Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6158
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)

Мнениеот Iezekil » Съб 30 дек 2017 19:41


На колко ще е паднал след 9 месеца ме интересува и на колко след 3?Ако може във волтове да е....




Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 5262
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)

Мнениеот ktamen » Съб 30 дек 2017 19:43


Тези истини, от последните ти мнения, не са много истински и дано някой не им повярва.........
nikson85 написа:. Ампеража го умножаваме по волтажа и получаваме мощноста.

Това е 100% вярно, ама ти нямаш никаква представа кво е "ампераж" и си ги поомешал термините и резултатът е отчайващ.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1498
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)

Мнениеот nikson85 » Съб 30 дек 2017 19:49


ktamen написа:Тези истини, от последните ти мнения, не са много истински и дано някой не им повярва.........
nikson85 написа:. Ампеража го умножаваме по волтажа и получаваме мощноста.

Това е 100% вярно, ама ти нямаш никаква представа кво е "ампераж" и си ги поомешал термините и резултатът е отчайващ.

Бъркаш се нещо и съм на 100% сигурен че е вярно. Ако искаш го смятай и по ампери резултата ще е същия. Даже и инвертор за променлив ток да включиш пак ще изкараш толкова енергия.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2288
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5
Двигател: CFFB AVF
Местоположение: Пловдив

Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)

Мнениеот Vasseto » Нед 31 дек 2017 1:52


Абе няма да са толкова, ама айде. По книга са толкова ама за колко време? Това е за първия момент. А после какво става. Малко интеграли трябва май тука.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1498
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)

Мнениеот nikson85 » Пет 05 яну 2018 20:53


Vasseto написа:Абе няма да са толкова, ама айде. По книга са толкова ама за колко време? Това е за първия момент. А после какво става. Малко интеграли трябва май тука.

Може и да са толкова, но може и да не са. Да така е всичко зависи и от волтажа. Ако падне волтажа пада и мощноста на акумулатора.


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1203
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)

Мнениеот sportul » Съб 20 яну 2018 19:19


Vasseto написа:Абе няма да са толкова, ама айде. По книга са толкова ама за колко време? Това е за първия момент. А после какво става. Малко интеграли трябва май тука.



Интеграли има само при променлив ток .


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2288
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5
Двигател: CFFB AVF
Местоположение: Пловдив

Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)

Мнениеот Vasseto » Съб 20 яну 2018 22:00


Не си прав ама айде от мен да мине няма да те скъсам на изпита. Примерно времеви интеграл от функцията на сума на енергията.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 5262
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)

Мнениеот ktamen » Нед 21 яну 2018 2:18


Дано някой да не реши да се образова от тази тема.


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1203
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)

Мнениеот sportul » Нед 21 яну 2018 16:08


Сега видях , колегите спорят за инвертор и постоянна мощност.
Ами в такъв случай vasseto е прав , освен U.I трябва да се добави и cosf заради реактивната мощност , тя винаги е по-малка от 1 така че не е голяма разликата.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1498
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)

Мнениеот nikson85 » Чет 15 фев 2018 10:04


yobremove написа:Здравейте, след едногодишна драма с консумация на ток, появяваща се когато си поиска, най накрая реших проблема. Миналата зима започна проблема и си купих и нов акумулатор, но и той падаше, а никой майстор от тези, при които ходих не можеше да открие от къде идва, казват като стане постоянна тогава. След мн четене из форума вкл. и тази тема (за което благодаря на автора), монтирах външни бутони на предните врати, да заместят неработещите микроключета, които "събуждат" комфорт модула. Уж се реши проблема, но лятото пак започна да пада акумулатора. Няколко месеца мерих и винаги нямаше консумация, колата беше в спящ режим 30мин, 2 часа, 3 часа но пак нямаше. Докато една сутрин едва запали колата и си викам сега е момента. Гася връзвам пак мултицента, след няколко минути показа 0,41А. Метода с миливилтове и проверка на бушоните не стана с моя "криминален" мултицет за 8лв. и реших да пробвам с вадене на предпазителите. Стигнах до бушон №14 (комфорт модула) и хоп 0,02А, слагам го пак и отново 0,41А. Тъй като отпред бях коригирал проблема, свалих буксите на задните врати и пак 0,02А. Мултицета беше настроен на 10А, прикачам и снимка, която може да е полезна на някой.
10A-0.41.JPG

Мултицета ти е верен. То това за точноста на тока е най вече за ампер клещите, защото там има обхват от 100 до 1000А. И нали се сещаш че на голeмия обхват има разлики минимални но ги има. А тва за един смотан мултицет с 10-20 ампера няма и 2 процента разлика.


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
Мнения: 1802
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)

Мнениеот Курт Деликуртев » Пон 12 ное 2018 20:31


Колеги, за 2 дена в гаража акуто ми беше паднало на нула волта, има някаква голяма утечка.

Първо се опитах да меря както аз си знам, показа ми около 0,35 А консумация след около 2 минути, ама без да чакам всичко да заспи и с директно сваляне на единия полюс. Сега след като прочетох цялата тема ми стана ясно колко е полезна тя.

Имам проблем как да преспя колата, като при това оставя преден капак и шофьорска врата отворени, за да премеря абсолютно всичко. Мисля си, че в бравата на врата трябва да пъхна едно дърво с подходящ диаметър, за да излъжа колата, че вратата е затворена. На предния капак няма някакво микроключе, поне аз не видях такова, пак ли трябва да пъхна подходящ предмет?


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4472
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)

Мнениеот Pet_rov » Вто 13 ное 2018 9:31


Ако имаш аларма, слагана допълнително, то трябва да има някакво бутонче, подобно на лададжийските за вратите. Него трябва да натиснеш.


Потребителски аватар
kris11
Мнения: 11910
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)

Мнениеот kris11 » Вто 13 ное 2018 11:56


Курт Деликуртев написа:Колеги, за 2 дена в гаража акуто ми беше паднало на нула волта, има някаква голяма утечка.
Първо се опитах да меря както аз си знам, показа ми около 0,35 А консумация след около 2 минути, ама без да чакам всичко да заспи и с директно сваляне на единия полюс.

Започни от "не" комфортния модул. Посочената консумация прилича да е от него/ На Пас B5 с неизправен модул съм измервал толкова/. Дръпни му предпазителя за да провериш дали е от него.
Ето 1 ПДФ на немски за комфор модул
Прикачени файлове
193_Comfor_System.pdf
(1.29 MiB) Свален 21 пъти


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
Мнения: 1802
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)

Мнениеот Курт Деликуртев » Вто 13 ное 2018 19:55


Алармата е фабрична, пасата е фулекстри.

Днес успях да "затворя" вратата на шофьора, предния капак е трудна работа, има някакъв сензор. Затова сега измайсторих една джаджа за да меря утечката при затворен капак на мотора.

Снощи измерих тока при "заспала" кола 34 до 38 mV (горна граница според ФауВе 40 мБ), значи е в нормата, освен ако няма някоя утечка, която се появява спорадично.

Крис, благодаря за инфото, утре ще разпечатам 47-те страници и се почва яко четене.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Благовест, Golf 3 Yahting GT и 20 госта