DRL, диодни лентички или късите светлини

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8290
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: DRL, диодни лентички или късите светлини

Мнениеот Stivi » Съб 28 яну 2017 14:52


Не знам какво е това Т4 и как са изпълнени там дневните,просто след като сложих модул с настройка 35% на дългите и се разминах веднъж с жената която караше колата с модула, а аз другата веднага ги направих на 20% :a045 Далече съм от мисълта, че ще тръгнеш да ги намаляваш,колкото и тези с "незаслепяващия" ксенон ще тръгнат да го свалят icon_idea




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: DRL, диодни лентички или късите светлини

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 28 яну 2017 17:16


Теодор написа: Така е но ако са му заминали рефлекторите и на 50 да е пак няма да дразнят.

В перфектно състояние са, не ме мисли.


petar_a
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 10:45
Автомобил: VW BORA 2.0 115
Двигател: AQY 1999
Местоположение: Montana

DRL, диодни лентички или късите светлини

Мнениеот petar_a » Съб 28 яну 2017 18:24


Модулът от линка на Здравко според мен е перфектно решение,особено за автомобили с H4/една и съща лампа за къси и дълги/.Елегантен монтаж в бушонната кутия без рязане на заводската инсталация,програмируем,ненатрапчив звуков сигнал,екстри,не загрява,добра цена,доказана вече безаварииност. Допълнително монтираните дневни светлини според мен изглеждат неестествено.
Т.нар. "Занков" модул,Здравко-[emoji482]!!


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: DRL, диодни лентички или късите светлини

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 28 яну 2017 20:42


petar_a написа:Здравко-[emoji482]!!

Наздраве petar_a!
Навивам собственика на познатия ти Пасат, с полираните фарове, да му бодна и на него.
Доста жълтеещи "къси".


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: DRL, диодни лентички или късите светлини

Мнениеот Теодор » Съб 28 яну 2017 20:58


Zdravko Zankov написа:35% се равнява на 21 вата, толкова е заводската лампа за дневни при Фолксваген Транспортер Т5 например.

    Да и наТ6 е така но е в отделна секция а не в тази на дългите icon_idea


    Zdravko Zankov
    VW експерт
    VW експерт
    Мнения: 12769
    Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
    Автомобил: Skoda Octavia
    Двигател: AQY 2001
    Местоположение: Враца

    Re: DRL, диодни лентички или късите светлини

    Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 28 яну 2017 21:54


    И какво искаш да кажеш?


    Потребителски аватар
    Stivi
    Мнения: 8290
    Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
    Автомобил:
    Двигател:
    Местоположение: Правец-Поморие

    Re: DRL, диодни лентички или късите светлини

    Мнениеот Stivi » Нед 29 яну 2017 0:30


    Теодор написа:Да и наТ6 е така но е в отделна секция а не в тази на дългите icon_idea

    Zdravko Zankov написа:И какво искаш да кажеш?

    Иска да каже че една и съща крушка на мястото на дългите и в отделна секция се възприема от насрещно движещите се по абсолютно различен начин :a045


    Zdravko Zankov
    VW експерт
    VW експерт
    Мнения: 12769
    Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
    Автомобил: Skoda Octavia
    Двигател: AQY 2001
    Местоположение: Враца

    Re: DRL, диодни лентички или късите светлини

    Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 29 яну 2017 0:53


    Виж какво, 130000км карам така.
    И ще продължа така. Дреме ми.
    Ти кога оправиш проблемите в държавата може и на аварийни да карам.
    Ай седи си кротко.


    Потребителски аватар
    Теодор
    Мнения: 4928
    Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
    Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
    Двигател:
    Местоположение: София

    Re: DRL, диодни лентички или късите светлини

    Мнениеот Теодор » Нед 29 яну 2017 10:39


    Zdravko Zankov написа:Виж какво, 130000км карам така.
    И ще продължа така. Дреме ми.
    Ти кога оправиш проблемите в държавата може и на аварийни да карам.
    Ай седи си кротко.

      Не разбирам защо подскачаш така :rolleyes Никой не ти казва как да караш icon_idea Просто ти обясняваме как седят реално нещата с къси,дълги и дневни :beer


      Потребителски аватар
      Stivi
      Мнения: 8290
      Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
      Автомобил:
      Двигател:
      Местоположение: Правец-Поморие

      Re: DRL, диодни лентички или късите светлини

      Мнениеот Stivi » Нед 29 яну 2017 10:44


      Мдааа,те проблемите в държавата скоро няма да се оправят точно поради тази народопсихология на българина "Пука ми на мен за другите,аз нали съм си добре" ,като се почне от дневните светлини ,та се стигне до гьола за Белене :mhihi


      Потребителски аватар
      hooligan_sk
      Модератор
      Модератор
      Мнения: 7820
      Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
      Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
      Двигател: EA888 evo4
      Местоположение: София

      Re: DRL, диодни лентички или късите светлини

      Мнениеот hooligan_sk » Нед 29 яну 2017 10:46


      И аз съм с такъв DRL модул на Пасата, на 30% дълги. Но ми се струва че е прекалено, ще ги направя на 20%...


      Zdravko Zankov
      VW експерт
      VW експерт
      Мнения: 12769
      Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
      Автомобил: Skoda Octavia
      Двигател: AQY 2001
      Местоположение: Враца

      Re: DRL, диодни лентички или късите светлини

      Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 29 яну 2017 11:08


      hooligan_sk написа:И аз съм с такъв DRL модул на Пасата.

      При теб някакви странични ефекти има ли?
      Колеги с В 5.5 споделят за странно поведение на задната чистачка.


      Потребителски аватар
      feikot
      Мнения: 3659
      Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
      Автомобил: Passat B5
      Двигател: AFN AVG
      Местоположение: Казанлък/София

      Re: DRL, диодни лентички или късите светлини

      Мнениеот feikot » Нед 29 яну 2017 11:12


      Аз лично много пъти съм бил заслепяван през деня от такива специалисти каращи на 30-35-40 или колкото си искат там проценти ДЪЛГИ. Идеята им е да се виждаш,че светиш от далеч,не да ти свети,следователно и на 15% да са пак ще вършат работата по предназначение. И още нещо,защото наистина много се наспами ПАК поредната тема. Докато разсъждаваме по тоя нелеп начин "така няма да реша проблемите в държавата ще си продължавам по старому" няма да се решат шибаните проблеми. Когато всеки започне от себе си може и нещо да се получи,наистина е много дразнещ този тип съждения,неподхождащ на интелигентността за която спорим,че притежаваме.


      Потребителски аватар
      hooligan_sk
      Модератор
      Модератор
      Мнения: 7820
      Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
      Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
      Двигател: EA888 evo4
      Местоположение: София

      Re: DRL, диодни лентички или късите светлини

      Мнениеот hooligan_sk » Нед 29 яну 2017 12:35


      Zdravko Zankov написа:
      hooligan_sk написа:И аз съм с такъв DRL модул на Пасата.

      При теб някакви странични ефекти има ли?
      Колеги с В 5.5 споделят за странно поведение на задната чистачка.


      Задната чистачка от скоро започна да прекъсва през първите няколко оборота, но това е супер характерен проблем при тези механизми и съм го имал абсолютно същия ефект на Г4 без ДРЛ... не е нещо особено и не пречи честно казано. Имаше преди години подробна тема тук за разглобяване, почистване и смазване.


      Потребителски аватар
      kris11
      VW експерт
      VW експерт
      Мнения: 13422
      Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
      Автомобил: VW Sharan 7M8
      Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
      Местоположение: Варна
      Контакти:

      Re: DRL, диодни лентички или късите светлини

      Мнениеот kris11 » Нед 29 яну 2017 18:43


      hooligan_sk написа:quote]
      Задната чистачка от скоро започна да прекъсва през първите няколко оборота, но това е супер характерен проблем при тези механизми .

      :Mr Green Fun Първо ровене в гумения маншон на капака за изронена изолация и накъсани проводници. Това си е в реда на нещата за VW , като същото се отнася и за сноповете на вратите.
      За самия мехаиизъм на задната чистачка проблема е в корозията на остта към алуминиевия корпус Вече , ако е много стар автомобила може четки на електромотора.
      И предни ио задни чистачки преди използване когато е валяло зимата дъжд, сняг - първо отлепяне на перата от стъклото Понякога е доста трудно /както беше в началото на месецяа при нас. Първо проливен дъжд до 4-5 часа и силен вятър и мраз - резултата целите автомобили под 1 см лед :horror :horror



      Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

      Кой е на линия

      Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта