Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Sasho_T3+Corrado
Мнения: 205
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
Двигател: 2E 16V 1993 9A+ 1995
Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
Контакти:

Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо

Мнениеот Sasho_T3+Corrado » Пон 27 апр 2015 19:43


Имам познати които се занимават със стъкломат и може да ги поразпитам откъде взимат платовете и другите работи. Иначе колата става супер макар и с АБФ мотор




Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 3499
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993
Местоположение: Равно поле
Контакти:

Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 30 апр 2015 11:08


Не виждам добре, дросели или карбове са това ? Че май ми приличат на мойте карбове. Трудно ли се почистват? Няма ли да са му малки на АБФ-а ?




Потребителски аватар
SixKillerVR6
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо

Мнениеот SixKillerVR6 » Пет 01 май 2015 8:44


Ще мина към брезовска тия дни и ще проуча кой къде се занимава със стъкломат... иначе и колегата ако може да пита познатите му хора, също ще е от полза да се знае.
Колкото до дроселите... не са карбове, а са си дросели от Suzuki GSXR 750 K2, входа им е 50мм изхода 44мм по спомен. Извадих късмет, че ми ги връчиха заедно с главата на мотора всичко оборудвано с ТПС-и, дюзи, рейка и т.н. Скоро ще има снимки с малко напредък по машината... поздрави :th_up




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 15981
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Golf 2 + Jetta 2 + Audi A3
Двигател: RP + PB + AGN
Местоположение: София
Контакти:

Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо

Мнениеот Vlad777 » Пет 01 май 2015 9:43


Поздравления колега, че толкова години си гледаш колата и работиш за подобрния по нея :th_up

Според мен ще се получи една страхотна бегачка, каквато всеки фен на високите скорости би искал да има в гаража си :th_up Дано успееш да настроиш всичките части да работят добре заедно!




Потребителски аватар
SixKillerVR6
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо

Мнениеот SixKillerVR6 » Пет 12 юни 2015 14:08


Ха живо здраво... напоследък имах малко спънки от личен и здравословен характер, но дойде време да кача някоя снимка от развитието на проекта. Като начало, както вече споменах ролкейдж-а е готов, а ето го и грундиран:

Изображение

Изображение

Две ръце грунд с четката и последващо шкуркане на тръбите и интериора преди окончателната боя.

Изображение

Междувременно най-накрая успях да си взема помощник да ми съдейства в гаража, че много трудно се работи сам... ама пусто колко го мързииии... направо го мързи, та го боли :newsm66

Изображение

Еми мързела не помага... пак продължавам сам :banghead

Следва боядисване на интериора със сребърен феролит... Имаше дълга дилема дали да е бяло или сиво, но сивото надделя от гледна точка на практичност.

Изображение

Изображение

Изображение

Междувременно се боядиса почти изцяло и моторния отсег, за да може да продължи сглобяването. За целта се почна лудо търкане на стари части и освежаването им.

Разпънка между носачите:

Изображение

Изображение

Изображение

Кормилен прът и рейка:

Изображение

Изображение

Изображение

Готови да палим: :Mr Green Fun

Изображение

Главини, носачи, дискове...

Изображение

Изображение

Напук на настъпващото лято... имам си вече ревизирано, почистено и работещо парно :mhihi :Mr Green Fun

Изображение

Изображение

Следва и малко наместване на интериора:

шини за седалки:

Изображение

Табло, парно и кормилен прът вече на мястото си:

Изображение

Изображение

Вече и волан, седалка и тия дни ше се воза за сефте :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun

Изображение

Изображение

Тия дни сме на гуми :beer

П.П.: Приемам оферти за Megasquirt 2, търся доброволец със Scirocco Mk2 да свалим калъп от тавана му от стъклопласт (ще се прави при професионалисти, ще си платя за услугата).

Поздрави... скоро продължение :th_up




Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 217
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо

Мнениеот RISTEE » Сря 17 юни 2015 21:28


Супер се получава ! :bowdown
За калъп, мамата от София се занимава със всякакви калъпи от широко мога да ти дам гсм номер
и да кореспондираш с него ;)
Как мислиш да оформиш таблото ?
Успех
Прикачени файлове
paulitsch_mk1_scirocco_1440x900.jpg




Потребителски аватар
metojoor
Мнения: 157
Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
Двигател: AGU AEX T
Местоположение: София,Кривина

Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо

Мнениеот metojoor » Сря 17 юни 2015 22:10


Свиркай ако има нещо роко групата ще дойде да помага :mhihi




Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 201
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо

Мнениеот Kirocco » Пон 22 юни 2015 16:31


Радва ме, че има поне един човек, който отсрамва Роко групата. С интерес следя развитието. Всичко е свързано с желание, време и най-вече средства за това имаш моето пълно разбиране и уважение и подкрепа. :th_up :bowdown




Потребителски аватар
SixKillerVR6
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо

Мнениеот SixKillerVR6 » Пет 31 мар 2017 12:41


За много години колеги...

За мое съжаление все не остава време за "паметника" ми, но въпреки всичко не мислете, че съм спрял или отказал :Mr Green Fun По малко си действам и в следващите редове ще пусна няколко снимки и обяснения на това, което съм свършил и как съм го свършил. Идеята е първо темата да върви като хронология на реставрацията и модификациите, но също и всеки 'ненормалник' решил да се занимава с подобни глупости да може да прочете, види и евентуално пита за подробности. Понеже с времето съм се убедил, че информацията е много ценна, когато се захванеш с подобен проект и спестява време, нерви и пари.

По същество....

Както преди време отбелязах в темата... сдобих се с дросели от SUZUKI GSXR 750 K2. Дроселите са много добри за проектчета понеже, са с приемливи размери (диаметър), за да вършат работа при двигатели до 2000ссм. Вход 50мм изход 42мм по спомен.
ОСНОВНИЯТ им плюс е ... че са разглобяеми един от друг (всеки дросел е самостоятелен).
ОСНОВНИЯТ им недостатък е че са с два реда клапи и едните трябва да се махнат и запушват отворите оставащи от ос-та им.
(виж снимките назад в темата).
Назад в темата споменах и че ще ги дистанцирам един от друг отделните дросели, за да паснат като разстояние на портовете на главата. Ето и какво направих:
На първо време си набавих фланец (стоманен, 10мм дебел) към главата, като го поръчах без отвори за дюзите, понеже съм решил да ползвам отворите за дюзи на самите дросели.
После изработих 9 броя дистанционни втулки от алуминий с дължина 8мм. Тоест всеки дросел ще се отдалечи от съседчето си с 8мм.

Изображение

Изображение

Изображение

След това се правят преходни планки за да се свържат дроселите помежду си... понеже движението им се предава чрез застъпващи се палчета едно спрямо друго, то след дистанцирането на дроселите с 8мм няма как да не се удължат и палчетата с 8мм. Та аз го измислих със съответните преходни планки към въпросните палчета... пускам снимка на 3Д модела, понеже още не са излязли от машината, но скоро и тях ще снимам.

Изображение

Изображение

В следствие на всичко направено до тук, старите болтове които стягат дроселите един към друг вече са къси и за целта взех от близкия магазин за строителни материали 1 метър шпилка М5 със съответния брой гайки. Реже се на 3 равни парчета по около 33см. и монтажа на дроселите един към друг е готов.

Изображение

Друго което бе споменато по-назад е че тези дросели фабрично са със два реда клапи, като първите се премахват и с течен метал запушвам отворите от осите им.

Изображение

Посъбрах разни дюзи от какви ли не коли, мотори и пр. и в крайна сметка за сега съм се спрял на варианта с дюзи от 1,8Т понеже са най-широко разпространени и лесно достъпни. За целта се налага да се изшлайфа част от корпуса на дроселите, понеже дюзите от 1,8Т са доста по-обемиси и подпират в корпуса.

Изображение
В оградените зони трябва да се шлайфа корпуса, защото дюзите подпират в него.

Всички тези промени описани по-горе налагат и преправяне на горивната рейка и захвата на рейката с дюзите към дроселите (или изработка на нова). Всеки може да си измисли всевъзможни варианти на рейка и захвата... но като цяло след това напасване на дроселите спрямо портовете на главата, стандартната рейка от 1.8Т с много малко преправяне пасва идеално.
Ето и какво направих аз:
Както казах, леко се изпилва алуминиевия корпус под винтовете (оградено на снимката по-горе) за да не подпират дюзите. След тези манипулации рейката и дюзите вече пасват като основни размери, но захвата на рейката трябва да се промени.

Ето я стокова рейка:

Изображение
Изображение

Изрязах едното монтажно краче, което пречи, а другото леко изпилих в единия край, за да не подпира и си го оставих за сега. По-късно може да го използвам да захвана към него нещо допълнително (например сноп инсталация да се превърже към него).
Изрязах и регулатора за налягане заедно с едната тръбичка, понеже смятам да ползвам външен регулатор и този е излишен. Ще запуша отвора след махане на регулатора и рейката става доста изчистена от излишни тръби, планки регулатор и т.н. Следва поставяне на 2 Г-образни планки, които да държат рейката към дроселите. За дюзите обаче трябва да се подберат подходящи гумички към дроселите, понеже старите не стават.

Изображение

Изображение

Изображение

Следва продължение :arrow

Последна промяна от SixKillerVR6 на Пон 13 ное 2017 15:14, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
SixKillerVR6
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо

Мнениеот SixKillerVR6 » Вто 04 апр 2017 10:26


Междувременно основната инсталация на автомобила (фарове, стопове, ключ маса и др.) е готова и се подготвят ел таблата, както и някои други дреболии:

Прозрачния стъклопласт беше прототипа на бушонното табло, с който навързах инсталацията, а жълтия стъклотекстолит ще е новото табло с бушони, като освен него има още две съклотекстолитени табла. Едното ще е с уредите (оборотомер, индикаторни уреди и др.) другото е панел с ключ маса и други помощни ключета. (снимки на другите табла по-напред във времето)

Изображение

Вечер след работа почиствам, реставрирам и боядисвам някои дреболии... В случая механизма за скоростния лост е с нови месингови втулки, почистен, боядисан и готов за мятане в колата:

Изображение
Песъкоструйно премахване на ръжди всякакви:
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Скоро още инфо и снимки :c010

Последна промяна от SixKillerVR6 на Пон 13 ное 2017 15:21, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5097
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо

Мнениеот pas1.8mi » Съб 13 май 2017 9:55


Относно горивната рейка ... не е ли по-удобно на мястото,където е бил регулатора за налягането на горивото,да се завари метален щутцер, и така да си използваш маркуч и скоба,а по-изчистено става,като че ли? Успех с проекта,Колега! :th_up




golfmk1
Low rider
Мнения: 5732
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо

Мнениеот golfmk1 » Съб 13 май 2017 12:13


Добра идея за втулките на лостовия механизъм :wink




Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 3499
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993
Местоположение: Равно поле
Контакти:

Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 06 окт 2017 15:52


Нещо развитие ? Тоя photobucket що теми съсипа...




Потребителски аватар
SixKillerVR6
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо

Мнениеот SixKillerVR6 » Пон 13 ное 2017 15:25


Развитие има малко по малко, но няма кой знае какво да се покажа в снимки... Оправих скапаните снимки по-горе от фотобукета... вече се виждат.
С подкрепата на колеги и приятели нещата вървят, но мнооооого бавно поради липса на време.
Намери се кой да оправи тавана на колата (ирязал съм шибидаха заради ролбара), в момента се заемам с кройката на нов резервоар от неръждавейка.
Надявам се предколедно да има някоя снимка за хвалене :mhihi




Sasho_T3+Corrado
Мнения: 205
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
Двигател: 2E 16V 1993 9A+ 1995
Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
Контакти:

Re: Sciroccо Мк2 реставрация и още нещо

Мнениеот Sasho_T3+Corrado » Сря 22 ное 2017 18:50


Айде, ще чакаме





Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pesho90 и 6 госта