Колеги-мотористи
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Колеги-мотористи
Някой да знае къде изправят дискове за мотор?
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
Мога да разпитам за някой добър, но моето мнение е, макар и скъпо, да си смениш дисковете. Не си заслужава за 200-400-500 лв. да стане някоя беля.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Колеги-мотористи
500лв нямам, а в това състояние също може да стане беля.
При Дунев, пише че имат машини за шлайфане на дискове, но не пише дали правят за мотори.
Едит:
Сега, като се разрових, открих това: "Спирачните дискове на мотори са много тънки и след престъргването стават опасни за живота , затова производителя на машини не предлага захвати за мотори.
Това беше отговора на производителя от Америка "
При Дунев, пише че имат машини за шлайфане на дискове, но не пише дали правят за мотори.
Едит:
Сега, като се разрових, открих това: "Спирачните дискове на мотори са много тънки и след престъргването стават опасни за живота , затова производителя на машини не предлага захвати за мотори.
Това беше отговора на производителя от Америка "
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
Както ти казах, не е шега работа. По-добре не експериментирай. Ползвай кредитната карта в името на здравето. После излиза по-скъпо. Аз за едно капаче за 30 лв от Ямаха, сега правя ремонт 500 лв - капак, гарнитура, лагер касета и маслото вътре.
Мотора е почти разглобен целия и готов за смола. Но първо ми остава клипона и горе посочения ремонт
Мотора е почти разглобен целия и готов за смола. Но първо ми остава клипона и горе посочения ремонт
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
kaiser666 написа:500лв нямам, а в това състояние също може да стане беля.
При Дунев, пише че имат машини за шлайфане на дискове, но не пише дали правят за мотори.
Едит:
Сега, като се разрових, открих това: "Спирачните дискове на мотори са много тънки и след престъргването стават опасни за живота , затова производителя на машини не предлага захвати за мотори.
Това беше отговора на производителя от Америка "
Какъв модел/година ти беше мотора, да видим дали не мога да ти намеря нещо изгодно
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
Като пряк свидетел на падането на Серес мога да кажа, че беше доста неочаквано.
Всички бяха в бокса на сянка, а аз се бях качил на втория етаж, за да гледам как подава Кунцата. Беше сам на пистата, за няколко обиколки бяха и инструкторите, но те се прибраха. По едно време го видях, че спря да дава газ - предположих, че се прибира. И на излизане от завой К12 стана падането... Всичко в рамките на 2-3 секунди - моторът падна, а Кунцата се влачеше след него около 50 метра, от които десетина върху пистата и после в тревата. Вдигна се огромен прахоляк, стана един облак и си беше доста страшно...
Паникьосах се и аз и хукнах да кажа на организаторите, че на пистата има инцидент, но маршалите също го бяха видяли и 5-10 секунди по-късно вече няколко човека отиваха натам + линейка. Когато се изправи си отдъхнах.
Радвам се, че това се случи на пистата и все повече се убеждавам, че мотоциклетите трябва да се карат на писта, където няма дървета, мантинели, тирове, заспали лелички, излизащи от пряката и тарикатчета, които правят обратни завои където нямат право. Все обстоятелства, които могат да доведат до сериозни последствия.
Надявам се за следващия сезон и аз да разполагам с машина, която да карам на Серес - ще търся нещо без регистрация, подготвено за писта.
Всички бяха в бокса на сянка, а аз се бях качил на втория етаж, за да гледам как подава Кунцата. Беше сам на пистата, за няколко обиколки бяха и инструкторите, но те се прибраха. По едно време го видях, че спря да дава газ - предположих, че се прибира. И на излизане от завой К12 стана падането... Всичко в рамките на 2-3 секунди - моторът падна, а Кунцата се влачеше след него около 50 метра, от които десетина върху пистата и после в тревата. Вдигна се огромен прахоляк, стана един облак и си беше доста страшно...
Паникьосах се и аз и хукнах да кажа на организаторите, че на пистата има инцидент, но маршалите също го бяха видяли и 5-10 секунди по-късно вече няколко човека отиваха натам + линейка. Когато се изправи си отдъхнах.
Радвам се, че това се случи на пистата и все повече се убеждавам, че мотоциклетите трябва да се карат на писта, където няма дървета, мантинели, тирове, заспали лелички, излизащи от пряката и тарикатчета, които правят обратни завои където нямат право. Все обстоятелства, които могат да доведат до сериозни последствия.
Надявам се за следващия сезон и аз да разполагам с машина, която да карам на Серес - ще търся нещо без регистрация, подготвено за писта.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Колеги-мотористи
Vlad777 написа:.
И ще го караш три пъти в годината?
Kuncavia написа:l
Мотора е ЦБР 1000 Ф, Ураган. 89та година.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
Ще го карам толкова често, колкото имам възможност. Серес е на 225 км., а Open Track Days има всяка седмица. Дори ще е най-лесно ако се наеме бокс за постоянно и моторът си седи там целия сезон.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
Лично за мен, след нелепото падане в края на сезона миналата година, след като се разминах на косъм преди предната Калифорния, на връщане от Своге да се размажа в кола, която реши да пресича дефилето на ляв завой, бях почти сигурен, че ще се откажа от пътя и ще карам мотора само на писта. Дилемата беше голяма в главата ми и мотора просто си седеше със сликовете в гаража и единственото му вадене беше само за да го измия. След падането, което Владо описа на Серес, категорично мога да кажа, че повече няма да карам извън писта. Наистина за секунди става някаква нелепа грешка, която пистата я компенсира. Но по дефилетата и в града е друго. Няма я тревата след края на завоя, чака те мантинела, която да почупи 20% от костите ти в най-добрия случай, а в най-лошия, още преди мантинелата те е забърса тира или някаква кола. Разбира се, всеки сам си решава къде ще кара и си преценява нещата. С много хора го говоря напоследък и е топ темата в разговорите ми с хора които карат мотори или коли на писта. Дори онзи ден Bobi_ ми се изсмя, че съм поредния, който качвайки се на писта се отказва от пътя. Това е все едно да караш бегачка със сликове по улиците, не става. Пистовите мотори са си за писта, не за друго а защото увличат. Това грозната реалност, никой не може да ме обеди, че може да кара 200 коня мотор с 50 в града и с 90 по дефилето или където и да било другаде. Лично за мен, един ден ще се върна на улицата, но със супермото или някакъв голям скутер, защо не и чопър. Но на този етап си оставам с пистовия, който ще се кара само на писта. Колкото и да имам стаж, колкото и да съм разумен идва един момент, в който железния кон те увлича и правиш глупости, затова на писта и цялата газ :) Не, че не можеш да се пребиеш със супермото, но другото което доста хора забравят, е че тези дупки ебават майката на пистовите мотори. Пак ще направя нелепо сравнение, все едно да сложиш KW на колата и да караш с цялата газ по дупките Малко разтеглих поста, но това е моята реалност в момента и се радвам на решението си.
Колкото до скъпото, тоталния минимум на едно каране на Серес ти е - 90 лв. вход + 100 лв. гориво (при разход 10/100 което може да се дели на 2 ако има 2-ри човек) + 50 лв. гориво за мотора = 190-240 лв... Е на мен една Юндола ми излиза 110 лв... за 80 лв. разлика, определено ще предпочета Серес. Да не всеки може да си го позволи, това да карам 4-5-7 пъти, колкото сабя покаже, ме лишава от много разходи, но емоцията която се наваксва там е неописуема и си заслужава и парите и чакането :)
Бокс за постоянно е много добра идея и може да се договори, въпроса е на каква цена ще клекнат гърците.
Колкото до скъпото, тоталния минимум на едно каране на Серес ти е - 90 лв. вход + 100 лв. гориво (при разход 10/100 което може да се дели на 2 ако има 2-ри човек) + 50 лв. гориво за мотора = 190-240 лв... Е на мен една Юндола ми излиза 110 лв... за 80 лв. разлика, определено ще предпочета Серес. Да не всеки може да си го позволи, това да карам 4-5-7 пъти, колкото сабя покаже, ме лишава от много разходи, но емоцията която се наваксва там е неописуема и си заслужава и парите и чакането :)
Бокс за постоянно е много добра идея и може да се договори, въпроса е на каква цена ще клекнат гърците.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
kaiser666 написа:Мотора е ЦБР 1000 Ф, Ураган. 89та година.
Мисля, че имам добра новина за теб:
Преден диск TRW с цена за един брой - 230 лв.
Преден диск Ferodo с цена за един брой - 159 лв.
Цената е от клубния магазин. Дисковете са с доставка, съответно трябва да се остави капаро, ако решиш, ще съдействам.
Моето мнение, е че няма какво да го мислиш, 300 лв, за два чисто нови диска, които най-вероятно ще надживеят мотора... (живота на 1 диск е около 60 000, въпреки това моите са на 57 000 и не са мръднали).
- dermeister
- Мнения: 805
- Регистриран на: Пет 15 сеп 2006 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Колеги-мотористи
drmilendd написа:
Мда, аз веднъж се изръсих на един пясък и от тогава като видя пясък, минавам с 20 и само направо и пак едва ли не почти падам от ужаса само, точно както е описано в книжката горе.
А за "пистовите" мотори съм на същото мнение: карат се с много ум и ограничения или на писта. Аз си пъпоря с чопърчето, то малко трудно върви след 100, ама и трудно спира, та е с двоен ораничител.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
Малко позички :)
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
И един красив, но болезнен завършек
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Колеги-мотористи
колеги карайте внимателно , и не се врете в колите- никой не ви пази , а и не си гледат огледалата. Още ми е гадно и ми се повдига от гадната гледката преди 2 дни.
Младо момче със скутер , явно каската не е с пристегната каишка - главата в асфалта и 2-3м кървава пътека.Случката стан няма и 1 мин преди да мина
Младо момче със скутер , явно каската не е с пристегната каишка - главата в асфалта и 2-3м кървава пътека.Случката стан няма и 1 мин преди да мина
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта