1. Opel Kadett E, 1.6i (C16NZ), 91г. - купена на безброй много километри и навъртяни още 300 000 като първи автомобил - няма толкова дуракоустойчиво МПС. Нисък разход, евтина подръжка, здрава машина ... Ръждата я изяде :(
2. VW Jetta II, 1.8i (PB), 91г. - също изключително здрав и надежден автомобил. Над 500 000 км. и вървеше на пушка. Замина гарнитура на главата и се продаде на части, че не ми се инвестираше в него. Имаше климатик :)
Всичко останало ми бледнее като надеждност и ремонтнопригодност в сравнение с гореспоменатите два автомобила. Пробвал съм разни франсета и италианки, ама там положението беше трагично. Сега се надявам Голф 4-ката да е поне наполовина здрава като Джетата
Автомобилът от който сте останали приятно изненадани
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Автомобилът от който сте останали приятно изненадани
ОПЕЛ КАДЕТ 1,8,за12години аз лично му навъртях200000км.Само водна помпа и външни накраиници .Е гати здравия двг.Ръждата на 2 пъти му изяде веждите ,ама го опраихме.Стария още го търкаля.Дано и вентото излезе кораво.След опела карах рено еспеис,всяка седмица ми сервираше нещо....и отпътува.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 14 дек 2008 18:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Автомобилът от който сте останали приятно изненадани
Автомобилите,от които съм приятно изненадан са по-принцип няколко-1.ФВ Голф 2 ЕЗ мотор 75 к.с.-купен 2005 г. на около 150000 км,продаден 2014 г. на около 430000 к.м-газ-бензин Ловато-никакви проблеми с мотор,окачване,ламарина и т.н.Само дребни неща като ремонт до 20-30 лева,2.ФВ Пасат Б 3 1988 г. първите Пасат-и с хидравлика 1,8 90 к.с метан-продаден през 2002 година на около 700000 км и все още жив и здрав,без някакви особени проблеми-ползван като работно магаре,като дори често дърпаше и колесар с автомобил на него-е,няма такъв катър уверявам Ви.3.МБ 123 300 Д автомат от 1982 година-купен 1992-1993 година-много приятен и тежък автомобил,с приличен разход,независимо от теглото от около 2300 килограма-за 10 години вярна служба и около 400000 км почти никакви ремонти по мотор,дребни неща по окачване,ламарина-бетон без никаква ръжда.4.МВ 124 250 ТД комби от първите с хидравлика 1988 година-работен кон продаден на 680000 км ,без почти никакъв ремонт освен накрайници и разбити маншони .Без проблем от мотор,ходова част и ламарина.С теглич,каран предимно по разбит път ,с ремарке отзад.5.Мазда Демио/2 -много приятна малка колица за градски условия.Приличен разход за бензинова кола,слабо място -ламарина.Карам вече 2 такива бензинки и да се похваля почти без разходи по отношение на сериозни ремонти.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Автомобилът от който сте останали приятно изненадани
С две ръце гласувам за Пасат Б3, с него през далечната 1994 година станах фен на Фолксваген.
Понеже преди него имах две рена, първа кола Рено 9 бензин 60 к.с., втора кола Рено 21 дизел. Супер неустойчиви на завои, ръждясват относително бързо и предниците се скапват бързо. На Рено 9 слагах 2 пъти скоростни кутии, за съжаление френските инженери са слаби конструктори.
Пасатът бе комби 1,8 моно двигател ЕрПе 90 коня, на равно по магистралите дигаше 200 км/час, единствени екстри серво и еллюк. Беше на 5 години и 200 000 километра, купих го от фирмата в която работих тогава като калкулатор за 1500 марки с ддс-то, цени по пазари и обяви над 10 000 марки. След това го карах 4 години и при едно идване към България в Сърбия ме удариха челно. Репатратор, обява, продадох я за 6000 марки както си беше ударена. Но имаше вграден мобилен телефон.
От застраховката получих още 5000 марки.
След това си купих друг Б3, на 320 000 км, сложих газова за 400 лв в България и в Германия я карах още 200 000. Продадохме я на близък човек, той мина още 200 000.
После имах едно Б5 турбодизел (доста ремонти за късо време- дирекция, съединител и смяна на ангренаж), следващото пасаторче бе Б4 бензин 90 коня.
Сега съм със Пасат Б5,5 и пак съм много доволен, марката е супер, колите са им перфектни. Друго освен Пасат няма да ми даде сърцето да имам!
Понеже преди него имах две рена, първа кола Рено 9 бензин 60 к.с., втора кола Рено 21 дизел. Супер неустойчиви на завои, ръждясват относително бързо и предниците се скапват бързо. На Рено 9 слагах 2 пъти скоростни кутии, за съжаление френските инженери са слаби конструктори.
Пасатът бе комби 1,8 моно двигател ЕрПе 90 коня, на равно по магистралите дигаше 200 км/час, единствени екстри серво и еллюк. Беше на 5 години и 200 000 километра, купих го от фирмата в която работих тогава като калкулатор за 1500 марки с ддс-то, цени по пазари и обяви над 10 000 марки. След това го карах 4 години и при едно идване към България в Сърбия ме удариха челно. Репатратор, обява, продадох я за 6000 марки както си беше ударена. Но имаше вграден мобилен телефон.
От застраховката получих още 5000 марки.
След това си купих друг Б3, на 320 000 км, сложих газова за 400 лв в България и в Германия я карах още 200 000. Продадохме я на близък човек, той мина още 200 000.
После имах едно Б5 турбодизел (доста ремонти за късо време- дирекция, съединител и смяна на ангренаж), следващото пасаторче бе Б4 бензин 90 коня.
Сега съм със Пасат Б5,5 и пак съм много доволен, марката е супер, колите са им перфектни. Друго освен Пасат няма да ми даде сърцето да имам!
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:42
- Автомобил: golf 3
- Двигател: aft
- Местоположение: Пловдив
Re: Автомобилът от който сте останали приятно изненадани
къф Майбах и ягуар..аз бях най изненадан от здравината на лада самара..имал съм едно време 2 самари...първата я взех изгнила и я карах 5 години докато имаше къде да подпра крика..накрая не тръгвах без 1 мин да въртя гуми...и така половин година..нито съединител замина нито нещо друго.. леки катастрофи много без последствия за мен..например блъскам фиат типо отнело ми предимство..аз- пукнат мигач..типото-тоталка с изтекли води... втората беше 3-врата проект с 16в мотор 4 диска и т.н. и вървеше доволно ...определено ама много повече от голф 3 AFT.... качвал съм се на бордюр с 60... 2 джанти на сол и се прибрах на ход....като слязох от нея и се качих на голф 3 щях да се пребия докато разбера че не мога да завивам и спирам толкова рязко колкото с ладата.... за мен перфектният автомобил ever е ако оригиналната документация на лада самара в максимална комплектация /имала е и оригинален климатик, да/ я дадат на порше просто да я произведе, без да променя нищо...peace
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13431
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Автомобилът от който сте останали приятно изненадани
drdos написа: ладата.... за мен перфектният автомобил ever е ако оригиналната документация на лада самара в максимална комплектация /имала е и оригинален климатик, да/ я дадат на порше просто да я произведе, без да променя нищо...peace
EЖК ,че самарата била разработка на Порше . Много бързо гниеща.
А по темата преди н.е. 125Р -лесна попддръжка, части много от поляците върви и при лед и при сняг без да си върти задника като руска пр.-ка - Жигули.
В днешно врме след сменени доста коли - Шарана.- става и пикап само с 2 седалки и ван с 7места. Събира многобагаж , гори с 1л отгоре Паст 2л ADY /AGG. , евтина поддръжка и части.Лесни ремонти - има много инфо в нета.Има доста недомислици от страна на Форд, но пък и при VW не липсват в изобилие.
Re: Автомобилът от който сте останали приятно изненадани
RadoShopa написа:muns61 написа:Hyundai - Getz - 1.5 CRDi (82 Hp)- неубиваема зла гад, наблюдение над 3 служебни.
Тбаси...взе ми думите от устата Да, за това става въпрос,вече имаме 2 броя в родата, доказа се като машина-размер,разход,вървеж,поддръжка....всичко е на ниво за класа автомобил
И аз имам такъв служебен автомобил! Супер практичен и не мога да не се съглася с вас!
- stefarata
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Автомобилът от който сте останали приятно изненадани
Този двигател 3-цилиндров ли е? За 82 к.с. crdi дето споменавате?
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 204 госта