Да си купя ли Голф тройка?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
PeterG
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PeterG » Чет 12 яну 2006 9:52


непременно цър. А TDI или бензин и да го направя газ? На година правя по 7-8 хил.км. и е важно.




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 12 яну 2006 9:54


7 хил. е нищо то и на бензин можеш да си ги караш.
За А4 верно бая пари ще ти трябва за подръжка на окачването по улиците на София.


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Чет 12 яну 2006 10:02


PeterG написа:непременно цър. А TDI или бензин и да го направя газ? На година правя по 7-8 хил.км. и е важно.


ТДИ, не е въпроса само в горивото!!!!


PeterG
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PeterG » Чет 12 яну 2006 10:14


Ще се обадя непременно. TDI или бензин и да сложа газ? бая километри навъртам и е важно.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 12 яну 2006 10:21


Аз съм с 1.8 90конски сили моно инжекцион двигателя се води АBS и съм много доволен върви малко повече от ТДИ (90к.с) максимална скорост 176-180км/ч за бензина и ускорение от 0-100км/ч за 12.8 при дизела и 12.1при бензина.
Разхода извън градско съм го смъквал до 5.8 литра а в града варира от 8-12литра на 100км. Според това в какво настроение съм и трафика. Имай предвид също така, че 1.8АБС е много опростен мотор и е доста разтоварен(дефорсиран) и издържа много. За три месеца аз по мойта колица да чукам на дърво нищо не съм пипал само карам и сипвам бензин.
Има и 1.8 ААМ, който е 75к.с и може да се кара с 92бензин (има ниска степен на сгъстяване 9.0) , той също не е лош вариант
Да не се излъжеш да си вземеш 1.9Д или 1.9ТД не че са лоши, но то гледна точка на динамиката са много зле иначе ако търсиш икономия са добър вариант.
По принцип дизела е много худав обаче много трудно се намира читав и отделно струва с около 1500-2000хил лева повече от бензина, коиот при препродажба едва ли че си ги върнеш.
Така, че ти си решаваш, както хората във форума казват вземи това, което ти изпадне по изгодно и е почитаво.
Аз лично предпочитам бензина и особено този мотор без проблем се прави на газ и също така и излиза ефтино като дизела да го караш.


PeterG
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PeterG » Чет 12 яну 2006 22:38


Днес не минах ГТП заради много вредни газове при високи обороти.
И се разговорихме с човека и той вика че пълната инжекция много трудно минава преглед по новите изисквания а на въпрос каква кола да взема ми препоръча дизел от гледна точка на прегледите. За бензините тепърва ще има още тесли, каза.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Чет 12 яну 2006 22:51


PeterG написа:бая километри навъртам и е важно.


при 7к на година ще се набуташ с дизела, заради по-високата начална цена на автомобила! Ако ще караш повече градско, взимай си някакъв 1.6 или 1.8 бензин с по-малко коне, моноинжекция (по-евтина поддръжка) и си гледай живота.

Нафтовата печка има много плюсове, но моето мнение е, че е автомобил за хора които навъртат поне по 25-30к на година. Читав дизел е поне 1.5к по-скъп от бензинов вариан в подобно състояние.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6155
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWGT » Пет 13 яну 2006 11:00


аз съм с Голф3 Вариант 1.8 90коня от скоро. Малко по-малка е от пасата, но като багаж побира много (за пример ще ти дам сравнение с двойката, защото ти имаш такава, пък и аз с такава "премерих"). Значи при прехвърлянето от 3-ката към двойката на вън останаха 1 много голям куфар + 4 гуми с 15" джанти! е вярно че в двойката има газова, но тя да се равнява мах на 1 гума обем.

относно разхода, ако сложиш газова няма да ти излиза по-скъпо от дизела (макар че за 7-8хил км може и на бензин да си я караш, защото са малко) и ти си прецени дали оправдават първоначалната инвестиция в по-скъпия дизел, както и по-скъпата му поддръжка. Все пак там имаш поддръжка и на Турбо компресор.
Абе ако имаш кинти дизела е по-добрия вариант.

успех :)


Потребителски аватар
koko jumbo
Мнения: 246
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 15:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот koko jumbo » Пет 13 яну 2006 12:15


PeterG написа:Мерси за съветите! А вярно ли е че тройките дават много повече производствени дефекти и се развалят повече от двойките?

Според мене зависи единствено от екземпляра. Има много добре поддържани коли (е разбира се ако говорим за втора употреба) дето нема да имаш грижи и разбира се суперздухани брички дето свет ще ти се извие - например всичко италианско на повече от 2 -3 год - да ме прощават алфа маниаците


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 13 яну 2006 12:43


аз също съм в тая дилема- сдете, жена ми има малка кола- корса, аз продадех моя голф и сега се чудя между:
пасат-95 примерно
венто пак там
октавия...
но не ме влече комбито :wink:
при мен надделява за пасат ...вентото е на сходна цена, а е по-малко, октавията идва по-скъпа...
а ти при 7000 на година от дизел няма сми според мен....


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 13 яну 2006 12:54


Само не забравяйте , че винаги го има ефекта "Каквото изпадне читаво", колкото и теоритични подготовки да правим.


Потребителски аватар
Dragon
Мнения: 880
Регистриран на: Сря 05 окт 2005 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dragon » Пет 13 яну 2006 14:24


L&R написа:Само не забравяйте , че винаги го има ефекта "Каквото изпадне читаво", колкото и теоритични подготовки да правим.


:kef:


PeterG
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PeterG » Съб 14 яну 2006 1:31


Аз не сметнах правилно. Като се замисля минавам по 11-12 хил. км. на година.
А и Вентото хич не е лошо. Дилема, братя.
Явно ще е на каквото качествено изпадне. А как да проверя кое е добро в Германия например? С немския съм професионален преводач, но колите само ги карам.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 14 яну 2006 11:37


Pichaga написа:аз също съм в тая дилема-

А зашо не се замислиш за нова татаъайка?
Дет ще вземеш венто за 8 после със застраховки и глупости ще го докараш на 9-9.5, за 18-19к ще си вземеш финтак бърсак...

НАпример рено симбол...
АА и да ти кажа.. тез турските щуротии правена там онам... ги забрави...
Аз бях пред същата дилема, но аз карам по 30 000 годишно, и си взех 1.5dci .. да ти кажа за миг не съжалявам... за избора си.
Вече съм на близо 40 к 1 година и 3-4 месеца няма проблемация никаква...
само Drive



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: fighter-interceptor и 254 госта