stefan_panayotov написа:По принцип HHO газа ускорява горенето и в цилиндъра изгаря повече гориво ефективно и темепературата се вдига. Нормално е и газовете които излизат да са с по-висока температура но са с по завършено горене а следователно и без сажди...
Чакай сега. Предното ти твърдение беше, цитирам:
stefan_panayotov написа:...Чувал ли сте че DPF филтъра се чисти когато карате извън града на високи обороти. Знаете ли защо - защото горенето когато ДВГ е в режим е добре и в газовете няма сажди. Това се случва когато HHO или Газа на Браун се подава на ДВГ в стационарен режим. Имаме подобрено горене и няма сажди - газовете които минават през DPF филтъра са чисти от карбон, въглерод нагар или сажди - както искате го наречете и резултата е почистване...
Не мога да не отбележа, че дума няма за някаква роля на температурата?
П.С. Признавам си без бой, че всяко споменаване на словосъчетанието "Браун газ" ме кара да се сещам за Ричард Файнман и неговата Cargo cult sciencе