Напуснах VW заради Ford

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Напуснах VW заради Ford

Мнениеот инжектопляктор » Вто 17 яну 2017 21:23


vucata написа:...на Мондео мк2 1.8тд!

ТД или ТДИ? Ако е ТД, има същия двигател като Форд-а, който карах аз и повярвай, почне ли да се разваля, ще ти разкаже играта.




Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Напуснах VW заради Ford

Мнениеот forski » Вто 17 яну 2017 21:43


phantom_ написа:Това съм го написал на майтап Голяма душицо :mhihi Както всички са подразбрали,защото се отнасяше за Мазда която до скоро беше с двигатели на Форд :th_up


Дали Форд са използвали двигатели на Мазда или обратното е трудно да се каже, като се има впредвид всичките им съвместни разработки и размяна на технологии!
Ако говориш за първото поколение на Мазда 6, същите бензинови MZR( Маzda Responsive ) двигатели са монтирани и на Мондео под името Duratec.
Като цяло не виждам нищо лошо в сътрудничеството което имаше м/у двете марки, и всичките им общи разработки/платформи и модели които излязоха през годините!
И въпреки всичко Мазда никога не е била Форд!


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Напуснах VW заради Ford

Мнениеот vucata » Вто 17 яну 2017 22:42


инжектопляктор написа:
vucata написа:...на Мондео мк2 1.8тд!

ТД или ТДИ? Ако е ТД, има същия двигател като Форд-а, който карах аз и повярвай, почне ли да се разваля, ще ти разкаже играта.


Философе не се излагай по форумите. Поне прочети във Форд Мондео МК1, МК2 какви двигатели се слагат, какво е Ендура-де и прочее! Какво за теб е Тд и какво е ТДИ? Разлики колкото искаш. В Мондео се слага до 2001ва само един дизелово мотор и той е 1.8 тд с кулер! Пак ти казвам, че има огромна разлика от ТДИ и ТД с кулер. ОБРАЗОВАЙ СЕ НАЙ-НАКРАЯ! Няма да влизам всеки месец в модула, заради неграмотници като тебе. Ти купуваш коли по 300-500 лева, после само хулиш марките. Купи си свестна кола на цена спрямо тех.състояние, а не на цена на стар хладилник за вторични сурвини!


Потребителски аватар
Strosner
Мнения: 295
Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
Автомобил: VW - Audi - Skoda
Двигател: 2001г
Местоположение: Карлово

Re: Напуснах VW заради Ford

Мнениеот Strosner » Сря 18 яну 2017 10:49


Без да съм с претенции за многознаене, мисля, че обозначенията ТД и ТДИ, са за едно и също нещо, само е за отделните марки, нещо като патент. За ФВ е запазен патента за буквите ТДИ, за останалите е друга комбинация.

Няма лошо форд и мазда да си менкат двигатели и други джаджи, стига обаче, маздите от ония години да не бяха бетер опелите на 90те, ръждясване и гниене на поразия! Иначе, са добри машини, силно подценени обаче, пред другите японки, като тойота и хонда.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Напуснах VW заради Ford

Мнениеот pe6kata » Сря 18 яну 2017 11:29


hooligan_sk написа:Нищо не искам да те убеждавам, обаче на практика с този стейтмънт похвалваш 3 цилиндровия 1.0 eco boost:
Да разбирам че на даунсайзинга не си фен, но 3 цилиндровата моторетка на Форд е ок? Понеже е Форд? Откакто взе това ST(петака безспорно е добър мотор), само дебнеш някой да напише нещо лошо за Форд за да му се скараш и в крайна сметка да похвалиш твоя ван. Преди това бяха vr6-ите, години наред. Общо взето все "мойто та мойто е най". Не ти отива!


Написах отговор свързан колите, фси моторите и конкретно с 1.2 и 1.4тси, но да ти кажа честно, това което съм повдигнал от думите ти - просто не виждам смисъл да коментираме. Това не ти първото мнение, което е на ръба на добрия тон.

Някъде да видя да хваля екобуста, въпреки че не съм чул около него истерия от проблеми както при фв. Намекнах за проблемните масови бензинови фси мотори през тия години - визирайки 1.2 и 1.4 на поло и голф6 и сие. Т.е. малко да си видим осраните задници, преди да се ебаваме с други марки- визирайки конкретно мнение. (Дано с голф7 всичко да е изчистено, времето ще покаже)

Моят ван някой сигурно ми го е подарил, или когато даваш пари, гледай да вземеш най-доброто за тези пари. Защо съм преценил, че това е най-доброто на пазара в този ценови клас?! Дали не е имало причини да избера в моя случай форд пред фв, въпреки че това ми е първия автомобил, различен от фв(поне 20фв във времето). Кое да взема - 1.4 тси пред 2.5т СТ?! Айде няма нужда...

Или за вр-ите... минал съм през много фв бензинови мотори от 80 и 90 години, от 1.3 карбуратор, през абф и г60 до 2.9 вр6. Смятам и към настоящия момент на база опита си, че това е емблематичен мотор за фв, топ агрегат за годините си. Актуален е и към настоящият момент. Много искам и ще се радвам, ако фв и в бъдеще прави такива мотори-икони. Много фенове не са съгласни с отпадането на вр-моторите от голф 5 нагоре, в това число и аз. Карам три вр-а сток 2.8 на пасат Б4, 2.9 турбо на пасат Б3 и 2.8 атмосферен на корадо. Колите ги карам, модифицирам и нямам никакво намерение да се разделям, напротив, но съм спрял да пиша за тях поради редица съображения, може да се сетиш за някои...

Считам,а и съм доказал, че съм истински фен на ФВ (но не съм кон с капаци) и това ми дава право да съм недоволен от марката и да я критикувам, когато не отговаря на очакванията на феновете /в частност и моите/. Не е като да няма за какво последните поне 15г.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Напуснах VW заради Ford

Мнениеот инжектопляктор » Сря 18 яну 2017 12:46


Strosner написа:Без да съм с претенции за многознаене, мисля, че обозначенията ТД и ТДИ, са за едно и също нещо, само е за отделните марки, нещо като патент..

D - дизел и TD - турбо дизел са предкамерни дизели, a TDI са Турбо-директна-инжекция. Ford използват TDci - турбо-директна-комън рейл-инжекция.
Разликата между директен и предкамерен дизел са мъките зимата. Той има TD, което е същото като D, ама с турбина. Малко повече коне, същите мъки с дюзи, ГНП и компресия. Аз лично дизелов форд не бих си взел, както и въобще втори дизелов автомобил.


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Напуснах VW заради Ford

Мнениеот gergeto » Сря 18 яну 2017 13:10


инжектопляктор написа:TDI са Турбо-директна-инжекция


Винаги съм мислел че това означава Турбо -дизел-интеркулер. :screwy


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Напуснах VW заради Ford

Мнениеот 777 » Сря 18 яну 2017 13:20


инжектопляктор написа:
Strosner написа:Без да съм с претенции за многознаене, мисля, че обозначенията ТД и ТДИ, са за едно и също нещо, само е за отделните марки, нещо като патент..

D - дизел и TD - турбо дизел са предкамерни дизели, a TDI са Турбо-директна-инжекция. Ford използват TDci - турбо-директна-комън рейл-инжекция.
Разликата между директен и предкамерен дизел са мъките зимата. Той има TD, което е същото като D, ама с турбина. Малко повече коне, същите мъки с дюзи, ГНП и компресия. Аз лично дизелов форд не бих си взел, както и въобще втори дизелов автомобил.

Да де, само че точно комбинацията TDI е патентован (регистрирана марка) на VW. Затова турбо дизелите на другите марки са разни вариации като DTI, TDci, HDI и т.н. TDI не може да пише на кола различна от VW/Audi (макар че ми се вижда малко тъпо).


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Напуснах VW заради Ford

Мнениеот hooligan_sk » Сря 18 яну 2017 14:20


gergeto написа:
инжектопляктор написа:TDI са Турбо-директна-инжекция


Винаги съм мислел че това означава Турбо -дизел-интеркулер. :screwy


Ето, може да научиш още нещо. TDI = Turbocharged Direct Injection


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Напуснах VW заради Ford

Мнениеот gergeto » Сря 18 яну 2017 14:36


hooligan_sk написа:Ето, може да научиш още нещо. TDI = Turbocharged Direct Injection


Много неща съм научил тук във форума.За разлика от по-младите колеги някои неща са ми по-трудно "смилаеми",щото са дефинирани на англииски,а по мое време се наблягаше на руския в училище.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13433
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Напуснах VW заради Ford

Мнениеот kris11 » Сря 18 яну 2017 17:57


gergeto написа:
hooligan_sk написа:Ето, може да научиш още нещо. TDI = Turbocharged Direct Injection

много неща съм научил тук във форума.За разлика от по-младите колеги някои неща са ми по-трудно "смилаеми",щото са дефинирани на англииски,а по мое време се наблягаше на руския в училище.

Споко нищо не си изпуснал за дизела.
Вече стана модерно да ги забраняват по евро държавите , дано и у нас да стане.


Потребителски аватар
Strosner
Мнения: 295
Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
Автомобил: VW - Audi - Skoda
Двигател: 2001г
Местоположение: Карлово

Re: Напуснах VW заради Ford

Мнениеот Strosner » Сря 18 яну 2017 19:54


Те и трабантите и вартбурзите мислеха да забраняват през 90те, ама не им се получи


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8296
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Напуснах VW заради Ford

Мнениеот Stivi » Сря 18 яну 2017 20:06


kris11 написа:Вече стана модерно да ги забраняват по евро държавите , дано и у нас да стане.

То ако всичко забранено в Европа се забрани и тук /ама да има и кой да гледа дали се спазва забраната/ едно 30-40% от колите от утре са на трупчета :a045


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Напуснах VW заради Ford

Мнениеот gergeto » Сря 18 яну 2017 20:18


Дизела ще пребъде-тировете,дето са "кръвните телца" на евро икономиката,а и не само на нея,на какво гориво ще мината ако забранят дизела?
Карам дизели от 1995г.-това е "сладка болка",хем му се молиш зимно време да запали,хем пък се кефиш на равномерното мъркане на мотора и ниския разход.
Сега се оглеждам за друга кола и без оглед на марка -пак по навик задавам параметри: гориво-дизел.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Напуснах VW заради Ford

Мнениеот инжектопляктор » Чет 19 яну 2017 2:34


gergeto написа:Дизела ще пребъде-тировете,дето са "кръвните телца" на евро икономиката...

A дано да оправят ЖП линиите. Товарните влакове могат да носят много повече от тировете.
Знаеш ли от кога мечтая в България за мрежа от електрички и всички автобуси да излязат от обръщение?
А на моя Пасат не му се моля зимно време. Оборудван е с бензинов двигател и най-големия разумен акумулатор - 72Ah. Въртя ключа и паля. Кеф ти евтино - евтина газова сложих.
Stivi написа:...едно 30-40% от колите от утре са на трупчета

Stivi, изгоря! :th_up К'во кат караш дизел, ама нов. Аз ще си карам 30 годишния пасатор и ще минавам между капките. :Mr Green Fun :death
Strosner написа:Те и трабантите и вартбурзите мислеха да забраняват през 90те, ама не им се получи

Да, ама дали новите мотофрези и скутери не са с 4 тактови двигатели нарочно? Трабантите и Вартбурзите има логика да ги забраняват, защото са 2 тактови - изхвърлят половината смес не изгоряла във въздуха. Страшно ниска ефективност. Те и толкова вървяха... Жалка история. Лада-та е по-кола от Трабант... :no



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 211 госта