Не се карай де все пак си говорим за коли, ти ни натякна инжинерното чудо на автомобилизма агера.
Ти каза че бугатито се храни от милионите голфове, затова има специялни изисквания към купувача му(определени години и мисля че и се изкарва курс) не всеки може да го кара/купи. Докато при агерата отиваш и купуваш защото... Е автомобил направен да може и баба ми и татко ми да седнат и да го карат(няма да си купиш нещо с което не може да вземеш първия завой) А като не го купиш фалират. Проста логика, лесно се продава това което лесно се кара.
Автомобила е хубав, скъп, пъргав и сигурен ШВЕДСКИ е все пак. Но не мога да избухна във възторг.
Ицо говориш за (ccx Моя грешка)Мършата каза 800 коня и за тва!! после се загледах.
Koenigsegg Agera R - най-дуракоустойчивия автомобил?
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Koenigsegg Agera R - най-дуракоустойчивия автомобил?
Последна промяна от Zerga3GT на Чет 05 дек 2013 23:22, променено общо 2 пъти.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Koenigsegg Agera R - най-дуракоустойчивия автомобил?
Petrolhead написа:...
Съвсем не съм съгласен, че Бугати и Кьонига са в една ниша. За мен това са напълно различни автомобили, па макар и с евентуално близка цена.
Бугати е за тежки баровци, които не се интересуват толкова много от автомобили, или дори да се интересуват, нямат талант, за да управляват някой брутален убиец, като някое 9ff с 1200 к.с. например. Освен това, искат подобаващ комфорт и безумно висока цена. Искат да се покажат - в Монако, Кан, ЛА, Бевърли Хилс, Кенсингтън и т.н.
Кьонига е нещо съвсем друго - и като поведение, и като оборудване, и като концепция, изпълнения, конструкция. За теглото и ти си писал, но основното според мен е, че аз такъв автомобил, ако имам достатъчно пари, бих си го карал само на писта. Евентуално по някоя немска магистрала, но едва ли. За тях си има Бугати - да си караш с 300+ и да си разбъркваш кафенцето ...
Re: Koenigsegg Agera R - най-дуракоустойчивия автомобил?
Аз мога да пиша за Ферари понеже съм имал допир до такъв автомобил ! Окачването е страшно твърдо все едно нема амортисьори ами е с прави прътове заварени от главината направо на купето . Автоматика му е леко малоумен защото може да те държи на 3та в продължение на 4 километра на 4500 оборота и нема да включи 4та . В завойте се чувстваш буквално като Бог и не ти пука с каква скорост си защото знаеш,че ще влезеш в завоя . Няма го онова усещане когато влизаш с голяма скорост в завой,че колата може да се преобърне , влизаш в завой и само усещаш как седалката те е обгърнала плътно и нема мърдане от нея . Ускорява на 4та и 5та като моята на 1ва . Чувства се страх и високо ниво на предпазливост и адреналин (две противоположни неща) когато звяра(двигателя) ръмжи зад тебе и имаш усещането ,че след малко ще мине през теб и ще излезе на пътя. Отрицателни черти - не много добри спирачки ! Аз също съм фен на спортните автомобили ,но за тоя точно нищо не знам и нема какво да напиша . Написах за този за който знам !
Забравих да напише,че като цяло Ферари може да кара всеки който може да стигне педалите - не е задължително и книжка да има !
Забравих да напише,че като цяло Ферари може да кара всеки който може да стигне педалите - не е задължително и книжка да има !
- Petrolhead
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Koenigsegg Agera R - най-дуракоустойчивия автомобил?
зерга, не си прав по всички точки.
всеки човек с около 1 000 000 евро долара паунда може да си купи бугати. не се иска нищо освен пари. има ги и употребявани даже
http://www.autotrader.co.uk/search/used/cars/bugatti
не знам кой ви ги разправя тези легенди, но много отавна производителите нямат изисквания към клиентите си, ако имат парите.
разбира се говорим за автомобили в серия от няколкостотин броя, а листата с чакащи е дълга.
относно милионите голфове, май не ме разбра. фолксваген е на загуба от бугати, много на загуба. всяка продадена кола им струва пари.
как така ли? ами много просто. вложили за 1 милиард евро в разработка, произвеждат 300 коли за по 1 000 000, сметката не излиза. но рекламата е важна. цифрите са примерни.
и последното нещо, агера е за баби, бах тия баби
гледай 1:38 минута
добрине бъркаш.
точно затова пуснах темата. агера е страшно комфортен и лесен за каране автомобил, поне това съм чувал.
не отстъпва по комфорт на бугати. а и не мисля че събира по-малко погледи.
всеки човек с около 1 000 000 евро долара паунда може да си купи бугати. не се иска нищо освен пари. има ги и употребявани даже
http://www.autotrader.co.uk/search/used/cars/bugatti
не знам кой ви ги разправя тези легенди, но много отавна производителите нямат изисквания към клиентите си, ако имат парите.
разбира се говорим за автомобили в серия от няколкостотин броя, а листата с чакащи е дълга.
относно милионите голфове, май не ме разбра. фолксваген е на загуба от бугати, много на загуба. всяка продадена кола им струва пари.
как така ли? ами много просто. вложили за 1 милиард евро в разработка, произвеждат 300 коли за по 1 000 000, сметката не излиза. но рекламата е важна. цифрите са примерни.
и последното нещо, агера е за баби, бах тия баби
гледай 1:38 минута
добрине бъркаш.
точно затова пуснах темата. агера е страшно комфортен и лесен за каране автомобил, поне това съм чувал.
не отстъпва по комфорт на бугати. а и не мисля че събира по-малко погледи.
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Koenigsegg Agera R - най-дуракоустойчивия автомобил?
Може и да греша далеч съм съм аз от тия работи.Но ти или имаш агера и мислиш да я продаваш във форума или изпитваш сексуално привличане към въпросната. CAR PORN. За което те разбирам напълно и все пак това си е реклама на която вярваш. От 180 до 0 без ръце но не са на магистрала хемус или във завой с човек насреща им нали.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Koenigsegg Agera R - най-дуракоустойчивия автомобил?
Не, не бъркам. Това че има алкантара или там каквото и да е това мекото по таблото, че има навигация, колани и мигачи, не го прави комфортен. Виж каква е позицията в него. Това, че е лесен за управление също не е определящо. Ти, лично, ако имаш този автомобил, какво би правил с това невероятно поведение - ускорение, спиране, стабилност, сцепление - ще ходиш на пазар в мола?!
Разликата между Вейрона и Агера за мен е като разликата между това:
и това:
Разликата между Вейрона и Агера за мен е като разликата между това:
и това:
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Koenigsegg Agera R - най-дуракоустойчивия автомобил?
Добри следя мисълта ти но все пак са супер коли с близки характеристики.
http://caberz.com/2012/04/09/bugatti-veyron-competitors/
http://caberz.com/2012/04/09/bugatti-veyron-competitors/
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Koenigsegg Agera R - най-дуракоустойчивия автомобил?
Petrolhead написа:... агера е страшно комфортен и лесен за каране автомобил, поне това съм чувал.
не отстъпва по комфорт на бугати. а и не мисля че събира по-малко погледи.
Да, ама личи, че са го правили инженери. Страничното му стъкло е двойно по-малко от на Вейрона. Къф е смисъла да дадеш милиони за кола, в която никой няма да те види
- Petrolhead
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Koenigsegg Agera R - най-дуракоустойчивия автомобил?
Zerga3GT написа:Може и да греша далеч съм съм аз от тия работи.Но ти или имаш агера и мислиш да я продаваш във форума или изпитваш сексуално привличане към въпросната. CAR PORN. За което те разбирам напълно и все пак това си е реклама на която вярваш. От 180 до 0 без ръце но не са на магистрала хемус или във завой с човек насреща им нали.
даже не съм я виждал на живо. просто хората правят нещо, което обичат и го правят добре.
искам да го споделя и с други, за които автомобилите не са просто средство за придвижване.
но като цяло намесата ти в тема, в която сам казваш че нищо не разбираш, ми е малко странна.
и да сексуално съм привлечен към колата за която пиша. и към други също. извратена работа, не ти трябва
добри бъркаш. колите са страшно подобни, и като седене и като возия и като габарити
малко крива снимка, ама поне реална
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Koenigsegg Agera R - най-дуракоустойчивия автомобил?
Zerga3GT написа:Добри следя мисълта ти но все пак са супер коли с близки характеристики.
http://caberz.com/2012/04/09/bugatti-veyron-competitors/
Както писах и по-горе - това, че навсякъде ги сравняват е обяснимо, но неправилно.
Първо, колко такива автомобила има в света? И с какво да сравняват Вейрона? С Рено Лагуна?
Второ, кога е създаден като концепция Вейрон? 2005 излиза официално, а разработката му сигурно е 2003-4!!! Я да се върнем тогава на новите автомобили и да видим какви са били те?
Трето, Вейрон е една демонстрация по немски - 16! цилиндъра, 4! турбокомпресора, 1001 к.с. (тогава, през 2005, когато излезе). Вейрон е на загуба от момента, в който е замислен. И какво от това? Целта му не е печалба, а демонстрация на финансова и инженерна мощ.
Целта, идеята изобщо за създаването на Агера Р от своя страна, са съвсем различни, което обяснява колосалните разлики между двата автомобила. Поне за мен - уникални, всеки по-своему, напълно различни. Реално, според мен Агера би трябвало да се сравнява с Пагани, с Гъмперт ...
В крайна сметка - дайте по една такава за тест, че иначе само си чешем езиците.
- Petrolhead
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Koenigsegg Agera R - най-дуракоустойчивия автомобил?
dobrin написа:Zerga3GT написа:Добри следя мисълта ти но все пак са супер коли с близки характеристики.
http://caberz.com/2012/04/09/bugatti-veyron-competitors/
Както писах и по-горе - това, че навсякъде ги сравняват е обяснимо, но неправилно.
Първо, колко такива автомобила има в света? И с какво да сравняват Вейрона? С Рено Лагуна?
Второ, кога е създаден като концепция Вейрон? 2005 излиза официално, а разработката му сигурно е 2003-4!!! Я да се върнем тогава на новите автомобили и да видим какви са били те?
Трето, Вейрон е една демонстрация по немски - 16! цилиндъра, 4! турбокомпресора, 1001 к.с. (тогава, през 2005, когато излезе). Вейрон е на загуба от момента, в който е замислен. И какво от това? Целта му не е печалба, а демонстрация на финансова и инженерна мощ.
Целта, идеята изобщо за създаването на Агера Р от своя страна, са съвсем различни, което обяснява колосалните разлики между двата автомобила. Поне за мен - уникални, всеки по-своему, напълно различни. Реално, според мен Агера би трябвало да се сравнява с Пагани, с Гъмперт ...
В крайна сметка - дайте по една такава за тест, че иначе само си чешем езиците.
не отричам вейрона, чудовище е.
но не може да завива и да спира така. въпроса е защо?
според мен
- килограмите
- ограниченията на инжинерите на ФВ, къде финансови, къде корпоративни
- годинките, вейрон е доста стар вече.
не претендирам че съм прав
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Koenigsegg Agera R - най-дуракоустойчивия автомобил?
Да кажеш, че ФВ са имали финансови ограничения, е несериозно.
За килограми и години на разработка си прав, аз съм писал по-горе същото. Просто целта на този хиперкар е друга.
За килограми и години на разработка си прав, аз съм писал по-горе същото. Просто целта на този хиперкар е друга.
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Koenigsegg Agera R - най-дуракоустойчивия автомобил?
Съгласих се със Добри но пак по логиката ти за луксозен автомобил тогава може да го сравним с ролсройс фантом дропхед.
Петрол моляте кажи ми че си пиинал нещо КАК разбра че не завива и не спира вейрона.(говорим за 400 км/ч) разбирам да кажеш че голфа ми не спира да ти повярвам.
Може и да си прав.
Не знам много се разтегнахме дай да си говорим за ел.стъклата на голфа.
Да прав си агерата спира 30.5m (100-0 km/h)
вейрона 31.4 meters or 2.3 seconds
Петрол моляте кажи ми че си пиинал нещо КАК разбра че не завива и не спира вейрона.(говорим за 400 км/ч) разбирам да кажеш че голфа ми не спира да ти повярвам.
Може и да си прав.
Не знам много се разтегнахме дай да си говорим за ел.стъклата на голфа.
Да прав си агерата спира 30.5m (100-0 km/h)
вейрона 31.4 meters or 2.3 seconds
Последна промяна от Zerga3GT на Пет 06 дек 2013 0:14, променено общо 1 път.
- Petrolhead
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Koenigsegg Agera R - най-дуракоустойчивия автомобил?
всеки проект има бюджет, дори и огромен все пак си е ограничение.
не знам дали им е стигнал, например скоростната кутия
при бугати е произведена от ricardo. при агера си е тяхна.
защо?
ами фолксваген не правят кутии, инвестицията в производството на кутия само за вейрон е неоправдано висока. ако беше тяхна кутията щеше ли да е по-добра? едва ли. но факт те не си правят кутията, защото нямат достатъчно пари
и да вметна още един интересен спор, който ще бъде разрешен скоро.
както знаем всички производители се стремят да покажат най-добро време на Нюрбургринг.
тази година имаме няколко претендента за рекорда на пистата, няма бугати, далеч е.
порше 918
Ферари ЛаФерари/няма толкова тъпо име/
МакЛарън P1
Агера Р
Пагани Хуайра/ или както се пише/
от всички само порше дават официално какво време са постигнали 6.57 минути, което е рекорд за серийна кола на серийни гуми
всички останали са въртели обиколки, но нямат официално време. защо не обявяват времената си, не е ясно.
второто място където производителите обичат да си мерят работите е Топ Гиър.
В момента рекорда е на Пагани, но на ръчно нарязани сликове. според началника на шведите, стария CCX би бил по-бърз от пагани, ако беше на такива сликове.
останалите още не са въртели обиколки
не знам дали им е стигнал, например скоростната кутия
при бугати е произведена от ricardo. при агера си е тяхна.
защо?
ами фолксваген не правят кутии, инвестицията в производството на кутия само за вейрон е неоправдано висока. ако беше тяхна кутията щеше ли да е по-добра? едва ли. но факт те не си правят кутията, защото нямат достатъчно пари
и да вметна още един интересен спор, който ще бъде разрешен скоро.
както знаем всички производители се стремят да покажат най-добро време на Нюрбургринг.
тази година имаме няколко претендента за рекорда на пистата, няма бугати, далеч е.
порше 918
Ферари ЛаФерари/няма толкова тъпо име/
МакЛарън P1
Агера Р
Пагани Хуайра/ или както се пише/
от всички само порше дават официално какво време са постигнали 6.57 минути, което е рекорд за серийна кола на серийни гуми
всички останали са въртели обиколки, но нямат официално време. защо не обявяват времената си, не е ясно.
второто място където производителите обичат да си мерят работите е Топ Гиър.
В момента рекорда е на Пагани, но на ръчно нарязани сликове. според началника на шведите, стария CCX би бил по-бърз от пагани, ако беше на такива сликове.
останалите още не са въртели обиколки
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2148
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Koenigsegg Agera R - най-дуракоустойчивия автомобил?
Много интересна тема.Поздравления за автора
Определено смятам,че Агерата е за хора с пари и вкус.Някого за когото да притежава супер кар не е просто самоцел.
Не смятам,че Вейрон е по-забележим от Агерата,но това си е мое мнение.
Казано на кратко-Агерата е за ценители с вкус,Бугатито е за тия с парите дето дори не са и чули за Агера или мислят,че Пагани е италянски ресторант.
Определено аз,ако имах парите бих взел CCX-R
Определено смятам,че Агерата е за хора с пари и вкус.Някого за когото да притежава супер кар не е просто самоцел.
Не смятам,че Вейрон е по-забележим от Агерата,но това си е мое мнение.
Казано на кратко-Агерата е за ценители с вкус,Бугатито е за тия с парите дето дори не са и чули за Агера или мислят,че Пагани е италянски ресторант.
Определено аз,ако имах парите бих взел CCX-R
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта