gugun4u написа:..Още повече, че ако не висок клас консумативи, то поне разликата в цената между ниския и средния клас не е толкова голяма, а често разликата в представянето на пътя е огромна.
Спекулираш! Какво означава "висок клас спирачки". С какво накладките "ferodo" се различават от "mecarm" или textar? Не и по това как спират. Работата на спирачките е да блокират колелата. И желязо в желязо да се търка, пак ще ги блокира. Разликата е в последващото износване на дисковете, които са компоненти с по-дълъг живот.
Гуми - ако колата е 2 метра пред спиране, то тази кола се движи с много-много ниска скорост. Искаш ли да ти кажа, че по Евро етикет китайките имат клас B сцепление, а пък Debica или Корморан имат клас C/D дори?
Ето ти ги GoodYear - GoddYear 155/70/13 - клас на сцепление на мокро - C!!!!
Ето ти ги китайките Sailun 155/70/13 - клас на сцепление на мокро - B!!!
Ако вярваме на евро етикета, коя кола ще спре по-бързо на мокро. Тая с GoоdYear или тая с китайките? А за парите на GoodYear купувам 2 китайки с безплатна доставка и ми остават 6лв за 1 бира, пържени картофки и кебапчета. От високата класа гуми аз съм за Континентал, но понеже не съм състезател - и китайки стигат.