Пичове,
Като сме подхванали темата, някой може ли да каже нещо за Алфа Ромео 145 2.0 16v QV - детелинката.
Например сравнена с Астрата и Голфа?
Alfa 145,155 и т.н.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравейте!!! Абе 145QV на Алфа Ромео върви много-150 кончета са до 97-98 година после са 155кс от атмосферка 2.0. Ако не се лъжа и дават 8.4 до 100км и като се има впредвид че колата е малко над 1200кг, а и италянците ги замерват задължително с двама човека, резервоар до половината и комплектована. Астрата е много лека и на 400м ще бие Алфата, за Голф 3 ГТИ 16-ка нещата зависят от състоянието на колата-мисля че ще е интересно да се пробват
- gti
- Мнения: 1793
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
- Автомобил: MK4 R32
- Двигател: BFH 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Откакто говорихме с теб за алфата се поразрових и останових,че 145QV е 150 коня и 186 NM което е с 6 NM повече от голфа,максималната скорост е 209КМ а при голфа е 215,на 400 метра нещата са доста близки 16,2 за алфата и 16,1 за голфа,така че според мен са доста близки като вървеж.При астрата са съвсем други нещата тя е 196NM и 15,7сек на 400 метра.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
тези данни не ги сравнявай с нашите тука на божурище! щот не съвпадат
значи сверка само на божурище
голф 16в сток дава някуде между 16.4-16.6сек
астра гси сток под 15.9х - 16.2сек
за тази алфа 145 инфо нямам ама имам за 155 със същия мотор и там дава времена над 17.1х сек. и като се има предвид разликата в килата м/у 145 и 155, 145 времена 16.8сек няма да мое да даде
значи сверка само на божурище
голф 16в сток дава някуде между 16.4-16.6сек
астра гси сток под 15.9х - 16.2сек
за тази алфа 145 инфо нямам ама имам за 155 със същия мотор и там дава времена над 17.1х сек. и като се има предвид разликата в килата м/у 145 и 155, 145 времена 16.8сек няма да мое да даде
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
damga написа:За Алфата ме интересува върви ли...
Много ама много вървят. А 155 цата седи залепена на пътя.
Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1992
Dimensions
Wheelbase: 2540 mm
Track front: 1477 mm
Track rear: 1402 mm
Length: 4445 mm
Width: 1700 mm
Kerb weight: 1214 kg
Weight distribution F/R: 62 %
Aerodynamics
Drag coefficient: 0.29
Displacement: 1995 cc 121.74 cu in
Compression: 10.00:1
Fuel system: Bo Motronic M1.7 fuel inj.
Max. output: 145 PS (143.0 bhp) (106.6 kW)@6000 rpm
Max. torque: 138.0 Nm (102 lbft) (14.1 kgm)@5000 rpm
Specific output: 71.7 bhp/litre
Specific torque: 69.17 Nm/litre
Performance
0-60mph: 9.3 s
0-100mph: 25.5 s
Последна промяна от kris11 на Сря 04 яну 2006 16:42, променено общо 1 път.
- alex synchro
- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Незнам пич, ама Алфите нещо не ме кефят. На Горубляне ме качиха в една 145, направо оня вика като нова е брато, влез само да видиш. Сядам аз на седалката и се чува едно гадно скърцане, пласмасата на таблото е някаква "елементарна". Просто не ме кефи нещо.
Мисля, че е по-добре да пишем за VW, в този форум, нали!
Мисля, че е по-добре да пишем за VW, в този форум, нали!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Инфо за Алфа 145 -2.0 16V Quadrifoglio (155Hp) 1998 - 2000
Ето ви линка с данните за 145 цата .Само , че на руски.
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/50.html[url][/url]
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/50.html[url][/url]
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Последно.Пишат го хората. Не е лично мое мнение :
http://alfisti.ru/155/155.htm
В ДВИЖЕНИИ: Характеризуется отличной управляемостью, очень маневренна и послушна. Все двигатели обладают достаточной тягой для уверенной езды как по городу так и по магистрали. Достаточно высокая литровая мощность обеспечивает великолепную разгонную динамику и ярко выраженный подхват после 3000-4000 тысяч. На низких оборотах тяга может показаться вялой, для динамичной езды необходимо поддерживать высокие обороты. Шасси очень цепко держит дорогу. Изумительно проходит повороты, как бы заныривая в них. Этому способствует весьма острое рулевое управление, с прекрасной обратной связью и информативностью. Гидроусилитель ощущается только при парковке и небольших скоростях. Нет никакого намека на рыскание на больших скоростях, вождение не доставляет никаких неудобств.
ОК няма да пиша повече. Заключвайте.[url][/url]
http://alfisti.ru/155/155.htm
В ДВИЖЕНИИ: Характеризуется отличной управляемостью, очень маневренна и послушна. Все двигатели обладают достаточной тягой для уверенной езды как по городу так и по магистрали. Достаточно высокая литровая мощность обеспечивает великолепную разгонную динамику и ярко выраженный подхват после 3000-4000 тысяч. На низких оборотах тяга может показаться вялой, для динамичной езды необходимо поддерживать высокие обороты. Шасси очень цепко держит дорогу. Изумительно проходит повороты, как бы заныривая в них. Этому способствует весьма острое рулевое управление, с прекрасной обратной связью и информативностью. Гидроусилитель ощущается только при парковке и небольших скоростях. Нет никакого намека на рыскание на больших скоростях, вождение не доставляет никаких неудобств.
ОК няма да пиша повече. Заключвайте.[url][/url]
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Volkswangel и 261 госта