Белият Голф 1

Раздел за най-стойностните и цялостни проекти!
Потребителски аватар
golf_1
Мнения: 963
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 12:39
Автомобил: Audi A8L
Двигател: BFM
Местоположение: Salt Lake City, UT

Белият Голф 1

Мнениеот golf_1 » Пет 30 юли 2010 11:13


Историята на моят Фолксваген Голф Мк1 произведен 1981г. Колата е закупена през далечната 1990г и беше семейно притежание докато не попадна в моите ръце през лятото на 2007-ма година.Тогава всичко започна като на игра.
Колата имаше хиляди забележки,леки удари и чуквания навсякъде.Беше доста занемарена, с избеляли калъфи на седалките,скъсан калъф за волана,кората на багажника се беше разпаднала и още куп неща от този род.
Започнах да се занимавам с нея,колкото просто да имам какво да правя,докато не засякох тогава един голф от съседният блок със стикер на форума.Веднага с прибирането ми вкъщи се регистрирах във форума.Беше ми интересно,четях разни теми, видях как хората си правят колите уникални.Тогава реших да възстановя този прекрасен модел на Фолксваген и изобщо не съжалявам. Благодарение на форума колата ми сега е в това състояние!

По колата са направени доста неща, ще започна да описвам какво е направено и след това ще има снимки от началното й състояние, до това в което е в момента.

Започна се първо с техническото състояние на колата:
-Смениха се полуоските на колата,заедно с шарнирите и носачите.
-Ремонтира се нафтовата помпа.
-Помпата и сервото на спирачките също се ремонтира, но след време се смени с друго.
-Задният мост също е сменен с такъв от гти.

Дойде ред и на визията на колата:
-В началото бях взел лети джанти 13', но така и не се стигна до слагането им. Бяха избрани други джанти, а именно RH 15' 7J ЕТ25 с гуми 185/55, в последствие сменени с 195/50.
-Окачването което се сложи е Monroe Sensa-trac
-Предната част на колата премина през доста промени,решетка без емблема с тъмни фарове,решетка без емблема с нормални фарове, но тъй като се стараех към възможно най-оригиналният вид на колата се реши решетка с емблема,червен кант и оригиналните фарове.Единствено мигачите оставих черни.
-Отзад колата доста време беше с черно фольо на фаровете,но започна да ме дразни и го махнах.
-За броните много хора ми предложиха да сложа широки от двойка, но някак си не ми се връзваше, затова останах с оригиналните, но с червен кант.
-Дръжките на вратите обмислях да се сменят с други от ауди, докато не ми доиде идеята за червените лайстни, което според мен стана страхотно.
-Огледала,дълго време се чудих какви да сложа,реших оригиналните ГТИ огледала,но изместени напред в началото на малкия прозорец, а не на рамката точно. Получи се супер.

Интериорът на колата:
-Първото нещо с което се сдобих беше червеният рекаро салон,с дребна забележка на шофьорската седалка и уникалният мокет,които изглежда като чисто нов. С тези неща се сдобих благодарение на Nigery_
-След това се започна и с дреболийките ГТИ дръжките на вратите,барчето от ГТИ,таблото с оборотомера и разни пластмаси.
-Озвучането на колата също беше от значение за мене, във вратите се монтираха 6.5 инча говорители, на корите при задната седалка (които се замениха с нови тапицирани с кожа,поради причината,че не желаех да дупча оригиналните)се монтираха 8 инчови говорители. Това беше вързано на плейър Сони. На кората сложих трилентови говорители Пайнер, които свиреха отлично.Те се захранваха от усилвател Алпин в началото, в последствие от Кенууд.Замисъла за в багажника беше два 12 инчови говоритела,но така и не се получи. За баловете бях с 12 инчов говорител захранван от американски усилвател (забравих му марката точно сега)благодарение на един приятел!

Ето как изглеждаше колата:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

След това се започна малко по малко

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
golf_1
Мнения: 963
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 12:39
Автомобил: Audi A8L
Двигател: BFM
Местоположение: Salt Lake City, UT

Re: Белият Голф 1

Мнениеот golf_1 » Съб 31 юли 2010 10:11


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
golf_1
Мнения: 963
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 12:39
Автомобил: Audi A8L
Двигател: BFM
Местоположение: Salt Lake City, UT

Re: Белият Голф 1

Мнениеот golf_1 » Съб 31 юли 2010 10:18


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Искам да благодаря на приятелите си, без помоща на които,колата нямаше да е в сегашният си вид.
Също така специални благодарности на alenalen. Благодарение на него се сдобих с невероятни части за колата.
Благодаря и на целият форум,ако го нямаше колата щеше да е отдавна продадена!


По колата бяха замислени още доста промени,но тъй като не съм в България, ще се правят след време!



Върни се в “Цялостни проекти”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта