Радар детектора засича ли мобилните камери на КАТ ?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
DundyTheCroc
Мнения: 811
Регистриран на: Сря 11 юли 2007 15:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Nissan Primera GT, Passat 5.5 TDI, Mondeo MK4

Re: Радар детектора засича ли мобилните камери на КАТ ?

Мнениеот DundyTheCroc » Чет 29 яну 2015 0:09


Колеги, нещата не са толкова прости както ги мислите. Старите полицейски радари в Х диапазона се ловят с всички радар-детектори, разбира се ако не решат да ви "застрелят". Х диапазона е много тесен като честотна лента и там детектора работи безотказно. К и Ка диапазоните, в които работят новите радари и тези на камерите е нещо друго, диапазона е много широк и ако се остави включен целия сканирането отнема много време, тоест дали ще изпищи или не е божа работа. Мобилните камери работят на много ниска мощност, и там ще изпищи, но обикновено много късно. Адекватна защита може да има със скъп детектор, на който могат да се изключват части от К и Ка диапазона и да се оставят пуснати само тези, в които са новите радари и камери. Така сканирането става много по-бързо и има шанс, но трябва да се знаят точните честоти, на които работят закупените в България радари. Обобщено - за защита от новите радари си трябва детектор с голяма чувствителност и много настройки, на цена да кажем 400 евра.
Покрай хипермаркетите ви пищи на датчиците за движение, които отварят автоматичните врати :wink




Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Радар детектора засича ли мобилните камери на КАТ ?

Мнениеот lz2aii » Чет 29 яну 2015 8:12


Тия новите смартфони, нямат ли някое приложение за радар-детектор? А иначе според мен, най-адекватната защита си остава спазването на правилата за движение по пътищата, респ. ограниченията на скоростта :th_up .


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4412
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Радар детектора засича ли мобилните камери на КАТ ?

Мнениеот Pet_rov » Чет 29 яну 2015 9:09


От приятел знам, онзи ден говорихме, че предстои смяна на устройствата на КАТ и съответно честотите, на които работят. Той ми обясни, че полицейските радари работят с 2 лъча - единият постоянен, който следи обекта и още един, който работи на импулси и така определя скоростта. Дистанцията е 500 метра. Това е, ако съм го разбрал правилно. Не претендирам да съм разбрал всичко, но го питах, защото шуреят искаше да си купува антирадар. :beer


DundyTheCroc
Мнения: 811
Регистриран на: Сря 11 юли 2007 15:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Nissan Primera GT, Passat 5.5 TDI, Mondeo MK4

Re: Радар детектора засича ли мобилните камери на КАТ ?

Мнениеот DundyTheCroc » Чет 29 яну 2015 9:16


lz2aii написа:Тия новите смартфони, нямат ли някое приложение за радар-детектор? А иначе според мен, най-адекватната защита си остава спазването на правилата за движение по пътищата, респ. ограниченията на скоростта :th_up .

Има много такива приложения, но нито едно не работи, защото просто няма как :)


virus_2005
Мнения: 256
Регистриран на: Чет 04 яну 2007 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Радар детектора засича ли мобилните камери на КАТ ?

Мнениеот virus_2005 » Чет 29 яну 2015 11:05


bobich написа:Здравейте колеги,
Има следните дерзания. Радар детектора (т.нар. антирадар), засича ли мобилните камери на КАТ , онези в колите с радар. Ако да то на каква чистота (банд) ги засича? Има ли някой по-конкретни данни на колко метра горе долу от колата на КАТ те снимат? Конкретно за радар детектор Кобра ми е интересно с 12+ банда.....
Моля да споделят мнение колеги , които имат сигурна и проверена информация.

Благодаря предварително за мненията... :rolleyes


В интернет има всичко, но няма, кой да си мръдне пръста да потърси, че така е по лесно...

RADAR AUTOVISION DIGITAL

Мобилна видео-радарна система за наблюдение и регистрация на пътни нарушения
Радарно устройство - MPH Bee III:
1. Честотна лента: K-лента 24.150 GHz +/- 100 MHz или 33 .1 GHz +/- 100 MHz;
2. Източник на микровълново излъчване: твърдотелен диод на Гън-ефект;
3. Изходна мощност: номинална 12-30mW / макс. 50mW;
4. Плътност на излъчваната мощност: < 2mW/cm2;
5. Тип: конус с кръгова поляризация;
6. Ширина на лъча: 12-14° номинална; 13° номинална ± 1°;
7. Приемането на микровълновото излъчване става със същата антена. Изолацията се осъществява чрез кръгово дуплексиращо устройство;
8. Обхват на насочване: минимум 1000 m, за автомобили от средна големина;
9. Обхват на измерване на скоростта:
- Стационарен режим: 24 km/h – 321 km/h;
- Мобилен режим в насрещна посока: 15 km/h – 321 km/h;
- Мобилен режим в същата посока: 32 km/h. – 245 km/h.
10. Изходна мощност - Nominal 12-30 mW
- Maximum 50 mW;
- Radiated Power Density <2mW/cm @ 5cm;
11. Грешката от измерване в условия на трафик (при най-тежки условия на работа): макс. +/- 3 km/h за скорост по-ниска от 100 km/h; +/- 3% за над 100 km/h.


Радарен скоростомер тип "Трафик радар" TR4D


1. Описание на типа:
Средството за измерване Трафик радар TR4D е предназначено за контрол превишаването на ограничението на скоростта от моторни превозни средства при пряка видимост до тях, в условията на интензивно движение. Радарът измерва скоростта на МПС от транспортния поток и регистрира най-високата измерена скорост, посоката на движение, датата и часа на нарушението и ги съхранява за определен период от време.

Има три възможности за измерване на скорост:
٠ Измерване на скоростта само на приближаващите МПС.
٠ Измерване на скоростта само на отдалечаващи се МПС
٠ Измерване на скорост в двете посоки и индикация на посоката на измерената скорост.
Радарът има два режима на измерване на скоростта: непрекъснат и режим на единичен импулс, което увеличава неговата ефективност при санкциониране на нарушение на ограничението на скоростта.
Радарът е портативен, може да работи стационарно както поставен извън автомобила на стойка, така и от купето на автомобила през прозореца. Може да бъде дистанционно управляван за основните си функции.
Трафик Радар TR4D
Селективност по скорост - до 3 km/h в обхвата на измерваните скорости.
Разстояние на действие /обсег/ за лек автомобил – не по-малко от 300 m.
Разстоянието на действие може оперативно да се намалява около 2 пъти.
Захранващо напрежение - от 11,5 V до 15 V.
Индикация на скоростта – цифрова, на LCD дисплей:

Главен дисплей – на два реда, с височина на знака 5mm се показват: дата, час и минута на астрономическото време, режим на измерване на скоростта, обсег, символа за посоката на движение А, R или X, съответно означаващи: А – приближаващи се МПС, R - отдалечаващи се МПС, X – в двете посоки, измерената скорост VM и въведеното ограничение на скоростта VL. В режим памет (преглед на паметта) първоначално за кратко време излиза контролната сума - А36Е, след което запаметените параметри.
Спомагателен дисплей – височина на знака 13 mm, показва измерената скорост VM или знак за понижено захранване.
Дисплеите имат автоматично подсветване при недостатъчна осветеност.
Режими на измерване на скоростта.
Непрекъснат / Н / - непрекъснато измерва скорост. Ако има превишение на въведеното ограничение фиксира измерената скорост на двата дисплея, при което показанието мига, съпроводено от прекъснат звуков сигнал. На главния дисплей се фиксира и показанието на времето.
Единичен импулс / Е / - включва СВЧ излъчването за време до 1 секунда и измерва скорост. При превишение на измереното ограничение фиксира измерената скорост на двата дисплея, при което показанието мига, съпроводено от прекъснат звуков сигнал. На главния дисплей се фиксира и показанието на времето.
Памет – регистрираните превишения на ограничението на скоростта, заедно с параметрите на измерване автоматично се запаметяват и номерират и при нужда могат да се извеждат. Обем на паметта – 240 записа.
Звукова сигнализация – при включване на захранващото напрежение, при включване на режим единичен импулс и при дистанционно управление – кратък звук; при превишение ограничението на скоростта – прекъснат звук в продължение на 5 секунди. При повторно включване на радара, на главния дисплей се изписват последно въведените параметри.

Параметри на СВЧ част – излъчвана непрекъсната мощност до 20 mW; честота /10525 ±30/ MHz; ширина на диаграмата на излъчване 15°.
Захранващо напрежение - от 11.5 V до 15 V.
Консумация – в режим на измерване “ Н “ с подсветване на дисплеите - 400 mA; без подсветване - 320 mA; в режим на измерване “ Е “ без подсветване - 120 mA.
Вградена акумулаторна батерия: 3,6 V / 220 mAh, работеща в режим на подзаряд. Осигурява съхраняване на последно въведените параметри и астрономическото време в продължение на най-малко 6 месеца.
Габарити на радара - 220 х 130 х 100 mm.
Маса на радара - 1,8 kg.
Дистанционно управление – управлява чрез кодиран радиосигнал режимите “ Н “ и “ Е “ от разстояние до 5 m от радара. Вградената батерия осигурява работа за срок не по-малък от 6 месеца.
Магнитна стойка.
Позволява закрепване на радара върху стоманена повърхност / респективно върху автомобила / и насочването му в желаната посока.
Габарити на стойката - диаметър на основата 90 mm; височина 106 mm.
Маса на стойката - 0.5 kg.
Захранващ кабел - дължина 3 m, с куплунг за включване в гнездото на запалката на автомобила.
Експлоатационно куфарче.
Габарити на куфарчето - 430 х 320 х 140 mm.
Маса на пълния комплект - 5.0 kg.

КОМПЛЕКТНОСТ
Трафик радар TR4D 1 бр.
Магнитна стойка 1 бр.
Дистанционно управление 1 бр.
Захранващ кабел 1 бр.
Техническо описание и инструкция за експлоатация 1 бр.
Експлоатационно куфарче 1 бр


Използва се в областта на безопасността на транспорта.

2. Технически и метрологични характеристики:
٠ Обхват на измерване на скоростта - 30 km/h - 200 km/h.
٠ Грешка при измерване на скоростта - ± 1 km/h до 100 km/h и ± 1 % над 100 km/h.
Определя посоката на движение; Има три възможности за измерване на скорост:
٠ Измерване на скоростта само на приближаващите МПС.
٠ Измерване на скоростта само на отдалечаващи се МПС
٠ Измерване на скорост в двете посоки и индикация на посоката на измерената скорост.
0 Работна температура – от минус 10 °С до 50 °С; устойчивост на въздействие на относителна влажност до 95 % при температура 30 °С; температура на съхранение от минус 30 °С до +70 °С в закрити сухи помещения.


TFR1-M

Мобилна система за видеоконтрол на нарушенията на правилата за движение

ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ

Следгаранционно техническо поддържане на системи за автоматично фиксиране на нарушения на правилата за движение „TFR1-M”, обхваща 30 броя с фабрични номера от 501/07 до 530/07.
1. Дейностите по техническата поддръжка включват:
1.1. Определяне на техническия проблем и характера на ремонта.
1.2. Ремонт или подмяна на дефектирали елементи и части.
1.3. Привеждане на системите в нормална работоспособност, която се установява чрез последвала проверка в оправомощената от председателя на ДАМНТ, Лаборатория към сектор „Логистика” при ГД „Охранителна полиция”. Годността на уреда се проверява чрез стенд за проверка на радар – скоростомери и се удостоверява с издаване на протокол изготвен в съответствие със Закона за измерванията и Наредба за средствата за измерване, както и със знак за последвала проверка (холограмен стикер залепен на видно място върху прибора).
2. Техническото поддържане на една система включва:
• Трафик - радар, тип "TR-4D" - 1 бр.;
• Цифрова видеокамера 2 Mpix - 1 бр.;
• Вариообектив - 1 бр.;
• Блок за управление - 1 бр.;
• 7" TFT монитор - 1бр.;
• Команден пулт (клавиатура) - 1бр.;
• Външна флаш памет 2 MG - 1 бр.;
• GPS приемник - 1 бр.;
• Интерфейсни кабели - комплект;
• Захранващи кабели - комплект;
• Крепежни детайли - комплект;
• Техническо описание и инструкция за експлоатация - 1 бр.;
• Софтуерно обезпечение за персонален компютър (Pregled Data TFR) - 1 бр.;
2.1. Техническо описание на системата:
• Видеонаблюдение в реално време на подвижни и неподвижни обекти, разположени или преминаващи през зоните на наблюдение;
• Автоматично фиксиране на допуснатите нарушения за скорост при предварително зададени параметри на ограничение, натрупване и архивиране за последващо използване на съпътстващата информация от наблюдението. Всяко едно нарушение се документира с видеоклип или поредица от снимки с висока разделителна способност, позволяващи еднозначно определяне на номера, марката и цвета на заснетите МПС.
• Фиксиране на допуснатите нарушения за преминаване на червен сигнал, неправилно изпреварване, неспазване предимство или други, чрез манипулации на оператора в патрулния автомобил, натрупване и архивиране за последващо използване на съпътстващата информация от наблюдението. Всяко едно нарушение се документира с видеоклип или поредица от снимки с висока разделителна способност, позволяващи еднозначно определяне на номера, марката и цвета на заснетите МПС.
• Работа в движещ се или неподвижен патрулен автомобил и определяне местоположението (географските координати) и скоростта на автопатрула.
• Преглед на място на всички записани нарушения с техните параметри: дата, час, местоположение, измерена скорост, въведено ограничение, превишение на скоростта, посока на движение на автомобила, скорост на автопатрула, режим на работа на радара и номер на видеоклипа.
• Посредством програмния продукт Pregled Data TFR - преглед, обработка, сортиране и съхранение на записаните нарушения със всички техни параметри в персонален компютър. Определяне на местоположението на заснетото нарушение върху пътната карта на България.
2.2. Времето за реакция след заявка за обслужване е 24 часа в работни дни. Работни дни са от понеделник до петък от 08.30 до 17.30 часа.
2.3. Времето за диагностициране и отстраняване на възникнал проблем е до 10 /десет/ работни дни от уведомяването.
3. Конкретни изисквания към всяка отремонтирана система:
3.1. Радар - измерител на скорост „Трафик Радар TR4D"
• Разстояние на действие /обсег/ на радара за лек автомобил - до 150 m или до 80 m в зависимост от избрания обсег.
• Диапазон на измерваните скорости - 20 km/h 250 km/h.
• Точност на задаване на ограничението - 1 km/h;
• Точност на измерване на скоростта в обхвата 30 km/h + 200 km/h -±1 km/h до 100 km/h и ±1% над 100 km/h при неподвижен патрулен автомобил.
• Точност на измерване на скоростта в обхвата 30 km/h 200 km/h -±1 km/h до 100 km/h и ±1% над 100 km/h при движещ се патрулен автомобил;
• Регистрира най-високата измерена скорост със селективност до 5
km/h;
• Параметри на СВЧ част - излъчвана непрекъсната мощност до 20mW; честота /10525 ±30/ MHz; широчина на диаграмата на излъчване - 15°.
• Визуализация на измерените скорости, параметрите и режимите на работа на радара - 2 LSD буквено - цифрови дисплея с височина на знака съответно 5 mm и 13 mm.
• Визуализирани параметри - измерена скорост, патрулна скорост, въведено ограничение на скоростта, посока на движение на МПС, дата, час и минута,обсег на действие на радара, режим на излъчване на радара (непрекъснат, единично излъчване ), режим на работа на радара (мобилен, стационарен), понижено захранване.
• RS 232 за връзка с компютъра.
3.2. Цифрова цветна видеокамера - 2 Мегапиксела
• Брой кадри в секунда – 10;
• USB2.0 интерфейс.
3. 3.Вариообектив
• Фокално разстояние -8-^-80 mm;
• Фокусиране - от 1.5т до безкрайност;
• Дистанционно регулиране на фокус, ирис и зум
3.4.Блок за управление (мобилен компютър)
• Процесор Intel Т2400;
• 80ОВхарддиск;
• 1024 MB RAM;
• MS Windows XP
3.5. Цветен 7" TFT LCD дисплей
• Размери - 7" диагонал (16:9 );
• Максимална разрешаваща способност - 1600 х 1200 пиксела
3.6. Команден пулт /клавиатура/ с 21 бутона.
3.7. Външна флаш памет за пренасяне на записаните данни – 2 GB.
3.8. GPS приемник
• Определяне на географските координати с точност до 5 m;
• Измерване на скорост с точност до 0.1 m
• Астрономическо време с точност до 0.1 s
• Опресняване на получената информация през 1 s
• USB 2.0 интерфейс за връзка с компютър
3.9. Програмен продукт „ Pregled Data TFR " - програма за преглед, обработка, сортиране и съхранение на записаните нарушения със всички техни параметри във персонален компютър. Определяне на местоположението на заснетото нарушение върху пътната карта на България.
• Представяне на заснетите нарушения в табличен формат, позволяващ сортиране по дата, час, скорост, номер на видеосистемата, вид нарушение.
• Възможност за статистическа извадка
• Детайлно разглеждане на видеоклиповете
• Разпечатване на снимки от всеки кадър на видеоклиповете
• Автоматично изпращане на избран материал по електронна поща.
• Разпечатване на местоположението на заснетото нарушение върху пътната карта на България.
• Възможност за водене на съпътстваща документация.
3.10.Документиране и съхраняване на заснетите нарушения.
Всяко едно нарушение на правилата за движение автоматично се записва и съхранява като отделен файл, представляващ:
• Видеоклип с избираема продължителност 1-30 s при 10 до 5 кадъра в секунда. При последващо използване от всеки кадър може да се извади снимка.;
• Всеки видеоклип съдържа информация за: дата, час, местоположение, измерена скорост, въведено ограничение, превишение на скоростта, посока на движение на автомобила, скорост на автопатрула, обсег на действие на радара, режим на излъчване на радара (непрекъснат, единично излъчване), местонахождение ( географски координати ) на патрулния автомобил и момент на сработване на радара, номер на радара и номер на видеоклипа.;
• Възможност за задаване на предистория на документираното събитие - времето предшестващо сработването на радара или момента на привеждането на камерата в режим на запис;
• Ръчен режим на запис, позволяващ заснемането на нарушения и ситуации, от какъвто и да е характер.
3.11.Максимално допустими експлоатационни условия за системата
• Захранване: 12VDC- 15VDC
• Работна температура - от -5°С до +50°С
• Температура на съхранение - от -30°С до +70°С
• Влажност-90%
• Максимално консумирана мощност - 60 W.


berbatovbg
Мнения: 35
Регистриран на: Чет 20 ное 2014 21:23
Автомобил: Golf 3 1.4
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Радар детектора засича ли мобилните камери на КАТ ?

Мнениеот berbatovbg » Чет 29 яну 2015 14:24


DundyTheCroc написа:
lz2aii написа:Тия новите смартфони, нямат ли някое приложение за радар-детектор? А иначе според мен, най-адекватната защита си остава спазването на правилата за движение по пътищата, респ. ограниченията на скоростта :th_up .

Има много такива приложения, но нито едно не работи, защото просто няма как :)

Имам приложение Анти-Радар за WP на лумия и да ти кажа за 1 година няма пропуск - мобилни стационарни всички ги хваща и ми изписква 1.1 км. преди "засадата"


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6148
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Радар детектора засича ли мобилните камери на КАТ ?

Мнениеот VWGT » Чет 29 яну 2015 14:36


berbatovbg написа:
DundyTheCroc написа:
lz2aii написа:Тия новите смартфони, нямат ли някое приложение за радар-детектор? А иначе според мен, най-адекватната защита си остава спазването на правилата за движение по пътищата, респ. ограниченията на скоростта :th_up .

Има много такива приложения, но нито едно не работи, защото просто няма как :)

Имам приложение Анти-Радар за WP на лумия и да ти кажа за 1 година няма пропуск - мобилни стационарни всички ги хваща и ми изписква 1.1 км. преди "засадата"

интересно, по ГПС сигнала ли ги хваща (особено мобилните) :mhihi


berbatovbg
Мнения: 35
Регистриран на: Чет 20 ное 2014 21:23
Автомобил: Golf 3 1.4
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Радар детектора засича ли мобилните камери на КАТ ?

Мнениеот berbatovbg » Чет 29 яну 2015 16:04


Можеш да се смееш колкото искаш аз казвам какво имам и ми помага


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Радар детектора засича ли мобилните камери на КАТ ?

Мнениеот lz2aii » Чет 29 яну 2015 16:32


Значи без да вземам страна по спорът, ще вметна само, че попитах чичко Гугъл за честотата на GPS приемниците. Оказва се, че работят на две честоти - гражданска и такава за специални (военни) цели. Гражданската е 1575,42 MHz, по-известна като L1, а специалната е на 1227,6 или L2. Видно от пояснението, което внесе колегата вирус 2005 е, че честотната лента, в която излъчват радарите е около 10 Гхз. т.е многократно над тази, която е за GPS. Варианта, телефона да работи като радар - детектор е да притежава приемник (отделен модул), който работи конкретно в този честотен диапазон. Отново казвам, че не вземам ничия страна. Възможно е, телефона на колегата да разполага с такъв модул, което мен лично месъмнява, но пак казвам - не споря.


Потребителски аватар
Milanov
Мнения: 619
Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
Автомобил: passat B6
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Re: Радар детектора засича ли мобилните камери на КАТ ?

Мнениеот Milanov » Чет 29 яну 2015 16:48


Моят опит е следният.
Ползвам от години whistler, взимам го само на извънградско, няма грешка ако радара е пуснат, намира го и казва.
Пилка и от насрещно идващи коли с радари, но по друг начин... въпрос на свикване е, да ги различиш.
Пилка и от мобилни клетки покрай пътя!
От радари пистолети, няма спасение.. само чуваш как запилква но вече си заловен... те го пускат за секунди!
Последният път ме "цъкнаха" в тъмното и набих спирачки... полицаят ми вика... май имаме радарче... заби фаровете в земята!
Та в тази връзка, махайте ги бързо и сръчно в движение... особено по Гърция.

По принцип работи и назад, тоест лови и отзад.

Допълнително разчитам и на Гармина, да ме уведоми... тук трябва да се ъбдейтва файла редовно.

Камери следящи скорост, има на третият тунел посока Перник, снима на влизане, снима на излизане, замерва времето... дали работят не знам, но са си там!

Най добре си карайте разумно!


berbatovbg
Мнения: 35
Регистриран на: Чет 20 ное 2014 21:23
Автомобил: Golf 3 1.4
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Радар детектора засича ли мобилните камери на КАТ ?

Мнениеот berbatovbg » Чет 29 яну 2015 16:51


Аз също не искам да споря само предлагам като минете през стз качваме се на някоя кола и малко врътки наоколо :)


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6148
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Радар детектора засича ли мобилните камери на КАТ ?

Мнениеот VWGT » Чет 29 яну 2015 16:54


това с ГПС сигнала беше закачка :)
не е лошо колегата да сподели кое е приложението и как точно става номера (единственият начин, за който се сещам е като набиеш всички ПОИ-та в навигацията, така да речем ще работи някак за стационарните, но за мобилните няма начин ... но е много далеч от идеята за радат детектор).


Bobi85
Мнения: 355
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 3:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Радар детектора засича ли мобилните камери на КАТ ?

Мнениеот Bobi85 » Чет 29 яну 2015 19:02


Да ви имам проблемите... Карайте по ограничението и ви гарантирам, че никога няма да получите снимка/глоба от радар. :screwy


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Радар детектора засича ли мобилните камери на КАТ ?

Мнениеот lz2aii » Чет 29 яну 2015 19:31


A aз кaкво кaзaх мaлко по-горе :mhihi ?


stefan_doc
Мнения: 303
Регистриран на: Вто 27 май 2008 8:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Радар детектора засича ли мобилните камери на КАТ ?

Мнениеот stefan_doc » Чет 29 яну 2015 19:44


Приложението се казва Антирадар и периодично му се обновяват точките, не засича радара, а пищи за въведени точки на тази GPS позиция и посока на движение.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: asuan, Burner_inc, padrino и 47 госта