Moята Jetta GT 16V

Раздел за най-стойностните и цялостни проекти!
Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2960
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: KR 1989

Re: White Jetta 16V

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 21 авг 2011 16:36


През март 2010 колата участва на първия по рода си VW Club Fest - изложение в зала,в което участие взимат едни от най-добрите VW в България:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Последна промяна от Жоро Делчев на Нед 21 авг 2011 16:46, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2960
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: KR 1989

Re: White Jetta 16V

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 21 авг 2011 16:38


Колата остана на заден план след феста - имах нужда от почивка.Преди експото си мислех че съм полирал бордовете докато не видях BBS-a на Волен...бях полирал бордовете без дрелка на въртяща се джанта и ефекта не беше пълен.Джантите бяха свалени,измити и една по една полирани наново с дрелка на подходящи обороти:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Вече и с олд скуул 16V филтърна кутия,която ми подари колегата и приятел Sashobas:

Изображение

Изображение

Update:22.08.2010


Най-после намерих гуми от култовия размер 195/40/16 марка DUNLOP SP 9000,скоро ще бъдат сменени и задните с 215/40/16:

Изображение

Изображение

Изображение

Малко снимки с новите гуми:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Зимни предгаражни снимки декември 2010:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2960
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: KR 1989

Re: White Jetta 16V

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 21 авг 2011 16:41


Реших да променя визията на колата - повече сток елементи,без тунинг.Джантите Аzev бяха продадени и на първо време заменени с оригинални заводски BBS RM:

Изображение

Изображение

Изображение

Върнах и задните емблемки:

Изображение

16V eмблемка на джабката:


Изображение

Полирах още елементи по моторния отсек:

Изображение

Изображение

Снимки от националния VW събор на писта "Дракон" Калояново Май 2011:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Наскоро получих подарък от колегата и скъп приятел Сашо(Sashobas) - страхотен албум със снимки от развитието на колата :bowdown :bowdown :bowdown :

Изображение

Изображение

Изображение

Последна промяна от Жоро Делчев на Пон 14 май 2012 21:08, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2960
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: KR 1989

Re: White Jetta 16V

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 21 авг 2011 16:42


През април месец тази година се сдобих с любимия ми модел джанти - BBS RS.Модела е 005 предни с ЕТ11,7J,5Х120 и 006 задни с ЕТ24,8J,5X120,произведени 49-та седмица на 1983г.Първоначалното им състояние не беше от най-добрите - заварки по задната част в следствие на машинно изправяне - слабо място на този модел,но това не можеше да ме спре - не ги взимах за всекидневно ползване:

Първоначално състояние и вид:


Изображение

Изображение

Измиване и проба на колата:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Следващия момент беше да се измисли начин да станат на колата.Първоначалния замисъл беше с преходни фланци ,но заради ЕТ-то и трудната им изработка този вариант отпадна.Спрях се на варианта fill and redrill - запълване на 5Х120 отворите и разпробиване на 4Х100.Отворите бяха занитени с алуминиеви вложки,последва разпробиване на фреза и направа на втулки за централния отвор от 76мм на 57мм:

Изображение

Изображение

Изображение

Последва полиране на централните гайки:

Изображение

Изображение

Изображение

Размонтиране и подготовка за полиране на бордовете и болтчетата:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Търкане на бордовете и полиране:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Разглобяване и подготовка за боядисване на средите и задните части:

Изображение

Почистване на болтчетата - един доста дълъг процес:

Изображение

Изображение

Вече боядисани среди и задни части в цех за прахово боядисване:

Изображение

Изображение

Дълго чаканото сглобяване:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Окончателен вид:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Монтирани на колата след четири месеца труд :

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Последна промяна от Жоро Делчев на Чет 22 сеп 2011 23:16, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2960
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: KR 1989

Re: White Jetta 16V

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 31 авг 2011 12:25


Снимки от VW Рожен 2011:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

:arrow:




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2960
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: KR 1989

Re: Moята Jetta 16V

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 15 авг 2012 22:24


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2960
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: KR 1989

Re: Moята Jetta 16V

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 15 авг 2012 22:42


Добре изпънатото и боядисано купе е основата на всеки проект.Тук липсваше защото при боядисването през 2006-та купето беше освежено с евтин акрил и непълно разглобяване.Имаше и кит по предните врати и леки кривини по предния капак.След Рожен 2011 реших че е време за истинско боядисване каквото заслужаваше колата.Говорих с професионален бояджия и започнах събиране на части последвано от пълно разглобяване на колата в края на септември 2011...всичко трябваше да бъде съборено и построено наново:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Така разглобена колата си чакаше реда до началото на декемри 2011,когато влезна за подготовка и боядисване :arrow:

Последна промяна от Жоро Делчев на Сря 15 авг 2012 23:54, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2960
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: KR 1989

Re: Moята Jetta 16V

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 15 авг 2012 22:55


Влизането в сервиза редом с колите с пълно автокаско и подготовка за боядисване:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2960
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: KR 1989

Re: Moята Jetta 16V

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 15 авг 2012 23:01


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2960
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: KR 1989

Re: Moята Jetta 16V

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 15 авг 2012 23:06


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2960
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: KR 1989

Re: Moята Jetta 16V

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 15 авг 2012 23:21


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2960
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: KR 1989

Re: Moята Jetta 16V

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 15 авг 2012 23:29


Дълго чаканото боядисване в средата на януари 2012,база и лак на Sikkens,код на цвета - класиката L90E:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2960
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: KR 1989

Re: Moята Jetta 16V

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 15 авг 2012 23:33


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2960
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: KR 1989

Re: Moята Jetta 16V

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 15 авг 2012 23:39


Двигателния отсек също беше освежен с нова боя:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Сглобяване и подготовка за прибиране:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Последна промяна от Жоро Делчев на Чет 16 авг 2012 0:06, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2960
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: KR 1989

Re: Moята Jetta 16V

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 15 авг 2012 23:41


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение





Върни се в “Цялостни проекти”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта