Moята Jetta GT 16V
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: White Jetta 16V
През март 2010 колата участва на първия по рода си VW Club Fest - изложение в зала,в което участие взимат едни от най-добрите VW в България:
Последна промяна от Жоро Делчев на Нед 21 авг 2011 16:46, променено общо 2 пъти.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: White Jetta 16V
Колата остана на заден план след феста - имах нужда от почивка.Преди експото си мислех че съм полирал бордовете докато не видях BBS-a на Волен...бях полирал бордовете без дрелка на въртяща се джанта и ефекта не беше пълен.Джантите бяха свалени,измити и една по една полирани наново с дрелка на подходящи обороти:
Вече и с олд скуул 16V филтърна кутия,която ми подари колегата и приятел Sashobas:
Update:22.08.2010
Най-после намерих гуми от култовия размер 195/40/16 марка DUNLOP SP 9000,скоро ще бъдат сменени и задните с 215/40/16:
Малко снимки с новите гуми:
Зимни предгаражни снимки декември 2010:
Вече и с олд скуул 16V филтърна кутия,която ми подари колегата и приятел Sashobas:
Update:22.08.2010
Най-после намерих гуми от култовия размер 195/40/16 марка DUNLOP SP 9000,скоро ще бъдат сменени и задните с 215/40/16:
Малко снимки с новите гуми:
Зимни предгаражни снимки декември 2010:
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: White Jetta 16V
Реших да променя визията на колата - повече сток елементи,без тунинг.Джантите Аzev бяха продадени и на първо време заменени с оригинални заводски BBS RM:
Върнах и задните емблемки:
16V eмблемка на джабката:
Полирах още елементи по моторния отсек:
Снимки от националния VW събор на писта "Дракон" Калояново Май 2011:
Наскоро получих подарък от колегата и скъп приятел Сашо(Sashobas) - страхотен албум със снимки от развитието на колата :
Върнах и задните емблемки:
16V eмблемка на джабката:
Полирах още елементи по моторния отсек:
Снимки от националния VW събор на писта "Дракон" Калояново Май 2011:
Наскоро получих подарък от колегата и скъп приятел Сашо(Sashobas) - страхотен албум със снимки от развитието на колата :
Последна промяна от Жоро Делчев на Пон 14 май 2012 21:08, променено общо 2 пъти.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: White Jetta 16V
През април месец тази година се сдобих с любимия ми модел джанти - BBS RS.Модела е 005 предни с ЕТ11,7J,5Х120 и 006 задни с ЕТ24,8J,5X120,произведени 49-та седмица на 1983г.Първоначалното им състояние не беше от най-добрите - заварки по задната част в следствие на машинно изправяне - слабо място на този модел,но това не можеше да ме спре - не ги взимах за всекидневно ползване:
Първоначално състояние и вид:
Измиване и проба на колата:
Следващия момент беше да се измисли начин да станат на колата.Първоначалния замисъл беше с преходни фланци ,но заради ЕТ-то и трудната им изработка този вариант отпадна.Спрях се на варианта fill and redrill - запълване на 5Х120 отворите и разпробиване на 4Х100.Отворите бяха занитени с алуминиеви вложки,последва разпробиване на фреза и направа на втулки за централния отвор от 76мм на 57мм:
Последва полиране на централните гайки:
Размонтиране и подготовка за полиране на бордовете и болтчетата:
Търкане на бордовете и полиране:
Разглобяване и подготовка за боядисване на средите и задните части:
Почистване на болтчетата - един доста дълъг процес:
Вече боядисани среди и задни части в цех за прахово боядисване:
Дълго чаканото сглобяване:
Окончателен вид:
Монтирани на колата след четири месеца труд :
Първоначално състояние и вид:
Измиване и проба на колата:
Следващия момент беше да се измисли начин да станат на колата.Първоначалния замисъл беше с преходни фланци ,но заради ЕТ-то и трудната им изработка този вариант отпадна.Спрях се на варианта fill and redrill - запълване на 5Х120 отворите и разпробиване на 4Х100.Отворите бяха занитени с алуминиеви вложки,последва разпробиване на фреза и направа на втулки за централния отвор от 76мм на 57мм:
Последва полиране на централните гайки:
Размонтиране и подготовка за полиране на бордовете и болтчетата:
Търкане на бордовете и полиране:
Разглобяване и подготовка за боядисване на средите и задните части:
Почистване на болтчетата - един доста дълъг процес:
Вече боядисани среди и задни части в цех за прахово боядисване:
Дълго чаканото сглобяване:
Окончателен вид:
Монтирани на колата след четири месеца труд :
Последна промяна от Жоро Делчев на Чет 22 сеп 2011 23:16, променено общо 1 път.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: White Jetta 16V
Снимки от VW Рожен 2011:
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: Moята Jetta 16V
Добре изпънатото и боядисано купе е основата на всеки проект.Тук липсваше защото при боядисването през 2006-та купето беше освежено с евтин акрил и непълно разглобяване.Имаше и кит по предните врати и леки кривини по предния капак.След Рожен 2011 реших че е време за истинско боядисване каквото заслужаваше колата.Говорих с професионален бояджия и започнах събиране на части последвано от пълно разглобяване на колата в края на септември 2011...всичко трябваше да бъде съборено и построено наново:
Така разглобена колата си чакаше реда до началото на декемри 2011,когато влезна за подготовка и боядисване
Така разглобена колата си чакаше реда до началото на декемри 2011,когато влезна за подготовка и боядисване
Последна промяна от Жоро Делчев на Сря 15 авг 2012 23:54, променено общо 1 път.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: Moята Jetta 16V
Влизането в сервиза редом с колите с пълно автокаско и подготовка за боядисване:
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: Moята Jetta 16V
Дълго чаканото боядисване в средата на януари 2012,база и лак на Sikkens,код на цвета - класиката L90E:
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: Moята Jetta 16V
Двигателния отсек също беше освежен с нова боя:
Сглобяване и подготовка за прибиране:
Сглобяване и подготовка за прибиране:
Последна промяна от Жоро Делчев на Чет 16 авг 2012 0:06, променено общо 3 пъти.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта