Ремъци Contitech (Континентал)
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
От Ауто+ вземам, нямам забележки.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
На стария пасат б3 1,8 свалих ремъка на 90 х. ....като нов....ремъците се скапват основно от пренатягане....особено ангренажните където всеки се презастрахова и натяга до откат...моите ремъци ги държа нормално обтегнати към хлабави....нямам скъсан ремък или превътял ангренаж....
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
А как се отразява на ремъка неволно гасене на двигателя с "изтърван" съединител? Наскоро ми се случи и се замислих, че сигурно скъсява живота на ремъка (мислех, че съм на свободна и пуснах рязко).
- samo_pechka
- Мнения: 8447
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Никакъв проблем. Виж паленето на скорост не е препоръчително поради вероятност от обратни удари на мотора при самото палене.
Проблем за коли с авт.обт. ролка на ангр. ремък, типична грешка е оставяне на стръмен баир кола с муцуната нагоре и включена първа предавка. Или ако колата е надолу , но този път се включва на задна предавка. Не трябва двигателя да се върти обратно на работните си обороти, това е голямата грешка. Обтяжната ролка се прибира и охлабва ремъка, оттам прескача зъб/зъби.
Проблем за коли с авт.обт. ролка на ангр. ремък, типична грешка е оставяне на стръмен баир кола с муцуната нагоре и включена първа предавка. Или ако колата е надолу , но този път се включва на задна предавка. Не трябва двигателя да се върти обратно на работните си обороти, това е голямата грешка. Обтяжната ролка се прибира и охлабва ремъка, оттам прескача зъб/зъби.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Хм, не е ли класика да се оставя на задна при наклон надолу уж да държи по-добре. И аз го правех редовно досега.
- Каспър
- Мнения: 2217
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
samo_pechka написа:Никакъв проблем. Виж паленето на скорост не е препоръчително поради вероятност от обратни удари на мотора при самото палене.
Проблем за коли с авт.обт. ролка на ангр. ремък, типична грешка е оставяне на стръмен баир кола с муцуната нагоре и включена първа предавка. Или ако колата е надолу , но този път се включва на задна предавка. Не трябва двигателя да се върти обратно на работните си обороти, това е голямата грешка. Обтяжната ролка се прибира и охлабва ремъка, оттам прескача зъб/зъби.
Обикновено това се прави за да се осигури автомобила, ако ръчната изпусне. При мотор с нормална компресия автомобила няма да потегли под наклон дори и да изпусне ръчната, освен ако наклона не е много голям и гумите не сочат към бордюр. Та при нормални обстоятелства колко оборота обратно ще направи един двигател оставен на скорост, че чак ролката му да отпусне, ремъка да се охлаби, да прескочи и т.н.
Стигне ли се дотам, че двигателя да направи достатъчно обороти обратно на работните, че да прескочи ремъка, мисля че самото прескачане на ремъка ще е най-малкия проблем на този автомобил.
Всичките ми автомобили са били с автоматични натяжни ролки на ангренажа. Винаги под наклон дърпам ръчна, навивам волан и вкарвам първа или задна според наклона. Не ми се е случвало да прескочи ремък, но и колата винаги съм я намирал там където съм я оставил. Та по-важно е според мен да си сигурен, че ще си намериш колата на място, а не при съседите от долната улица, отколкото да мислиш ангренажа.
- samo_pechka
- Мнения: 8447
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
? Достатъчни са 15-20см да изпъне ролката назад , дотолкова, че да прескочи зъб.Какви обороти , какви съседи?!
Както и да е , съжалявам, че се обадих.
Както и да е , съжалявам, че се обадих.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7676
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Каспър написа: При мотор с нормална компресия автомобила няма да потегли под наклон дори и да изпусне ръчната,
Не компресията а усилието за превъртане на разпределителният вал държи колата да не потегли под наклон на скорост.
- samo_pechka
- Мнения: 8447
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
По темата: ремъците на тая фирма са ми най-предпочитани. Самата им структура , повърхост с лек мъх е много добра. Ползвал съм в годините различни . От Конти съм най-доволен. Пистовите им ремъци носят на много км, за разлика от пробваните от мен Дайко и Гейтс, това е показателно и то много . Не свирят и имат добър грип .
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Някаква марка INA пробутват напоследък.
- System_error
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
- Автомобил: T4 Multivan 1998
- Двигател: ACV
- Местоположение: Силистра
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Звучи като да е никому неизвестна. Не само според мен е от водещите марки в производството на лагери. Завод имат в Чехия, а предполагам и на други места. Доста качествени лагери - проверено.
Като са калпави лагерите и кевларен ремък няма да издържи. INA не произвеждат ремъци. Те влизат в комплект ролки + водна помпа (поне аз карам с такъв вече 40к км.) а ремъците в него мисля, че бяха Dayco.
Може и да бъркам...
Всъщност целта е да продават скъпи лагери.
Като са калпави лагерите и кевларен ремък няма да издържи. INA не произвеждат ремъци. Те влизат в комплект ролки + водна помпа (поне аз карам с такъв вече 40к км.) а ремъците в него мисля, че бяха Dayco.
Може и да бъркам...
Всъщност целта е да продават скъпи лагери.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
На теория може и да има някакъв минимален шанс да прескочи зъб оставена колата под наклон на предавка....на практика шанса е нула ...за пример когато си купих колата 1,8T автомат не знам колко време съм я карал неопънат ремък вероятно не много но-най малкото я докарах на ход 500км.......та поради некадърна смяна на ангренаж вероятно пред блока защото ако е в сервиз господ да пази клиентите му автоматичния обтегач беше разпънал докрай а обтягащата ролка си ходеше свободно нагоре надолу ...ангренажа имаше корем и въпреки това не беше превъртял-случайно го открих гледайки за теч ..вярно е че автомата пази от твърди тласъци но въпреки това толкова хлабав ремък нямаше алтернатор да задвижи...така че както написах по-горе прекалено много се страхуват хората и натягат до писък...
И за да не се обиди колегата.... печка..... да наистина ангренажа леко олабва или поне на мен така субективно ми се струва.... но е много много минимално и не си струва въобще да се коментира....ако имаше риск производителя със сигурност щеше да го напише...
И за да не се обиди колегата.... печка..... да наистина ангренажа леко олабва или поне на мен така субективно ми се струва.... но е много много минимално и не си струва въобще да се коментира....ако имаше риск производителя със сигурност щеше да го напише...
- Каспър
- Мнения: 2217
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
goppa написа:Каспър написа: При мотор с нормална компресия автомобила няма да потегли под наклон дори и да изпусне ръчната,
Не компресията а усилието за превъртане на разпределителният вал държи колата да не потегли под наклон на скорост.
Няма такова нещо. Спри под наклон и махни свещите да видиш дали усилието за превъртане на вала ще задържи колата.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Каспър написа:goppa написа:Каспър написа: При мотор с нормална компресия автомобила няма да потегли под наклон дори и да изпусне ръчната,
Не компресията а усилието за превъртане на разпределителният вал държи колата да не потегли под наклон на скорост.
Няма такова нещо. Спри под наклон и махни свещите да видиш дали усилието за превъртане на вала ще задържи колата.
Много ми е интересно ти дали си го правил. Щото наистина вътрешното триене в 4-тактовия мотор осигурява задържането по наклон. Знаеш ли как задържа двутактов двигател?
И съм съглаен да направим проба.
- System_error
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
- Автомобил: T4 Multivan 1998
- Двигател: ACV
- Местоположение: Силистра
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Айде да помислим какво става, ако колата е на първа и какво ако е на пета.
По наклон и без ръчна, разбира се.
Аз лично силно се съмнявам да остане там, ако е на пета. Виж на първа или задна съм по съгласен.
Кое от всички триения...
На коляновия, газоразпределителния, на ремъците или на сегментите в цилиндъра?
Клапаните или буталата в компресора на климатика няма да ги броим...
На въпроса...
Да, знам как задържат и двутактовия и четиритактовия мотор.
Навремето доста често ми се случваше, поради различни причини да паля на бутане откраднатия за през нощта семеен Москвич и личното си Балканче. Това е Балкан-50 и е моторетка. Да поясня за младите съфорумци.
Искам да кажа, че по трудния начин разбрах кое как работи и съответно как по лесно пали на бутане
Не да се явявам съдия, но Каспър е прав. Компресията е спирачката.
Само дето никой не брои скоростната кутия.
По наклон и без ръчна, разбира се.
Аз лично силно се съмнявам да остане там, ако е на пета. Виж на първа или задна съм по съгласен.
muns61 написа: ...Щото наистина вътрешното триене в 4-тактовия мотор осигурява задържането по наклон. Знаеш ли как задържа двутактов двигател?
Кое от всички триения...
На коляновия, газоразпределителния, на ремъците или на сегментите в цилиндъра?
Клапаните или буталата в компресора на климатика няма да ги броим...
На въпроса...
Да, знам как задържат и двутактовия и четиритактовия мотор.
Навремето доста често ми се случваше, поради различни причини да паля на бутане откраднатия за през нощта семеен Москвич и личното си Балканче. Това е Балкан-50 и е моторетка. Да поясня за младите съфорумци.
Искам да кажа, че по трудния начин разбрах кое как работи и съответно как по лесно пали на бутане
Не да се явявам съдия, но Каспър е прав. Компресията е спирачката.
Само дето никой не брои скоростната кутия.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: val4ana и 35 госта