Колеги-мотористи
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
Не съм пипал и не мога да кажа, но по симптоми си за верига. Не знам какво става в края на сезона, ама аз от седмица чакам да ми ПОЧНАТ мотора
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
Батеее, вервай ми нема къде да го оставя... Намерих за днес най-накрая при един пич Родригес се казва сервиза.... Мъка, остави тфа ами и колата ми изтропа вчера......
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
E ти си ебати скандалния. Аз пък днес реших, че мога да бъда майстор и да сменя маслото на един приятел. Викм КВО ТОЛКО бе. Най-много ме притесняваха китайските спойлери на R1-то (2003-та). Оказа, се че тях ги събрах най-лесно. С филтъра голям бой, оказа се, че на ръка не мога да го развия. Викам добре в сервиза на vwclub има инструмент, ще мина да взема. Взех верижен ключ, готов и доволен, оказа се, че веригата не може да мине покрай филтъра заради колектора Ебах ти майката, реших да ходя до един друг гараж за гарги, оказа се, че някой ги е свил След което не ми остана нищо друго, освен добре познатата пернишка отверка. Голям бой беше, 4 часа смяна на масло
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Колеги-мотористи
Мда, то затова като кажа купи си К&N се чува - ааааа то скъпо. Скъпо ама го развиваш с обикновен гаечен ключ за минутка
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
И аз моя първия с отвертка го избуших. K&N не слагам, щото единствената разлика е отвора за гаечен ключ. Даже имам двама-трима познати с проблемно маслени филтри(явно китайска реплика). Та за сега нямам проблем с марката, която ползвам вече 4 смено
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
Моя филтър, съм почти сигурен, че е по-скъп от K&N. Наистина е по-голяма оферта заради опцията да го развиеш по-лесно. Проблема при тези филтри обаче, е че доста капацитети, решават да ги стегнат с камъка и се пукат, съответно започват да текат след време...
Това е старото китайче :)
Това е старото китайче :)
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
Дам, в повечето случаи е точно така. Пренатягане. Сз мов никога не го стягам до край. След като го стегна го връщам една идея обратно и нямам грижи след това с развиването.
За сега още нямам обаждане и потвърждение на 100%, че е веригата.... Колата ми звучи ето така: https://youtu.be/ogToRoBGQJk
Тойотата на жената е в сервиз по щета, тъпото е, че колата е още в гаранция и си е таковало капаците, и за капак снощи са откраднали Поршето на шефа и, което беше вариант да ползвам, докато закарам А класата в сервиз и да установят проблема...
За сега още нямам обаждане и потвърждение на 100%, че е веригата.... Колата ми звучи ето така: https://youtu.be/ogToRoBGQJk
Тойотата на жената е в сервиз по щета, тъпото е, че колата е още в гаранция и си е таковало капаците, и за капак снощи са откраднали Поршето на шефа и, което беше вариант да ползвам, докато закарам А класата в сервиз и да установят проблема...
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
Ъпдейт. Мотора е с диагноза разтегната верига. Утре я сменят. За мое голямо щастие, двигателя е в адски добро състояние... Няма нужда дори и от рвгулиране на клапаните, свещите са супер, карбовете.... Майстора вика, брат няма как да ти взема още някой лев, но и лагерите на трипътника са за смяна. Та и тях ще смени и вече да се надявам, че няма какво да се пипа по моторчето. За сега съм щастлив.... Остава да си оправя и калинката, че зимата чука на вратата...
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
Значи трябва да почерпиш. Веригите се разтягат около 50-60 000 км, консуматив си е, така че няма какво да се плашиш, зимата минавам през същото :)
- opsi4
- Мнения: 105
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 17:15
- Автомобил: BMW E91 06
- Двигател: Yamaha FZ6 S2 09
- Местоположение: София
Re: Колеги-мотористи
Само верига без обтегач ли ще сменяш и веригата предполагам няма да е оем.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
Обтегача е в перфектно здраве. Веригата старата е OEM... По километраж е на 78 000км, от които 16 000 съм направил аз. Веригата е някакъв среден вариант 130-150лв.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
Сменяй и обтегача, верно струва лев, ама следващото отваряне ще е след 60, не си заслужава да рискуваш, според мен :)
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
Обтвгача се сменя за 15мин... Но майстора каза, че няма нужда, може и преди мен да го е сменял някой.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
15 минути и пак маслото и гарнитура долу :) Не че е нещо де. Аз лично няма да се доверявам на майстори и ще сменя абсолютно всичко. Ако толкова им харесват остатъците, ще им ги подаря, да ги монтират където сметнат за добре
- opsi4
- Мнения: 105
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 17:15
- Автомобил: BMW E91 06
- Двигател: Yamaha FZ6 S2 09
- Местоположение: София
Re: Колеги-мотористи
Аз като сменях веригата, направо в комплект с обтегача всичко ОЕМ мисля че малко над 300лв бяха, но поне да не се занимавам повече.
Иначе преди процедурата и аз бях при Родри, преди да разбера, че съм за верига, но той ми каза да си карам и че няма проблем.
В последствие се оказа, че не е баш така ма иначе е пичага.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Иначе преди процедурата и аз бях при Родри, преди да разбера, че съм за верига, но той ми каза да си карам и че няма проблем.
В последствие се оказа, че не е баш така ма иначе е пичага.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kalin09 и 283 госта