Въпрос за пружини на койловъри Ta Technix Polo 6N2 TDI

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 471
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Въпрос за пружини на койловъри Ta Technix Polo 6N2 TDI

Мнениеот Snuupy » Съб 11 фев 2017 12:20


Здравейте колеги,
искам да сменя пружините на койловърите ми, понеже съм с червени (твърди), искам сини или жълти. Питах в kztuning казаха, че нямат за мойте койлове, понеже предните ми са широки, конусни, задните са си нормални, дълги и прави. Някой правил ли е тази операция, знае ли от къде и дали може да се направи тази манипулация?




Потребителски аватар
metojoor
Мнения: 164
Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
Двигател: AGU AEX T
Местоположение: София,Кривина

Re: Въпрос за пружини на койловъри Ta Technix Polo 6N2 TDI

Мнениеот metojoor » Съб 11 фев 2017 20:12


Колега не съм виждал коилове с различни пружини като диаметър.Но мога да ти гарантирам,че червените пружини са по меки от сините защото имам и от двата вида окачване ТА


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 471
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за пружини на койловъри Ta Technix Polo 6N2 TDI

Мнениеот Snuupy » Съб 11 фев 2017 20:45


Попринцип ги водят сини - най-меки, жълти - средни, червени - най-твърди. JOM е със сини и вози по-меко от техникса... знам ли. Не ми е чак такъв проблем, свиква се.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Въпрос за пружини на койловъри Ta Technix Polo 6N2 TDI

Мнениеот radi_nrj » Пон 13 фев 2017 0:29


След 30'000-40'000km ще омекнат :mhihi


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за пружини на койловъри Ta Technix Polo 6N2 TDI

Мнениеот jocha » Сря 22 фев 2017 13:12


За койловъри задните са идентични с на поло 6N,предните само амортисьора е същия като на 6N2 пружината е различна заради макферсона. От към возене карах моето 6N2 с TA-Technix като впечатления бих казал покъртително ужасна возия, единствено на почти най-високото се ядваше и окачването работеше като такова, по-надолу от малко над средата колата почваше да подскача (не лежеше на шок тампоните понеже ги бях скъсил) просто пружините идваха твърди, а амортисьорите явно слаби и не успокояват веднага(съвета ми е вземи един макетен нож отрежи 1см от долния край на всеки шок тампон и пробвай да караш колата на височина от най-разгънато като е вдигната на крик, след като я пуснеш на земята да се сгъва 2 пръста или иначе казано 4-5см). Най-доволен останах едно време като си карах голф 2-ката от Tuning Art тоест техникс, но със сините пружини, те са компромис между добро поведение, много възможност за сваляне и сравнително приятно возене, но за жалост за 6N2 не се предлага. Варианта за приятна возия е JOM, но там трябва изцяло да си смениш койловърите понеже има разлика в компресията на амортисьорите освен в пружините.Жълтите са FK тях не ти ги препоръчвам понеже возят доста неадекватно. По-добре продай техникса и направо събери пари и вземи JOM или пробвай да караш техникса на по-високо :th_up



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта