Привет на всички.
Отварям тази обща тема за Фолксваген Голф 6 (Комби 2.0 дизел 140 коня), за да можем всички да споделим мнения, наблюдения, съвети, проблеми и всичко останало за тази взе още не много масова към момента кола за България, което съвсем скоро ще се промени имайки предвид качествата и.
Ще се опитам да дам накратко моите първи впечатление от нея.
всичко за volkswagen golf mk6 variant
- denis the hotstepper
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пет 15 юли 2011 14:03
- Автомобил: vw golf 6 Variant
- Двигател: 2.0 140 Hp 2010
- Местоположение: софия
всичко за volkswagen golf mk6 variant
Последна промяна от denis the hotstepper на Сря 15 май 2013 12:45, променено общо 2 пъти.
- denis the hotstepper
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пет 15 юли 2011 14:03
- Автомобил: vw golf 6 Variant
- Двигател: 2.0 140 Hp 2010
- Местоположение: софия
Re: volkswagen golf mk6 variant
Моят е купен от Германия от Фолксваген и е 2010 г. По документи е Comfortline, но по думи на продавача се равнява почти на Highline, защото е с много допълнителни екстри, които първия собственик си е поръчал. На първо четене ме израдва изцяло кожения салон, което е рядкост.
Първото ми впечатление (въпреки, че бях решил да търся Пасат или C/E класа на Мерцедес) е: седнах, пипнах, поогледах покарах и казах: това е моята кола.
Седалките са изключително удобни, обгръщат те от всякъде и се чувстваш като в луксозна или спортна кола. Като коригирах надолу волана и ъглите на седалката се появи компактно спортно усещане. При вдигането на волана нагоре, корекция на седалката в комфорт и настройка и на ломбалната част се получава една голяма и комфортна лимузина. Както каза мой приятел, който е над 2 метра и 110 кила „Не мога да повярвам, че в Голф мога да НЕ се чувствам натясно. Тази кола ме изненада изключително приятно!“
Второто впечатление, малко каране около магазина. Много приятно усещане за бързина и стабилност.
Няколко дена след това си пътувах за България. Претъпкан багажник до тавана(поредното ми изумление от колата- големината му: 500 литра, което е повече или около литража на почти всички големи комбита, малко повече примерно от на БМВ 5 комби и доста повече от Мерцедес С класа комби). Двама човека отпред, на задната седалка втория комплект гуми = натоварена почти до край кола. Първо ~900 км Немски магистрали без ограничение на скоростта. От 100 км/ч до 200 на 6-а скорост колата набира изненадващо бързо. Поддържах 200 за около 20 минути. Скоростта не се усеща, колата не мърда. Пуснах фаровете на AUTO(сами преценяват кога да светят, завиват в завоите и тнт), пуснах чистачките да си преценяват сами кога да се включат(времето беше смесено, сухо, лек дъждец, силен дъжд и дори сняг на високите части на Австрия – не ги пипнах повече до БГ, сами си работят безпогрешно), включих автопилота на 180 км/ч и опънах крака. Волана се втвърдява много удобно и просто се возиш. Десетте колони и навигацията RNS510 ме водят прекрасно (навито си изчислява пътя спрямо трафика, взимайки го от сателита в реално време) и изпълва изненадващо добре цялата кола с плътен и чист музикален саунд, всичко се управлява от копчетата на волана, а телефона с блуту-та се ползва от тъчскрина и се включва през колоните. Единственото нещо, което не ми хареса е, че на 200 км/ч се чува лек шум от горната част на страничното предно стъкло, там където влиза във вратата. Шума изчезва при 170.
До Австрия без спиране. Никаква умора, въпреки трафика и лошото време. Средна скорост 161, среден разход 4,9/100 според компютъра на колата. Уау че хубаво.
В Сърбия на лошата част на магистралата, сравнима с Тракия преди Пазарджик, ме минаха три Турски коли. Реших да покарам малко с тях, за да пробвам как ще е на гадна магистрала с кърпежи, бубуни и кво ли не. 190-200 в продължение на 15-ина километра. Колата не мърда и не се усеща, че си с такава скорост, освен шума от неравностите предаван леко от гумите. След това на завоите в Сръбско преди България: тесен път, трафик, ТИР-ове – без никакви грижи изпреварва, мушка се между колите и спира прекрасно (наложи се нееднократно да ускорявам екстремно от 5 до 140 и да спирам от 120-140 до почти 0).
Пристигане у дома и равносметка, докато вечерям и си пия биричката. Малко над 2000 км без да поискам да се сменя с втория човек. Спиране само нерядко за по цигара, за хапване, тоалетна и веднъж за душ (Да душ. На немалко от бензиностанциите имаше тази опция и то чисто и удобно като в къщи) Без умора в гърба, кръста, ръцете или краката. Невероятно, но факт за мен. Толкова за дългото пътуване.
Първото ми впечатление (въпреки, че бях решил да търся Пасат или C/E класа на Мерцедес) е: седнах, пипнах, поогледах покарах и казах: това е моята кола.
Седалките са изключително удобни, обгръщат те от всякъде и се чувстваш като в луксозна или спортна кола. Като коригирах надолу волана и ъглите на седалката се появи компактно спортно усещане. При вдигането на волана нагоре, корекция на седалката в комфорт и настройка и на ломбалната част се получава една голяма и комфортна лимузина. Както каза мой приятел, който е над 2 метра и 110 кила „Не мога да повярвам, че в Голф мога да НЕ се чувствам натясно. Тази кола ме изненада изключително приятно!“
Второто впечатление, малко каране около магазина. Много приятно усещане за бързина и стабилност.
Няколко дена след това си пътувах за България. Претъпкан багажник до тавана(поредното ми изумление от колата- големината му: 500 литра, което е повече или около литража на почти всички големи комбита, малко повече примерно от на БМВ 5 комби и доста повече от Мерцедес С класа комби). Двама човека отпред, на задната седалка втория комплект гуми = натоварена почти до край кола. Първо ~900 км Немски магистрали без ограничение на скоростта. От 100 км/ч до 200 на 6-а скорост колата набира изненадващо бързо. Поддържах 200 за около 20 минути. Скоростта не се усеща, колата не мърда. Пуснах фаровете на AUTO(сами преценяват кога да светят, завиват в завоите и тнт), пуснах чистачките да си преценяват сами кога да се включат(времето беше смесено, сухо, лек дъждец, силен дъжд и дори сняг на високите части на Австрия – не ги пипнах повече до БГ, сами си работят безпогрешно), включих автопилота на 180 км/ч и опънах крака. Волана се втвърдява много удобно и просто се возиш. Десетте колони и навигацията RNS510 ме водят прекрасно (навито си изчислява пътя спрямо трафика, взимайки го от сателита в реално време) и изпълва изненадващо добре цялата кола с плътен и чист музикален саунд, всичко се управлява от копчетата на волана, а телефона с блуту-та се ползва от тъчскрина и се включва през колоните. Единственото нещо, което не ми хареса е, че на 200 км/ч се чува лек шум от горната част на страничното предно стъкло, там където влиза във вратата. Шума изчезва при 170.
До Австрия без спиране. Никаква умора, въпреки трафика и лошото време. Средна скорост 161, среден разход 4,9/100 според компютъра на колата. Уау че хубаво.
В Сърбия на лошата част на магистралата, сравнима с Тракия преди Пазарджик, ме минаха три Турски коли. Реших да покарам малко с тях, за да пробвам как ще е на гадна магистрала с кърпежи, бубуни и кво ли не. 190-200 в продължение на 15-ина километра. Колата не мърда и не се усеща, че си с такава скорост, освен шума от неравностите предаван леко от гумите. След това на завоите в Сръбско преди България: тесен път, трафик, ТИР-ове – без никакви грижи изпреварва, мушка се между колите и спира прекрасно (наложи се нееднократно да ускорявам екстремно от 5 до 140 и да спирам от 120-140 до почти 0).
Пристигане у дома и равносметка, докато вечерям и си пия биричката. Малко над 2000 км без да поискам да се сменя с втория човек. Спиране само нерядко за по цигара, за хапване, тоалетна и веднъж за душ (Да душ. На немалко от бензиностанциите имаше тази опция и то чисто и удобно като в къщи) Без умора в гърба, кръста, ръцете или краката. Невероятно, но факт за мен. Толкова за дългото пътуване.
- denis the hotstepper
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пет 15 юли 2011 14:03
- Автомобил: vw golf 6 Variant
- Двигател: 2.0 140 Hp 2010
- Местоположение: софия
Re: volkswagen golf mk6 variant
Да допълня, че аз съм обикновен консуматор на коли. Нямам професионални познания по двигатели, електроники или ремонти.
Ще се радвам, ако се включат и хора с повече знания
Ще се радвам, ако се включат и хора с повече знания
- denis the hotstepper
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пет 15 юли 2011 14:03
- Автомобил: vw golf 6 Variant
- Двигател: 2.0 140 Hp 2010
- Местоположение: софия
Re: volkswagen golf mk6 variant
Ще си позволя да сложа тук част от казаното от колега, чието мнение уважавам:
Ето това вече е наистина новост, която много ме радва и блазни!
Колесната база е увеличена.
Ще има кабриолет, хибрид и изцяло ел.
10 степенна DSG.
Как човек да не обича Фолксваген.
Ако направят и Голфа-комби с подобни нововъведения, в което твърдо вярвам и вече ще е трайно в сърцето ми.
pavel_andreev написа:За Passat 8. Колесната база е с 9 см по-голяма.
Ще има кабриолет, както и пълен хибрид и чисто електрически екземпляр.
В зависимост от търговскита конюнктура в Света, а може би и в зависимост от състоянието на разработваната нова 10 скоростна DSG
Ето това вече е наистина новост, която много ме радва и блазни!
Колесната база е увеличена.
Ще има кабриолет, хибрид и изцяло ел.
10 степенна DSG.
Как човек да не обича Фолксваген.
Ако направят и Голфа-комби с подобни нововъведения, в което твърдо вярвам и вече ще е трайно в сърцето ми.
- zoovanka
- Мнения: 641
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: всичко за volkswagen golf mk6 variant
Колеги,как да разбера дали имам завиващи светлини в завои,автоматични чистачки и аларма?
- Skruji
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: всичко за volkswagen golf mk6 variant
Караш през нощта и гледаш, ако не си с ксенон, нямаш завиващи светлини.
Чистачките, лостчето на първа степен и една чаша вода на сезора на огледалото.
Аларма, освен да се заключиш вътре и да отвориш, ама има функция, при която заклучена с дистанционното, колата е може да се отовори от вътре, така че ако тя е активна само VCDS.
Чистачките, лостчето на първа степен и една чаша вода на сезора на огледалото.
Аларма, освен да се заключиш вътре и да отвориш, ама има функция, при която заклучена с дистанционното, колата е може да се отовори от вътре, така че ако тя е активна само VCDS.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 06 яну 2017 16:10
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: TDI 2012
Re: всичко за volkswagen golf mk6 variant
Относно алармата.... моята има едно копче от вътрешната страна на конзолата, която разделя шофьорската от задната врата. Ако го имаш този бутон, най-вероятно имаш и аларма....служи за изключване на звуковата сигнализация при задействане на алармата.
Може да се заключиш вътре в колата,изчакваш 1-2мин и отваряш капака.... така се задейства при мен поне и започва да пищи.
Може да се заключиш вътре в колата,изчакваш 1-2мин и отваряш капака.... така се задейства при мен поне и започва да пищи.
Re: всичко за volkswagen golf mk6 variant
за фаровете: Може и на място, заставаш срещу стена и почваш да въртиш наляво и надясно и то ще се види.
за алармата:
вариант 1. заключваш колата с дистанционното. След 5 секунди пак натискаш копчето за заключване и колата трябва да изпиука и премигне.
вариант 2. копчето на Б-колоната е за изключване на обемните датчици в купето (да не пищи ако си оставиш кучето вътре). Ако имаш копче, имаш и датчици. Затваряш се вътре, включваш алармата. Изчакваш 30 секунди, за да се активира и почваш да мърдаш. Датчциците трябва да включват алармата.
вариант 3. отваряш багажника и търсиш кодовете на оборудването с което е колата. После проверяваш какъв тип ти е алармата (със звук, без звук и тн)
за алармата:
вариант 1. заключваш колата с дистанционното. След 5 секунди пак натискаш копчето за заключване и колата трябва да изпиука и премигне.
вариант 2. копчето на Б-колоната е за изключване на обемните датчици в купето (да не пищи ако си оставиш кучето вътре). Ако имаш копче, имаш и датчици. Затваряш се вътре, включваш алармата. Изчакваш 30 секунди, за да се активира и почваш да мърдаш. Датчциците трябва да включват алармата.
вариант 3. отваряш багажника и търсиш кодовете на оборудването с което е колата. После проверяваш какъв тип ти е алармата (със звук, без звук и тн)
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 47 госта