ivanovkbg написа:Колеги, снощи замервах моя и даде следните стойности:
— Акумулатор 12,50V;
— При палене пада на 11,60V;
— Динамото зарежда 14,08V;
Според мен това са нормални стойности. Такива ли са?
идеално е по всички показатели
ivanovkbg написа:Колеги, снощи замервах моя и даде следните стойности:
— Акумулатор 12,50V;
— При палене пада на 11,60V;
— Динамото зарежда 14,08V;
Според мен това са нормални стойности. Такива ли са?
desert_fox написа:200mV/0,2V нормален пад ли е по веригата генератор(+)->(+)стартер(-200mV)->акумулатор(+)? При работещ мотор от 13,9 на генератора до акумулатора достигат 13,7 .
desert_fox написа:200mV/0,2V нормален пад ли е по веригата генератор(+)->(+)стартер(-200mV)->акумулатор(+)? При работещ мотор от 13,9 на генератора до акумулатора достигат 13,7 .
ktamen написа:На тази схема май има повечко диоди, някой може ли да ми обясни за какво са двата яки диода с пунктир, които тръгват от средната точка на звездата?
i.e.i написа:12.65 V 100 %
12.45 V 75 %
12.24 V 50 %
12.06 V 25 %
http://translate.google.bg/translate?client=firefox-beta&hl=bg&ie=UTF8&oe=UTF8&u=http://en.wikipedia.org/wiki/Lead-acid_battery
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 256 госта