Mihailov78 написа:Колега инжектопяктор това е несериозно, вземи акумулатора на комшийката или комшията за 10 минути вечер след работа. Ако го прави си за стартер.
Ама човек, понякога почти не го прави това нещо, понякога го прави по-често. Не мога да го хвана как и защо. Просто ми гаснат лампите, задържам ключа. Връщам. Не става и след 3-4 опита става. с 45Ah акумулатор съм, тестваха го на 350A стартов ток сигурен останал. Дадох сумати пари и нямам решение на проблема. Искам просто да се реши веднъж и завинаги. Не мога да хвърлям пари. Бендикса си го платих аз, дадох над 100лв за стартера и други работи плащах - златен ми излезе.
Питам майсторите - те са "категорични" че на стартера нищо му нямало, да съм си купил по-хубав и голям акумулатор и да не съм ги занимавал.
Да, колата е от профила. Jetta/Vento 2.0 2E 115к.с
Имам ето тоя стартер. Уж не бил с планарен или какъвто е там редуктор. За смяна на изключвател ми искат още 50лв. Стартера ще мине границата от 200лв. Освен да ме посъветвате и да го сменя сам, ако има възможност без да се сваля целият стартер. Защото къде хълца, къде забива - уж тръгне или не съвсем, лампите по таблото гаснат, уредите се нулират, после тръгва. Ако сте сигурни, че е изключвателя - там бобината отгоре или както го водят, да се сме ни и толкова. Мъчи ме тоя проблем вече половин година. През това време покрай другата поддръжка събирах и пари за друг акумулатор.