добавки за масло- впечатления
- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
добавки за масло- впечатления
Не видях подобна тема, но искам да споделя впечатленията си. Та преди карах с TOTAL 5W40, но последния път реших да го сменя, защото цената му много скочи, и минах на MANNOL 5W40 немско, за 9,90 литъра (наливно)... разлика имаше - по-шумен двигател. Бях скептично настроен към добавките за масло, но реших да пробвам. Купих си пак МАННОЛ добавка с тефлон (с живот 10 000км) и останах мн. доволен- двигателя се обезшуми невероятно!... какви добавки ползвате вие?
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Павликени
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Павликени
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Павликени
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
!!!
Prodriver написа:Аз с предното масло сложих добавка на Liqui Moly-Oil Additive с MoS2 и забелязах леко затихване и успокочване на работата на двигателя.Дали е била в + или - за двигателя не знам...
Иаз съм с такава!!!
Доволен съм,още на първите 300км,и двигателя направо
А що се отнася до колегата с критиките към добавките и тнт.Мога да добавя,че добавки се слагат за и за повишаване на качеството на маслото,намаляване на рискът от износване-причина:
-Нискокачествените предлагани на пазара,а особено за тези,които си позволяват да карат на ръба на 5000/6200об.мин.-ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО!!!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
morfei1 написа:DimoNN написа:иначе какви добавки ще препоръчате за скоростна кутия? на нея съм сложил масло ЕЛФ, ама мисля и добавка да сложа... ама не трябва ли да е добавка за трансмисионно масло, т.е. по-различна?
Мой... нещо от сорта ти трябва за скоростна кутия - http://www.liqui-moly.com/liquimoly/pro ... _1007.html
Несъм използвал добавката и нямам впечатления от нея.
Не се хвърляйте на"универсални" добавки ....не може присадката за трансмисия и за ДВг да е една и съща защото триенето и температурите при които това става са коренно различни...затова и маслата са различни.Има само една присадка доказала ефективността си(за съжаление не може вече да се намери) и това е Дура-Люб...мой познат кара без масло само на Дура-Люб(счупи си картера и му изтече маслото) от Шумен до Варна без никакви последствия!!..в рекламата на Дура -Люб пишеше,че след 8000 км присадката се отлага трайно на металните части и ДВГ може да работи до 3-4 часа баз масло, а само с покритието от Дура -Люб...Има два вида Дура -Люб за трасмисия и за ДВГ....о това е още едно доказателство за качеството на присадката!
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
joker написа:morfei1 написа:DimoNN написа:иначе какви добавки ще препоръчате за скоростна кутия? на нея съм сложил масло ЕЛФ, ама мисля и добавка да сложа... ама не трябва ли да е добавка за трансмисионно масло, т.е. по-различна?
Мой... нещо от сорта ти трябва за скоростна кутия - http://www.liqui-moly.com/liquimoly/pro ... _1007.html
Несъм използвал добавката и нямам впечатления от нея.
Не се хвърляйте на"универсални" добавки ....не може присадката за трансмисия и за ДВг да е една и съща защото триенето и температурите при които това става са коренно различни...затова и маслата са различни.Има само една присадка доказала ефективността си(за съжаление не може вече да се намери) и това е Дура-Люб...мой познат кара без масло само на Дура-Люб(счупи си картера и му изтече маслото) от Шумен до Варна без никакви последствия!!..в рекламата на Дура -Люб пишеше,че след 8000 км присадката се отлага трайно на металните части и ДВГ може да работи до 3-4 часа баз масло, а само с покритието от Дура -Люб...Има два вида Дура -Люб за трасмисия и за ДВГ....о това е още едно доказателство за качеството на присадката!
Е това е добавката, дядо ми едно време като се занимаваше с ладите, жигулите и т.н. само такава слагаше. Страшна, ама както казва колегата joker вече я няма.Няъде от Карлово я взимаше, ще го питам от къде и ще пиша пак.
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
РИМЕТ. Активен ре-метализатор. Руско.
Свръх финодиспергирана сплав на Мед, Калай и Сребро.
Работи на приниципа на електрохимичният афинитет.
Единственият продукт, който има сериозно физико-химично обяснение на начина на действие - електрохимичният афинитет на гореописаните метали към стоманата (на кратко - захващат се за свободните електронни връзки на желязото и така се отлага трайно в грапавините и по повърхността на стоманените детайли). Мога да ви разкажа и как са стигнали до идеята ама ще стане дълъг ферман..
На същата основа работи и студеното поцинковане на стоманата - боя със 90+ % съдържание на цинк. Боядисвате и след няколко дни ако отмиете боята с разтворител ще забележите отложеният вече тънък цинков филм.
Лики Моли, Дуралюб, Слик 1000 и всички останали подобни са просто допълнителни финни смазващи вещества - графит в най-старите, Молибденов Мета-бисулфид, ТЕФЛОН и всякакви други органични и/или неорганични смазки. Те намаляват триенето, но не реметализират АКТИВНО износването.
С РИМЕТ си карах ладата 120 000 км. и я продадох на 230 000 км. с компресия 11,5-12 бара, разход на масло около 500 мл. от смяна до смяна и разход под 7 л/100 км. с 4 скоростна кутия. Двигателя не съм го отварял, само гумички на клапаните съм сменял.
Сигурно звуча като рекламен агент, но искам да отбележа че не съм търговец, представител и т.н.
Просто съм инжинер-физик и като такъв се спрях на това преди 10 г. като нещото с най-смислен принцип на работа и наблюденията са ми след 100 000 + км. приложение.
Сега планувам да си сложа пак РИМЕТ на двигателя и РИМЕТ-Т на скоростите.
Свръх финодиспергирана сплав на Мед, Калай и Сребро.
Работи на приниципа на електрохимичният афинитет.
Единственият продукт, който има сериозно физико-химично обяснение на начина на действие - електрохимичният афинитет на гореописаните метали към стоманата (на кратко - захващат се за свободните електронни връзки на желязото и така се отлага трайно в грапавините и по повърхността на стоманените детайли). Мога да ви разкажа и как са стигнали до идеята ама ще стане дълъг ферман..
На същата основа работи и студеното поцинковане на стоманата - боя със 90+ % съдържание на цинк. Боядисвате и след няколко дни ако отмиете боята с разтворител ще забележите отложеният вече тънък цинков филм.
Лики Моли, Дуралюб, Слик 1000 и всички останали подобни са просто допълнителни финни смазващи вещества - графит в най-старите, Молибденов Мета-бисулфид, ТЕФЛОН и всякакви други органични и/или неорганични смазки. Те намаляват триенето, но не реметализират АКТИВНО износването.
С РИМЕТ си карах ладата 120 000 км. и я продадох на 230 000 км. с компресия 11,5-12 бара, разход на масло около 500 мл. от смяна до смяна и разход под 7 л/100 км. с 4 скоростна кутия. Двигателя не съм го отварял, само гумички на клапаните съм сменял.
Сигурно звуча като рекламен агент, но искам да отбележа че не съм търговец, представител и т.н.
Просто съм инжинер-физик и като такъв се спрях на това преди 10 г. като нещото с най-смислен принцип на работа и наблюденията са ми след 100 000 + км. приложение.
Сега планувам да си сложа пак РИМЕТ на двигателя и РИМЕТ-Т на скоростите.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
dimitarpetrov написа:РИМЕТ. Активен ре-метализатор. Руско.
Сега планувам да си сложа пак РИМЕТ на двигателя и РИМЕТ-Т на скоростите.
Имаш ли идея как се отразява това на синхронизаторите?
Още като си взех таралясника и сменях масло на скоростите, защото имаше жълти (месинови) перлички в него. Сега не мога да сменям достатъчно бързо на II и III предавка като загрее маслото.
Имам предвид, че горя на ДРАГ! При нормално шофиране никога не съм имал грижи.
... та се чудя дали да рискувам...
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bluedim, kamaza11, nikmar, Пламен Тодоров и 176 госта