МММ, това е кофти, ако беше с въпросния флаш..., модула щеше да се върже към неговата халогенна крушка, да се настрой на подходящ интензитет на светене и готово, но при това положение става сложно, смяна на оригиналните крушки с халогенни (предполагам габаритната не е халоганка, или поне не като тези на фаровете), евентуално и фасонки (ако въобще става).... абе дълга и широка става работата
Що за всеки случай не провериш с каква крушка е там и кажи, пък ще го мислим.
Ксенон и дневни светлини
Re: Ксенон и дневни светлини
Аз затова ги пуснах тези клипове, защото крушките изглеждат като моите. Но както ти казах в момента не мога да проверя каква е крушката пуста
- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: Ксенон и дневни светлини
При мене лично е така:
Но може при Тигуана да са променили нещо, ако е така се извинявам за подвеждащото мнение.
Но може при Тигуана да са променили нещо, ако е така се извинявам за подвеждащото мнение.
Re: Ксенон и дневни светлини
Прав си, при Тигуана /във вариант би-ксенон/ в основния фар има една крушка D1S, една за мигача и още една /има го като допълнителна екстра/която при малка скорост осветява посоката на завиване.Отделно са фаровете за мъгла.Според мен в този случай може за се монтира DRL модул, който чрез реле се свързва с акумулатора и след стартиране запалава модула автоматично.
Re: Ксенон и дневни светлини
wmalevski написа:...
аз говоря за пасат б6 колега, при тигуана не знам как седят нещата, просто използвах темата, понеже и аз съм с биксенон.
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Съб 22 сеп 2012 14:43
- Автомобил: VW Touran 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Ксенон и дневни светлини
Имам WV Touran 2007 г. с оригинален биксенон.
Бях замислил да си сложа допълнителни LED светлини, тъй като не искам да си съсипвам ксенона.
Но случайно попаднах на тази тема и разбрах че имам FTP (Flash To Pass). Досега и аз мислех че тази крушка е обикновен габарит.
Дали ще е удачно да се сложи на тази халогенна крушка DRL модул с намален интензитет на светене?
Все пак VW са я предвидили за кратковременно използване. Ако се направи да се използва постоянно, няма ли някаква опасност за фара и ел. инсталацията.
Бях замислил да си сложа допълнителни LED светлини, тъй като не искам да си съсипвам ксенона.
Но случайно попаднах на тази тема и разбрах че имам FTP (Flash To Pass). Досега и аз мислех че тази крушка е обикновен габарит.
Дали ще е удачно да се сложи на тази халогенна крушка DRL модул с намален интензитет на светене?
Все пак VW са я предвидили за кратковременно използване. Ако се направи да се използва постоянно, няма ли някаква опасност за фара и ел. инсталацията.
- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: Ксенон и дневни светлини
etgecata написа:Имам WV Touran 2007 г. с оригинален биксенон.
Бях замислил да си сложа допълнителни LED светлини, тъй като не искам да си съсипвам ксенона.
Но случайно попаднах на тази тема и разбрах че имам FTP (Flash To Pass). Досега и аз мислех че тази крушка е обикновен габарит.
Дали ще е удачно да се сложи на тази халогенна крушка DRL модул с намален интензитет на светене?
Все пак VW са я предвидили за кратковременно използване. Ако се направи да се използва постоянно, няма ли някаква опасност за фара и ел. инсталацията.
При мене светеха с включени дълги (активира се от VAGCOM-а), така че няма да има проблем. Но можеш с VAG COM да си нагласиш да ти светят фаровете за мъгла за дневни светлини.
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Съб 22 сеп 2012 14:43
- Автомобил: VW Touran 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Ксенон и дневни светлини
Нагласил съм ги с VAG да светят късите.
Но не искам да ми свети постоянно ксенона.
А за фаровете за мъгла- не искам да си имам разправии с КАТ.
Значи да слагам едно DRL на халогените крушки и да не се притеснявам?
Но не искам да ми свети постоянно ксенона.
А за фаровете за мъгла- не искам да си имам разправии с КАТ.
Значи да слагам едно DRL на халогените крушки и да не се притеснявам?
- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: Ксенон и дневни светлини
Питал съм катаджии за фаровете за мъгла, казаха че ако колата си има тези опции заводски не е проблем, но щом искаш да си бараш по инсталацията (което аз изрично не исках), според мене няма да имаш проблем да го направиш на FTP-то.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ксенон и дневни светлини
wmalevski написа:Питал съм катаджии за фаровете за мъгла, казаха че ако колата си има тези опции заводски не е проблем,
Да бе -1 малоумник като ти напише акта после ходи по веригата да обжалваш, да съдиш, време време време и пари, пари..
КАТаджията ще ти знае кой е с заводски опции .Те и великите малоумници ор разни РПУ та могат да ти пляснат акт. По празници дават директива на тия от РПУ тата да вардят и се разправяй с тях.
Последна промяна от kris11 на Сря 27 ное 2013 18:21, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ксенон и дневни светлини
Да вярваш на тия ... е доста наивно. Аз съм се парил от нагла лъжа ... а голяма част са откровено некомпетентни ...wmalevski написа:Питал съм катаджии ...
- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: Ксенон и дневни светлини
Всеки сам взема решение за себе си. Нямам им доверие - това е ясно.
- Asko VW
- Мнения: 815
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Ксенон и дневни светлини
etgecata написа:Значи да слагам едно DRL на халогените крушки и да не се притеснявам?
По мое лично мнение, това е най-приемливият вариант, монтажа на такъв модул не е кой знае какво вмешателство в системата, стига този който ти го монтира да знае какво и как се прави.
Използването на фаровете за мъгла като дневни (дори да е заводска опция) в нашата родина си е предпоставка за разправия с неуките ни полици, никога не знаеш на какъв ще попаднеш, това е идиотско, но факт . Ако бяхме в нормална държава нямаше да е проблем (при заводско изпълнени), но тук... Има модели автомобили на които фаровете за мъгла имат режим дневни и съм виждал хора да го ползват, но не знам дали или по скоро колко често се разправят с куките и как завършват разприте.
Re: Ксенон и дневни светлини
От началото на годината карам с фабрични DRL чрез фаровете за мъгла /фабрично може да се регулират да светят със сила 50-75% от нормалната/.До сега да чукна на дърво не съм имал проблеми.
Re: Ксенон и дневни светлини
Вече би трябвало да е ясно - можете законно да си настроите от компа дневните да Ви бъдат фаровете за мъгла, НО не трябва да свети нищо друго - нито предни, нито задни габарити, нито осветление на номера.
Това е разликата между дневни светлини и другите опции - при използване на дневните светлини НИЩО друго не тряба да свети.
При използване на късите тогава светят габаритите.
Така си е по ЕВРОПЕЙСКАТА ДИРЕКТИВА - дневните са без НИЩО ДРУГО!!!
Алтернативата е КЪСИ - тогава светят габаритите.
В ЕВРОПА има много , които не правят разлика между задни габарити и стопове и като ти светят задните габарити не виждат кога си натиснал стопове и те удрят отзад.
Това е разликата между дневни светлини и другите опции - при използване на дневните светлини НИЩО друго не тряба да свети.
При използване на късите тогава светят габаритите.
Така си е по ЕВРОПЕЙСКАТА ДИРЕКТИВА - дневните са без НИЩО ДРУГО!!!
Алтернативата е КЪСИ - тогава светят габаритите.
В ЕВРОПА има много , които не правят разлика между задни габарити и стопове и като ти светят задните габарити не виждат кога си натиснал стопове и те удрят отзад.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта