Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM над 120PS

Раздел за най-стойностните и цялостни проекти!
Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM над 120PS

Мнениеот Vento » Вто 19 апр 2011 21:18


За съжаление днес прибрахме колата така: :?
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Едно такова бусче ще ми върши идеална работа! Ако някой знае да се продава на прилична цена (но само до 3,5t общо тегло!), приемам оферти на лично. :idea:




Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM над 120PS

Мнениеот Vento » Сря 20 апр 2011 8:46


Междувременно едното RECARO си дойде от тапицер - много добре е станало - точно както го исках! Сега чакам и другото.

ПРЕДИ:
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

СЛЕД:
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM над 120PS

Мнениеот Vento » Пет 22 апр 2011 13:25


Ето и видео от няколкото обиколки, които успях да врътна оня ден. Намалил съм му много разделителната, за да не е прекалено голямо като размер, но мисля, че пак се вижда прилично:
Изображение http://vimeo.com/22735012
Интересно - като седнеш да изгледаш записите спокойно, колко грешки се виждат и на колко места може да се оптимизира пилотирането. Много е полезно! :012:

:idea: Май ще си купя още 1-2 камери - да гледат назад и настрани. :lol:


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM над 120PS

Мнениеот Vento » Съб 23 апр 2011 7:47


Организаторите се бяха погрижили всеки един участник в ретро-ралито да получи статуетка за спомен:

Изображение


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM над 120PS

Мнениеот Vento » Вто 26 апр 2011 9:02


Откакто съм го купил преди 2г. тоя Голф, като загрее и не иска да пали. С кабели и друг акумулатор - също. На бутане от четвърт пали. Като изстине - кибрит! Все едно нищо не е било.
Незнайно какво, свързано със стартера (според мен). Сваляхме го няколко пъти, разглобявахме го, прегледахме го основно - всичко уж наред, а проблемът си оставаше. Писна ми и благодарение на колегата krasi_at се сдобих с напълно рецилкиран BOSCH на супер изгодна цена, за което много му благодаря! :bowdown
Скоро ще го монтирам, дано проблемът изчезне, че имам съмнения и в клемореда на контактния ключ.

ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Изображение


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM над 120PS

Мнениеот Vento » Вто 26 апр 2011 20:26


Тоя REMUS дали е видял много жега, а (дори и само за 7-8 обилолки)? mhihi Оригинално този модел НЕ Е така посинял (макар да има и такива модерни):

Изображение
Изображение
REMUS.JPG


А ако знае какво още го чака, сигурно ще почервенее до керемидено. mhihi :applause: :banana


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM над 120PS

Мнениеот Vento » Сря 27 апр 2011 9:21


А, и цялата генерация, вече увита плътно с термолента... може би затова посинява REMUS-a:

Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM над 120PS

Мнениеот Vento » Пет 29 апр 2011 15:35


Положението не е много добро :?
Основните лагери според мен са отнесли доста детонации, защото някои от тях са като стреляни със съчми.
Отделно един е задрал много сериозно, чак е посинял и е извадил яки стружки в картера.
Коляновият вал също е фира, имаме съмнения и за други щети, но ще ги установим по-късно:
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM над 120PS

Мнениеот Vento » Пон 02 май 2011 12:47


Днес направихме разбор, понеже разходите и трудът са повечко, ако правим тоя блок - иска пети, колянов вал, да се прави наново тунел - май ще вземем от моргата друг блок с вал и готово. :)
Че тоя бая зор е видял, а още няма напълно ясно становище защо се е получило това:
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Изображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM над 120PS

Мнениеот Vento » Вто 03 май 2011 10:32


След многото комплекти черна HELLA стопове, които бях насъбрал (но всеки с дребни забележки), накрая ми писна и си взех нови в кашонче. С описанията за монтаж, с необходимите документи за Германия, с лепенки, светлината за мъгла и всичко останало. Поне да знам, че са наистина перфектни:
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

Скоро снимки качени на колата! :)


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM над 120PS

Мнениеот Vento » Пет 06 май 2011 8:08


След като решихме, че е по-сложно да възстановим счупения двигател, отколкото да направим друг - взехме поредния от моргата и се почна пълно разглобяване. От понеделник - почистване и сглобяване. Надявам се до 2 седмици да се оправим.
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM над 120PS

Мнениеот Vento » Съб 07 май 2011 17:27


Ценоразписът на сервиза: :Mr Green Fun mhihi
DSC1933.JPG


Повече нищо няма да пипам по колата сам, даже и акъл няма да давам... :063: mhihi


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM над 120PS

Мнениеот Vento » Вто 10 май 2011 18:55


Получих една готина снимка от последното каране...
Иначе поредният мотор е оставен на шлайфистите, утре ще видя докъде са го докарали.
Изображение


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM над 120PS

Мнениеот Vento » Съб 14 май 2011 18:32


Сутринта взех новия двигател от шлайфистите и го закарах в сервиза за сглобяване.
Какво му е правено:
- хонинговане на цилиндрите, без да се шлайфат и отваря диаметъра преди това;
- проверка дали е прав тунела на коляновия вал (прав е - за щастие!);
- челен шлайф на блока 0,1мм;
- шлайфане и полиране на всички шийки на коляновия вал до първи ремонт - 0,25мм;

Взел съм нови основни, биелни и аксиални лагери, тоя път GLYCO. Много исках тоя път да сложа ACL (спортни), но в момента нямаше налични, а нямам време да чакам.
Снимките са преди да мием блока и останалите части, после го измих и почваме да го събираме:
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM над 120PS

Мнениеот Vento » Пон 16 май 2011 21:17


Денят ми започна ужасно - в 8:30 ме събужда по телефона главният механик по колата и ми вика: "Абе тоя мотор нещо не ме кефи, ела да говорим"... scare :banghead: :screwy :063: :horror: death Припаднах, както си бях още легнал... Ама как, то нямаме нито избор, нито алтернативи... няма време! Моторът не го кефел :screwy - аз като попарен. Навличам дънките и с 200 към сервиза.
Отивам - какво има? Миии - лагерът на паразитния вал бил износех, нарушена му е повърхността на места и евентуално можело оттам да пада малко налягането на маслото. :dummy: :049: Това ли било, аз викам изпортили сме шлайфа... :screwy Отдъхвам си малко! Хубаво, купуваме нови лагери на паразитния и довършваме сглобяването на мотора (като отидох, вече бяха сглобила блока с бутала, колянов вал, картер и разни планки по блока). Хонингът ме кефи!
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Почвам да звъня телефони по големите вериги за авточасти - никъде няма. :shock :horror: Само на едно място има, но чак в Русе, ще дойдат вторник-сряда, което ни е късно да събираме. Пак припадам, тоя път седнал на стола. :063: Почвам да мисля какво може да стане, ако не го сменим... реално едва ли оказва влияние наранената минимално цементация, но... НЕ ИСКАМ! Така или иначе сменяме всичко и го правим прецизно и с мерак - сега тази дребна спънка и да правим компромис - не ме кефи. Накрая се сещаме за едно магазинче, където едва ли го има, но сме длъжни да пробваме - имате ли?! ИМАМЕ! Ама такова ли е - да беееее. :applause:
Хвърча натам с комбито, нося си и стария лагер за мостра - о, чудо! Наистина има и то пак на GLYCO, което не е лошо. Вземам и обратно в сервиза, където избиваме старото от блока (имаме няколко стари, аз носех друго в магазина) и набиваме новото.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

ЗАСПА! Вече мога да си отдъхна по-спокоен, горе-долу сме в график с времето. С малко късмет до вечерта може да качим мотора и скоростите.

Отидох до гаража да подготвя оставащите необходими части, масла, антифриз и т.н. След което за няколко часа на работа. В сервиза ми направи впечатление, че термолентата е започнала да се протърква на едно място, където явно трие в купето. Взех малко лента - да я намотая отгоре, да не се виждат тръбите (които между другото не бяха мръднали след толкова много състезания и жегата, дето мина през тях за година и половина вече!).
Отивам в сервиза, а майсторите вече качили блока със скоростите в коша и монтират полуоските. Много са бързи, евала...
Изображение
Изображение
Изображение

Набързо, без да ги бавя, си навивам лентата на колектора (който заедно със смукатели и моноинжекция изобщо не сваляме от главата при демонтажа) и сме готови да я качваме и нея. Преди да си замина, качихме главата, свързахме генерацията и ги оставих да навързват маркучи и инсталация, а аз си тръгнах. Живот и здраве - утре палим! scare Дано тоя път няма проблеми с мотора! Трябва пак да мина набързо дино, малко тестове - ииииии пистата зове!
Изображение

Не е като да не сме събрали 4 двигатела на части, скоро мисля да сглобя още един - за резервен.
Изображение

Та има и такива дни, които започват безнадеждно, събитията се променят стремглаво във всички посоки - позитивни и негативни, но накрая завършват страхотно, все едно си изпреварил времето! :012: :applause: :bowdown



Върни се в “Цялостни проекти”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта