Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM над 120PS

Раздел за най-стойностните и цялостни проекти!
Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2873
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

ФИНАЛ

Мнениеот Vento » Пет 02 апр 2010 22:06


Понеже този проект е почти към края си (остава да сменя делкото и компа и да видим колко още може да изкараме от този мотор), мисля, че е време да изкажа своите ОГРОМНИ БЛАГОДАРНОСТИ към всички (дано не пропусна някой, извинявам се, ако стане), които МНОГО МИ ПОМАГАХА И СЪДЕЙСТВАХА през цялото време:

Bobby_ и Kyky - винаги са ми давали идеи и съвети;
ishodov (Иван) - подари ми двигател ABS за части (разплатих му се, разбира се - след като разпродадох ненужното), намота ми идеално колектора с термолента, даваше идеи и помощ през цялото време;
Tyan - началото - с неговите тунинги по Vento-то му;
baivan - НАЙ-ГОЛЕМИЯТ!!! Основен съидейник и консултант, както и искрата, запалила проекта. Много идеи измислихме заедно относно моното;
radotom - настройки, електроника и съвети. Не знам дали пие, ако не - трябва да го наяждам поне 3 пъти;
Stenly - конкурент и съперник на пистата, но ми дава мотивация, съвети и инфо за глави, клапани и бутала, смукатели и изпускатели в останалото време;
Stefan (от Смолян) - достави ми необходимата глава и части ABT;
neon - идеи и ъпгрейди по спирачки;
PACO - окачване, спирачки, следи, завиване;
prokopoff - СЪЩО МНОГО ГОЛЯМ! Съвети и инфо за спирачни помпи, апарати, дискове, накладки. Трябва да го напия безпаметно скоро;
КОКО - НАЙ-ДОБРИЯТ МАЙСТОР-МОНТЬОР!!! НЯМАМ ДУМИ! Без него тази кола нямаше да я има!
ВЕНЦИ - НАЙ-ДОБРИЯТ ТУНИНГИСТ в Пловдив и околията... Настройки на чип, аванс, бензин, делко, ангренаж, дино-рънове;
и един стругар със златни ръце;

и други знайни и незнайни тунингисти...
Надявам се да помагат и за новия проект, който замислих - 2,9 VR6 Syncro с тунинг, вероятно turbo! :lol:
Имам и един друг - започнат, но недовършен - Vento-то за визия и саунд. Като остане време и го приключа - и него ще представя!


П.П. Ако има още промени по тази кола - ще дописвам! :да:

Последна промяна от Vento на Пет 15 окт 2010 10:22, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2873
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM

Мнениеот Vento » Сря 07 апр 2010 15:41


Забравих да кача графиката от диното, ето я и нея (с пропадането). Тия дни ще имплантираме другото ECU от Motronic и се надявам да корегираме дупката и да повишим с още няколко коня мощността:


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2873
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM

Мнениеот Vento » Сря 14 апр 2010 11:32


Снощи най-накрая дойдоха гумите, мноооого съм щастлив, нямам търпение да ги пробвам:
DSC324.jpg

DSC325.jpg

DSC327.jpg


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2873
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Вече с ECU от MonoMotronic!

Мнениеот Vento » Съб 17 апр 2010 21:51


Днес с бат' Радо сменихме компютрите и вече съм с ECU от Passat B3 MonoMotronic! :D Много съм щастлив за което и просто не мога да му се отблагодаря за помощта!
Освен това стана супер културно и изобщо не си личи, че инсталацията е преправяна (без рязане и запояване) - изкарахме много внимателно всички пинове от старата букса (25-пинова) един по един и ги пренаредихме на новата букса (35-пинова).
Струва ми се, че колата върви малко повече, реагира мигновенно на подаването на газ и ускорява по-бързо. През седмицата пак ще я качим на диното за нови настройки, дано изкара 115-120 коня! Може да сменя и бобината и комутатора с новия модел (които са заедно, че сега са старите - комутаторът е върху ECU-то), защото ми се виждат по-добри.
Ето две снимки от процеса на окабеляването:
DSC333.jpg

DSC332.jpg


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2873
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM

Мнениеот Vento » Пет 21 май 2010 0:09


:headbang heavy metal zork :headbang 2Е: шанс
vento2.jpg


Отново благодарности на Венци от Madness Motorsport за вниманието и помощта!
MadnessMotorsport.JPG


...следва продължение!

Последна промяна от Vento на Вто 08 юни 2010 8:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2873
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM - до 115PS

Мнениеот Vento » Съб 22 май 2010 20:10


Времето от днес ми е 1:05:04...

Не е зле, но гоня под 1:04:50 - още поне половин секунда надолу!
Може би не утре, но ще го направя някой ден.

555555555.jpg
66666666.jpg

Благодаря за снимките на колегата Dimitaki!


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2873
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM - до 115PS

Мнениеот Vento » Вто 25 май 2010 7:55


Купата е за първо място в италианското преследване в клас Малък (до 115к.с.):
DSC316.jpg
IMG2302.jpg
IMG2303.jpg


Наред до другите на Vento-то. Ноооо.... има още място в секцията :)

Последна промяна от Vento на Нед 30 май 2010 19:38, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2873
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM - до 115PS

Мнениеот Vento » Пет 28 май 2010 16:19


Малко снимки от Събора:
Golf-1.jpg
Golf-2.jpg
Golf-3.jpg
Golf-5.jpg
Golf-12.jpg


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2873
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM - до 115PS

Мнениеот Vento » Пет 28 май 2010 18:59


018889640-big.jpg
018889643-big.jpg
018889646-big.jpg
018889648-big.jpg
018889650-big.jpg


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2873
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM - до 115PS

Мнениеот Vento » Пет 28 май 2010 19:02


018889653-big.jpg
018889656-big.jpg
018889659-big.jpg
018889663-big.jpg
DSC_0037-.jpg


Благодаря на фотографите за снимките!


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2873
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM - до 115PS

Мнениеот Vento » Съб 05 юни 2010 22:45


Днес ми остана време за Golf 2-ката и направих три нови подобрения:
- копче на таблото за принудително включване на перката на радиатора;
- допълнително радиаторче за охлаждане на маслото (от Golf 1 GTi - благодарение на колегата DEKSTAR);
- преден широк спойлер от GTi (но забравих да го снимам!).

Второто се налага, понеже на последното каране маслото прегряваше и лампата почваше да мига - явно алуминиевото ребро на масления филтър не успява да охлажда достатъчно. Поорязах малко декорацията на бронята и си го паснах така, както ми харесва (извинявам се за снимките - на тъмно с GSM срещу светлината са - скоро с апарата по-хубави и подробни):
radiator1.jpg
radiator2.jpg


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2873
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM - до 115PS

Мнениеот Vento » Пон 07 юни 2010 17:13


Ето и плочката между тялото и масления филтър, в която има термостат за маслото (мисля да го елиминирам) mhihi
photo05.jpg
photo06.jpg
photo07.jpg


Остава тия дни да направя маркучи и да вържа системата, ама си мисля и за едни радиаторни тръби за допълнително охлаждане, та дано до събота съм събрал всички части и да ги монтирам.


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2873
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM - до 115PS

Мнениеот Vento » Съб 12 юни 2010 21:48


Днес монтирахме комплекта за охлаждане на маслото - радиаторче със стойка, маркучи, плочка за свързване с вграден термостат и маслена помпа от KR. Не остана време да сложим датчика и уредчето за налягане на маслото, но и утре е ден. Радиаторът грее яко и мисля, че ще е доста ефективен в охлаждането.
DSC320.jpg
DSC321.jpg
DSC3287.jpg


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2873
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM - до 115PS

Мнениеот Vento » Нед 20 юни 2010 18:03


Събота е ден за правене на Golf 2. :lol:
А тази му разменихме окачването с това на Vento-то, понеже KW-то ми харесва повече как държи на пистата от JOM-а. Като че ли е малко по-твърдо и стегнато, но може и да си внушавам - тестовете ще покажат. Не остана време да ги регулирам по височина на двете коли, през седмицата някой ден ще го направя.
Освен това монтирах и датчика и инсталацията за уреда за налягане на маслото, само трябва да му измисля закрепяне на таблото.
DSC3315.jpg

DSC03317.JPG

DSC3318.jpg

DSC3320.jpg

DSC3312.jpg


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2873
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Повишаване мощността на 1,8i mono - RP, ABS и AAM - до 115PS

Мнениеот Vento » Чет 24 юни 2010 11:24


Снощи малко поработих по окачването - нагласих му височините на KW-то след размяната, сега колата с е просвет около 4-5см и гумите са на ръбовете на калниците. Монтирах и задната разпънка на бомбетата. Чудя се дали има смисъл от 5мм фланци на задната ос... Хем за разширяване на следата, хем сега гумата минава на 3-4мм от амортисьора вътре, но пък с фланци може да дере в калника и не знам...
Освен това - дали ще има смисъл да сменям сегашото задно гърне SuperSprint с един REMUS за Golf 2 G60, който имам, защото според някои мнения настоящото запушвало мотора и спъвало малко колата.
Сега отивам на стенд геометрия на ходовата част, за да си оправя наклоните след смяната на окачването.
DSC03400.JPG

DSC03405.JPG

DSC03401.JPG

DSC03403.JPG

DSC03404.JPG



Върни се в “Цялостни проекти”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост