К.Одаджийски написа:Много точно го каза между другото
Кое?
Че с 4 барабана и без АБС спира по-бързо и безопасно?
Ти що ъпгрейдва Пасата тогава?
К.Одаджийски написа:Много точно го каза между другото
DoH_KuXoT написа: При нормален пробег от 30-60хил км на година вярвай ми и Вашето ауди още преди 20 години щеше да е приключило.
Asko VW написа:DoH_KuXoT написа:едно време голф 1 и 2 бяха здравите голф 3 беше провал, после изчезнаха 1 и 2 и тройката стана железен автомобил за разлика от скапания голф 4 и голф 5 , в момента голф 4 е машината всичко след 5 не става и така.
И да смятам, че сегашните автомобили са много по-зле като надеждност от старите, замислете се, в момента VW няма нито един читав бензинов двигател, кога в миналото е имало такава ситуация.
Относно последното поколение ТСИ:Asko VW написа:И да смятам, че сегашните автомобили са много по-зле като надеждност от старите, замислете се, в момента VW няма нито един читав бензинов двигател, кога в миналото е имало такава ситуация.
ssssl написа:220 коньовия вариант, както и тоя с 280 коня , нямат никакви проблеми. Имам наблюдения на 4 колеги с Октавия ВРС, 220 коня, които в момента са си ремапнали моторите до и над 400 коня. И хардуер са ъпдейтнали, разбира се. Единия вече мина 100к, без никакви проблеми.
Asko VW написа: ... замислете се, в момента VW няма нито един читав бензинов двигател, кога в миналото е имало такава ситуация.
ktamen написа:DoH_KuXoT написа: При нормален пробег от 30-60хил км на година вярвай ми и Вашето ауди още преди 20 години щеше да е приключило.
Ти съвсем очевидно никога не си отварял 30 годишен двигател на голф, на Аудито двигателят е същия. Аз съм отварял, хонингът е непокътнат, само аз съм му навъртял 150 000км. Понеже не помирисва бензин, вътре няма и следа от чернилка и всичко свети като ново. Все още си ми стои двигателя от първия голф, бивше такси, не съм го отварял, ама съм сигурен, че вътре и той е в перфектно състояние. Ако имаше здраво купе Аудито без никакъв проблем ще надживее всеки друг съвременен двигател.
За съжаление и Аудитата ръждясват. Годините, солта и километрите си казват думата.
Здравко, по-мек и чувствителен педал не означава и по-добри спирачки, ама няма начин да го разбереш. Дисковете се охлаждат по-добре, други предимства нямат, ако не си състезател и не спускаш много баири, дискове не ти трябват. Сигурно много ще се изненадаш, ама спирачният път зависи 99,99% от качеството на гумите, налягането в тях и пътната настилка. ABSът ти позволява да въртиш волана докато спираш, но увеличава спирачния път и това не е тайна, поразпитай чичо Гошо.
DoH_KuXoT написа:
Малко са хората които 30 години карат един автомобил... по-скоро такъв тип хора са ми странни отколкото производителите , които дават гаранция която се спазва и след това ти продават нов автомобил. При нормален пробег от 30-60хил км на година вярвай ми и Вашето ауди още преди 20 години щеше да е приключило. Друг е въпроса ако майка ти е като моята тъща и за 7 години има 6хил км и вика най-здравия автомобил е пежо 206 автомат, за нищо не го сменям. Общо взето идеята да имаш 30 години автомобил, на който си навъртял малко обезмисля притежанието на автомобил изобщо, защото сумите които си дал просто да притежаваш автомобила си се трупат.
А за качеството на материалите и издръжливостта... си се носят едни легенди че старото видиш ли е най-доброто и всичко ново е боклук, малко като лисицата и гроздето, но интересното е, че едно време голф 1 и 2 бяха здравите голф 3 беше провал, после изчезнаха 1 и 2 и тройката стана железен автомобил за разлика от скапания голф 4 и голф 5 , в момента голф 4 е машината всичко след 5 не става и така. Та и новичкото ауди дето го дъвчете след 12 години ще е много по - качествено за Вас от модела 2035 дето докато лети има страшни вибрации вътре
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта