Здравейте колеги.
Надявам се, да съм пуснал темата на правилното място.
Днес пристигнаха ето тези ( Снимка - Снимка ) тунинг фарове за Golf 6, поръчани от Германия.
Със поръчка, плащане и доставка никакви проблеми. Фаровете са си наред - здрави и т.н.
Когато ги извадих от кашоните за да ги разгледам и пробвам, със голяма изненада установих, че крушките предназначени за фаровете са H7, PSY24W и P21W.
Н7 - лупа на късите а другите две са за мигач и дълги.
Информация във сайта, относно крушките има, но само като се преглежда страницата на Немски.
Тъй като Немския ми е слаб, използвах Английски и Испански за да преглеждам и направя поръчката.
При тези два езика информация относно крушките нямаше, а аз предположих, че са или Н7 и Н7, или Н7 и Н1, което ме устройва.
Питанката ми е следната.....
Някой виждал ли е такова животно PSY24W или P21W ( не знам коя от двете е ) поставена за дълги светлини, като се има предвид, че мощността е наполовина и повече, по-малка от стандартните 55 вата!?
Т.е. дали ще имам достатъчно светлина при дълги.....
Качих и видео във YouTube.
Благодаря на всички за вниманието!
Golf 6 - Тунинг Фарове
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Golf 6 - Тунинг Фарове
Здравей колега.
Да - тези ги видях нощеска. PSY24W - мигачи и не са включени.
P21W - остават за дългите. Намират се до лупата за късите светлини (H7) и са включени във доставката - т.е. поставени са си на мястото.
Остава обаче въпроса P21W как ли ще осветяват на пътя.....
Крайно недостатъчно си мисля аз.
Поздрави.
Да - тези ги видях нощеска. PSY24W - мигачи и не са включени.
P21W - остават за дългите. Намират се до лупата за късите светлини (H7) и са включени във доставката - т.е. поставени са си на мястото.
Остава обаче въпроса P21W как ли ще осветяват на пътя.....
Крайно недостатъчно си мисля аз.
Поздрави.
Последна промяна от bako1970 на Пет 23 яну 2015 19:37, променено общо 1 път.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Golf 6 - Тунинг Фарове
Нещо не ми се връзва мигач добре дрл добре габарит добре ама тая 21 вата лама за какво е? Трябва да има две халогенни лампи или тази във лупата да е и къси и дълги. Със някакъв ел.магнит .
- Koko95
- Мнения: 290
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:27
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: ATD
- Местоположение: Видин/Fuengirola
Re: Golf 6 - Тунинг Фарове
Би трябвало лупата да е Би-ксенон
Re: Golf 6 - Тунинг Фарове
Така е човече - не се връзва, ама никак даже, но е истина.
Ето малко снимки със подробен изглед отзад.....
H7 - Вижда се, че на корпуса на фара си пише Н7. Фасунката си отговаря на модела, а към нея отиват два кабела - т.е. възможност само за една светлина.
P21W - Това е крушката, която идва със фара. И тук вече имаме разминаване!
На корпуса пише PSY24W т.е. мигач, но на самия рефлектор вътре се вижда надпис P21W и поставената крушка също е P21W. Към нея отиват два кабела - т.е. една светлина.
PSY24W - Това е крушката за мигача. Тук също имаме разминаване.
На корпуса на фара пише W5W, H15, 12V, 15/55W, което би било чудесно ако е истина, но не е, защото на самия рефлектор пише PSY24W.
Фасунката е със два кабела - жълт за + и черен за -
Снимка на целия фар отзад.
Нищо ново няма да кажа, само ще повторя хората казали го хиляди пъти преди мене.....
Преди да купите нещо, проверете всички възможности. На мене ми убягна тази подробност със крушките въпреки, че претендирам да съм електротехник.
Поздрави.
Ето малко снимки със подробен изглед отзад.....
H7 - Вижда се, че на корпуса на фара си пише Н7. Фасунката си отговаря на модела, а към нея отиват два кабела - т.е. възможност само за една светлина.
P21W - Това е крушката, която идва със фара. И тук вече имаме разминаване!
На корпуса пише PSY24W т.е. мигач, но на самия рефлектор вътре се вижда надпис P21W и поставената крушка също е P21W. Към нея отиват два кабела - т.е. една светлина.
PSY24W - Това е крушката за мигача. Тук също имаме разминаване.
На корпуса на фара пише W5W, H15, 12V, 15/55W, което би било чудесно ако е истина, но не е, защото на самия рефлектор пише PSY24W.
Фасунката е със два кабела - жълт за + и черен за -
Снимка на целия фар отзад.
Нищо ново няма да кажа, само ще повторя хората казали го хиляди пъти преди мене.....
Преди да купите нещо, проверете всички възможности. На мене ми убягна тази подробност със крушките въпреки, че претендирам да съм електротехник.
Поздрави.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Golf 6 - Тунинг Фарове
Н15 е комбинирана крушка Дълги 55W + Дневни Светлини 15W.
Re: Golf 6 - Тунинг Фарове
Да колега, така е.
Но ако вникнеш по-внимателно, какво съм написал във предния пост, ще разбереш, че не това е монтирано!
W5W, H15, 12V, 15/55W само го пише на пластмасата на фара, а всъщност
на самия рефлектор пише PSY24W. Фасунката е със два кабела - жълт за + и черен за - и няма никаква възможност за втора светлина.
Погледни и снимката на фасунката.......
Тук питанката беше дали някой е виждал 21 ватова крушка на дълги светлини и как свети!
Благодаря за коментарите.
Поздрави.
Но ако вникнеш по-внимателно, какво съм написал във предния пост, ще разбереш, че не това е монтирано!
W5W, H15, 12V, 15/55W само го пише на пластмасата на фара, а всъщност
на самия рефлектор пише PSY24W. Фасунката е със два кабела - жълт за + и черен за - и няма никаква възможност за втора светлина.
Погледни и снимката на фасунката.......
Тук питанката беше дали някой е виждал 21 ватова крушка на дълги светлини и как свети!
Благодаря за коментарите.
Поздрави.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Golf 6 - Тунинг Фарове
Няма да свети като хората по скоро за пред кат че имаш светлини. Пусни запитване до мястото от което си ги купил. Със въпроса "Е ко праим ся?"
Re: Golf 6 - Тунинг Фарове
Те нещата са ясни - ще пия една студена вода със лед - въпреки, че леда е вреден.....
По-принцип имам право във рамките на 14 дена да върна продукта без обяснения, но.....
140 евро ще ми струва пращането със DHL Испания - Германия. Така, че.....
На изпратения от тяхна страна е-mail със питане дали съм доволен от поръчката отговорих по следния начин:
" Hello.
I am not happy with the purchase!
Only in the German version of the site writes that the bulbs are H7, P21W and PSY24W
Since I do not understand German browse in Spanish and English, and not there information and I assumed that normal H7 or H1.
P21W bulb for long not like !!!!
I wanted to return the product but costs € 140 and gave up!
Never to buy from you!
Greetings .... "
Знам, че Английския не ми е силна страна но ще го разберат.
Поздрави.
По-принцип имам право във рамките на 14 дена да върна продукта без обяснения, но.....
140 евро ще ми струва пращането със DHL Испания - Германия. Така, че.....
На изпратения от тяхна страна е-mail със питане дали съм доволен от поръчката отговорих по следния начин:
" Hello.
I am not happy with the purchase!
Only in the German version of the site writes that the bulbs are H7, P21W and PSY24W
Since I do not understand German browse in Spanish and English, and not there information and I assumed that normal H7 or H1.
P21W bulb for long not like !!!!
I wanted to return the product but costs € 140 and gave up!
Never to buy from you!
Greetings .... "
Знам, че Английския не ми е силна страна но ще го разберат.
Поздрави.
Re: Golf 6 - Тунинг Фарове
znainainai написа:....Със някакъв ел.магнит .
Най-накрая.....
Точно така е колега, имал си право още от началото - със ел.магнит е!
Не знаех, че има и такава система
Положение на клапата при Къси Светлини.
Положение на клапата при Дълги Светлини.
Вижда се ясно разликата.....
Благодаря за насоката
Поздрави.
Re: Golf 6 - Тунинг Фарове
Най-накрая ми остана време и сложих фаровете.
Ето и няколко снимки за да се види резултата:
Снимка, Снимка, Снимка, Снимка
Къси и дълги светлини на една крушка Н7.
Превключването на дълги става със ел.магнит, който променя ъгъла на светлинния поток и товарно съпротивление от 50W за липсващата втора крушка.
Крушката от 21W е за задължителните дневни светлини.
PSY24W мигачи.
Трите сини лайсни плюс светодиодите светят при габарит.
Със фара от страната на водача няма проблеми - засега.
При другият фар обаче има.
При позиция на ключа за фаровете във автоматичен режим, всичко си пали и свети без проблем.
При пускане само на габарити а след това и на късите, остава да светят само сините лайсни а светодиодите гаснат след около 2 сек. като индикация на таблото за изгоряла крушка няма.
И това не винаги - което е странно.
Какво бихте ме посъветвали.....
Да пробвам и да поставя допълнително товарно съпротивление от 5W за габарит, което е трудно домашно при монтиран фар или да търся начин и да изключа чекинга на светлините изобщо - опция на която не държа много.
За второто само съм чел, че може да стане, но не знам нито кодове нито нищо.
Имам VCDS-Release-12.12.0 със кабела и правя връзка със лаптопа, но само разглеждам засега.
Ето и няколко снимки за да се види резултата:
Снимка, Снимка, Снимка, Снимка
Къси и дълги светлини на една крушка Н7.
Превключването на дълги става със ел.магнит, който променя ъгъла на светлинния поток и товарно съпротивление от 50W за липсващата втора крушка.
Крушката от 21W е за задължителните дневни светлини.
PSY24W мигачи.
Трите сини лайсни плюс светодиодите светят при габарит.
Със фара от страната на водача няма проблеми - засега.
При другият фар обаче има.
При позиция на ключа за фаровете във автоматичен режим, всичко си пали и свети без проблем.
При пускане само на габарити а след това и на късите, остава да светят само сините лайсни а светодиодите гаснат след около 2 сек. като индикация на таблото за изгоряла крушка няма.
И това не винаги - което е странно.
Какво бихте ме посъветвали.....
Да пробвам и да поставя допълнително товарно съпротивление от 5W за габарит, което е трудно домашно при монтиран фар или да търся начин и да изключа чекинга на светлините изобщо - опция на която не държа много.
За второто само съм чел, че може да стане, но не знам нито кодове нито нищо.
Имам VCDS-Release-12.12.0 със кабела и правя връзка със лаптопа, но само разглеждам засега.
Re: Golf 6 - Тунинг Фарове
Здравейте колеги.
Пак аз Ви занимавам, но отворих фаровете и вече знам какво не е наред за да гаснат така наречените светодиоди когато си искат.
Фаровете ги отворих, като ги слагах поотделно във студената фурна на готварската печка и постепенно вдигах температурата от термостата до 100°С.
Цялото време на престоя им вътре беше около 10-15 минути.
След изваждането им се усещаше че са загрели, но спокойно се държаха във ръка.
Приблизителната температура на фара може би беше около 45-50, като най много 60°С.
Осветяването на трите сини ленти става от светодиоди, свързани директно към 12V ( двата тънки син и черен кабел ) от линията на габаритите, като на входа на платката има някакъв резистор Снимка
Интересното е, че и да обърна + и - на захранването все си светят.
Проблемните светодиоди всъщност не са светодиоди а някакви крушки тип ксенон или нещо подобно със някакъв газ вътре.
При изгасено положение, като се загледам се виждат електродчетата отвътре.
Работното им напрежение според мултицета е 3,05 V а в момента на палене, със този уред не хващам някакъв пик на напрежението.
Захранват се пак от линията на габарита от синия и черния дебели кабели - Снимка.
Те влизат във кутийка ( капсулована ) без никакви надписи или обозначения по нея, която може да е само някакъв баласт или друг тип запалвачка - Снимка, Снимка.
От нея излизат червен и черен и захранват платката със т.н. проблемни светодиоди.
Седем са на брой и свързани последователно.
Към линията на габаритите имам и постоянно свързано ( паралелно ) товарно съпротивление 50W94ΩJ. Неговото изключване не променя нищо.
Най вероятно е за да лъже чекинга на габарита - но защо 50W.....
Значи.....
По време на движение а понякога и при самото запалване на габаритите следва произволно гаснене.
Понякога светят повече, понякога Гаснат след 10 сек. работа
Според мен проблема е във този баласт или запалвачка.
Решил съм да премахна цялата тази система и ще си оставя нещо по свой вкус.
Ще има и снимки, но няма да е скоро.
Поздрави.
Пак аз Ви занимавам, но отворих фаровете и вече знам какво не е наред за да гаснат така наречените светодиоди когато си искат.
Фаровете ги отворих, като ги слагах поотделно във студената фурна на готварската печка и постепенно вдигах температурата от термостата до 100°С.
Цялото време на престоя им вътре беше около 10-15 минути.
След изваждането им се усещаше че са загрели, но спокойно се държаха във ръка.
Приблизителната температура на фара може би беше около 45-50, като най много 60°С.
Осветяването на трите сини ленти става от светодиоди, свързани директно към 12V ( двата тънки син и черен кабел ) от линията на габаритите, като на входа на платката има някакъв резистор Снимка
Интересното е, че и да обърна + и - на захранването все си светят.
Проблемните светодиоди всъщност не са светодиоди а някакви крушки тип ксенон или нещо подобно със някакъв газ вътре.
При изгасено положение, като се загледам се виждат електродчетата отвътре.
Работното им напрежение според мултицета е 3,05 V а в момента на палене, със този уред не хващам някакъв пик на напрежението.
Захранват се пак от линията на габарита от синия и черния дебели кабели - Снимка.
Те влизат във кутийка ( капсулована ) без никакви надписи или обозначения по нея, която може да е само някакъв баласт или друг тип запалвачка - Снимка, Снимка.
От нея излизат червен и черен и захранват платката със т.н. проблемни светодиоди.
Седем са на брой и свързани последователно.
Към линията на габаритите имам и постоянно свързано ( паралелно ) товарно съпротивление 50W94ΩJ. Неговото изключване не променя нищо.
Най вероятно е за да лъже чекинга на габарита - но защо 50W.....
Значи.....
По време на движение а понякога и при самото запалване на габаритите следва произволно гаснене.
Понякога светят повече, понякога Гаснат след 10 сек. работа
Според мен проблема е във този баласт или запалвачка.
Решил съм да премахна цялата тази система и ще си оставя нещо по свой вкус.
Ще има и снимки, но няма да е скоро.
Поздрави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 134 госта