DRL, диодни лентички или късите светлини

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
hristodj
Мнения: 604
Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
Автомобил: golf 3 kombi
Двигател: AHU 97
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Re: DRL, диодни лентички или късите светлини

Мнениеот hristodj » Пон 20 авг 2018 21:54


Да разстоянито от 400 мм пасва перфекто на мигачите.
Няма значение . Живи и здрави да сте.




Потребителски аватар
goppa
Мнения: 7392
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: DRL, диодни лентички или късите светлини

Мнениеот goppa » Пон 20 авг 2018 22:08


Пише max 400mm :c020


Потребителски аватар
hristodj
Мнения: 604
Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
Автомобил: golf 3 kombi
Двигател: AHU 97
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Re: DRL, диодни лентички или късите светлини

Мнениеот hristodj » Пон 20 авг 2018 22:11


Бах мааму . Спирам с бирата за днес. Извинявам се :redface


dando
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 25 ное 2011 18:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: DRL, диодни лентички или късите светлини

Мнениеот dando » Чет 13 сеп 2018 14:25


kris11 написа:Палиш светват ЛЕД , включваш габарит загасват Ледовете.


Привет,

Подобно поведение може да се постигне дори и без реле, стига ключът за светлините на автомобила да разполага с TFL ("светлини за движение през деня" в превод от немски) пин. Подробностите описах преди известно време във форума на Шкода Клуб България. :) Дано е полезно на някого.


Потребителски аватар
kris11
Мнения: 11875
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: DRL, диодни лентички или късите светлини

Мнениеот kris11 » Пет 14 сеп 2018 10:53


dando написа:
kris11 написа:Палиш светват ЛЕД , включваш габарит загасват Ледовете.


Привет,

Подобно поведение може да се постигне дори и без реле, стига ключът за светлините на автомобила да разполага с TFL ("светлини за движение през деня" в превод от немски) пин. Подробностите описах преди известно време във форума на Шкода Клуб България. :)


За какво да се мъча да свалям кори, ключ,че отгоре на всичко да тегля и проводник от ключа до двигателния отсек /и да правя отвор за проводника и да изолирам отвора от вода, а проводника от нараняване/ като може да стане без излишни операции и то само в дв. от5ске до акумулатора ? / 1 реле 16А -12в захр. е под 1 лв /



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: fighter-interceptor, hristodj, Presli82, vlast_vd и 26 госта