В момента е Пон 19 ное 2018 22:32
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00





Създай нова тема  Отговори  [ 81 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2 3 4 5 6 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо Публикувано: Пон 27 апр 2015 19:43 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
Мнения: 234
Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
Двигател: 2E 16V 1993 9A+ 1995
Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
Имам познати които се занимават със стъкломат и може да ги поразпитам откъде взимат платовете и другите работи. Иначе колата става супер макар и с АБФ мотор


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо Публикувано: Чет 30 апр 2015 11:08 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Мнения: 3573
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993
Местоположение: Равно поле
Не виждам добре, дросели или карбове са това ? Че май ми приличат на мойте карбове. Трудно ли се почистват? Няма ли да са му малки на АБФ-а ?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо Публикувано: Пет 01 май 2015 8:44 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Мнения: 206
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец
Ще мина към брезовска тия дни и ще проуча кой къде се занимава със стъкломат... иначе и колегата ако може да пита познатите му хора, също ще е от полза да се знае.
Колкото до дроселите... не са карбове, а са си дросели от Suzuki GSXR 750 K2, входа им е 50мм изхода 44мм по спомен. Извадих късмет, че ми ги връчиха заедно с главата на мотора всичко оборудвано с ТПС-и, дюзи, рейка и т.н. Скоро ще има снимки с малко напредък по машината... поздрави :th_up


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо Публикувано: Пет 01 май 2015 9:43 
Извън линия
King of the Road
King of the Road
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Мнения: 16911
Автомобил: 2 x Golf 2 + Jetta 2 + Audi A3
Двигател: RP+PG+PB+AGN
Местоположение: София
Поздравления колега, че толкова години си гледаш колата и работиш за подобрния по нея :th_up

Според мен ще се получи една страхотна бегачка, каквато всеки фен на високите скорости би искал да има в гаража си :th_up Дано успееш да настроиш всичките части да работят добре заедно!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо Публикувано: Пет 12 юни 2015 14:08 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Мнения: 206
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец
Ха живо здраво... напоследък имах малко спънки от личен и здравословен характер, но дойде време да кача някоя снимка от развитието на проекта. Като начало, както вече споменах ролкейдж-а е готов, а ето го и грундиран:

Изображение

Изображение

Две ръце грунд с четката и последващо шкуркане на тръбите и интериора преди окончателната боя.

Изображение

Междувременно най-накрая успях да си взема помощник да ми съдейства в гаража, че много трудно се работи сам... ама пусто колко го мързииии... направо го мързи, та го боли :newsm66

Изображение

Еми мързела не помага... пак продължавам сам :banghead

Следва боядисване на интериора със сребърен феролит... Имаше дълга дилема дали да е бяло или сиво, но сивото надделя от гледна точка на практичност.

Изображение

Изображение

Изображение

Междувременно се боядиса почти изцяло и моторния отсег, за да може да продължи сглобяването. За целта се почна лудо търкане на стари части и освежаването им.

Разпънка между носачите:

Изображение

Изображение

Изображение

Кормилен прът и рейка:

Изображение

Изображение

Изображение

Готови да палим: :Mr Green Fun

Изображение

Главини, носачи, дискове...

Изображение

Изображение

Напук на настъпващото лято... имам си вече ревизирано, почистено и работещо парно :mhihi :Mr Green Fun

Изображение

Изображение

Следва и малко наместване на интериора:

шини за седалки:

Изображение

Табло, парно и кормилен прът вече на мястото си:

Изображение

Изображение

Вече и волан, седалка и тия дни ше се воза за сефте :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun

Изображение

Изображение

Тия дни сме на гуми :beer

П.П.: Приемам оферти за Megasquirt 2, търся доброволец със Scirocco Mk2 да свалим калъп от тавана му от стъклопласт (ще се прави при професионалисти, ще си платя за услугата).

Поздрави... скоро продължение :th_up


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо Публикувано: Сря 17 юни 2015 21:28 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Мнения: 219
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande
Супер се получава ! :bowdown
За калъп, мамата от София се занимава със всякакви калъпи от широко мога да ти дам гсм номер
и да кореспондираш с него ;)
Как мислиш да оформиш таблото ?
Успех


Прикачени файлове:
paulitsch_mk1_scirocco_1440x900.jpg
paulitsch_mk1_scirocco_1440x900.jpg [ 23.93 KиБ | Видяна 2778 пъти ]
Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо Публикувано: Сря 17 юни 2015 22:10 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
Мнения: 158
Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
Двигател: AGU AEX T
Местоположение: София,Кривина
Свиркай ако има нещо роко групата ще дойде да помага :mhihi


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо Публикувано: Пон 22 юни 2015 16:31 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Мнения: 201
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София
Радва ме, че има поне един човек, който отсрамва Роко групата. С интерес следя развитието. Всичко е свързано с желание, време и най-вече средства за това имаш моето пълно разбиране и уважение и подкрепа. :th_up :bowdown


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо Публикувано: Пет 31 мар 2017 12:41 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Мнения: 206
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец
За много години колеги...

За мое съжаление все не остава време за "паметника" ми, но въпреки всичко не мислете, че съм спрял или отказал :Mr Green Fun По малко си действам и в следващите редове ще пусна няколко снимки и обяснения на това, което съм свършил и как съм го свършил. Идеята е първо темата да върви като хронология на реставрацията и модификациите, но също и всеки 'ненормалник' решил да се занимава с подобни глупости да може да прочете, види и евентуално пита за подробности. Понеже с времето съм се убедил, че информацията е много ценна, когато се захванеш с подобен проект и спестява време, нерви и пари.

По същество....

Както преди време отбелязах в темата... сдобих се с дросели от SUZUKI GSXR 750 K2. Дроселите са много добри за проектчета понеже, са с приемливи размери (диаметър), за да вършат работа при двигатели до 2000ссм. Вход 50мм изход 42мм по спомен.
ОСНОВНИЯТ им плюс е ... че са разглобяеми един от друг (всеки дросел е самостоятелен).
ОСНОВНИЯТ им недостатък е че са с два реда клапи и едните трябва да се махнат и запушват отворите оставащи от ос-та им.
(виж снимките назад в темата).
Назад в темата споменах и че ще ги дистанцирам един от друг отделните дросели, за да паснат като разстояние на портовете на главата. Ето и какво направих:
На първо време си набавих фланец (стоманен, 10мм дебел) към главата, като го поръчах без отвори за дюзите, понеже съм решил да ползвам отворите за дюзи на самите дросели.
После изработих 9 броя дистанционни втулки от алуминий с дължина 8мм. Тоест всеки дросел ще се отдалечи от съседчето си с 8мм.

Изображение

Изображение

Изображение

След това се правят преходни планки за да се свържат дроселите помежду си... понеже движението им се предава чрез застъпващи се палчета едно спрямо друго, то след дистанцирането на дроселите с 8мм няма как да не се удължат и палчетата с 8мм. Та аз го измислих със съответните преходни планки към въпросните палчета... пускам снимка на 3Д модела, понеже още не са излязли от машината, но скоро и тях ще снимам.

Изображение

Изображение

В следствие на всичко направено до тук, старите болтове които стягат дроселите един към друг вече са къси и за целта взех от близкия магазин за строителни материали 1 метър шпилка М5 със съответния брой гайки. Реже се на 3 равни парчета по около 33см. и монтажа на дроселите един към друг е готов.

Изображение

Друго което бе споменато по-назад е че тези дросели фабрично са със два реда клапи, като първите се премахват и с течен метал запушвам отворите от осите им.

Изображение

Посъбрах разни дюзи от какви ли не коли, мотори и пр. и в крайна сметка за сега съм се спрял на варианта с дюзи от 1,8Т понеже са най-широко разпространени и лесно достъпни. За целта се налага да се изшлайфа част от корпуса на дроселите, понеже дюзите от 1,8Т са доста по-обемиси и подпират в корпуса.

Изображение
В оградените зони трябва да се шлайфа корпуса, защото дюзите подпират в него.

Всички тези промени описани по-горе налагат и преправяне на горивната рейка и захвата на рейката с дюзите към дроселите (или изработка на нова). Всеки може да си измисли всевъзможни варианти на рейка и захвата... но като цяло след това напасване на дроселите спрямо портовете на главата, стандартната рейка от 1.8Т с много малко преправяне пасва идеално.
Ето и какво направих аз:
Както казах, леко се изпилва алуминиевия корпус под винтовете (оградено на снимката по-горе) за да не подпират дюзите. След тези манипулации рейката и дюзите вече пасват като основни размери, но захвата на рейката трябва да се промени.

Ето я стокова рейка:

Изображение
Изображение

Изрязах едното монтажно краче, което пречи, а другото леко изпилих в единия край, за да не подпира и си го оставих за сега. По-късно може да го използвам да захвана към него нещо допълнително (например сноп инсталация да се превърже към него).
Изрязах и регулатора за налягане заедно с едната тръбичка, понеже смятам да ползвам външен регулатор и този е излишен. Ще запуша отвора след махане на регулатора и рейката става доста изчистена от излишни тръби, планки регулатор и т.н. Следва поставяне на 2 Г-образни планки, които да държат рейката към дроселите. За дюзите обаче трябва да се подберат подходящи гумички към дроселите, понеже старите не стават.

Изображение

Изображение

Изображение

Следва продължение :arrow


Последна промяна от SixKillerVR6 на Пон 13 ное 2017 15:14, променено общо 2 пъти.

Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо Публикувано: Вто 04 апр 2017 10:26 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Мнения: 206
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец
Междувременно основната инсталация на автомобила (фарове, стопове, ключ маса и др.) е готова и се подготвят ел таблата, както и някои други дреболии:

Прозрачния стъклопласт беше прототипа на бушонното табло, с който навързах инсталацията, а жълтия стъклотекстолит ще е новото табло с бушони, като освен него има още две съклотекстолитени табла. Едното ще е с уредите (оборотомер, индикаторни уреди и др.) другото е панел с ключ маса и други помощни ключета. (снимки на другите табла по-напред във времето)

Изображение

Вечер след работа почиствам, реставрирам и боядисвам някои дреболии... В случая механизма за скоростния лост е с нови месингови втулки, почистен, боядисан и готов за мятане в колата:

Изображение
Песъкоструйно премахване на ръжди всякакви:
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Скоро още инфо и снимки :c010


Последна промяна от SixKillerVR6 на Пон 13 ное 2017 15:21, променено общо 1 път.

Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо Публикувано: Съб 13 май 2017 9:55 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Мнения: 5173
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен
Относно горивната рейка ... не е ли по-удобно на мястото,където е бил регулатора за налягането на горивото,да се завари метален щутцер, и така да си използваш маркуч и скоба,а по-изчистено става,като че ли? Успех с проекта,Колега! :th_up


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо Публикувано: Съб 13 май 2017 12:13 
Извън линия
Low rider

Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Мнения: 5814
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Добра идея за втулките на лостовия механизъм :wink


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо Публикувано: Пет 06 окт 2017 15:52 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Мнения: 3573
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993
Местоположение: Равно поле
Нещо развитие ? Тоя photobucket що теми съсипа...


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо Публикувано: Пон 13 ное 2017 15:25 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Мнения: 206
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец
Развитие има малко по малко, но няма кой знае какво да се покажа в снимки... Оправих скапаните снимки по-горе от фотобукета... вече се виждат.
С подкрепата на колеги и приятели нещата вървят, но мнооооого бавно поради липса на време.
Намери се кой да оправи тавана на колата (ирязал съм шибидаха заради ролбара), в момента се заемам с кройката на нов резервоар от неръждавейка.
Надявам се предколедно да има някоя снимка за хвалене :mhihi


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо Публикувано: Сря 22 ное 2017 18:50 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
Мнения: 234
Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
Двигател: 2E 16V 1993 9A+ 1995
Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
Айде, ще чакаме


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 81 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2 3 4 5 6 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design