radi_nrj написа:toshara написа:Моят е български-Starter Vesna [/qtuote]
Няма такава марка и модел български акумулатори
http://didi94.bg/vesna/products/auto-ba ... uct_id=479
Добре де,словенски са,объркал съм се
radi_nrj написа:toshara написа:Моят е български-Starter Vesna [/qtuote]
Няма такава марка и модел български акумулатори
emo-gar написа:Но живота познава .."удивителни мелези.."На голфа е един с бивол(Банер пише),от м11 на далечната 2004г.,и още е в коша към днешна дата.
radi_nrj написа:emo-gar написа:Но живота познава .."удивителни мелези.."На голфа е един с бивол(Банер пише),от м11 на далечната 2004г.,и още е в коша към днешна дата.
Banner все пак са 4-тите по-големина производители на акумулаторни батерии в Европа, веднага след Монтана/Добрич
emo-gar написа:radi_nrj написа:emo-gar написа:Но живота познава .."удивителни мелези.."На голфа е един с бивол(Банер пише),от м11 на далечната 2004г.,и още е в коша към днешна дата.
Banner все пак са 4-тите по-големина производители на акумулаторни батерии в Европа, веднага след Монтана/Добрич
Явно ги броиш отзад-напред..щом е четвърти...
batVenci написа:За мен живота на акумулатора зависи единствено от правилната поддръжка и експлоатация, е може и да има известна доза късмет, както всичко в живота. Например предишния ми акумулатор - Монбат 62 Амперчаса, живя в Голфа ми, от април 2002 година до февруари 2011. Разбира се полагал съм грижи, като например често съм го зареждал с моето зарядно, схемата на което съм постнал в друга тема.
За мен голям враг на живота на акумулатора е неправилния заряд, по-скоро липсата на такъв, както и продължителен заряд с напрежение по-голямо от 15 Волта. От голямо значение също е и изправността на инсталацията на автомобила (да поддържа напрежение целогодишно около 14,4 Волта, както и липсата на отечки по-големи от 30-40 милиАмпера). Освен това карането на къси разстояния, както и продължителен престой (особено зимата), води по-скоро рано, отколкото късно, до недостатъчен заряд на акумулатора, откъдето плочите му започват да сулфатизират (ако разбира се няма компенсация на разряда). От там живота му се съкращава неимоверно. От значение е и да не се върти продължително време на стартер при палене, например по-вече от четвърт минута, както и поддържането на нивото на електролита, с доливане само на дейонизирана вода. С тези прости неща докарах предишния си акумулатор до близо 9 години...
nikson85 написа:batVenci написа:...да поддържа напрежение целогодишно около 14,4 Волта, както и липсата на отечки по-големи от 30-40 милиАмпера). ..
Така е колега много си прав. Това е най изчерпателния отговор в темата. Зареждането на акумулатора не бива да пада под 13.2 волта на празен ход на двигателя премерено на краищата на клемите. Не бива да минава 14 волта , защото се стига тогава до презаряд и когато караш дълго време може да се повреди акумулатора...
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта