http://drive.bg/groups.php?ModelId=1872
някой да е пазарувал-доволен от частите?
някой с впечатления от този магазин?
- vlast_vd
- Мнения: 147
- Регистриран на: Вто 26 фев 2008 11:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: някой с впечатления от този магазин?
Аз съм пазарувал веднъж от тях. Часта , която поръчах, не беше налична и се наложи да чакам около месец доставката й, а дори не ми искаха предплащане. Кореспонденция сме водили по мейла, отговорите им бяха изчерпателни и любезни. Иначе казано, доволен съм от тях.
- Rabbit
- Зайцевъд
- Мнения: 965
- Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
- Автомобил: Audi
- Двигател: BAT 2005
- Местоположение: София
Re: някой с впечатления от този магазин?
аз съм пазарувал два пъти, преди две години и преди месец. маркови качествени части, бърза доставка, добри цени.
доволен
доволен
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: Пон 23 авг 2010 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли-Осло
Re: някой с впечатления от този магазин?
не съм пазарувал но май цените им са височки
- onion
- R.I.P
- Мнения: 569
- Регистриран на: Чет 15 яну 2009 17:52
- Автомобил: Passat B3 1800 mono
- Двигател: ABS 92
- Местоположение: София
Re: някой с впечатления от този магазин?
Аз съм пазарувал 1 път. Мой приятел пазарува редовно. Коректни са и никога не е имал проблеми с тях. Доставката за София е 2 лв.
Купувах свещи , каквото поръчах това дойде.
Купувах свещи , каквото поръчах това дойде.
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: някой с впечатления от този магазин?
tdi90 turbo написа:не съм пазарувал но май цените им са височки
60 кинта чисто нов фар за Б3 австрийски.... какво му е скъпото?
- Mitaka.
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 12 окт 2006 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: някой с впечатления от този магазин?
Аз поръчах едни по-специални крушки и всичко беше точно.
- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: някой с впечатления от този магазин?
Коректни са
- vlast_vd
- Мнения: 147
- Регистриран на: Вто 26 фев 2008 11:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: някой с впечатления от този магазин?
Знам, че ставам миньор с тази тема, но тази седмица направих 5-то си пазаруване от магазина и определено трябва да дам обратна връзка, защото вече съм оставил едно положително. Сега смятам, че е редно и отрицателното да дам.
В понеделник правих поръчка. Отне ми доста време, защото сайтът им зареждаше страниците за около 70 секунди. Артикулите от кошницата изчезваха, добавяха се такива, които никога не съм разглеждал.
Така на първата снимка се вижда поръчката ми, а последния артикул "Накрайник външен" беше случайно добавен от сайтът им. Важно е да отбележа, че до предишната стъпка този артикул го нямаше добавен, а аз не съм го и разглеждал. Явно е недоразумение и по-късно е премахнат от поръчката.
Получих обаждане от фирмата, че не са си актуализирали цените на сайта и те не са действителни. Също така ми съобщиха, че в момента правят промени по сайта си, което е причината за бавната му и некоректна работа. Разбрахме се да ми пратят на мейла новите цени на отделните артикули и че не бързам с частите, така че няма проблем ако се забавят за следващата седмица. Забавянето беше породено, от това, че исках да проверят дали могат да доставят друг модел огледало, което го нямаха обявено на сайта си.
Втората снимка е на известието за поръчката, пратено по мейла. То е автоматично съобщение, което просто се явява копие на това в сайта им.
Третата снимка показва пък, новите цени на поръчаните артикули. Трябва да отбележа, че това все пак не са окончателните цени.
В крайна сметка, като сравня фактурата(4-а снимка) и първоначалните цени, се оказва, че само фланеца и винта съм ги взел на различни цени.
Фланеца за 16.42, вместо 14.21, и винта за 2.94 вместо 2.43.
Промяната на цените за мен не е проблем, защото бях известен за това и се съгласих да бъде изпълнена поръчката.
Обаче това, което ме издразни, е как доставката от безплатна стана на 3лв. До момента, в който не разглеждах артикулите пред себе си, никой не ме беше известил, че достваката е станала платена. Това го разбрах от фактурата на 4-а снимка. Обадих им се все пак, да видя защо така става. Последва отговор, че са изменили договора си със куриера от 1 април, но не са актуализирали и тези цени и политика на сайта си.
На кратко - какво не мина както трябва:
1. Счупен сайт. В по-късните мейли имам уверението, че вече работи.
2. Неактуални цени на сайта им(били са актуални към 2014-2015 г.), подлежащи на коригиране.
3. Тази точка е информативна, не негативна. Доставката закъсня с 2 дни, спрямо първоначално обявания срок.Обаче смятам, че моят случай беше малко по-различен и нямам правото да изразявам негативно мнение за срока на доставка.
4. Цената на доставка се промени от 0лв на 3лв без да бъда известен за това. Изрично прегледах общите им условия
5. Невалидни общи условия. В тях е описан начина, срока и цената на доставките.
Аз бях до тук с тях.
Не съм им правил голям оборот, но смятам за некоректно от тяхна страна да поддържат електронен магазин, с невалидни данни като Общи условия за ползване, неактуални цени на артикулите или артикули, които не могат да доставят( това се случи на предишната ми поръчка).
В понеделник правих поръчка. Отне ми доста време, защото сайтът им зареждаше страниците за около 70 секунди. Артикулите от кошницата изчезваха, добавяха се такива, които никога не съм разглеждал.
Така на първата снимка се вижда поръчката ми, а последния артикул "Накрайник външен" беше случайно добавен от сайтът им. Важно е да отбележа, че до предишната стъпка този артикул го нямаше добавен, а аз не съм го и разглеждал. Явно е недоразумение и по-късно е премахнат от поръчката.
Получих обаждане от фирмата, че не са си актуализирали цените на сайта и те не са действителни. Също така ми съобщиха, че в момента правят промени по сайта си, което е причината за бавната му и некоректна работа. Разбрахме се да ми пратят на мейла новите цени на отделните артикули и че не бързам с частите, така че няма проблем ако се забавят за следващата седмица. Забавянето беше породено, от това, че исках да проверят дали могат да доставят друг модел огледало, което го нямаха обявено на сайта си.
Втората снимка е на известието за поръчката, пратено по мейла. То е автоматично съобщение, което просто се явява копие на това в сайта им.
Третата снимка показва пък, новите цени на поръчаните артикули. Трябва да отбележа, че това все пак не са окончателните цени.
В крайна сметка, като сравня фактурата(4-а снимка) и първоначалните цени, се оказва, че само фланеца и винта съм ги взел на различни цени.
Фланеца за 16.42, вместо 14.21, и винта за 2.94 вместо 2.43.
Промяната на цените за мен не е проблем, защото бях известен за това и се съгласих да бъде изпълнена поръчката.
Обаче това, което ме издразни, е как доставката от безплатна стана на 3лв. До момента, в който не разглеждах артикулите пред себе си, никой не ме беше известил, че достваката е станала платена. Това го разбрах от фактурата на 4-а снимка. Обадих им се все пак, да видя защо така става. Последва отговор, че са изменили договора си със куриера от 1 април, но не са актуализирали и тези цени и политика на сайта си.
На кратко - какво не мина както трябва:
1. Счупен сайт. В по-късните мейли имам уверението, че вече работи.
2. Неактуални цени на сайта им(били са актуални към 2014-2015 г.), подлежащи на коригиране.
3. Тази точка е информативна, не негативна. Доставката закъсня с 2 дни, спрямо първоначално обявания срок.Обаче смятам, че моят случай беше малко по-различен и нямам правото да изразявам негативно мнение за срока на доставка.
4. Цената на доставка се промени от 0лв на 3лв без да бъда известен за това. Изрично прегледах общите им условия
5. Невалидни общи условия. В тях е описан начина, срока и цената на доставките.
Аз бях до тук с тях.
Не съм им правил голям оборот, но смятам за некоректно от тяхна страна да поддържат електронен магазин, с невалидни данни като Общи условия за ползване, неактуални цени на артикулите или артикули, които не могат да доставят( това се случи на предишната ми поръчка).
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 243 госта