград

Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............

Мнениеот Стоян Стоянов » Нед 09 фев 2014 20:12


Volkov написа:Това последното лично за мен е леко безмислено, тъй като картера си остава на същата височина спрямо земята, височината идва от гумите!
За мен вариант с втулки на амортите или планки под тях е по-удачен!

Според мен ако предната греда не се смъкне както в случая е направено и се сложат подложки на задните лапи на двигателя, то той ще си остане на високо, но идва въпроса, че ъгъла на каретата ще стане голям и не знам дали няма да започне да ги троши. И аз съм си го мислил това но е без мислено ако не удължиш по някакъв начин амортисьорите, както е направил колегата, но не знам до колко ще удържат така.


G&G
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 14 май 2013 13:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............

Мнениеот G&G » Пон 31 мар 2014 20:14


Не знам дали мога да го включа тук, но все пак...
Изображение Аз съм го правил (:


Потребителски аватар
dj_beat_boxer
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 28 фев 2010 17:15
Автомобил: GOLF MK4 2.3 V5
Двигател: AGZ
Местоположение: ihtiman

Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............

Мнениеот dj_beat_boxer » Вто 08 дек 2015 6:52


Колеги споделете как може да се вдигне голф 4.


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Сря 16 дек 2015 16:21


3,5 см, получи се доста добре, това е 5 кола която повдигам :beer
Изображение
След:
Изображение
Прикачени файлове
11201295_958720387528733_284793148_o.jpg
11721970_958745960859509_691721955_n.jpg
11423458_945699852164120_1185636436_o.jpg


Потребителски аватар
Мизиец
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 29 фев 2016 1:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............

Мнениеот Мизиец » Вто 08 май 2018 2:00


Здравейте маняци! Искам да ви поразбудя малко! Има ли ви, няма ли ви? Трябва ми малко помощ за VW G3, бензин , без синхро , само с предно е. Искам да го повдигна да стане като на колегата червения голф3 комби , защото ще се минава по черни пътища , планински терени и трябва да е проходим.


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3096
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............

Мнениеот georgebonev » Вто 08 май 2018 8:43


Предните амортисьори - както колегата от Видин - с рязане на чашките и заварка на по-високо...
Задните амортисьори - зависи какъв модел са, че гледам са два вида.
Ако си като моите - добавена е още една втулка под амортисьора и заварка с допълнителни две ленти от страни.
Изображение
Ако си от другия вид - евентуално с добавка на долната част за тампона, отрязана от други непотребни амортисьори...

Евентуално, отзад, може да решиш да смениш целия мост (моя е от Пасат Г60) и ще имаш и дискови спирачки...

За още височина - може да минеш на по-широки гуми и съответни джанти за тях и евентуално дистанционни втулки.
При мен отзад максимума е 205/60/15 на джанта 7J с ET35. Около 630 мм диаметър. Предните при мен като максимум са 225/50/15 и диаметър 606 мм някъде...

Според джантата - мери се колко разстояние остава между нея и амортисьора и калника и се преценява/смята какъв размер гума да се слага...
Или по друг начин казано - в зависимост от разстоянието между амортисьора и веждата на калника - се търси джанта, втулки и гума...


Потребителски аватар
Мизиец
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 29 фев 2016 1:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............

Мнениеот Мизиец » Пет 11 май 2018 19:50


Попаднах на едно много добро изпълнение, поне на външен вид. :mhihi
Само, че е Голф 2ка. Разгледах го и сравних с Г3 и с вашите мнения, та горе-долу ми стана ясно за задницата, но за предните амортисьори не мога да се ориентирам, дали е точно със заварка и втулки. Имам предвид на този Г2 от снимките , сякаш не са такива манипулации, като описаните от вас.
Вижте снимките :

Повдигнат Голф2 -
2 вдигнат.jpg


Предно окачване Г2 -

предни Г2.jpg



Задно окачване Г2 -
задни Г2.jpg



Доколкото виждам на задното окачване са поставени правоъгълни планчици, които дават самото удължаване. Но не мога да се ориентирам отпред какво точно има на въпросния Г2. Някой успява ли да разгадае как е станало?
Ще добавя пак , че това е само пример за добро повдигане на Г2 , но аз искам да повдигам Г3 и не съм сигурен , дали нямаха разлика Г2 и Г3 в окачването. Предполагам, че нямат.
В следващото съобщение ще пусна снимки от въпросния Г3 , на който смятам да повдигна окачването.

ПП: За пръв път ще повдигам окачване на автомобил и мисля, че мога да го сторя сам, но е много важно да събера достатъчно информация, за която ще съм безкрайно благодарен на всеки взел участие. Темата е много хубава и полезна! Живи и здрави!


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8339
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............

Мнениеот samo_pechka » Пет 11 май 2018 20:58


Има някаква сопа ли, тръба ли , т.е. направено е някакво удължение отгоре над талерката на пружината. Принципно не е така. Правя си догадки как е изпълнено . примерно от друг бракуван преден ам се реже стеблото ( с определена дължина ), прави му се вътрешна резба на струг откъм отрязаната част , навива се с осигурител на стеблото което е на амртисьора ( малко зор и е леко опасно, понеже няма как да се държи "контра" на стеблото дето е на амортисьора, освен да се ползва някаква "версия" на тръбен ключ и с него да се държи стеблото ) и се стяга на опората в бомбето горе на калника. На място веднага бих схванал как е магията, в момента просто гадая нали...


Потребителски аватар
Мизиец
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 29 фев 2016 1:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............

Мнениеот Мизиец » Вто 22 май 2018 14:08


Може би такива "удължения" за предния аморт , където се завинтва в каросерията?
Прикачени файлове
11d08c2890fc.jpg
11d08c2890fc.jpg (141.36 KиБ) Видяна 7738 пъти



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта