Здравейте колеги!
Най-накрая се реших да пусна тема и за моя Passat B3.
Всичко започна март 2009г.когато бях решил да си купувам кола и си търсех B3-ка понеже баща ми има Б3 и ми хареса като кола ... И се започна едно търсене едно чудо много коли изгледах ама нямаше Passat който да ми хване окото,докато накрая не излезе един който туко що беше вкаран от Италия и беше GL с доста добър външен вид и задоволителен пакет от екстри.
Така изглеждаше когато го купих:
След като го взех го обслужих и започнах да си го карам ...
В един прекрасен ден търсех някакви части за колата в интернет и случайно попаднах на vwclub.bg/forum и там почнах да чета и да се зарибявам с всеки изминал ден все повече и повече,осъзнах че карам един истински автомобил на който трябва да обърна повече внимание
Като цяло исках колата да стане една комфортна и приятна евридейка!
И първото нещо което купих за колата е GT оригинален спойлер,който придава на колата по елегантен дизайн според мен
Дойде първата зима и реших да се кача малко до Витоша ...
Не мина се време и колата започна да не ми харесва как спира и реших да направя малко ъпгрейд на спирачната система,а именно дискови спирачки отзад,нова спирачна помпа от бус VW T4,нови маркучи,жила на ръчната,нова спирачна течност...Всички части бяха нови и оригинални.
За съжаление нямам много снимки от ъпгрейда
И след всички тези манипулации колата започна да спира значително по добре ,направо установих,че не съм имал никакви спирачки до сега
Дълго време след това нещата бяха в застой...но един ден случайно изпадна в форума мечтаният от мен сиво-бежав кожен рекаро салон в доста добро състояние за годините си и пълен комплект с бежави пласмаси и бежав мокет,даже на пластмасите от салона пишеше 92г. също като моя Passat
Ето снимки след като беше монтиран:
След като го монтирах возията с него стана по мека и по хубава бях изключително радостен и доволен
Малко след това монтирах и Ел.огледала с подгряване,но за съжаление нямам снимки от монтажа
Не след дълго обаче си намерих джанти 15" 7J ET38 Artec време беше да сменя 14-ките с тасове
Не бяха в много добър външен вид и реших да ги закарам да ги боядисат,но преди това аз си ги подготвих преди боята за да знам,че ще станат както трябва и крайния резултат беше това:
и две малко мраснички снимки как стоят на колата
В началото на тази година към края на януари месец реших да си сложа арматурно табло от Passat B4 и табло до 260 с два дисплея и бордови компютър,след като намерих всички необходими части започна трансплантацията ...
И накрая
Месец по късно реших да направя пълна ревизия на главата на мотора,която включваше нови гумички,нови водачи,шлайф и напасване на клапаните,като главата беше закарана при хора които наистина знаят какво правят съответно и цената беше ... но две хубави неща няма.Накрая сложихме и разпределителен вал от 2E,сменихме всички гарнитури по мотора с оригинални Victor Reinz и Elring.
Няколко дни по късно преправихме климатроника на новия фреон R134a,и сложихме филтър за купето,кутията за филтъра беше поръчана чисто нова от Германия
След месец два дойде VW Festa в Inter Expo Centar,и там като погледах толкова добре направени уникални коли,се надъхах още повече ...
Нямаше как да пропусна и първият за мен VW събор на Крушуна на който се запознах с изключителни хора,а някой и собственици на проекти ...
И даже успях да се наредя на награждаването на Passat и най неочакваното за мен е че бях награден и аз Бях изключително радостен и доволен и ме мотивира още повече да продължавам напред
След това дойде събора на Калояново ...
Малко след Калояново се сдобих с една изключителна за мен придобивка,а именно
И монтирани на колата
Имаха малко забележки,които прикрих за временно...
След като бяха монтирани новите фарове последва монтаж на xenon 5000k на късите и след това реглаж
Преди няколко дни се наложи да отида до Варна и ...
От доста време се чудех дали да сменям двигателя с нещо малко по динамично и със същия разход като моното и се появи една оферта на която неуспях да устоя.Много хора може да ме питат ама защо такъв а не друг двигател?Отговора е:Така реших!На мен ми трябва долу горе мотор със същата поддръжка като моното и малко по динамичен,особено при изпреварване,а именно 2.0 115к.с ADY отговаря на изискванията ми!
Прибрах се в София и директно в сервиза
Тук искам да изкажа големи благодарности на Стефан(zfa159),че ме е подкрепял и угаждал на всички мой прищявки и толкова пъти ме е търпял да му вися над главата за какво ли не.Ако не беше той колата нямаше да е това което е сега.
Може да съм пропуснал нещо,но това е за сега в общи линии,колата ще продължи да се развива,но бавничко понеже финансите са ограничени
To be continued ...
Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
- ivchoforever
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
- Автомобил: Passat B3 1992
- Двигател: 2.0 115 ADY
- Местоположение: София
Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
Последна промяна от ivchoforever на Вто 13 мар 2012 23:24, променено общо 2 пъти.
- mladen201
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 01 яну 2011 23:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
Браво колега, личи си че си обичаш колата.Мотор, особено салона - голям съм почитател на точно това кожено бежево рекаро
Мисля че на тези фарови много ще им отива един бадлуук
Мисля че на тези фарови много ще им отива един бадлуук
Последна промяна от mladen201 на Пет 18 ное 2011 19:18, променено общо 1 път.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
Айде бе момко, накани се да пускаш тема накрая ! Та знаеш моето мнение, супер е Пасата ти и живот и здраве още по-готин ще става... Стискам палци да стане прехвърлянето по-скоро и да се видим!
- tupalka
- Мнения: 292
- Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: София
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
Много ми хареса салончето...
Продължавай смело напред
Продължавай смело напред
- HukuTyY
- Мнения: 600
- Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
- Автомобил: Vw Passat B4
- Двигател: ABF 16v
- Местоположение: Каварна
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
Аууу браво колега.Най накрая я пусна тази тема.От кога я чакам.Колата е уникална и ще става все по уникална.Успехи за напред.Следя темата с голям интерес.
- Dimitaki
- Мнения: 406
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 20:24
- Автомобил: Mitsubishi Lancer
- Двигател: 4G63
- Местоположение: София
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
Не съм фен на Пасат,ама има мааалки бройки,който са ми много симпатични.
Пасата ти е просто 1 път,влагаш средства и най-вече,използваш доста оригинални части
Нещо се зачудих що като минавам покрай блока ти,не го виждам сутрин,ама тея дни пак си е на място.Всяка сутрин му се радвам като го видя.
Пасата ти е просто 1 път,влагаш средства и най-вече,използваш доста оригинални части
Нещо се зачудих що като минавам покрай блока ти,не го виждам сутрин,ама тея дни пак си е на място.Всяка сутрин му се радвам като го видя.
- adrenalin_93
- Мнения: 163
- Регистриран на: Пет 23 юли 2010 11:15
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: GTI-ABF 1994
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
tupalka написа:Продължавай смело напред
Евала!
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
поздравления за пасата
винаги ме е радвал бежов кожен салон
гледам че отделяш бая голямо внимание на екстри и глезотии, а при този модел не е като да няма, издирването им е трудно
очаквам колата да я видя с подходящи джанти- за този седан задължително нещо класическо с борд, може и бая спици. Към 9же леко подаващи се извън калниците. 16-ка е достатъчна.
Трябва и малко по-ниска, дори и да не е спортно окачване то поне пружини от пасат гт. И не на последно място стоповете-една тъмна хела отзад ще се върже идеално на фаровете и колата изобщо.
Сега лично мое мнение, но никога не ми е харесвало как стои двусекционната хела с оригиналната маска.
Колата изглежда толкова опулена с тях, все едно някой и е бръкнал отзад... в ауспуха. Иска много семпло да се пипне маската, без да се прекалява. Аз лично от тия фарове, освен визия от друго не съм доволен, не ми харесва как светят, спрямо норманите, въпреки че моите са перфектни откъм лупи, рефлектори..само с едно стъкло имам съвсем лек проблем и то няма отношение към осветеността.
винаги ме е радвал бежов кожен салон
гледам че отделяш бая голямо внимание на екстри и глезотии, а при този модел не е като да няма, издирването им е трудно
очаквам колата да я видя с подходящи джанти- за този седан задължително нещо класическо с борд, може и бая спици. Към 9же леко подаващи се извън калниците. 16-ка е достатъчна.
Трябва и малко по-ниска, дори и да не е спортно окачване то поне пружини от пасат гт. И не на последно място стоповете-една тъмна хела отзад ще се върже идеално на фаровете и колата изобщо.
Сега лично мое мнение, но никога не ми е харесвало как стои двусекционната хела с оригиналната маска.
Колата изглежда толкова опулена с тях, все едно някой и е бръкнал отзад... в ауспуха. Иска много семпло да се пипне маската, без да се прекалява. Аз лично от тия фарове, освен визия от друго не съм доволен, не ми харесва как светят, спрямо норманите, въпреки че моите са перфектни откъм лупи, рефлектори..само с едно стъкло имам съвсем лек проблем и то няма отношение към осветеността.
- tupalka
- Мнения: 292
- Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: София
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
[b]Сега лично мое мнение, но никога не ми е харесвало как стои двусекционната хела с оригиналната маска.
Колата изглежда толкова опулена с тях, все едно някой и е бръкнал отзад... в ауспуха. Иска много семпло да се пипне маската, без да се прекалява. Аз лично от тия фарове, освен визия от друго не съм доволен, не ми харесва как светят, спрямо норманите, въпреки че моите са перфектни откъм лупи, рефлектори..само с едно стъкло имам съвсем лек проблем и то няма отношение към осветено
Пешкаа, винаги съм Уважавал мненията и идеите които изказваш, но тук не мога да се съглася с теб! Наистина това си е личното ми мнение, но за оригиналната маска няма по-добро от двусекционната хела. Също така лупите комбинирани с едно ксенонче са много по-приятни за шофиране през нощта(разбира се при правилно регулирани фарове) от оригиналните. Изказвам го от личен опит въпреки, че и аз имах проблем с едното стъкло.
Колата изглежда толкова опулена с тях, все едно някой и е бръкнал отзад... в ауспуха. Иска много семпло да се пипне маската, без да се прекалява. Аз лично от тия фарове, освен визия от друго не съм доволен, не ми харесва как светят, спрямо норманите, въпреки че моите са перфектни откъм лупи, рефлектори..само с едно стъкло имам съвсем лек проблем и то няма отношение към осветено
Пешкаа, винаги съм Уважавал мненията и идеите които изказваш, но тук не мога да се съглася с теб! Наистина това си е личното ми мнение, но за оригиналната маска няма по-добро от двусекционната хела. Също така лупите комбинирани с едно ксенонче са много по-приятни за шофиране през нощта(разбира се при правилно регулирани фарове) от оригиналните. Изказвам го от личен опит въпреки, че и аз имах проблем с едното стъкло.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
Аз също мисля ,че с оригинална маска и без бедлук стои по добре... но въпрос на виждане е не можем да мислим еднакво С ксенон фаровете ще светнат идеално...с оригиналните крушки светят само дългите много хубаво... там може и по големи ватове ,понеже рефлектора е метален.
Ивчо за блендата още се мотаят ...кво да ти кажа ..
Ивчо за блендата още се мотаят ...кво да ти кажа ..
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
Имах удоволствието да покарам колата от Варна до София и съм многоооо изкефен от всичко в нея Салон, табло, возия, фаровете са веднъж. Липсва им един електрически реглаж, защото като си сложиш втори двигател в багажника осветяват дърветата
Успех със монтажа на новия мотор
Успех със монтажа на новия мотор
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
е затова съм казал "лично мнение". и затова съм си преправил и маската, щото не ме кефи как стои с тия фарове
имам и друга б3-ка с обикновените фарове. знам как е с едните и как с другите.М/у другото обикновените фарове светят доста добре съпоставяйки ги с фаровете на други коли. положението с двусекционната е трагично особено с късите и то до такаква степен, че избягвам да пътувам нощем на дълго. С хубави крушки съм, мерил съм волтажа към фаровете и на единия и на другия пасат, е сходно. Сега мисля да пробвам с релета, дано се пооправи положението, ксенон няма да сложа.
Да, голямоо търсене и много пари са, но не стават за нищо като осветеност. Още на времето мои приятели с бмв-та са ревали от късите специално. Късите са като на бмв е34 (ако не се бъркам вече) така че, и на мен не ми е приятно да го призная, но това е положението. Инак са готини и няма да ги сменя де
Скучен двигател, нещо по-сериозно няма ли да качиш?
имам и друга б3-ка с обикновените фарове. знам как е с едните и как с другите.М/у другото обикновените фарове светят доста добре съпоставяйки ги с фаровете на други коли. положението с двусекционната е трагично особено с късите и то до такаква степен, че избягвам да пътувам нощем на дълго. С хубави крушки съм, мерил съм волтажа към фаровете и на единия и на другия пасат, е сходно. Сега мисля да пробвам с релета, дано се пооправи положението, ксенон няма да сложа.
Да, голямоо търсене и много пари са, но не стават за нищо като осветеност. Още на времето мои приятели с бмв-та са ревали от късите специално. Късите са като на бмв е34 (ако не се бъркам вече) така че, и на мен не ми е приятно да го призная, но това е положението. Инак са готини и няма да ги сменя де
Скучен двигател, нещо по-сериозно няма ли да качиш?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
Много маниашки Пасат Без излишни глупости по него,и само истински неща
- ivchoforever
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
- Автомобил: Passat B3 1992
- Двигател: 2.0 115 ADY
- Местоположение: София
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
pe6kata написа:
Скучен двигател, нещо по-сериозно няма ли да качиш?
Пеше ами за сега това ще бъде,надявам се да ме удовлетвори,пък ако умалнеят кончетата,ще търся друго решение
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Историята на Passat B3 Dark Blue Metallic ABS->ADY
Пешка и аз мислех като тебе да остана на крушки с релета но проблема в тея фарове (късите) е температурата... от крушките се деформира рефлектора с времето и около крушката става неприятна гледка... затова единствено бих сложил ксенон и то нещо 4000 -5000 което се доближава до светлината на крушката..
С желание знание и малко средства може да се направи 2Е до към 160-70 да върви повече от ВР6 аз като мазохист на 8в мотори подстрекавам ...
С желание знание и малко средства може да се направи 2Е до към 160-70 да върви повече от ВР6 аз като мазохист на 8в мотори подстрекавам ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта