Биалетки?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Биалетки?

Мнениеот scuba » Сря 11 окт 2006 9:35


Колеги, моля някой да ми каже за какво служат тия биалетки, освен да вдигат шум по дупките! Мога ли да карам с разбити биалетки, или е опасно?




Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 11 окт 2006 10:43


Ами никой не регулира предницата с разбити биалетки.Карай ако не ти пука за износването на гумите :wink:


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 11 окт 2006 10:47


износването на гумите изобщо не зависи от биалетките, карай смело


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1721
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Сря 11 окт 2006 10:48


Скубич, вземи си смени биелетките, защото ще си намразиш колата да ти тропа.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 11 окт 2006 10:52


popeye написа:износването на гумите изобщо не зависи от биалетките, карай смело

На какво викате биалетки в София?
В Плевен те са елемент от окачването, които имат значение за геометрията на предния мост.


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Сря 11 окт 2006 17:43


И в Плевен и в София, а и навсякъде, биалетки са гумено-метални шарнири, посредством които стабилизиращата щанга се закрепя към носачите на автомобила.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 11 окт 2006 17:49


zdr_spasov написа:И в Плевен и в София, а и навсякъде, биалетки са гумено-метални шарнири, посредством които стабилизиращата щанга се закрепя към носачите на автомобила.

:да:
И единствената им работа е да клопат из дупките (Мисля, че Виктор ме е цитирал в първото си мнение)


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Сря 11 окт 2006 21:13


аз карам сега с една разбита биалетка, малко гадничко тропа и това е всичко :)
Тия дни ще ходя при никси да я смени - 16 лв струва биалетката


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 11 окт 2006 22:11


orgasmatron написа:Тия дни ще ходя при никси да я смени - 16 лв струва биалетката

Корекция - 20лв са двете бройки в Ауто+


provigo
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 4:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Канада

Мнениеот provigo » Сря 11 окт 2006 23:01


Да, и моите се обаждат, ама ще ги правя на пролет. И плюс това имам две на носач. Те реално нямат отношение по сходимостта или по геометрията на колелетата, просто това е връзката на торсионната щанга към носача. А тая щанга до колкото знам е напрегната на усукване, и има усукващ съпротивителен момент. Ако едното колело попадне в дупка, другото за да не се вдигне във въздуха, щангата го натиска надолу посредством носача. И обратния вариант при преминаване на едното колело по възвишение - обратната реакция. Нещо такова се получава мисля.
Изображение

Последна промяна от provigo на Чет 12 окт 2006 0:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 12 окт 2006 0:00


vasstop написа:Корекция - 20лв са двете бройки в Ауто+

За Пасат Б4??????
И каква марка???
Щото иначе почвам да си мисля че са ме прекарали доста в А+


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 12 окт 2006 0:03


За Голф 3, за Пасат не знам :(


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 12 окт 2006 0:18


vasstop написа:За Голф 3, за Пасат не знам :(

С това малко излизаме от темата, но:
Гадните шваби направили нормалните тройки с едни биалетки, а ГТИ-тата със съвсем други. Та отивам до Ауто+ за биалетка /знам че цената и е около 10-12 лв/ Казвам му на човека дай 2 направо да се знаеш че всичко е ОК /само едната беше разбита на брат ми на новата кола/ и онзи вика сигурен ли си. И аз потвърждавам. Ама нали знаеш каква е цената на Moog и ми обръща монитора. Останах вцепенен като видях 58.хх лв на монитора. Накрая взех Asmetal една бройка за около 28.00 лв някъде беше.
Та имаше един лаф който бях чувал от един познат който продава авто части: Голфовете са два вида /според цени на частите/ - нормални и GTI.


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1721
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Чет 12 окт 2006 7:54


За Бора, Голф 4 цената на пластмасова Febi в Аутодинамик е 25лв


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 12 окт 2006 8:36


imedarov написа:За Бора, Голф 4 цената на пластмасова Febi в Аутодинамик е 25лв

нямат нищо общо иначе с по старите за Г3, пасат b4 :wink:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта