МК4-LB5R-Deep-Blue

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
Freyyaa
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 21 дек 2013 22:28
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: GTI 1.8T AGU
Местоположение: София

МК4-LB5R-Deep-Blue

Мнениеот Freyyaa » Нед 18 дек 2016 18:51


Хайде колеги, след толкова време мисля, че е време да представя и моя проект. Много от снимките ми заминаха, така както ми замина и стария лаптоп. Темата мисля да я представя като „преразказ“ и в последствие ще я държа в движение с всякакви промени по колата.
Надявам се да помогна с малко информация относно промените по колата, и да очаквам съвети за в бъдеще. :love.vwclub

Интересното при мен беше, преди даже да съм купил колата, си купих джанти :biggrin
Изпадна доста добра оферта и нямаше как да я изпусна. А именно BBS LM R18x8, ET35, 5x100, 57.1 централен отвор.

Изображениеfree image upload

След джантите, даже и гумите бяха закупени преди колата. 225/40/R18 Fulda SportControl.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Oбщо взето не ми хареса как гумите застанаха на джантите, но ... това е положението. По натам нови размери.
Изображение
Изображение

И все пак трябва да дойде и момента в, който трябва да си купя кола :biggrin . Колата бе закупена 13.10.2014г. от автокъща в обеля. Голф 4 1.8Т АГУ. Нов внос, Швейцария 1999г. 210 000км. реални ( не съм проверявал все още, дали са реални :biggrin
Изображение
Изображение
Изображение
Колата я взех с 16ки джанти със зимни гуми ( в много лошо състояние ), дълбоко рекаро ( плат ) климатроник, СД пайнер, фарове r32 style. Само за това се сещам в момента.

Малко снимки от опитите да излезнем от гаража... :icon_lol
Изображение
Изображение
Но така и не успяхме...


След като се стопи малко снега, се почна вече същинска част от проекта, а именно безграничното даване на пари за части. Тъй като гледах, че всеки почва от предницата, аз реших да почна от задницата. Четох една тема на колега ( Сива 4ка от Костинброд, Венци , в последствие ще спомена и него ) в форума и си харесах от него задна броня R-line, обаче аз исках да е с дупка за ауспух. И почнах да му пиша, да го занимавам с глупости :D,от къде си я поръчал, пари, доставка, състояние, общо взето всичко.
Дойде момента и на поръчката. Бронята беше поръчана от Srs.tec. Цената беше 600лв. + 150лв. доставка от Германия с DHL. Нямах търпение да я видя в нас. След 2 седмици чакане, най накрая беше в хола.

Изображение
Изображение

Вече и на колата :smile
Изображениеimgur

Почнахме да се оглеждаме за генерация. Исках да е качествена и да се направи един път. Купих 3 метра тръби на 63мм. , 4 колена ( които в последствие не се използваха ), мека връзка, резонатор и крайно гърне Magnaflow от Heed auto.
Изображениеimage upload free

Тъй като исках качествена изработка, се свързах с Мартин Христов от Heed auto. След разбираме, кое как и защо реших, че те са хората при, които ще оставя колата.
Точно тука липсва снимка на колата от долу, но останах повече доволен от тях.

Дойде ред на махането на задната чистачка. Дълго се чудих как да затапя дупката на прозорец и реших да отида в Bricolage, да видя какво предлагат. Нещото което взех, беше тапа за мивка :icon_lol :icon_lol

Изображение
Изображение
Изображение

След малко шкурка и черен мат спрей + мат лак, стана горе долу добре. ( долу ще пусна обща снимка на задницата )
По натам в проекта ще спомена по модерен начин, да се скрие дупката в прозореца.


След тапата исках да взема спойлер за 5та врата. Дълго време търсих и четох от къде мога да си набавя. Нацелих една тема тука във форума, за един пич, който прави отливки от Р32 спойлери. Цената беше добра, 80лв. и в крайна сметка си взех и спойлера.

[size=150]Обща снимка на всичко което съм направил до момента
.[/size]
Изображениеimage upload

Дойде ред да оправяме и джантите, защото борда не беше в добро състояние. Реших сам да си ги полирам. Минах през много размери щкурки, като почнах от 320 суха и минах през всички водни. Накрая кече + паста и блясъка беше горе долу добър.
Изображение
Изображение

Както си шкурих джантите, така реших, че е време да променим предницата на колата.
Идеята беше за R32 визия, лип от купра, GTI емблема.Точно 3 дена след поръчката на бронята, беше в нас.

Изображение
Изображение

Дойде и ред на липа.
Оригинален купра лип.

Изображениеupload gambar

След него, по мое учудване много бързо пристигнаха и решетките
Изображение
Изображениеpic host]
Изображение

И още един аксесоар
Изображениеimage hosting adult

Бронята беше боядисана и чакаше да бъде монтирана. И до там се стигна.
Изображение
Изображениеhow to use print screen
Изображениеfree image host

Не след дълго, след монтажа на предната броня, някой ми сефтоса задната. Нямаше как да не я оправя и беше свалена за лепене и боядисване. Случват се и такива неща.
Изображение

Връчена при майстора.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

И готова за монтаж вече

Изображение
Изображение

Точно след бронята, дойде и момента в, който направих първата интериорна промяна, а именно оригинална шофьорска дръжка. ( алумин)

Изображение
Изображение
Изображение

Тъй като много ми харесва една турбо бензинова кола как съска с blow off, реших да се оглеждам за такъв. Не след дълго видях обява за италиански двубутален blow off и него отнесох… :icon_lol
Изображение
Изображение
Изображение

След не дълго радване, 1ва, 2ра, 3та и звука на разтоварване ненадейно излезна една доста дълбока дупка пред мен, през която реших, че няма да ми закачи, но уви. Белята стана.Спукан картер и счупен нож. ( това беше преди да сложа R32-та броня ).
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

След оправянето на картера и всички останали неща, дойде ред за окачване. Спрях се на марка Ta-tehniks. Окачването беше поръчано от колега. Не след дълго дойде и то.
Изображениеpost images

С новото окачване, идва и новата визия на джантите. Нова боя, ново полиране, нови гуми, фланци, по дълги болтове и чистене на болтчетата на джантите.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Много досадно, но ефектно се изчистиха болтчетата. Спирт за горене + паста за зъби + четка за зъби с мек косъм ( за бебета )

Изображениеhow to screenshot on windows 7

Дойде и новия размер гуми. 205/40/r18 Nexen

Изображениеphoto uploader

Фланците, болтовете, също + комплект тампони и праховици.
Изображение
Изображение
Изображение

Ето и снимка на поливната кола :icon_lol l
Изображениеphotoupload

Много дълго и с нетърпение очаквах момента в, който майстора ще ми се обади да ми каже, да отида да сложим окачването. Е и това се случи.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


[b]Този път ми хареса как се нареди всичко. От толкова време най-накрая да ми хареса, но винаги има едно „НО“, нещо липсваше.[/b]
Изображениеpicture share

Тука вече ще покажа малко фотосесия :D
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

И малко снимки с колегата, Венци :beer:
Изображение
Изображение
Изображение




Потребителски аватар
Freyyaa
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 21 дек 2013 22:28
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: GTI 1.8T AGU
Местоположение: София

Re: МК4-LB5R-Deep-Blue

Мнениеот Freyyaa » Нед 18 дек 2016 19:06


Така докато си правихме снимки, отново отнесох малко части.
Духалки от VW Bora,арматурно табло с перфорирана кожа, full fis табло, оригинална навигация на VW,MFD и оригинално копче за фаровете ( алумин )
След доста мъки таблото беше монтирано.


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

След арматурното дойде ред да се сложи и километража и навигацията
.
Изображениеadult image sharing
Изображение
Изображение
Изображение

Духалките и копчето за фаровете също бяха сложени.
Изображение
Изображение

До тук добре, но както спомах малко по горе, нещо ми куцаше по колата.Тука вече идва по сериозната част от проекта. Тъй като имах не малко косурчета по боята на колата, реших да я вкарвам за цялостно боядисване. Дълго време се чудих за цвета и накрая се спрях на R32 синьо. Кода на боята беше LB5R. Колата исках да стане без забележка с новата боя и да бъдат боядисани фалци на врати, багажник и кош. След консултиране с Венци,той ме прати при негов човек.Колата беше оставена и просто чаках.
Изображение
Изображение


Докато бях на почивка дойдоха и новите стопове.
Изображениеfree image upload

След 4 дълги за мен седмици, най накрая майстора ми се обади да отида да си взема колата. Резултата беше просто повече от добър.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение




Потребителски аватар
Freyyaa
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 21 дек 2013 22:28
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: GTI 1.8T AGU
Местоположение: София

Re: МК4-LB5R-Deep-Blue

Мнениеот Freyyaa » Нед 18 дек 2016 19:32


След тази операция по колата, вече знаех, че имам един доста сериозен и напреднал проект.
Още една фото-сесия с моя приятел Валентин Велинов.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение[/url
[url=https://postimg.org/image/il6yn3j7f/]Изображение

Изображение

Дойде време и за първото ми ходене на VW сбирка. Volkswagen фолклорен събор Узана 2016г.
Изживяването и атмосферата бяха просто превъзходни.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Както казах, в началото на поста, това хоби просто е едно безгранично даване на пари, но поне ни носи радост 

Тука идва и началото на още една преработка с адски много снимки, а именно окачването.
Много исках да имам една доста ниска кола, но в същото време да мога да карам с нея малко по скойно по хубавите ни пътища. Ще се опитам да дам обяснение на всички снимки, които кача.

4 броя въздушни възглавници:

Изображение
Изображение

1 бутилка за въздух. Тука избрах голямата.
Изображениеfree image hosting

4 манометъра за отчитане на налягането във възглвниците
Изображениеpost images

Влагоувител, манометър и кранче за спиране на въздуха в бутилката
Изображениеhow do you print screen

Преходници, ъгълчета, бързи връзки и т.н

Изображение
Изображение

Компресор, управление ( клапани ) и бутони
Изображение
Изображение
Изображение


Бутилката е готова. Направена заварка за маркуча.

Изображениеadult photo hosting

Малко дъски за конструкцията.
Изображениеfree photo upload

И вече почваме с конзолата с манометрите.

Изображение

Кабелите за бутоните и те са свързани вече
Изображениеimage upload with preview

И тука вече се започва едно голяма разглобяване, сглобяване, снаждане и т.н.... :icon_lol
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Конструкцията и тя е в процес на сглобяване
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

На усилвателчето му намерих много хубаво място. Скрито да не се вижда.
Изображение
Изображение

Управлението, компресора и бутилката и те са свързани вече.
Изображение
Изображение
Изображение

Фланците на амортисьорите готови, сглобени и монтирани на колата.
Изображение
Изображение
Изображение

След около месец, месец и половина чакане всичко да бъде готово и на лице и малко нерви, колата бе сглобена и готова да се тества. Колата се държеше много добре, а резултата беше ... уникален! 
Изображение
Изображение

Това е височината на 6 бара (предна/задна линия ) и на 0 бара.
След окачването вече реших, че с тези тесни джанти, няма да мога да изкарам хубава стойка и миналата седмица бяха продадени. Новите ще бъдат поръчани след 24 декември и когато дойда тогава. За сега ще запазя в тайна техния модел, но ще споделя техните размери. R18, 5x100, предни 8.5j, задни 9.5j. Гумите мисля да бъдат 205/40 за предните и 215/35 за задните. Новите фланци ще бъдат на 25мм и 4те да може да ги намалявам, докато застане така както искам. Щанга от 4motion + биалетки също ще бъдат монтирани на пролет с джантите.
Това е което съм правил по голфа за сега. Следват още доста неща като дроп плейтове, прагове, монтиране на оригиналните решетки на предна броня, нов салон и т.н ... Ще държа темата в движение колкото се може по бързо 
Благодаря за търпението!


Последна промяна от Freyyaa на Пет 07 апр 2017 16:11, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
sharpshooter_
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 11 окт 2011 21:40
Автомобил: CorradoG60 Ford KugaTDCi
Двигател: PG
Местоположение: Sofia

Re: МК4-LB5R-Deep-Blue

Мнениеот sharpshooter_ » Нед 18 дек 2016 20:46


Ей така се прави, браво! Ще следя темата с интерес :th_up




Потребителски аватар
siso_k
Мнения: 1212
Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
Автомобил: 1999 VW Golf
Двигател: AKL
Местоположение: Ветровития град
Контакти:

Re: МК4-LB5R-Deep-Blue

Мнениеот siso_k » Нед 18 дек 2016 22:14


От чисто любопитство, каква е годността на въздушните възглавници и стабилността в завоите?




Потребителски аватар
Freyyaa
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 21 дек 2013 22:28
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: GTI 1.8T AGU
Местоположение: София

Re: МК4-LB5R-Deep-Blue

Мнениеот Freyyaa » Нед 18 дек 2016 23:02


Ами товаримостта на 1 възглавница е около 2 тона ( на една! ), като годност не знам. Много трудно, даже е невъзможно да спукаш възглавница. От към стабилност, колата е много стабилна. Аз съм с 8 клапана. Това означава, че всяка една възглавница е сама за себе си. Когато на завой завиеш налягане няма къде да ходи, а си седи в възглавницата. Когато колата е направена с 4 клапана. Това означава, че са предните амортисьори са на една линия и като направиш завой налягането от едната отива в другата и тогава колата се накланя и става нестабилна.




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 2976
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: МК4-LB5R-Deep-Blue

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 19 дек 2016 10:25


записвам се :) много хубава работа сте свършили!!!




golfmk1
Low rider
Мнения: 5755
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: МК4-LB5R-Deep-Blue

Мнениеот golfmk1 » Пон 19 дек 2016 12:59


Супер се развива колата.




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 3843
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: МК4-LB5R-Deep-Blue

Мнениеот hvp800 » Пон 19 дек 2016 20:08


Браво за старанието и положения труд :th_up и успех и занапред. След оптичния следва и силовия тунинг :mhihi .
Как намираш колата с това окачване като комфорт и поведение на пътя? И възглавниците от каква кола или камион са, както и компресора? Извинявай за многото въпроси но отдавна се каня да мина на въздух, а досега не намирах така добре обяснена тема :bowdown
ПП- ако прецениш, че темата ще се изцапа може и на лични!




Потребителски аватар
Freyyaa
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 21 дек 2013 22:28
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: GTI 1.8T AGU
Местоположение: София

Re: МК4-LB5R-Deep-Blue

Мнениеот Freyyaa » Пон 19 дек 2016 20:52


Не, напротив. Ще споделя тука да може да се види от колкото се може повече колеги.
Относно силовия тунинг. Мисля него да го оставя за накрая, защото ако правя нещо искам да е нещо от сорта на 350-400к.с
За комфорта, не мога да бъда компетентен в момента, защото я карам на 15ки джанти на 65 гума и си вози горе долу добре. Ще видим как ще е с 18ките. По принцип при въздушното окачване, колкото повече въздух има във възглавницата, толкова е по стегната тя, следователно колата вози по твърдо и е стабилна на пътя. Като има по малко налягане, са по меки, следователно вози по меко.
Възглавниците са купени от един пич, нямам идея дали са от кола или камион.
Компресора е от BMW X5.
:beer




Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: МК4-LB5R-Deep-Blue

Мнениеот Stoyanov_Vw » Пон 19 дек 2016 21:06


Страхотна е!!




Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9280
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro
Двигател: AEL
Местоположение: София

Re: МК4-LB5R-Deep-Blue

Мнениеот radi_nrj » Вто 20 дек 2016 9:35


siso_k написа:От чисто любопитство, каква е годността на въздушните възглавници?


Преди време си писах с Airride Customs Romania и по тоя въпрос казаха, че на 5 години е пропоръчително да се сменят. Даже ми пратиха и снимка на възглавница на 5-години, прилично напукана беше, но все още здрава.




Потребителски аватар
siso_k
Мнения: 1212
Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
Автомобил: 1999 VW Golf
Двигател: AKL
Местоположение: Ветровития град
Контакти:

Re: МК4-LB5R-Deep-Blue

Мнениеот siso_k » Вто 20 дек 2016 10:37


То все пак материала се изморява, а и с времето според мен няма как да не изгуби свойствата си тая гума. Но предполагам, че цената на една възглавница няма да е нещо колосално, така че не би трябвало да е голям проблем да се смени след 5 години...

Иначе поздравления за колегата - много стилно направена кола. :th_up




Потребителски аватар
Freyyaa
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 21 дек 2013 22:28
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: GTI 1.8T AGU
Местоположение: София

Re: МК4-LB5R-Deep-Blue

Мнениеот Freyyaa » Вто 20 дек 2016 12:45


Да, възглавницата предимно се разваля от прахта и снега която влиза м/у гънките от чистите ни улици, но аз мисля на месец, месец и половина да махам джантите и да ги почиствам ( без да свалям амортисьорите ). 5 години са си доста време, възглавниците са от порядъка на 30-40лв. за 1 чисто нова. То на по малко сменяме койловъри, така, че не е проблем.




krisaliks
Мнения: 74
Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
Автомобил: Range Rover
Двигател: m51
Местоположение: Варна

Re: МК4-LB5R-Deep-Blue

Мнениеот krisaliks » Вто 20 дек 2016 13:18


Готин проект.
Freyyaa написа:...но аз мисля на месец, месец и половина да махам джантите и да ги почиствам ( без да свалям амортисьорите )...


Няма смисъл.
Избрания от теб модел на възглавници няма чак толкова триеща се част.И да ги миеш, финния прах който е като шкурка винаги ще го има. Възглавницата е направена от много катове плат и гума, така че спокойно няма да мръдне и при външно нацепване. Проблемите се получават при възглавниците които имат чашка и самата гума се обръща в основата си. Там работната й повърхност е малка и бълзо се амортизирва този ивица, и си изкарват спокойно 10 години (150к км).





Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта